Je icoontje doet het niet (als je het niet ziet -> CTRL+F5)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:49 schreef joupee het volgende:
* joupee vraagt zich af waar zijn avatar is gebleven in de op
die heb je nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:49 schreef joupee het volgende:
net nog gekeken in profiel en daar deed ie het dan weer wel... pff.. een week zonder pc en ik ben het geloof ik allemaal verleerdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je icoontje doet het niet (als je het niet ziet -> CTRL+F5)
We kunnen over een weekje wel eens gaan schrappenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:53 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb trouwens een heleboel mensen uit de OP nog nooit hier gezien
Bekijk je profiel dan eens en druk weer eens op CTRL+F5quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:55 schreef joupee het volgende:
[..]
net nog gekeken in profiel en daar deed ie het dan weer wel... pff.. een week zonder pc en ik ben het geloof ik allemaal verleerd![]()
En mij toevoegenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We kunnen over een weekje wel eens gaan schrappen!
weinig verandering.. heb nu de avatar opnieuw geupload en nog doet ie het niet..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bekijk je profiel dan eens en druk weer eens op CTRL+F5!
Ik denk dat freespace het niet meer aan kanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:59 schreef joupee het volgende:
[..]
weinig verandering.. heb nu de avatar opnieuw geupload en nog doet ie het niet..![]()
Alleen een avatar doet het nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:02 schreef mic_forever het volgende:
die OP is helemaal naar de tyfus man
zoalsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat freespace het niet meer aan kan!
Ik denk dat je het ergens anders moet uploaden.
Ik dacht ook dat het een JunkieSietze topic zou wordenquote:
Kom je dalijk op school.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:53 schreef Molluck het volgende:
Mijn boeken werden gewoon thuisbezorgd, al twee weken geleden, maar ik heb ze nog niet eens uitgepakt
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kom je dalijk op school.
Shit deze boeken zijn verkeerd
Hetzelfde hier.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:05 schreef Jett het volgende:
ik kaft nooit me boeken.
1 keer gedaan, nooit meer daarna.
ik had ze in gepakt als cadeautjesquote:
Ik had kerst papierquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:21 schreef Jett het volgende:
[..]
ik had ze in gepakt als cadeautjesdus ik kreeg me boeken niet meer open
![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:26 schreef pekel het volgende:
Boeken kaften...
* pekel heeft nog vakantie tot 5 september
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |