quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:56 schreef Jeroenus het volgende:
Willis, de ene keer is ie dominant, de andere keer staat hij als een kneus te pitche (zie gisteren).
Vandaag mooie matchup: Clemens - Peavy
Heilman wil dat ook nog wel eens doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:45 schreef Sambal_HOT het volgende:
Mota deed trouwens fantastisch werk als reliefer van de 6 slagmannen die hij tegenkwam zette hij er 5 aan de kant met een strike out! Kan de Mets Bullpen alleen maar van dromen...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:10 schreef Jeroenus het volgende:
Hij gaat maar door, Mike Jacobs
Bijna een cycle, maar 4 for 5 met 2 HR's, 2B en 4 RBI's. 4 wedstrijden en al 4 homers.
van stuff wordt je dufquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:17 schreef Kerdaben het volgende:D-Train
kreeg niet echt veel calls mee, niet z'n beste "stuff", en toch maar 1 run in 7+ IP, nu 18 wins, gelijk voor marlins club record (pavano vorig jaar ook 18)
op naar de 20
Dead wood! 15 runs in 7 wedstrijdenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:10 schreef Jeroenus het volgende:
Gvd, zo sta je 0.5 out of the wild card en nu weer 2.5 out. Pedro heeft 1 win uit zijn laatste 7 startsWtf is er aan de hand?
Jammer zeg.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:06 schreef Kerdaben het volgende:
eindelijk de Al Leiter voor de Yankees die ze in Florida hebben weggestuurd
De big 3 gaan tegen de Mets: Willis al gewonnen en Beckett en Burnett pitchen dit weekend, ik verwacht niks minder dan een sweep
De Mets zijn weer terug bij af. We hadden het trouwens kunnen weten: De Mets zijn dit jaar een .500 team. Volgend jaar een flinke bezem door die o zo slechte bullpen halen. B. Looper lekker naar Norfolk sturen of stuur hem maar naar St. Lucie.quote:Op donderdag 8 september 2005 07:40 schreef Jeroenus het volgende:
Typisch die klote Braves weer, 2 van de 3 wedstrijden laat in de wedstrijd de overwinning pakken. Alledrie kleine overwinningen. Braves incl fans![]()
![]()
Is Looper onderhand niet leader in BS? Die Takatsu verneukt ook elke appearance. Nog even en ik schrijf een brief aan Minaya dat ik me vrijwillig aanmeld voor de positie van closer want het kan bijna niet slechter meer. De hele wild card is uit handen gegeven, gedeeltelijk ook door Randolph. $#%*(^$%^#$&
Carpenter vanavond natuurlijk weer met zijn 21e win en een CG.![]()
Meneer heeft toevallig een paar wedstrijdjes bezochtquote:Op donderdag 8 september 2005 13:20 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Daar is het type teletekst-supporter weer.
Willis is een held! 2 run HR tegen de Astros!quote:Op maandag 12 september 2005 19:13 schreef Kerdaben het volgende:
welkom aan boord de marlins bandwagon sambal
4 wedstrijden tegen de Astros...0.5 games back, ik wil 3 uit 4
Het is gewoon om te janken. Elke dag kijk ik weer en staat er weer dat ze verloren hebben. September record is 2-12quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:10 schreef Sambal_HOT het volgende:
Woohoo B.Looper has done it again!!!
Het enige wat ik nu nog kan doen is lachen...
Ik heb het gvd nog live gezien ook. Hij kwam erop met een 4-5 voorsprong. Komt op 2 slag kaal en dan boom! een 2honk slag. Toen werd het uiteindelijk 5-5. Mets scoren niet in de 10e inning. Toen kwam er een nieuwe pitcher op van de Mets en die verprutste het natuurlijk ook.
Ach ik hoop dat Willie B.Looper nog veel laat gooien, want dan ben ik er tenminste zeker van dat B.Looper er volgend jaar niet meer bijzit.
Het is om te janken!!!
[afbeelding]
Inderdaad, bedankt Bartolo, je verneukt me fantasyquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:26 schreef popolon het volgende:
En Detroit wint van de Angels.
Het moet niet gekker worden.
Och, Tiger fans zijn het gewend dat het altijd een waardeloos seizoen is. Volgens mij in 15 jaar al geen Series gespeeld.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:57 schreef mitt het volgende:
4 game serie popo
wel balen loss nummer 4 in deze stage voor de play offs
Rockies - Royals als World Series zie ik niet echt zitten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:06 schreef mitt het volgende:
In het honkbal kan iedereen wel van iedereen winnen, maar uiteindelijk staan elke keer dezelfde ploegen bovenaan.
Yankees, Red Soxs, Braves, Cardinals, A's.
Misschien de indelingen is veranderen
Ik ben in mijn vakantie (enkele weken geleden) een dag of 5 in Boston en omstreken(NEw England) geweest en ik kan zeggen dat ik weinig merk van arrogantie. Men is daar juist ontzettend trots op de Sox. Mag het na 86 jaar frustratie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:55 schreef Jeroenus het volgende:
Boston kan dit jaar het postseason nog gaan mislopen want de Yankees zijn flink genaderd en de Indians staan er ook goed voor. Ik heb liever de Yankees dan de Red Sox in het postseason want de arrogante Sox attitude na het winnen van de WS (na 86 jaar) vind ik wat irritant.
De Sox komen overal met zo'n houding van wij hebben de WS gewonnen, kom maar op, we verslaan je wel. Ik legde dat voor aan een Amerikaanse huisgenoot en A's fan toen ik in CA zat deze zomer, en hij zei dat ze dit jaar inderdaad zo'n houding hadden. Niet zozeer Manny, Damon en Ortiz, maar Francona en de fans.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik ben in mijn vakantie (enkele weken geleden) een dag of 5 in Boston en omstreken(NEw England) geweest en ik kan zeggen dat ik weinig merk van arrogantie. Men is daar juist ontzettend trots op de Sox. Mag het na 86 jaar frustratie?
Over arrogantie gesproken...Yankee$ aanhangers aangehoord door de jaren heen? Dat is pas arrogantie. Yankee Stadium is het enige stadion waarin ik me tot nu toe heb geergerd aan de supporters (tijdens de Yankee$-Rangers in aug.)
tip voor de honkballiteratuur liefhebber: De biografie van Ty Cobb geschreven door Al Stump. Briljant boek over een geniale gek. Volgens velen de beste honkballer aller tijden
Idd. Sta nog steeds bovenaan. Ruim 1600 punten voor op de nummer 2.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:30 schreef Jeroenus het volgende:
fanneke, hoe gaat het met je MLB.com fantasy? Nog in de race voor $50 die je als non-US citizen niet kan krijgen?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:54 schreef fanneke het volgende:
[..]
Idd. Sta nog steeds bovenaan. Ruim 1600 punten voor op de nummer 2.
Maar het is de eer Jeroenus...alleen maar de eer.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:19 schreef fanneke het volgende:
Fantasy League loopt tot eind van het regular season. Voor de play-offs heeft men een nieuwe fantasy league(zo was het tenminste in 2004)
Hier volgen wat foto's van bezochte stadion tijdens m'n vakantie;
New York Yankees-Texas Rangers (12-8-'05), uitslag 6-5![]()
[afbeelding]
De voorzijde van Yankee Stadium
[afbeelding]
Het zicht vanaf onze plaatsen. Bovenste ring en bovenste rij. Voelde me net een Duif![]()
[afbeelding]
Kijkje op South Bronx
Toronto Blue Jays-Cleveland Indians (26-8-'05), 3-9
[afbeelding]
Rogers Centre(voorheen Skydome) met daarnaast de CN Tower
[afbeelding]
Het fantastische scorebord met info over Martinez (een van mijn favoriete spelers uit de MLB)
[afbeelding]
Actie uit de wedstrijd
Wasington Nationals-Philadelphia Phillies (2-9-'05), 1-7
[afbeelding]
Batting practice in het RFK Stadium
[afbeelding]
Actie uit de wedstrijd
Baltimore Orioles-Toronto Blue Jays (6-9-'05), 5-0
[afbeelding]
Oriole Park at Camden Yards
[afbeelding]
Het was die dag precies 10 jaar geleden dat Cal Ripken jr. het fantastische record van onafgebroken wedstrijden van Lou Gehrig verbrak en bracht op 2131
Philadelphia Phillies-Houston Astros (7-9-'05), 6-8 (met een BS van Billy Wagner)
[afbeelding]
Citizen Bank Park vanaf de parkeerplaats waar ooit het Veterans Stadium stond
[afbeelding]
Zoals je ziet kom je niet om van de honger of dorst![]()
[afbeelding]
Zicht vanaf onze plaatsen. Dit is één van de mooiste stadion die ik ooit heb bezocht![]()
Het was even zoeken hoor. We hebben (met drieën) totaal zo'n 2.500 foto's gemaakt !![]()
Ik ben niet naar die wall of fame (of hoe ie ook heet geweest) in Yankee Stadium geweest. We hebben erg lang naar het juiste loket waar onze kaartjes lagen gezocht. De tijd ontbrak daardoor dus.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:02 schreef Jeroenus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat is nu mooier, Braves (wat je eerder zei) of Phillies stadion?
Ben je bij Yankee Stadium naar die plek geweest waar die stenen staan van dé allergrootsten uit de Yankees (baseball) history? Ruth, DiMaggio, Mantle, Gehrig enz.
Ik baal dat ik daar niet ben geweest de vorige keer, het lijkt me namelijk erg indrukwekkend.
Men weet hoe men z'n helden moet eren in Noord-Amerika.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:50 schreef Jeroenus het volgende:
Major League Baseball en zijn helden
The Great One ook zeker gezien?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:57 schreef fanneke het volgende:
[..]
Men weet hoe men z'n helden moet eren in Noord-Amerika.
Een bezoekje aan de Baseball Hall Of Fame staat nog zeker op m'n verlanglijstje. Cooperstown lag helaas iets te veel van onze route dit jaar.
We zijn wel in de Hockey Hall Of Fame geweest in Toronto. Indrukwekkend. (op de foto sta ik met een vriend bij de Stanley Cup)
[afbeelding]
Looperquote:Op donderdag 22 september 2005 09:22 schreef Sambal_HOT het volgende:
Gave foto's Fanneke.
Ik kan er alleen nog om lachen. B.Looper weer een BS, maar dit keer lukt hem niet om een wedstrijd te verneuken. Wat blijft die B.Looper eem loser!
quote:
quote:Everybody should junk Bonds
If possible, he's even better and worse than ever. He continues to astonish, with his bat and his mouth. At 41, Barry Bonds is again proving to be the greatest hitter and biggest jerk in baseball history.
Feel free to substitute less printable terms for jerk.
No athlete I've been around has mixed my emotions the way this guy has. Mixed 'em like a Molotov cocktail.
More than ever, I'd rather watch a Bonds at-bat than any other moment in sports. Yet his recent words and deeds have finally made it impossible for even me -- a Barry fan -- to separate the hitter from the jerk.
I used to be able to forget all the bad stuff when Bonds anchored his left leg in the batter's box. I used to rationalize that he was a much better teammate than most fans thought -- Jeff Kent was just jealous -- and that Bonds was THE reason the Giants were always in contention.
But now that he has let down his team and let down parents everywhere, I finally find myself rooting against this big, uh, jerk.
I'm not sure which offends me more: that Bonds damaged (if not wrecked) his team's chance to win the mild, mild West by delaying his return, or that, upon his first visit to Washington to play the Nationals, he scoffed that Congress has been wasting its time with the steroids issue.
As a sign at RFK Stadium on Tuesday night said: "Junk Bonds."
But yes, his comeback has been even better than James Bond in "You Only Live Twice." After missing the first 143 games with what he said was a bad knee, Bonds waltzed back into the lineup on Sept. 13, and in his first at-bat, battled San Diego's Adam Eaton for 11 pitches before hitting a tailing laser to left center that came within a foot of leaving SBC Park.
Superhuman.
At 41, the man didn't even need a minor-league rehab stint. He launched No. 707 on Wednesday night -- just seven short of Babe Ruth and that's four home runs in four games. That's even beyond Bonds.
And that's what makes me -- and others inside the organization and close to the Giants -- suspicious.
You assume Bonds had off-season arthroscopic surgery on his knee ... but with this guy, you never know. In the past, he told reporters with a chuckle that he sometimes misleads them just to get even for all the "negative stuff" they write about him.
You assume he hurt the knee again and had a second surgery ... but Giants insiders say the story the media was given was bogus. They say Bonds and his handlers wanted the team to announce he reinjured the knee when he banged it against a clubhouse table, when in fact that isn't how it occurred. So who knows what really happened, if anything?
You assume the knee got infected, as Bonds said it did. But who knows?
Remember the kill-the-messenger soliloquy he delivered to the media in spring training? The one in which he used his crutches and his son as sympathy-seeking props and blamed the media for reporting his leaked BALCO grand jury testimony and the claims of his former mistress, who also testified to the grand jury?
...... nog meer tekst
Bron: ESPN
Mets gaan inderdaad goed, maar het komt wat te laat. Alhoewel ze officieel nog de playoffs kunnen halen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:41 schreef Sambal_HOT het volgende:
Mmm de Mets zijn goed bezig! Een winning streak van 4. In de afgelopen 10 wedstrijden 6 wedstrijden ingelopen op de Marlins. Een beetje laat maar het ziet er wel goed uit. Ik heb wel vertrouwen in volgend jaar als:
Reyes wat vaker op het honk komt.
Beltran 2e slagman wordt.
Jacobs op het 1e honk speelt.
Wright 4e slagman
Alfonso Soriano wordt aangetrokken of het laten spelen van Anderson Hernandez? (Jeroenus?)
Victor Diaz lekker in het rechtsveld houden
Cameron mag van mij wel getrade worden
B.Looper wordt gedumpt
Piazza gaat lekker naar de NL om DH te worden AL bedoel je zeker![]()
Catcher weet ik eigenlijk niet (Jeroenus?) Of Jacobs laten Catchen en een goede 1e honkman halen
Manny zie ik graag komen naar NY
Floyd mag van mij weg vooral als Manny komt
Pitcher Rotation? Mensen die daar tussen horen zijn Martinez, Seo, Heilman, Trachsel en Benson?
Ow ik hoop trouwens niet dat Houston doorgaat, maar ik wil ook niet dat de Phillies van de Mets winnen. Sterker ik hoop op een sweep van de Mets. Maar ik zie liever niet Houston de Wild-Card race wiinen. Lastig...
Early exit in de playoffs voor ze, denk ikquote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef mitt het volgende:Angels Angels Angels
ANAHEIMMMMMMMMMMMMMMMM
Angels geef ik ook niet veel kans. Niet echt dominante pitchers. Colon struggled de laatste tijd heel erg (ja bedankt nog voor mijn fantasy, droplul). Cards winnen dit jaar de WS denk ik. Vind het ook wel een sympathieke club die het verdient.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:15 schreef Kerdaben het volgende:marlins
angels zouden wel eens ver kunnen komen denk ik, braves 1e ronde eruit, cards NL pennant
De A's zijn ook zo in elkaar gezakt.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:25 schreef fanneke het volgende:
Ik vraag me af wat de Tribe aan het doen is. Zetten ze een prachtige reeks neer en in het zicht van de play-offs verliezen ze 3 keer op rij van KC en TB. Doodzonde.
Als ik daar aan denk, doe ik geen oog dicht.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:28 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
WS Game 1: Randy Johnson vs. Chris Carpenter![]()
![]()
De kans is aanwezig. Misschien komen de White Sox wel zover.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als ik daar aan denk, doe ik geen oog dicht.
Carpenter vind ik prima hoor, maar Johnson...![]()
OMGquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:57 schreef rotskibo het volgende:
Waaaaaaa, NASN abc zit hier nu op zo'n tijdelijk kanaal (Rotterdam)
live NY Yankees vs Boston ESPN's Friday Night Baseball - MLB
The AL East looks like it's going to come down to the wire between these two teams. This is the opener of a big three-game weekend series that will decide it.
Ik snap de tijden alleen niet helemaal http://www.nasn.nl/content/nasn/cmsint.nsf/systemcontent/tvschedule?open&dateadjust=0&
De tijden zijn nederlandse tijd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:57 schreef rotskibo het volgende:
Ik snap de tijden alleen niet helemaal http://www.nasn.nl/content/nasn/cmsint.nsf/systemcontent/tvschedule?open&dateadjust=0&
Shit gemist. Komt vast wel een filmpje van.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:32 schreef Sambal_HOT het volgende:
Indrukwekkend de afscheidswedstrijd van Mike Piazza! Jammer dat ze achter staan...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:11 schreef rotskibo het volgende:
Morgen ga ik genieten hoor op nasn
19.00 San Diego Padres @ St. Louis Cardinals live
22.00 Boston Red Sox @ Chicago White Sox live
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:11 schreef rotskibo het volgende:
Wees blij dat 't eindelijk eens live is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:11 schreef rotskibo het volgende:
Zoiets verwacht ik ook. Lackey, Byrd en E. Santana kunnen de slagkracht van de Yankees niet aan. Colon kan misschien vandaag de Moose pakken, maar daarna verwacht ik niet veel van de Angels. Alleen Vlad heeft slagkracht en Figgins heeft loopvermogen. Daar kun je mee van de Rockies winnen, maar niet van de Yankees.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:21 schreef Notoire_Gek het volgende:
LAA - NYY 1-3
De value bij de bookmakers ligt toch echt bij de Yankees. 1,7 maal je inleg als ze de best of 5 winnen van LAA. Het slaggeweld van Rodriguez, Sheffield, Jeter, Matsui en Cano zal de doorslag geven. In LA winnen ze alletwee 1 keer.......in New York wordt het 2 keer Yankee winst ....de laatste pot is niet meer nodig.
NG
Ik kan al 2 maanden gratis genieten van MLB.TV. Ik weet niet hoe het kan maar het account doet het nog steeds terwijl een vriend(zijn account) al een tijd niet heeft betaald (je betaald trouwens vooraf).quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:11 schreef rotskibo het volgende:
Albertquote:
Dump die mensen, je moet prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:52 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ja dat vrees ik ook. Maar je kan ook nog via andere wegen streams bekijken...
Man ik krijg zo bezoek!![]()
Maar ik wil eigenlijk Peavy tegen Carpenter kijken!!!![]()
op mlb.com staat dat die wedstrijd om 4 pm is hoor...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:48 schreef Jeroenus het volgende:
Streaming via MLB.com zal nu wel zo traag als stront door een trechter gaan aangezien iedereen het wil zien. Canal+ zend Sox vs Sox uit om 1:05 (met Amerikaans commentaar).
Vreemd idd. De website van Canal+ is ook waardeloos. Zolang ze maar niet een wedstrijd gaan herhalen met Urbanus met het commentaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:58 schreef rotskibo het volgende:
[..]
op mlb.com staat dat die wedstrijd om 4 pm is hoor...
nu staat er weer coming up at 4 pmquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef rotskibo het volgende:
sexy grandslam van Sanders, en die wedstrijd is inderdaad pas morgen (vage shit)
Ach, vorig jaar won Yankees ook met veel tegen weinig in de series van de Red Sox.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:09 schreef popolon het volgende:
White Sox verpletteren de Red Sox met 14-2.
En dat in de series.
White Sox hebben sinds de jaren '50 geen wedstrijd meer gewonnen thuis in de series.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:18 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar won Yankees ook met veel tegen weinig in de series van de Red Sox.
Wel raar dat ze predictions maken over het salaris en de club, alsof het al vast ligt. Nou Ramon Hernandez zou dan de nieuwe catcher worden en BJ Ryan de closer bij de Mets.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:15 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ik heb toch een mooie site gevonden!
Op deze site staan o.a. alle Free Agents (2006 t/m 2010) http://www.mlb4u.com/freeagent.html
Alle contracten van de spelers per team! http://www.mlb4u.com/teampages.html
Top 50 Free agents with prediction http://www.mlb4u.com/top50.html
En nog veel meer!![]()
Ja ik ben wel jaloers... Ik zit op mlb.tv te kijken. MLB.tv heeft de kwaliteit van de streams omlaag gehaald. Dus ik kijk met minder kwaliteit, maar de streams zijn wel zonder haperingen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:14 schreef Harmen1984 het volgende:
tvp'tje
Gaat niet goed met de rooie sokkies.
Ik heb hier (omgeving Rotterdam) van UPC een paar weken NASN op proef, dus ik lig lekker live te kijken vanuit m'n bed...![]()
Het hele seizoen al.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:40 schreef Fonzarelli het volgende:
Zeg sinds wanneer is Smoltz weer een starter? Die gast is een held...
Neehoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:40 schreef Fonzarelli het volgende:
Nog een vraagje: ik ben voornamelijk voor de pitchers, ik kijk liever naar een strikeout dan naar een hit. Ben ik daarmee raar of hebben meer van jullie dit probleem?
Waarom is hij een held?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:40 schreef Fonzarelli het volgende:
Zeg sinds wanneer is Smoltz weer een starter? Die gast is een held...
Nog een vraagje: ik ben voornamelijk voor de pitchers, ik kijk liever naar een strikeout dan naar een hit. Ben ik daarmee raar of hebben meer van jullie dit probleem?
Waarom zou dat leuk zijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:31 schreef popolon het volgende:
Zou leuk zijn als de Red Sox eruit vliegen maar zie ze wel winnen vandaag.
Omdat ik dat leuk vind.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:51 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Waarom zou dat leuk zijn?
Ik zie graag nog een keer de Yankees verslagen worden door de Red Sox
Zeer indrukwekkend, vanaf 0 uit stond de boel al vol.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:45 schreef fanneke het volgende:
prima werk van El Duque
als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef popolon het volgende:
Nu die stinkyankees nog.
Ik hoop met je mee.quote:
Veel liever die stinkBravesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef popolon het volgende:
Nu die stinkyankees nog.
wedstrijd is afgelast en verzet naar morgenavond.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:50 schreef Terreros85 het volgende:
Washburn gaat de Yankees vanavond slachten....GO ANGELS
Kijk je ook College FB?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:38 schreef popolon het volgende:
oi kut, niet verwonderlijk, gisteren kwam het ook al met bakken uit de hemel.
NHL kijken dan maar.
Zie NFL topic.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:47 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Kijk je ook College FB?
Go BearsStaan nog altijd bovenaan in de Pac-10. Fuck USC, Stanford & UCLA
![]()
Geen verrassing.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:03 schreef rotskibo het volgende:
St.Louis Cardinals wint met 3-0
Aaaah, nog iemand met dat kanaalquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:24 schreef twistednerve het volgende:
Iemand iets meer info of Yankees vs. Angels vanavond/vanacht wordt uitgezonden op NASN? Aan de programmering te zien, schijnbaar niet...
Zou wel jammer zijn, ben ik een keer in het weekend thuis bij mn ouders, waar ze wel UPC als kabelaar hebben kon ik alleen gisteren een herhaling zien van een wedstrijd waar ik de uitslag al van wist...
Trouwens wel een machtig kanaal, zou er vlot voor willen betalen om het ook elke maand in Limburg te ontvangen![]()
Jaaaaa, Go Astros!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:46 schreef Kerdaben het volgende:
Grand Slam Berkman!!
6-5 hier, bottom 8th
go Astros
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:47 schreef fanneke het volgende:
bottom 14e; nu gaat het gebeuren...
nog even niet dus
Jah klopt, alleen deze wedstrijd begint pas om 7:30 PM lokale NY tijd, dit is -6 uur vergeleken met hier, wat dus betekend 1:30 vanacht..quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:05 schreef Unstoppable het volgende:
Hopelijk na de match van de Cowboys zo Angels - Yankees op NASN
Het kanaal (fox volgens mij) waar de NFL match orgineel op uitgezonden word (die de live uitzending dus doet) adverteerd iig wel met de match.
Dan zou Cowboys - Eagles ongeveer afgelopen moeten zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:07 schreef twistednerve het volgende:
[..]
Jah klopt, alleen deze wedstrijd begint pas om 7:30 PM lokale NY tijd, dit is -6 uur vergeleken met hier, wat dus betekend 1:30 vanacht..
Colon gooit niet meer zoals hij de hele eerst helft van het seizoen gooide. Ik denk dat de Moose hem gaat pakken. Ik heb liever de Yankees een ronde verder daan de Angels (A's hadden hier eigenlijk moeten staan).quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:36 schreef mitt het volgende:
Colon gaat me toch een partij knallen vanavond.
heb er een vervelend voorgevoel over
Coolquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:03 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ook wel een leuk weetje: Na de eerste wedstrijd tegen de Angels is de Moose in Zuid Californie gebleven met een Bullpen catcher. De Moose is dus op en top in vorm en heeft zich heel goed kunnen voorbereiden op deze wedstrijd!
footbal serieus zuigt aars! Man wees eens een wat meer beschaafde Amerikaan... je lijkt wel een boer daar in het mid westenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 05:15 schreef popolon het volgende:
Zit je geen Monday Night Football te kijken?
3-5 Angels. 7e
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 05:18 schreef Vampier het volgende:
[..]
footbal serieus zuigt aars! Man wees eens een wat meer beschaafde Amerikaan... je lijkt wel een boer daar in het mid westen
Het is vampier maar, die weet niks van sport.quote:
Astros van de Cards winnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 06:45 schreef Fredgroes het volgende:
het word een leuke matchup zowel in de NL als in de AL. Ik denk dat de world series gaat tussen de Astros en de White Sox en dat dan Clemens op zijn oude dag nog een ring pakt en dan definitief stopt
Ik zie dat ook niet snel gebeuren omdat de Cards op veel punten veel beter zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 06:45 schreef Fredgroes het volgende:
het word een leuke matchup zowel in de NL als in de AL. Ik denk dat de world series gaat tussen de Astros en de White Sox en dat dan Clemens op zijn oude dag nog een ring pakt en dan definitief stopt
Isringhausen is ook niet mis hoor. King en Tavarez zijn redelijke setup mannen. Carpenter heeft bewezen ook alles zelf te kunnen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:55 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet snel gebeuren omdat de Cards op veel punten veel beter zijn.
Astros heeft alleen een betere Catcher, betere 3rd baseman (tja cards zonder Rolen en Ensberg is toch wel erg goed...), Beter Rechtsveld en een betere Bullpen door Brad Lidge(Closer) en Dan Wheeler (setup man)
Dan Wheeler is trouwens een ex-Met hij is ooit getrade voor een nikszeggend persoon(Adam seuss van de Astros op 27 augustus 2004 getrade) die ergens single A speelt en nu geschorst is voor het gebruik van anabolen.
Way to go Mets!![]()
Wat zou het trouwens mooi zijn om in het laatste jaar van het Busch stadium de world series te winnen.![]()
quote:Dial M for Manny
Pedro Martinez made a show on the last weekend of the regular season to thank the Mets beat writers, handing out business cards that read, ''Pedro Martinez, Pitcher," with his cellphone number. Call only if it's an emergency, he said. What constitutes an emergency, he was asked. ''Call me when we get Manny," was the reply.
Volgens het contract met de city of Anaheim had dit de naam moeten blijven... echter zag een beaner (eigenaar van de club nu) er meer in om de ze een andere naam te noemen... echter zijn er op de licht borden rondhom het stadium en disneyland de texten 'CONGRATUSLATIONS ANAHEIM ANGELS' en 'GO ANAHEIM ANGELS' de media noemt ze gewoon de Angelsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:09 schreef Leatherface het volgende:
Wat een lachwekkende naam eigenlijk, Los Angeles Angels of Anaheim
Had het gewoon de Anaheim Angels gelaten
Het team is toch van Anaheim? En Anaheim is toch een autonome gemeente met eigen stadsbestuur? Voor mij zijn het ook gewoon de Anaheim Angelsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:23 schreef Vampier het volgende:
[..]
Volgens het contract met de city of Anaheim had dit de naam moeten blijven... echter zag een beaner (eigenaar van de club nu) er meer in om de ze een andere naam te noemen... echter zijn er op de licht borden rondhom het stadium en disneyland de texten 'CONGRATUSLATIONS ANAHEIM ANGELS' en 'GO ANAHEIM ANGELS' de media noemt ze gewoon de Angels
Geweldige juridische strijd dit
niet meerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:39 schreef Lariekoek het volgende:
Nee de Ahaheim Angels zijn van Disney.
Hoe de eigendomsrechten zijn wist ik niet, maar wel dat de Angels gevestigd zijn in Anaheim, en niet in LA. Beetje raar dan om de naam van een stad toe te voegen waar het team niet in speelt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:39 schreef Lariekoek het volgende:
Nee de Ahaheim Angels zijn van Disney.
quote:Nomar dives into Boston Harbor to help women
BOSTON -- Former Red Sox shortstop Nomar Garciaparra rescued two women who had fallen into Boston Harbor late last week, his uncle and a witness told the Boston Herald.
Garciaparra, traded to the Chicago Cubs on July 31, 2004, was with his uncle in his Charlestown condominium at about 10 p.m. Friday when they heard a scream and a splash, said the uncle, Victor Garciaparra.
As soon as the All-Star shortstop and two-time American League batting champ ran out the door to help the woman, her friend also fell in, hitting her head on the pier, said Victor Garciaparra, who oversees his nephew's business and charitable ventures.
Victor Garciaparra jumped from the balcony to the water 20 feet below.
"I swam towards them and by the time I reached them, Nomar was already there holding the girls up," he told the newspaper. "But he couldn't get them up without help."
One woman had a large lump on her head and appeared to be unconscious, he said. When she came to, the first thing she said was: "Are you Nomar?" Victor Garciaparra said.
The two men pulled the women from the water. Their husbands arrived and whisked them off to the hospital before the Garciaparras even got their names, he said.
Johnny O'Hara of Natick witnessed the incident from his boat.
"A bunch of us came running over and sure enough, pulling the two girls from the water was Nomar," he told the newspaper. "It was crazy. Nomar was like jumping over walls to get to the girls and the other guy leaped off the balcony. It was unbelievable."
Nomar Garciaparra was unavailable for comment, his uncle said.
en zo hoort hetquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:44 schreef Vampier het volgende:
22:00 ANAHEIM Angels vs Chicago WS - MLB ALCS Game 1
Dank u
die zullen in de finale wel klop krijgen van de Engelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 07:53 schreef Leatherface het volgende:
St. Louis won de eerste partij met 5 - 3.
BS! corrupte zooi daar in Chicago....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:19 schreef popolon het volgende:
Bij nader inzien:Grote fout van de catcher van LA, had de bal gewoon naar 1B moeten gooien of de slagman uit tikken.
Wel leuk, wordt veel over gesproken in de morgenshows.
Nu is vooral Albert Pujols een held in St. Louis.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:42 schreef MrX1982 het volgende:
wow een Baseball thread.
Nooit geweten. Jarenlang op baseball gezeten en in 1998 naar de Cardinals geweest in St. Louis, toen was Mark McGwire nog een held, nu niet meer volgens mij?
Waar kan je de wedstrijden live zien als je niet in de VS woont?
Ik zie dat je het ook op internet kunt kijken via de officiele site van de MLB.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:51 schreef Leatherface het volgende:
Nu is vooral Albert Pujols een held in St. Louis.
Die wedstrijden kun je op NASN Europe zien, volgens mij achter de decoder. Ik weet niet of het ook op Canal+ komt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:36 schreef Vampier het volgende:
[..]
BS! corrupte zooi daar in Chicago....
Heb je 't gelezen op de diverse sites?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:24 schreef mitt het volgende:
Dat krijg je zonder een Molina op de plaat.
Heb het stukje zelfs gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Heb je 't gelezen op de diverse sites?
Hoe dan ook, maakt 't leuk en spannend voor de neutrale kijker.
Je zou het moment moeten bekijken als je kunt, heel grappig, leek net alsog ze hun eerste wedstrijd speelden: "Hey wat is er aan de hand?", "Oh wtf, hij rent naar 1B", "Wat nu?"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:38 schreef mitt het volgende:
[..]
Heb het stukje zelfs gezien.
Maar ik kan natuurlijk niet objectief oordelen. Gewoon de volgende potjes winnen en dan tegen de Cardinals
Volgens mij kun je alleen live luisteren, niet kijken. Luisteren is trouwens ook erg intressant, de wedstrijden beginnen meestal rond 17:00 aan de westkust zodat het 20:00 is aan de oostkust, en dan kom ik net van werk..... het eerste half uur ofzo luister ik dus via de lokale AM radio, en dat geeft toch een beetje extra spanning aan zo'n wedstrijd op 1 of andere manier.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:03 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zie dat je het ook op internet kunt kijken via de officiele site van de MLB.
Toch maar weer eens verdiepen in mijn vroegere lievelingssport.
Ontvang jij naast de Dodgers en Angels, de A's, Giants of Padres? Via TBS oid?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Volgens mij kun je alleen live luisteren, niet kijken. Luisteren is trouwens ook erg intressant, de wedstrijden beginnen meestal rond 17:00 aan de westkust zodat het 20:00 is aan de oostkust, en dan kom ik net van werk..... het eerste half uur ofzo luister ik dus via de lokale AM radio, en dat geeft toch een beetje extra spanning aan zo'n wedstrijd op 1 of andere manier.
Maar de catcher twijfelde niet! Ach als de catcher twijfelde had hij hem makkelijk uit kunnen maken op het eerste honk. Ik vindt het heel dubieus allemaal. Scheidsrechter had beter moeten weten(hij moet toch ook weten dat als de catcher hem niet in 1 keer had gevangen dat hij de uit makkelijk had gemaakt op het 1e honk)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Die catcher van de angels
Iedereen is het er over eens: De catcher moet altijd in geval van twijfel de bal naar 1B gooien. (of taggen)
Foutje ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |