abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29864646
Het Radio Filharomnisch Orkest, Het Radio Symfonie Orkest, Het Radio Kamer Orkest en het Metropool Orkest worden ook allemaal door de publieke omroep betaald.
En dat is natuurlijk ook niet helemaal gratis
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  maandag 22 augustus 2005 @ 18:19:39 #77
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_29868385
Wat omroepen als de TROS, NCRV en BNN op de publieke netten doen is mij een raadsel. Het meerendeel van hun programma's kan best op de commercieelen. Dat geldt ook voor een deel van de VARA programmering.

VPRO/RVU/TELEAC en de serieuze programma's van de VARA zijn onmisbaar voor het Nederlandse Televisielandschap. Als Nederland overschakelt naar een bestel met maar 1 publieke omroep en voor de rest slechts commercieelen, dan zal de Nederlandse burger alleen maar dommer worden. SBS/Talpa/Veronica is echt paupertelevisie.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_29876195
Mijn mening over de Publieken heb ik onlangs nog geuit op de website des Heren (onder David Amon).

In de column wordt aangedrongen op vooral nog meer gemeenschapsgeld naar de Publieken om te kunnen "concurreren" met de commerciëlen..
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:07:01 #79
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29879444
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 02:06 schreef Davitamon het volgende:
Mijn mening over de Publieken heb ik onlangs nog geuit op de website des Heren (onder David Amon).

In de column wordt aangedrongen op vooral nog meer gemeenschapsgeld naar de Publieken om te kunnen "concurreren" met de commerciëlen..
Concurreren met de commerciëlen zou geen prioriteit van de PO moeten zijn. Ze moeten het volk voorzien van cultuur, informatie en educatie. Laten ze maar eens teruggebracht worden tot die kerntaken.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:07:19 #80
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29880883
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 02:06 schreef Davitamon het volgende:

die Henk zit gewoon in zijn eigen straatje te lullen.
Wat een onzin allemaal.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')