quote:
WO1?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
nee maar ik bedoel: 14:18
dat spreekt mijn WO1-enthousiasme wel aan natuurlijk
kom op zegquote:
dat komt niet meer op de basisschool hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kom op zeg
14-18, WO1
en jij hebt echt GEEN idee?
Dan ga de basisschool nog maar eens over doen
Heb dat niet zo heel lang geleden nog eens gehad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kom op zeg
14-18, WO1
op de basisschool heb ik dat niet gehad hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kom op zeg
14-18, WO1
Lekkerquote:
en daar ga je heen verhuizen?quote:
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Jesus God
Heeft iemand weleens gehoord van de Tweede Wereldoorlog?
Ik welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Jesus God
Heeft iemand weleens gehoord van de Tweede Wereldoorlog?
Sorrrrrrrrry dat ik tig generaties later op de basisschool zatquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
En hebben die personen zich ooit afgevraagd of er dan ook zoiets bestaat als een Eerste Wereldoorlog?
Please
ik zeg alleen dat ik het niet op de basisschool heb gehad hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
En hebben die personen zich ooit afgevraagd of er dan ook zoiets bestaat als een Eerste Wereldoorlog?
Please
Eh, ja duh.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Please
alsof je wereldoorlogen bij wiskunde krijgtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Please
Jammerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wel
Maar weet er niks van.
Waarom zou ik dat in godsnaam moeten weten
Oehquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:56 schreef gurlie het volgende:
Dacht niet dat je het zo simpel bedoelde fles.
Dat het schandalig is dat 'de jeugd van tegenwoordig' niets meer van geschiedenis afweet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Leg eens uit passie66??
Waarom jammer?
eej eej vertel eens wat meerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:55 schreef qu63 het volgende:
En ik ben zelfs naar Ieper geweest en dat was tot nu toe de meest indrukwekkende excursie ooit.
En ik maar allemaal moeilijk doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh
Dacht ff dat je...maar goed
Eenschquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat het schandalig is dat 'de jeugd van tegenwoordig' niets meer van geschiedenis afweet.
Jij weet niets over de tweede wereldoorlog enzo??? Dat vind ik jammer...daar begon pas echt de ellende..de een sprong bij wijze van spreke in de Rijn en de anderen volgden als makke schapen (naar de slachtbank)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Leg eens uit passie66??
Waarom jammer?
Maar wtf kan mij die geschiedenis nou verrotten??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat het schandalig is dat 'de jeugd van tegenwoordig' niets meer van geschiedenis afweet.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja tuurlijk
toen hebben ze de tweede ronde van de wereldoorlog gespeeld.
of was t een replay
misschien over een tijdje de herkansingen
De oorzaken leren herkennen is in het heden vrij handig zulks soort oorlogen te voorkomen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar wtf kan mij die geschiedenis nou verrotten??
Sorry dat ik zo grof ben maar wat heb ik er mee te maken.
Ik bedoel, WOL II is geweest, hopen dat we geen WOL III mee mogen maken.....
Oke voor de onschuldigen, maar gebeurd is gebeurd.....je doet er niks aan.
Jij moet helemaal een pak rammel hebbenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wel
Maar weet er niks van.
Waarom zou ik dat in godsnaam moeten weten
quote:
Jah oke, maar als ik er niks van af wil weten dan hoeft er toch niet alleen door mij een WOL III te ontstaan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:03 schreef gurlie het volgende:
[..]
De oorzaken leren herkennen is in het heden vrij handig zulks soort oorlogen te voorkomen.
Zo afgekoelt??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet helemaal een pak rammel hebben
Dat de Eerste wereldoorlog je geen barst interesseert is je niet aan te wrijven. Te lang geleden, wij waren neutraal, niet relevant. Begrijp ik.
Maar dat je je verzet tegen het ook maar KENNIS nemen van de Tweede wereldoorlog is wel godver grijs hoor![]()
Als er weer een foto-meet naar het Nationaal Ereveld Grebbeberg is dan sleur ik je er aan je haren naartoe. Historisch besef zul je hebben. Ben je nou heleMAAL glad bezestigd
Ik ga effe een potje jankenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet helemaal een pak rammel hebben
Dat de Eerste wereldoorlog je geen barst interesseert is je niet aan te wrijven. Te lang geleden, wij waren neutraal, niet relevant. Begrijp ik.
Maar dat je je verzet tegen het ook maar KENNIS nemen van de Tweede wereldoorlog is wel godver grijs hoor![]()
Als er weer een foto-meet naar het Nationaal Ereveld Grebbeberg is dan sleur ik je er aan je haren naartoe. Historisch besef zul je hebben. Ben je nou heleMAAL glad bezestigd
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ga effe een potje janken![]()
![]()
Toch goed dat niet iedereen dat zegt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jah oke, maar als ik er niks van af wil weten dan hoeft er toch niet alleen door mij een WOL III te ontstaan?
Zie tuurlijk wil ik wel wat weten, maar veel zal ik er echt niet aan hebben.
Hill 62quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hill 82 (geloof ik..), Grootste geallieerde begraafplaats van WO I, zelf in de loopgraven gestaan, museumpje bekeken met echte foto's en wapens e.d.
de begraafplaats was voor mij (als TRUther) heel indrukwekkend omdat ik er heel rustig van werd en dingen voelde.
heb me ook heeeeeel erg lopen ergeren aan die kutkneuzen die het leuk vonden om overal doorheen te rennen en op een monument te gaan klimmen![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heeft ie zich zelf er alleen maar mee hoorquote:
Zoiets moet je gewoon weten...dat er een of andere gek was die dacht om een of ander stom supervolk te creëeren, en daarvoor heel veel landen tegen elkaar liet vechten om zoiets belachelijks, en dat zou zomaar weer kunnen gebeuren! Goed als je bijvoorbeeld eens de film "the wave" zou kijken, dan zie je wat er met mensen kan gebeuren!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Beter nog, hij heeft gelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar heeft ie zich zelf er alleen maar mee hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |