Meneer heeft toevallig een paar wedstrijdjes bezochtquote:Op donderdag 8 september 2005 13:20 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Daar is het type teletekst-supporter weer.
Willis is een held! 2 run HR tegen de Astros!quote:Op maandag 12 september 2005 19:13 schreef Kerdaben het volgende:
welkom aan boord de marlins bandwagon sambal
4 wedstrijden tegen de Astros...0.5 games back, ik wil 3 uit 4
Het is gewoon om te janken. Elke dag kijk ik weer en staat er weer dat ze verloren hebben. September record is 2-12quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:10 schreef Sambal_HOT het volgende:
Woohoo B.Looper has done it again!!!
Het enige wat ik nu nog kan doen is lachen...
Ik heb het gvd nog live gezien ook. Hij kwam erop met een 4-5 voorsprong. Komt op 2 slag kaal en dan boom! een 2honk slag. Toen werd het uiteindelijk 5-5. Mets scoren niet in de 10e inning. Toen kwam er een nieuwe pitcher op van de Mets en die verprutste het natuurlijk ook.
Ach ik hoop dat Willie B.Looper nog veel laat gooien, want dan ben ik er tenminste zeker van dat B.Looper er volgend jaar niet meer bijzit.
Het is om te janken!!!
[afbeelding]
Inderdaad, bedankt Bartolo, je verneukt me fantasyquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:26 schreef popolon het volgende:
En Detroit wint van de Angels.
Het moet niet gekker worden.
Och, Tiger fans zijn het gewend dat het altijd een waardeloos seizoen is. Volgens mij in 15 jaar al geen Series gespeeld.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:57 schreef mitt het volgende:
4 game serie popo
wel balen loss nummer 4 in deze stage voor de play offs
Rockies - Royals als World Series zie ik niet echt zitten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:06 schreef mitt het volgende:
In het honkbal kan iedereen wel van iedereen winnen, maar uiteindelijk staan elke keer dezelfde ploegen bovenaan.
Yankees, Red Soxs, Braves, Cardinals, A's.
Misschien de indelingen is veranderen
Ik ben in mijn vakantie (enkele weken geleden) een dag of 5 in Boston en omstreken(NEw England) geweest en ik kan zeggen dat ik weinig merk van arrogantie. Men is daar juist ontzettend trots op de Sox. Mag het na 86 jaar frustratie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:55 schreef Jeroenus het volgende:
Boston kan dit jaar het postseason nog gaan mislopen want de Yankees zijn flink genaderd en de Indians staan er ook goed voor. Ik heb liever de Yankees dan de Red Sox in het postseason want de arrogante Sox attitude na het winnen van de WS (na 86 jaar) vind ik wat irritant.
De Sox komen overal met zo'n houding van wij hebben de WS gewonnen, kom maar op, we verslaan je wel. Ik legde dat voor aan een Amerikaanse huisgenoot en A's fan toen ik in CA zat deze zomer, en hij zei dat ze dit jaar inderdaad zo'n houding hadden. Niet zozeer Manny, Damon en Ortiz, maar Francona en de fans.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik ben in mijn vakantie (enkele weken geleden) een dag of 5 in Boston en omstreken(NEw England) geweest en ik kan zeggen dat ik weinig merk van arrogantie. Men is daar juist ontzettend trots op de Sox. Mag het na 86 jaar frustratie?
Over arrogantie gesproken...Yankee$ aanhangers aangehoord door de jaren heen? Dat is pas arrogantie. Yankee Stadium is het enige stadion waarin ik me tot nu toe heb geergerd aan de supporters (tijdens de Yankee$-Rangers in aug.)
tip voor de honkballiteratuur liefhebber: De biografie van Ty Cobb geschreven door Al Stump. Briljant boek over een geniale gek. Volgens velen de beste honkballer aller tijden
Idd. Sta nog steeds bovenaan. Ruim 1600 punten voor op de nummer 2.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:30 schreef Jeroenus het volgende:
fanneke, hoe gaat het met je MLB.com fantasy? Nog in de race voor $50 die je als non-US citizen niet kan krijgen?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:54 schreef fanneke het volgende:
[..]
Idd. Sta nog steeds bovenaan. Ruim 1600 punten voor op de nummer 2.
Maar het is de eer Jeroenus...alleen maar de eer.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:19 schreef fanneke het volgende:
Fantasy League loopt tot eind van het regular season. Voor de play-offs heeft men een nieuwe fantasy league(zo was het tenminste in 2004)
Hier volgen wat foto's van bezochte stadion tijdens m'n vakantie;
New York Yankees-Texas Rangers (12-8-'05), uitslag 6-5![]()
[afbeelding]
De voorzijde van Yankee Stadium
[afbeelding]
Het zicht vanaf onze plaatsen. Bovenste ring en bovenste rij. Voelde me net een Duif![]()
[afbeelding]
Kijkje op South Bronx
Toronto Blue Jays-Cleveland Indians (26-8-'05), 3-9
[afbeelding]
Rogers Centre(voorheen Skydome) met daarnaast de CN Tower
[afbeelding]
Het fantastische scorebord met info over Martinez (een van mijn favoriete spelers uit de MLB)
[afbeelding]
Actie uit de wedstrijd
Wasington Nationals-Philadelphia Phillies (2-9-'05), 1-7
[afbeelding]
Batting practice in het RFK Stadium
[afbeelding]
Actie uit de wedstrijd
Baltimore Orioles-Toronto Blue Jays (6-9-'05), 5-0
[afbeelding]
Oriole Park at Camden Yards
[afbeelding]
Het was die dag precies 10 jaar geleden dat Cal Ripken jr. het fantastische record van onafgebroken wedstrijden van Lou Gehrig verbrak en bracht op 2131
Philadelphia Phillies-Houston Astros (7-9-'05), 6-8 (met een BS van Billy Wagner)
[afbeelding]
Citizen Bank Park vanaf de parkeerplaats waar ooit het Veterans Stadium stond
[afbeelding]
Zoals je ziet kom je niet om van de honger of dorst![]()
[afbeelding]
Zicht vanaf onze plaatsen. Dit is één van de mooiste stadion die ik ooit heb bezocht![]()
Het was even zoeken hoor. We hebben (met drieën) totaal zo'n 2.500 foto's gemaakt !![]()
Ik ben niet naar die wall of fame (of hoe ie ook heet geweest) in Yankee Stadium geweest. We hebben erg lang naar het juiste loket waar onze kaartjes lagen gezocht. De tijd ontbrak daardoor dus.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:02 schreef Jeroenus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat is nu mooier, Braves (wat je eerder zei) of Phillies stadion?
Ben je bij Yankee Stadium naar die plek geweest waar die stenen staan van dé allergrootsten uit de Yankees (baseball) history? Ruth, DiMaggio, Mantle, Gehrig enz.
Ik baal dat ik daar niet ben geweest de vorige keer, het lijkt me namelijk erg indrukwekkend.
Men weet hoe men z'n helden moet eren in Noord-Amerika.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:50 schreef Jeroenus het volgende:
Major League Baseball en zijn helden
The Great One ook zeker gezien?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:57 schreef fanneke het volgende:
[..]
Men weet hoe men z'n helden moet eren in Noord-Amerika.
Een bezoekje aan de Baseball Hall Of Fame staat nog zeker op m'n verlanglijstje. Cooperstown lag helaas iets te veel van onze route dit jaar.
We zijn wel in de Hockey Hall Of Fame geweest in Toronto. Indrukwekkend. (op de foto sta ik met een vriend bij de Stanley Cup)
[afbeelding]
Looperquote:Op donderdag 22 september 2005 09:22 schreef Sambal_HOT het volgende:
Gave foto's Fanneke.
Ik kan er alleen nog om lachen. B.Looper weer een BS, maar dit keer lukt hem niet om een wedstrijd te verneuken. Wat blijft die B.Looper eem loser!
quote:
quote:Everybody should junk Bonds
If possible, he's even better and worse than ever. He continues to astonish, with his bat and his mouth. At 41, Barry Bonds is again proving to be the greatest hitter and biggest jerk in baseball history.
Feel free to substitute less printable terms for jerk.
No athlete I've been around has mixed my emotions the way this guy has. Mixed 'em like a Molotov cocktail.
More than ever, I'd rather watch a Bonds at-bat than any other moment in sports. Yet his recent words and deeds have finally made it impossible for even me -- a Barry fan -- to separate the hitter from the jerk.
I used to be able to forget all the bad stuff when Bonds anchored his left leg in the batter's box. I used to rationalize that he was a much better teammate than most fans thought -- Jeff Kent was just jealous -- and that Bonds was THE reason the Giants were always in contention.
But now that he has let down his team and let down parents everywhere, I finally find myself rooting against this big, uh, jerk.
I'm not sure which offends me more: that Bonds damaged (if not wrecked) his team's chance to win the mild, mild West by delaying his return, or that, upon his first visit to Washington to play the Nationals, he scoffed that Congress has been wasting its time with the steroids issue.
As a sign at RFK Stadium on Tuesday night said: "Junk Bonds."
But yes, his comeback has been even better than James Bond in "You Only Live Twice." After missing the first 143 games with what he said was a bad knee, Bonds waltzed back into the lineup on Sept. 13, and in his first at-bat, battled San Diego's Adam Eaton for 11 pitches before hitting a tailing laser to left center that came within a foot of leaving SBC Park.
Superhuman.
At 41, the man didn't even need a minor-league rehab stint. He launched No. 707 on Wednesday night -- just seven short of Babe Ruth and that's four home runs in four games. That's even beyond Bonds.
And that's what makes me -- and others inside the organization and close to the Giants -- suspicious.
You assume Bonds had off-season arthroscopic surgery on his knee ... but with this guy, you never know. In the past, he told reporters with a chuckle that he sometimes misleads them just to get even for all the "negative stuff" they write about him.
You assume he hurt the knee again and had a second surgery ... but Giants insiders say the story the media was given was bogus. They say Bonds and his handlers wanted the team to announce he reinjured the knee when he banged it against a clubhouse table, when in fact that isn't how it occurred. So who knows what really happened, if anything?
You assume the knee got infected, as Bonds said it did. But who knows?
Remember the kill-the-messenger soliloquy he delivered to the media in spring training? The one in which he used his crutches and his son as sympathy-seeking props and blamed the media for reporting his leaked BALCO grand jury testimony and the claims of his former mistress, who also testified to the grand jury?
...... nog meer tekst
Bron: ESPN
Mets gaan inderdaad goed, maar het komt wat te laat. Alhoewel ze officieel nog de playoffs kunnen halen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:41 schreef Sambal_HOT het volgende:
Mmm de Mets zijn goed bezig! Een winning streak van 4. In de afgelopen 10 wedstrijden 6 wedstrijden ingelopen op de Marlins. Een beetje laat maar het ziet er wel goed uit. Ik heb wel vertrouwen in volgend jaar als:
Reyes wat vaker op het honk komt.
Beltran 2e slagman wordt.
Jacobs op het 1e honk speelt.
Wright 4e slagman
Alfonso Soriano wordt aangetrokken of het laten spelen van Anderson Hernandez? (Jeroenus?)
Victor Diaz lekker in het rechtsveld houden
Cameron mag van mij wel getrade worden
B.Looper wordt gedumpt
Piazza gaat lekker naar de NL om DH te worden AL bedoel je zeker![]()
Catcher weet ik eigenlijk niet (Jeroenus?) Of Jacobs laten Catchen en een goede 1e honkman halen
Manny zie ik graag komen naar NY
Floyd mag van mij weg vooral als Manny komt
Pitcher Rotation? Mensen die daar tussen horen zijn Martinez, Seo, Heilman, Trachsel en Benson?
Ow ik hoop trouwens niet dat Houston doorgaat, maar ik wil ook niet dat de Phillies van de Mets winnen. Sterker ik hoop op een sweep van de Mets. Maar ik zie liever niet Houston de Wild-Card race wiinen. Lastig...
Early exit in de playoffs voor ze, denk ikquote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef mitt het volgende:Angels Angels Angels
ANAHEIMMMMMMMMMMMMMMMM
Angels geef ik ook niet veel kans. Niet echt dominante pitchers. Colon struggled de laatste tijd heel erg (ja bedankt nog voor mijn fantasy, droplul). Cards winnen dit jaar de WS denk ik. Vind het ook wel een sympathieke club die het verdient.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:15 schreef Kerdaben het volgende:marlins
angels zouden wel eens ver kunnen komen denk ik, braves 1e ronde eruit, cards NL pennant
De A's zijn ook zo in elkaar gezakt.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:25 schreef fanneke het volgende:
Ik vraag me af wat de Tribe aan het doen is. Zetten ze een prachtige reeks neer en in het zicht van de play-offs verliezen ze 3 keer op rij van KC en TB. Doodzonde.
Als ik daar aan denk, doe ik geen oog dicht.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:28 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
WS Game 1: Randy Johnson vs. Chris Carpenter![]()
![]()
De kans is aanwezig. Misschien komen de White Sox wel zover.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als ik daar aan denk, doe ik geen oog dicht.
Carpenter vind ik prima hoor, maar Johnson...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |