Daar ga ik nu eens volledig mee akkoordquote:
Ik doe dat heel soms, als ik enorme zin heb in pannenkoeken, maar kort tijd heb..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
pannekoeken kopen bij de supermarkt
Dan is het allebei wel leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar ga ik nu eens volledig mee akkoord![]()
Vanavond worden er hier misschien geen pannenkoeken gebakken![]()
Daartegenover staat wel een uitje naar Leuven met een paar vrienden![]()
Iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan is het allebei wel leuk natuurlijk. Pannenkoeken bakken kan je phille altijd nog doen
Naar Leuven?? Dat is neukend ver wegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:42 schreef leonieke het volgende:
Daartegenover staat wel een uitje naar Leuven met een paar vrienden![]()
HALLOOOOOquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:48 schreef leonieke het volgende:
ik moet als het ware smeken dat een jongen met mij wil uitgaan![]()
Dat is een uurtje rijden en neuken doe ik daar al lang niet meerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar Leuven?? Dat is neukend ver weg
Kan je ook wel hierheen komen
Maar jij zit niet in leuven ehquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HALLOOOOO
JOEHOE
*spingt en zwaait
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dramaqueen![]()
Ik ontwijk u helemaal niet![]()
Wat ben jij weer enthousiastquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Leonieke meteen diep in haar keel gaat zoenen![]()
ow, het is nog niet voorbijquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Leonieke meteen diep in haar keel gaat zoenen![]()
ik heb het wel..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:10 schreef D.Rose het volgende:
hebben jullie ook preview tv, of is dat regionaal?
zijn al de hele dag 80's clips opquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb het wel..
is gewoon een upc-kanaal
een bijna-kapstok dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:24 schreef leonieke het volgende:
Zo.. het gaat blijkbaar door.
Mijn puppy-eyes hebben het weer maar eens gedaan![]()
Betekent natuurlijk wel dat ik nu nog vlug vlug in bad moet en me helemaal moet opmaken: nieuwe kleren, nieuwe ketting, nieuwe oorringen... alles erop en eraan dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |