Behoorlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:24 schreef du_ke het volgende:
En daar ben je gelukkig mee?
ik vond die kerel van het VNO - NCW erg duidelijk, hij had een goed onderbouwd verhaal.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:32 schreef zakjapannertje het volgende:
Karien van Gennip in haar element in Zaken Klasse
Bom erop.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:34 schreef Monidique het volgende:
Keulen staat behoorlijk vol.
wat denk je zelf?quote:
de tarotkaartlezers wonen een deurtje verder, maar deel gerust je kopzorgen over de maatschappij e.d.quote:
Dus dat kan nog op deze plek?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
de tarotkaartlezers wonen een deurtje verder, maar deel gerust je kopzorgen over de maatschappij e.d.
het schaduwkabinet woont een linkje verderquote:
?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik kan hier niet meer komen.
Dus dat bestaat nogwel allemaal? Ik heb ze uit mijn bookmarks gesloopt onder het mom 'als je ze geen aandacht geeft c.q. laat merken dat je er weleens kijkt, dan druipen ze wel af'. Die 5 of 6 kameraden houden elkaar nogal bezig dan. Ik had verwacht dat of Fok! ter ziele zou zijn gegaan of de ring van die zonnige webloggers. En aangezien Fok! nog vibreert...quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het schaduwkabinet woont een linkje verder
Mij hebben ze m'n ip adres geblokt, dus het zal wel. Ze zullen wel geleerd hebben wat solidariteit inhoudt en als je dat niet op een gezonde manier in stand houdt, de boel vanzelf in elkaar klapt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus dat bestaat nogwel allemaal? Ik heb ze uit mijn bookmarks gesloopt onder het mom 'als je ze geen aandacht geeft c.q. laat merken dat je er weleens kijkt, dan druipen ze wel af'. Die 5 of 6 kameraden houden elkaar nogal bezig dan. Ik had verwacht dat of Fok! ter ziele zou zijn gegaan of de ring van die zonnige webloggers. En aangezien Fok! nog vibreert...
Ja, die ondertoon van haat-liefde was mij ook opgevallen idd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:24 schreef du_ke het volgende:
Als je even zwaait naar ze kunnen ze dat erg waarderen..
Ik mag niet met CS c.s. omgaan.quote:
wie is wat, CS?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik mag niet met CS c.s. omgaan.
PS - ik heb je allang antwoord gegeven in ''De zoon van Satan'', je mag me best bedanken..
Ik wist niet dat Cicero in Asterix en Obelix stond.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:45 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ik snap er nog steeds geen reet van, ik lees me later wel in![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Cicero in Asterix en Obelix stond.
al 3 maanden ben ik woedendquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds woedend?
Jij moet nikky gijzelen, anders luisteren ze niet. En V mag er ook bij.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:20 schreef Meki het volgende:
zo lang Fok niet aan me eisen voldoet blijf ik woedend
jah lijkt me wel een goed ideequote:Op zondag 21 augustus 2005 14:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij moet nikky gijzelen, anders luisteren ze niet. En V mag er ook bij.
Dat weet ik niet. Jij weet toch wat je eisen zijn?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:45 schreef Meki het volgende:
wat moet ik dan eisen
aah een Moderator zijn dat was mijn eisquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Jij weet toch wat je eisen zijn?
Van welk forum? Het staat trouwens een beetje opdringerig om in sollicitatiebrieven eisen te stellen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:57 schreef Meki het volgende:
[..]
aah een Moderator zijn dat was mijn eis
deze forum 30 tot 40 solliciatatiesquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Van welk forum? Het staat trouwens een beetje opdringerig om in sollicitatiebrieven eisen te stellen.
.
nee ze mailen niet eens terugquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Hebben ze nog hun redenen opgegeven?
quote:Cursus pand bezetten voor aankomend studenten
Uitgegeven: 21 augustus 2005 13:51
GRONINGEN - Eerstejaars studenten in Groningen kunnen maandag oefenen hoe ze in de toekomst het best een pand kunnen bezetten. De Groninger Studentenbond (GSB) organiseert speciaal voor de nieuwkomers een cursus 'pand bezetten'.
Op de cursus maken de deelnemers alvast kennis met de fijne kneepjes van het vak, zei een bestuurslid van de GSB zondag. Zo leren ze dat ze altijd rustig moeten blijven, nooit geweld moeten gebruiken en een goede perswoordvoerder moeten uitzoeken, zo geeft het bestuurslid als voorbeeld. Hijzelf deed in februari ervaring op in Amsterdam met het bezetten van het Maagdenhuis.
Megafoons
Tijdens de cursus moeten de deelnemers een nagebouwd kantoor van de Groningse wethouder Willem Smink bezetten. Om de bezetting zo realistisch mogelijk te maken maakt de GSB gebruik van megafoons en haalt hij oude, gebruikte spandoeken uit de kast.
Tot nu toe hebben zich zestig aankomende demonstraten aangemeld. De bezetting vindt plaats in het pand van de GSB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |