kan je een voorbeeld geven?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:09 schreef pfaf het volgende:
Om interessante programma's te maken, in plaats van die kleuterpulp die zenders als Talpa, SBS etc uitzenden..
Voorbeelden van interessante programma's? Keuringsdienst van Waarde, RAM, Noorderlicht, Tegenlicht, Jules Unlimited, Man Bijt Hond, Zomergasten, Holland Sport, het uur van de Wolf, Lola da Musica, Dokument, Premtime. En dat is zo uit m'n hoofd, dit zijn allen programma's die nooit door een commerciële zender zouden worden gemaakt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:12 schreef McCarthy het volgende:
[..]
kan je een voorbeeld geven?
Zou je verder kunnen rechtvaardigen waarom de belastingbetaler voor jouw TV smaak moet opdraaien. Wat maakt jouw zo bijzonder?
Kun je jouw deel ook terug gevorderd krijgen? Enige wat ik kijk is de Vara met Paul de leeuw.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:13 schreef MrBadGuy het volgende:
¤ 37,50 per persoon per jaar, voor een gezin van 5 personen komt dat neer op ¤ 187,50 per jaar voor 3 zenders die weinig extra's bieden in verhouding met de commerciëlen. Ik vind ze het geld niet waard.
Dat zou perfect zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Delete het allemaal en maak een VPRO kanaal.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:13 schreef MrBadGuy het volgende:
¤ 37,50 per persoon per jaar, voor een gezin van 5 personen komt dat neer op ¤ 187,50 per jaar voor 3 zenders die weinig extra's bieden in verhouding met de commerciëlen. Ik vind ze het geld niet waard.
De meeste programma's die jij noemt trekken veel kijkers en dus ook commercieel aantrekkelijk, de programma's die dat niet hebben hebben gewoon een (te) klein draagvlak. Maar als iemand wel 37,50 per persoon er voor over heeft die betaald dat maar, iemand die dat er niet voor over heeft hoort het niet te betalen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voorbeelden van interessante programma's? Keuringsdienst van Waarde, RAM, Noorderlicht, Tegenlicht, Jules Unlimited, Man Bijt Hond, Zomergasten, Holland Sport, het uur van de Wolf, Lola da Musica, Dokument, Premtime. En dat is zo uit m'n hoofd, dit zijn allen programma's die nooit door een commerciële zender zouden worden gemaakt.
En dan vergeet ik 3voor12 natuurlijk. De beste uitvinding sinds de paperclip. Alleen daarom zou de VPRO al 100 miljoen per jaar extra moeten krijgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voorbeelden van interessante programma's? Keuringsdienst van Waarde, RAM, Noorderlicht, Tegenlicht, Jules Unlimited, Man Bijt Hond, Zomergasten, Holland Sport, het uur van de Wolf, Lola da Musica, Dokument, Premtime. En dat is zo uit m'n hoofd, dit zijn allen programma's die nooit door een commerciële zender zouden worden gemaakt.
En rechtvaardigen voor mijn smaak? Er zijn 20x meer programma's die ik niet interessant vind dan wel, maar ik wil er graag aan meebetalen. Ik betaal ook mee aan de bouw van een metrolijn in Amsterdam terwijl ik er nooit gebruik van zal maken.....
En wat bedoel je wat mij zo bijzonder maakt?
En twee voor twaalf danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dan vergeet ik 3voor12 natuurlijk. De beste uitvinding sinds de paperclip. Alleen daarom zou de VPRO al 100 miljoen per jaar extra moeten krijgen.
Nooit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:25 schreef MAY-be het volgende:
wanneer verdwijnt lingo????
Mag ik dan ook mijn deel van de belastingen terug waarvan studiebeurzen betaald worden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De meeste programma's die jij noemt trekken veel kijkers en dus ook commercieel aantrekkelijk, de programma's die dat niet hebben hebben gewoon een (te) klein draagvlak. Maar als iemand wel 37,50 per persoon er voor over heeft die betaald dat maar, iemand die dat er niet voor over heeft hoort het niet te betalen!
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dan vergeet ik 3voor12 natuurlijk. De beste uitvinding sinds de paperclip. Alleen daarom zou de VPRO al 100 miljoen per jaar extra moeten krijgen.
maar waarom moeten WIJ er ook aan meebetalen? Dat gebeurt toch bij veel andere zaken ook niet. Als ik een internetabbo neem of sportschoenen koop hoef jij daar toch ook niet voor te betalen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
En die waarvan kinderbijslag betaald wordt ik heb immers zelf geen kinderen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mijn deel van de belastingen terug waarvan studiebeurzen betaald worden?
Bullshit! Je leeft in Nederland, je betaalt nu eenmaal voor dingen die je niet gebruikt of nodig bent. Ik betaal jaarlijks genoeg aan andere dingen waar ik geen fuck aan heb, zoals ik het voorbeeld van de metrolijn in A'dam. Wil je iedereen in NL bij de belastingaangifte laten aangeven welke weg je berijdt dit jaar, welke programma's je gaat kijken en hoevaak je in het ziekenhuis ligt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De meeste programma's die jij noemt trekken veel kijkers en dus ook commercieel aantrekkelijk, de programma's die dat niet hebben hebben gewoon een (te) klein draagvlak. Maar als iemand wel 37,50 per persoon er voor over heeft die betaald dat maar, iemand die dat er niet voor over heeft hoort het niet te betalen!
Maar als jij lijn 20 naar je werk neemt, betaal ik wel mee....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:27 schreef McCarthy het volgende:
[..]
maar waarom moeten WIJ er ook aan meebetalen? Dat gebeurt toch bij veel andere zaken ook niet. Als ik een internetabbo neem of sportschoenen koop hoef jij daar toch ook niet voor te betalen?
ik ben het met je eens dat er zat overheidsuitgaven zijn die ter discussie gesteld kunnen worden, hier hebben we het echter over de PO.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mijn deel van de belastingen terug waarvan studiebeurzen betaald worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |