dat henb ik overmorgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:57 schreef Tha_T het volgende:
Ik heb de hele tijd het idee dat het Maandag is
Het begint kneiter hard te regenen en precies naar binnenquote:
regenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het begint kneiter hard te regenen en precies naar binnen
Vast welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
regen
hier gelukkig de hele dag zon
hier ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
regen
hier gelukkig de hele dag zon
Netjes danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
serieus
geen druppel regen gehad vandaag, heel ff een beetje donkere lucht, da's alles
oh okee doeiquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:16 schreef Tha_T het volgende:
Ik meld me even af. Ik heb er alweer te lang achter gezeten
Oh dan valt het helemaal dood natuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:20 schreef dolle_hond het volgende:
we gaan hier zo eten
sowwyquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan valt het helemaal dood natuurlijk
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:35 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft 4 naturel, 2 spek en 2 kaaspannenkoeken op
Daar ga ik nu eens volledig mee akkoordquote:
Ik doe dat heel soms, als ik enorme zin heb in pannenkoeken, maar kort tijd heb..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
pannekoeken kopen bij de supermarkt
Dan is het allebei wel leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar ga ik nu eens volledig mee akkoord![]()
Vanavond worden er hier misschien geen pannenkoeken gebakken![]()
Daartegenover staat wel een uitje naar Leuven met een paar vrienden![]()
Iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan is het allebei wel leuk natuurlijk. Pannenkoeken bakken kan je phille altijd nog doen
Naar Leuven?? Dat is neukend ver wegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:42 schreef leonieke het volgende:
Daartegenover staat wel een uitje naar Leuven met een paar vrienden![]()
HALLOOOOOquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:48 schreef leonieke het volgende:
ik moet als het ware smeken dat een jongen met mij wil uitgaan![]()
Dat is een uurtje rijden en neuken doe ik daar al lang niet meerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar Leuven?? Dat is neukend ver weg
Kan je ook wel hierheen komen
Maar jij zit niet in leuven ehquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HALLOOOOO
JOEHOE
*spingt en zwaait
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dramaqueen![]()
Ik ontwijk u helemaal niet![]()
Wat ben jij weer enthousiastquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Leonieke meteen diep in haar keel gaat zoenen![]()
ow, het is nog niet voorbijquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Leonieke meteen diep in haar keel gaat zoenen![]()
ik heb het wel..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:10 schreef D.Rose het volgende:
hebben jullie ook preview tv, of is dat regionaal?
zijn al de hele dag 80's clips opquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb het wel..
is gewoon een upc-kanaal
een bijna-kapstok dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:24 schreef leonieke het volgende:
Zo.. het gaat blijkbaar door.
Mijn puppy-eyes hebben het weer maar eens gedaan![]()
Betekent natuurlijk wel dat ik nu nog vlug vlug in bad moet en me helemaal moet opmaken: nieuwe kleren, nieuwe ketting, nieuwe oorringen... alles erop en eraan dus![]()
fotoooosquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:24 schreef leonieke het volgende:
Zo.. het gaat blijkbaar door.
Mijn puppy-eyes hebben het weer maar eens gedaan![]()
Betekent natuurlijk wel dat ik nu nog vlug vlug in bad moet en me helemaal moet opmaken: nieuwe kleren, nieuwe ketting, nieuwe oorringen... alles erop en eraan dus![]()
Waar een wil is, is een wegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:33 schreef Sjowhan het volgende:
Denk je dat ze daar nog tijd voor heeft
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond!
Man in de keuken, glas wijn in de hand, damn wat is het weekend!
Relekstquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond!
Ik haat emancipatiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond!
Gewone droge witte van Appie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Relekst
Wat voor wijn is het trouwens?
* Sjowhan is ff de afwas opruimen en koffie zetten
wij welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:10 schreef D.Rose het volgende:
hebben jullie ook preview tv, of is dat regionaal?
en in wiens hand zit dat glas?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Relekst
Wat voor wijn is het trouwens?
*meldtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:48 schreef dolle_hond het volgende:
zo
tijd voor een spelletje met de oudste
Ah okequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In de mijne, Arty drink een beugeltje Grolsch.
Wij hebben ons een krat cadeau gedaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okeBeugeltjes Grolsch zijn wel enigszins okee trouwens
Geestelijk of lichamelijk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben lekker ouder dan jij!
qu63quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
He ben jij niet bijna jarig? Morgen of zo?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben lekker ouder dan jij!
Geestelijk: jaquote:
Nķg dikkere, wow, die Flesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geestelijk: ja
Lichamelijk: eh, nou Fles heeft dikkere tieten misschien.
Volgende week dus.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geestelijk: ja
Lichamelijk: eh, nou Fles heeft dikkere tieten misschien.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Mocht je willen
Die h00t3rz van jou zijn niet te kloppen hoor
Als het eten niet klaar zou zijn, zou ik een foto plaatsen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja.... niet door MIJ tenminste
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als het eten niet klaar zou zijn, zou ik een foto plaatsen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
foto zonder kleren is ook goed hoor
Slim planquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
En dat op internet plaatsen zeker.. zodat iedereen mij kan zien... NO WAY![]()
quote:
Nog ouwerder enzo...quote:
Jaaaa ik wist zelfs nog waar het over gingquote:
Da's mooiquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaa ik wist zelfs nog waar het over ging
jij drinkt wat af zoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een heerlijk cognacje voor mijn neus staan
Godsamme wat is het leven mooi
en op 1 been kan je niet staanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Anders gaat een mens dood hč?![]()
Je collega-bierdrinker zit te verzoetbekken aan een heel vies likeurtje hier (Galliano). Ik vermoed dat het zo weer bier wordtquote:
Hoe laat wil je me hebben?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja lekker fris en zo hoe laat ben je er morgen?![]()
BETRAPTquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je collega-bierdrinker zit te verzoetbekken aan een heel vies likeurtje hier (Galliano). Ik vermoed dat het zo weer bier wordt![]()
Het gaat ook over Arty vriend!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BETRAPT
*paar blaadjes terugbladert
"DUDE"
Lust ECHT geen zoetigheid
staat er echt hoor
Oeh, 1 uur al?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
13 uur sharp![]()
Of iets in die richting![]()
Ik drink dan ook koffie met cognac. Wél niet te versmadenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
oh heel vies. Ja duh, dat had ik je dus ook kunnen vertellen![]()
BIER
Ben jij dan niet mijn collega-bierdrinker, ehh... VRIEND?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het gaat ook over Arty vriend!
2,3?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
2,3 uur ook goed![]()
Maar niet later![]()
Nee ik zat immers aan de wijn. Arty aan de grolsch.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij dan niet mijn collega-bierdrinker, ehh... VRIEND?
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:38 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dus ik moet morgen om 1 uur de trein pakken?
Ohh, oké.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja![]()
We motten goddorie nog de stad in. Die is om 17 uur dicht![]()
mag je dan de stad niet meer inquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja![]()
We motten goddorie nog de stad in. Die is om 17 uur dicht![]()
Oh dat is ook goed!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Half 2 op de trein![]()
Dat lukt echt best wel![]()
ook avondklok enzo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nope. Grenscontroles. Lijkt de godvergeten Gaza wel hiero
Lekker johquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee ik zat immers aan de wijn. Arty aan de grolsch.
quote:
WO1?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
nee maar ik bedoel: 14:18
dat spreekt mijn WO1-enthousiasme wel aan natuurlijk
kom op zegquote:
dat komt niet meer op de basisschool hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kom op zeg
14-18, WO1
en jij hebt echt GEEN idee?
Dan ga de basisschool nog maar eens over doen
Heb dat niet zo heel lang geleden nog eens gehad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kom op zeg
14-18, WO1
op de basisschool heb ik dat niet gehad hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kom op zeg
14-18, WO1
Lekkerquote:
en daar ga je heen verhuizen?quote:
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Jesus God
Heeft iemand weleens gehoord van de Tweede Wereldoorlog?
Ik welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Jesus God
Heeft iemand weleens gehoord van de Tweede Wereldoorlog?
Sorrrrrrrrry dat ik tig generaties later op de basisschool zatquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
En hebben die personen zich ooit afgevraagd of er dan ook zoiets bestaat als een Eerste Wereldoorlog?
Please
ik zeg alleen dat ik het niet op de basisschool heb gehad hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
En hebben die personen zich ooit afgevraagd of er dan ook zoiets bestaat als een Eerste Wereldoorlog?
Please
Eh, ja duh.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Please
alsof je wereldoorlogen bij wiskunde krijgtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Please
Jammerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wel
Maar weet er niks van.
Waarom zou ik dat in godsnaam moeten weten
Oehquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:56 schreef gurlie het volgende:
Dacht niet dat je het zo simpel bedoelde fles.
Dat het schandalig is dat 'de jeugd van tegenwoordig' niets meer van geschiedenis afweet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Leg eens uit passie66??
Waarom jammer?
eej eej vertel eens wat meerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:55 schreef qu63 het volgende:
En ik ben zelfs naar Ieper geweest en dat was tot nu toe de meest indrukwekkende excursie ooit.
En ik maar allemaal moeilijk doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh
Dacht ff dat je...maar goed
Eenschquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat het schandalig is dat 'de jeugd van tegenwoordig' niets meer van geschiedenis afweet.
Jij weet niets over de tweede wereldoorlog enzo??? Dat vind ik jammer...daar begon pas echt de ellende..de een sprong bij wijze van spreke in de Rijn en de anderen volgden als makke schapen (naar de slachtbank)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Leg eens uit passie66??
Waarom jammer?
Maar wtf kan mij die geschiedenis nou verrotten??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat het schandalig is dat 'de jeugd van tegenwoordig' niets meer van geschiedenis afweet.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja tuurlijk
toen hebben ze de tweede ronde van de wereldoorlog gespeeld.
of was t een replay
misschien over een tijdje de herkansingen
De oorzaken leren herkennen is in het heden vrij handig zulks soort oorlogen te voorkomen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar wtf kan mij die geschiedenis nou verrotten??
Sorry dat ik zo grof ben maar wat heb ik er mee te maken.
Ik bedoel, WOL II is geweest, hopen dat we geen WOL III mee mogen maken.....
Oke voor de onschuldigen, maar gebeurd is gebeurd.....je doet er niks aan.
Jij moet helemaal een pak rammel hebbenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wel
Maar weet er niks van.
Waarom zou ik dat in godsnaam moeten weten
quote:
Jah oke, maar als ik er niks van af wil weten dan hoeft er toch niet alleen door mij een WOL III te ontstaan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:03 schreef gurlie het volgende:
[..]
De oorzaken leren herkennen is in het heden vrij handig zulks soort oorlogen te voorkomen.
Zo afgekoelt??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet helemaal een pak rammel hebben
Dat de Eerste wereldoorlog je geen barst interesseert is je niet aan te wrijven. Te lang geleden, wij waren neutraal, niet relevant. Begrijp ik.
Maar dat je je verzet tegen het ook maar KENNIS nemen van de Tweede wereldoorlog is wel godver grijs hoor![]()
Als er weer een foto-meet naar het Nationaal Ereveld Grebbeberg is dan sleur ik je er aan je haren naartoe. Historisch besef zul je hebben. Ben je nou heleMAAL glad bezestigd
Ik ga effe een potje jankenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet helemaal een pak rammel hebben
Dat de Eerste wereldoorlog je geen barst interesseert is je niet aan te wrijven. Te lang geleden, wij waren neutraal, niet relevant. Begrijp ik.
Maar dat je je verzet tegen het ook maar KENNIS nemen van de Tweede wereldoorlog is wel godver grijs hoor![]()
Als er weer een foto-meet naar het Nationaal Ereveld Grebbeberg is dan sleur ik je er aan je haren naartoe. Historisch besef zul je hebben. Ben je nou heleMAAL glad bezestigd
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ga effe een potje janken![]()
![]()
Toch goed dat niet iedereen dat zegt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jah oke, maar als ik er niks van af wil weten dan hoeft er toch niet alleen door mij een WOL III te ontstaan?
Zie tuurlijk wil ik wel wat weten, maar veel zal ik er echt niet aan hebben.
Hill 62quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hill 82 (geloof ik..), Grootste geallieerde begraafplaats van WO I, zelf in de loopgraven gestaan, museumpje bekeken met echte foto's en wapens e.d.
de begraafplaats was voor mij (als TRUther) heel indrukwekkend omdat ik er heel rustig van werd en dingen voelde.
heb me ook heeeeeel erg lopen ergeren aan die kutkneuzen die het leuk vonden om overal doorheen te rennen en op een monument te gaan klimmen![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heeft ie zich zelf er alleen maar mee hoorquote:
Zoiets moet je gewoon weten...dat er een of andere gek was die dacht om een of ander stom supervolk te creëeren, en daarvoor heel veel landen tegen elkaar liet vechten om zoiets belachelijks, en dat zou zomaar weer kunnen gebeuren! Goed als je bijvoorbeeld eens de film "the wave" zou kijken, dan zie je wat er met mensen kan gebeuren!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Beter nog, hij heeft gelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar heeft ie zich zelf er alleen maar mee hoor![]()
En WOII erbij natuurlijk, wat kan iemand die paar joden schelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Niemandalletje, die WOI![]()
Dank jequote:
het was een klein museumpje met ernaats "loopgraven" museum was rechts van de weg en als je dan de weg volgde omhoog dan kwam je uit bij een uitzihtpunt (was dat Hill62?)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hill 62
En de grootste begraafplaats is Tyne Cot in de buurt van PassendaleAltijd staan daar wel een paar bussen vol met engelse 3e klas mavo-lui voor de deur....
Dat museum waar je geweest bent, was dat in een klein voormalig kerkgebouwtje aan een grote doorgaande weg? Met een begraafplaats aan de overkant?
In kamp Vught is vrij weinig meer te zien van het originele kamp, omdat ze er een legerbasis van hebben gemaakt. Richting Duitsland zijn die kampen velen malen indrukwekkender.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:10 schreef es70 het volgende:
Ik had eigenlijk naar kamp Vught gewild tijdens de vakantie, maar het is er niet van gekomen (en was bij nader inzien misschien ook 3 keer niks voor de kinderen geweest).
Dit is inderdaad zielig, en je mond valt ervan open.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank je![]()
Goed te zien dat dat soort dingen tenminste voor een DEEL![]()
van jouw generatie ook nog wat betekenen
EN wat speedy bezielt, ik heb geen idee, maar dit kan ECHT niet
oh neequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
het was een klein museumpje met ernaats "loopgraven" museum was rechts van de weg en als je dan de weg volgde omhoog dan kwam je uit bij een uitzihtpunt (was dat Hill62?)
ohquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh neeJe bent in die schrootschuur van Sjaak Schier geweest
Wat een KUTmuseum is dat... vragen ze tegenwoordig 6 euro voor
dat blok stond er in 2002 ook nog jaquote:Op dat uitzichtpunt stond een groot granieten blokeen Canadees monument. Het wordt ook wel Mount Sorrel genoemd, en het is idd Hill 62
Ik ga er volgende week weer heen
Wordt volgende week pas de 6e keer dat ik erheen gaquote:
wou je wat hebben dan qua foto's?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt volgende week pas de 6e keer dat ik erheen ga
Dus jafoto's in the plenty
Pssst ...dan ga je toch wel ff naar Dadizele???quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt volgende week pas de 6e keer dat ik erheen ga
Dus jafoto's in the plenty
ja!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wou je wat hebben dan qua foto's?
Ik had er dus wel met de kinderen heen gekuntquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:11 schreef gurlie het volgende:
[..]
In kamp Vught is vrij weinig meer te zien van het originele kamp, omdat ze er een legerbasis van hebben gemaakt. Richting Duitsland zijn die kampen velen malen indrukwekkender.
Denk dat kinderen het niet echt beseffen, en dat is op die leeftijd ook wel te veel om te beseffen.
Ehmmquote:
dat zijn degene die me bekend voorkomen..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm
Wat je wil hoor
Hill 60? Hill 62? Ieper? Last Post? Menin Gate? Hooge Crater? Yorkshire Trench? verder weg? Kemmelberg? Ploegsteertbos?
U vraagt, wij draaien
Ik ben eens geweest in het concentratiekamp Theresiënstad (Therezin) in Tsjechie...maar dat was een nare gewaarwording als je daar tegenover een muur staat met de kogelgaten er in van de gevangen die zonder proces werden doodgeschoten...alleen maar omdat de nazi's het nodig vonden te oefenenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had er dus wel met de kinderen heen gekunt. Ik had ook gewoon meer aan moeten dringen
. Ondanks het feit dat er weinig van over is lijkt het me toch wel indrukwekkend eigenlijk...
Teringquote:
Kun je je onderschrift daar niet mee uitbreiden...dat lijkt me ook wel wat eens te zien!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm
Wat je wil hoor
Hill 60? Hill 62? Ieper? Last Post? Menin Gate? Hooge Crater? Yorkshire Trench? verder weg? Kemmelberg? Ploegsteertbos?
U vraagt, wij draaien
Ik vraag me af of de kinderen dat wel op zouden pikken... Het zijn voor ons toch de verhalen achter die gaten die het heftig maken... Aan de andere kant, kinderen pikken soms meer op dan je lief isquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:27 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik ben eens geweest in het concentratiekamp Theresiënstad (Therezin) in Tsjechie...maar dat was een nare gewaarwording als je daar tegenover een muur staat met de kogelgaten er in van de gevangen die zonder proces werden doodgeschoten...alleen maar omdat de nazi's het nodig vonden te oefenen![]()
Ben ik ook geweest met school in de vierde, vond het toen niet echt bijzonder ofzoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:27 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik ben eens geweest in het concentratiekamp Theresiënstad (Therezin) in Tsjechie...maar dat was een nare gewaarwording als je daar tegenover een muur staat met de kogelgaten er in van de gevangen die zonder proces werden doodgeschoten...alleen maar omdat de nazi's het nodig vonden te oefenen![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:24 schreef qu63 het volgende:
dat zijn degene die me bekend voorkomen..
Maar doe alles maar
Ja...ik was daar toen ook niet met mijn kinderen...maar misschien ook wel te jong om ze daar al wel mee te confronteren...zo van "hier was het" en dat gevoel erbij, maar ze weten wel al wel het meeste af van die stomme oorlogen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de kinderen dat wel op zouden pikken... Het zijn voor ons toch de verhalen achter die gaten die het heftig maken... Aan de andere kant, kinderen pikken soms meer op dan je lief is.
Wel hele mooie pics, maar die mensen ken ik nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
heey dat zijn eigenlijk niet echt relevante pics allemaal
Met de filmpjes van de Last Post erbij? Vast welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:37 schreef qu63 het volgende:
het zijn echt een paar Gig's?
Ben ik toch benieuwd onder welke steen speedyGJ en zijn voorvaderen dan gelegen hebbenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:37 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja...ik was daar toen ook niet met mijn kinderen...maar misschien ook wel te jong om ze daar al wel mee te confronteren...zo van "hier was het" en dat gevoel erbij, maar ze weten wel al wel het meeste af van die stomme oorlogen!
Mijn kinderen weten daar nog (bijna) niets van, de oudste gaat na de vakantie pas naar groep 5... Maar ik ga ze zeker een keer meenemen naar iets dergelijksquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:37 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja...ik was daar toen ook niet met mijn kinderen...maar misschien ook wel te jong om ze daar al wel mee te confronteren...zo van "hier was het" en dat gevoel erbij, maar ze weten wel al wel het meeste af van die stomme oorlogen!
Rhenen schiet al opquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn kinderen weten daar nog (bijna) niets van, de oudste gaat na de vakantie pas naar groep 5... Maar ik ga ze zeker een keer meenemen naar iets dergelijks.
en zonder?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met de filmpjes van de Last Post erbij? Vast wel
check profielquote:
pff weet ik veelquote:
checkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pff weet ik veel
ik heb je op MSN toegevoegd
dat gaat stukken makkelijker
Volgens mij heeft Speedy gewoon wat moeite met onderwerpen waarbij de gemoederen hoger op kunnen lopen ofzo... Bij kerk en geloof haakt hij ook erg snel afquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd onder welke steen speedyGJ en zijn voorvaderen dan gelegen hebben
Hij kan tenminste met enigzins respect reageren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Speedy gewoon wat moeite met onderwerpen waarbij de gemoederen hoger op kunnen lopen ofzo... Bij kerk en geloof haakt hij ook erg snel af.
Rhenenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rhenen schiet al op
grote begraafplaats en bezoekerscentrum
Daar heb je gelijk in, maar misschien kan 'ie dat niet ofzoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:48 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hij kan tenminste met enigzins respect reageren.
Inderdaad, of zeg dan gewoon niks ofzo..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:48 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hij kan tenminste met enigzins respect reageren.
Je moet er ook maar net voor in de mood zijn. Ik ben het op dit moment eigenlijk ook niet echt: sterker nog: ik heb een absoluut kuthumeur dus ben blij dat er niemand anders thuis isquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:50 schreef es70 het volgende:
[..]
In de zin van: het is 'm niet geleerd...
Een kuthumeur is iets anders dan respectloos/minder respectvol zijn volgens mij...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je moet er ook maar net voor in de bui zijn. Ik ben het op dit moment eigenlijk ook niet echt: sterker nog: ik heb een absoluut kuthumeur dus ben blij dat er niemand anders thuis is
Dat wel, maar dat kan het wel veroorzaken of versterken natuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Een kuthumeur is iets anders dan respectloos/minder respectvol zijn volgens mij...
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:56 schreef es70 het volgende:
Maarre... met alle respect..., ik ga aftaaien, fijne avond verder allemaal
.
@Fles: Ik lees later wel terug over Rhenen.
Dat fijne avond gaat niet lukken ben ik bangquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:56 schreef es70 het volgende:
.
mwoa dat zijn op zich wel terreinen waar ik het niet over wil hebben.. Simpel omdat ik er niks over te melden heb.. Maar iedereen mag van mij met alle plezier geloven wat hij wil hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Speedy gewoon wat moeite met onderwerpen waarbij de gemoederen hoger op kunnen lopen ofzo... Bij kerk en geloof haakt hij ook erg snel af.
Ja doei..ik hang ook al weer half op het toetsenbord hier..ik ga ook zo! en ook best wel tltt...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:56 schreef es70 het volgende:
.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga je nog ff afsprinten hondje?
't is zaterdagavond half 12 hoor?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wie niet? Op dit tijdstip hoort een normaal mens al te slapen hoor
Dan hoor je of te slapen of op stap te zijn, niet op fok te zittenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:22 schreef gurlie het volgende:
[..]
't is zaterdagavond half 12 hoor?
Slapen jij danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan hoor je of te slapen of op stap te zijn, niet op fok te zittenTenminste: dat vind ik
Ik had op stap moeten zijn, maar dat gaat nietquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik had op stap moeten zijn, maar dat gaat nietGa straks wel slapen trouwens (over 12-en dat wel)
Daar is ook niks, geloof me.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:31 schreef Renesite het volgende:
Ikke schakel naar de tv over
doeiiiiiiiiiiii
Neuh... Tis gewoon saai hierquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo hee. Druk hier. Iedereen is filmpje kijken?
Stik. Nog ingelogd als Dude.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo hee. Druk hier. Iedereen is filmpje kijken?
Jaaaa. Dat was ik dus. Per ongeluk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |