Je icoontje doet het niet (als je het niet ziet -> CTRL+F5)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:49 schreef joupee het volgende:
* joupee vraagt zich af waar zijn avatar is gebleven in de op
die heb je nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:49 schreef joupee het volgende:
net nog gekeken in profiel en daar deed ie het dan weer wel... pff.. een week zonder pc en ik ben het geloof ik allemaal verleerdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je icoontje doet het niet (als je het niet ziet -> CTRL+F5)
We kunnen over een weekje wel eens gaan schrappenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:53 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb trouwens een heleboel mensen uit de OP nog nooit hier gezien
Bekijk je profiel dan eens en druk weer eens op CTRL+F5quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:55 schreef joupee het volgende:
[..]
net nog gekeken in profiel en daar deed ie het dan weer wel... pff.. een week zonder pc en ik ben het geloof ik allemaal verleerd![]()
En mij toevoegenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We kunnen over een weekje wel eens gaan schrappen!
weinig verandering.. heb nu de avatar opnieuw geupload en nog doet ie het niet..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bekijk je profiel dan eens en druk weer eens op CTRL+F5!
Ik denk dat freespace het niet meer aan kanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:59 schreef joupee het volgende:
[..]
weinig verandering.. heb nu de avatar opnieuw geupload en nog doet ie het niet..![]()
Alleen een avatar doet het nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:02 schreef mic_forever het volgende:
die OP is helemaal naar de tyfus man
zoalsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat freespace het niet meer aan kan!
Ik denk dat je het ergens anders moet uploaden.
Ik dacht ook dat het een JunkieSietze topic zou wordenquote:
Kom je dalijk op school.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:53 schreef Molluck het volgende:
Mijn boeken werden gewoon thuisbezorgd, al twee weken geleden, maar ik heb ze nog niet eens uitgepakt
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kom je dalijk op school.
Shit deze boeken zijn verkeerd
Hetzelfde hier.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:05 schreef Jett het volgende:
ik kaft nooit me boeken.
1 keer gedaan, nooit meer daarna.
ik had ze in gepakt als cadeautjesquote:
Ik had kerst papierquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:21 schreef Jett het volgende:
[..]
ik had ze in gepakt als cadeautjesdus ik kreeg me boeken niet meer open
![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:26 schreef pekel het volgende:
Boeken kaften...
* pekel heeft nog vakantie tot 5 september
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:57 schreef Knoekie het volgende:
Ik ga me boeken niet kaften.
Als ik dat doe, dan liggen ze er binnen 1 week af.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Mn moeder doet dat wel.![]()
Maar ik ga weer, byebye.
Wat wil je weten? Ik heb ze in person gekend (spreek ze niet meer).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
BTW klein pluizig wezentje zie net in je fotoboek dat je op het HVC zit, hoe zat dat nou met die 3-ling
Bavariaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:18 schreef hollander76 het volgende:
Dit topic had beter kunnen heten: "Steun hier hollander, die zich volgende week weer helemaal lazerus gaat zuipen"
En het ergste is: Tis Bavaria![]()
Morge, lekker geslapen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:19 schreef Chanandler het volgende:
Ik heb geen boeken. En zodra ik ze krijg ga ik ze ook niet kaften
Goeiemorgen trouwens
Uhuhquote:
Heerlijk, dankje. Ben al om kwart over 12 gaan slapenquote:
Ik heb van 9 tot 1 gewerktquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Heerlijk, dankje. Ben al om kwart over 12 gaan slapen![]()
Ga je in Rotterdam op school?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:20 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Uhuh
Ben afgelopen week alle studentenverenigingen van Rotterdam afgeweest, en degene waar ik bij ga, schenkt Bavaria
Maargoed, dan drink je iig niet teveel
Van Dommelsch gaan er op een avond toch wel een stuk of 25 a 30 inMet Bavaria 5, misschien 10
Ik moet nog werkenquote:
Niet naar school, naar de uniquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:24 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ga je in Rotterdam op school?
Dommelsch is nu in de aanbieding bij Albert Heyn.
quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:24 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik moet nog werken![]()
Werk jij ook op AH Vuurplaat???
Ah, ik ga altijd poolen in de buurt daar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Niet naar school, naar de uni
Klein nuance verschil
Maar ik ga idd iedere dag naar de Erasmus heen-en-weer treinen
En bij een studentenvereniging![]()
Ben der niet geweest, wel de tramhalte daarzoquote:
Ja, 2 haltes van de Kuip.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:29 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ben der niet geweest, wel de tramhalte daarzoDichtbij de Kuip toch?
Ik ben wel heel toevallig bij PLUS de Esch geweesttoeval hoor, toeval
![]()
Ik ben de halve stad daar doorgeweest, had zelf gelukkig een slaapplaats net naast de uni, honingerdijk; is het verlengde van de Oostzeedijk, wat een teringzooi is het daar trouwens, die hele Oostzeedijk ligt openquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:28 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ah, ik ga altijd poolen in de buurt daar.![]()
De Kuip zag er van buiten beter uit dan de Arenaquote:
Bavaria smaakt toch naar het pis van Herman (denk aan Idols 2)?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:18 schreef hollander76 het volgende:
Dit topic had beter kunnen heten: "Steun hier hollander, die zich volgende week weer helemaal lazerus gaat zuipen"
En het ergste is: Tis Bavaria![]()
Daar ga ik meestal poolen. Bij Le Concordia.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:31 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ben de halve stad daar doorgeweest, had zelf gelukkig een slaapplaats net naast de uni, honingerdijk; is het verlengde van de Oostzeedijk, wat een teringzooi is het daar trouwens, die hele Oostzeedijk ligt open![]()
Gohquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
De Kuip zag er van buiten beter uit dan de Arena
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |