Behoorlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:24 schreef du_ke het volgende:
En daar ben je gelukkig mee?
ik vond die kerel van het VNO - NCW erg duidelijk, hij had een goed onderbouwd verhaal.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:32 schreef zakjapannertje het volgende:
Karien van Gennip in haar element in Zaken Klasse
Bom erop.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:34 schreef Monidique het volgende:
Keulen staat behoorlijk vol.
wat denk je zelf?quote:
de tarotkaartlezers wonen een deurtje verder, maar deel gerust je kopzorgen over de maatschappij e.d.quote:
Dus dat kan nog op deze plek?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
de tarotkaartlezers wonen een deurtje verder, maar deel gerust je kopzorgen over de maatschappij e.d.
het schaduwkabinet woont een linkje verderquote:
?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik kan hier niet meer komen.
Dus dat bestaat nogwel allemaal? Ik heb ze uit mijn bookmarks gesloopt onder het mom 'als je ze geen aandacht geeft c.q. laat merken dat je er weleens kijkt, dan druipen ze wel af'. Die 5 of 6 kameraden houden elkaar nogal bezig dan. Ik had verwacht dat of Fok! ter ziele zou zijn gegaan of de ring van die zonnige webloggers. En aangezien Fok! nog vibreert...quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het schaduwkabinet woont een linkje verder
Mij hebben ze m'n ip adres geblokt, dus het zal wel. Ze zullen wel geleerd hebben wat solidariteit inhoudt en als je dat niet op een gezonde manier in stand houdt, de boel vanzelf in elkaar klapt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus dat bestaat nogwel allemaal? Ik heb ze uit mijn bookmarks gesloopt onder het mom 'als je ze geen aandacht geeft c.q. laat merken dat je er weleens kijkt, dan druipen ze wel af'. Die 5 of 6 kameraden houden elkaar nogal bezig dan. Ik had verwacht dat of Fok! ter ziele zou zijn gegaan of de ring van die zonnige webloggers. En aangezien Fok! nog vibreert...
Ja, die ondertoon van haat-liefde was mij ook opgevallen idd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:24 schreef du_ke het volgende:
Als je even zwaait naar ze kunnen ze dat erg waarderen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |