Astros van de Cards winnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 06:45 schreef Fredgroes het volgende:
het word een leuke matchup zowel in de NL als in de AL. Ik denk dat de world series gaat tussen de Astros en de White Sox en dat dan Clemens op zijn oude dag nog een ring pakt en dan definitief stopt
Ik zie dat ook niet snel gebeuren omdat de Cards op veel punten veel beter zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 06:45 schreef Fredgroes het volgende:
het word een leuke matchup zowel in de NL als in de AL. Ik denk dat de world series gaat tussen de Astros en de White Sox en dat dan Clemens op zijn oude dag nog een ring pakt en dan definitief stopt
Isringhausen is ook niet mis hoor. King en Tavarez zijn redelijke setup mannen. Carpenter heeft bewezen ook alles zelf te kunnen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:55 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet snel gebeuren omdat de Cards op veel punten veel beter zijn.
Astros heeft alleen een betere Catcher, betere 3rd baseman (tja cards zonder Rolen en Ensberg is toch wel erg goed...), Beter Rechtsveld en een betere Bullpen door Brad Lidge(Closer) en Dan Wheeler (setup man)
Dan Wheeler is trouwens een ex-Met hij is ooit getrade voor een nikszeggend persoon(Adam seuss van de Astros op 27 augustus 2004 getrade) die ergens single A speelt en nu geschorst is voor het gebruik van anabolen.
Way to go Mets!![]()
Wat zou het trouwens mooi zijn om in het laatste jaar van het Busch stadium de world series te winnen.![]()
quote:Dial M for Manny
Pedro Martinez made a show on the last weekend of the regular season to thank the Mets beat writers, handing out business cards that read, ''Pedro Martinez, Pitcher," with his cellphone number. Call only if it's an emergency, he said. What constitutes an emergency, he was asked. ''Call me when we get Manny," was the reply.
Volgens het contract met de city of Anaheim had dit de naam moeten blijven... echter zag een beaner (eigenaar van de club nu) er meer in om de ze een andere naam te noemen... echter zijn er op de licht borden rondhom het stadium en disneyland de texten 'CONGRATUSLATIONS ANAHEIM ANGELS' en 'GO ANAHEIM ANGELS' de media noemt ze gewoon de Angelsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:09 schreef Leatherface het volgende:
Wat een lachwekkende naam eigenlijk, Los Angeles Angels of Anaheim
Had het gewoon de Anaheim Angels gelaten
Het team is toch van Anaheim? En Anaheim is toch een autonome gemeente met eigen stadsbestuur? Voor mij zijn het ook gewoon de Anaheim Angelsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:23 schreef Vampier het volgende:
[..]
Volgens het contract met de city of Anaheim had dit de naam moeten blijven... echter zag een beaner (eigenaar van de club nu) er meer in om de ze een andere naam te noemen... echter zijn er op de licht borden rondhom het stadium en disneyland de texten 'CONGRATUSLATIONS ANAHEIM ANGELS' en 'GO ANAHEIM ANGELS' de media noemt ze gewoon de Angels
Geweldige juridische strijd dit
niet meerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:39 schreef Lariekoek het volgende:
Nee de Ahaheim Angels zijn van Disney.
Hoe de eigendomsrechten zijn wist ik niet, maar wel dat de Angels gevestigd zijn in Anaheim, en niet in LA. Beetje raar dan om de naam van een stad toe te voegen waar het team niet in speelt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:39 schreef Lariekoek het volgende:
Nee de Ahaheim Angels zijn van Disney.
quote:Nomar dives into Boston Harbor to help women
BOSTON -- Former Red Sox shortstop Nomar Garciaparra rescued two women who had fallen into Boston Harbor late last week, his uncle and a witness told the Boston Herald.
Garciaparra, traded to the Chicago Cubs on July 31, 2004, was with his uncle in his Charlestown condominium at about 10 p.m. Friday when they heard a scream and a splash, said the uncle, Victor Garciaparra.
As soon as the All-Star shortstop and two-time American League batting champ ran out the door to help the woman, her friend also fell in, hitting her head on the pier, said Victor Garciaparra, who oversees his nephew's business and charitable ventures.
Victor Garciaparra jumped from the balcony to the water 20 feet below.
"I swam towards them and by the time I reached them, Nomar was already there holding the girls up," he told the newspaper. "But he couldn't get them up without help."
One woman had a large lump on her head and appeared to be unconscious, he said. When she came to, the first thing she said was: "Are you Nomar?" Victor Garciaparra said.
The two men pulled the women from the water. Their husbands arrived and whisked them off to the hospital before the Garciaparras even got their names, he said.
Johnny O'Hara of Natick witnessed the incident from his boat.
"A bunch of us came running over and sure enough, pulling the two girls from the water was Nomar," he told the newspaper. "It was crazy. Nomar was like jumping over walls to get to the girls and the other guy leaped off the balcony. It was unbelievable."
Nomar Garciaparra was unavailable for comment, his uncle said.
en zo hoort hetquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:44 schreef Vampier het volgende:
22:00 ANAHEIM Angels vs Chicago WS - MLB ALCS Game 1
Dank u
die zullen in de finale wel klop krijgen van de Engelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 07:53 schreef Leatherface het volgende:
St. Louis won de eerste partij met 5 - 3.
BS! corrupte zooi daar in Chicago....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:19 schreef popolon het volgende:
Bij nader inzien:Grote fout van de catcher van LA, had de bal gewoon naar 1B moeten gooien of de slagman uit tikken.
Wel leuk, wordt veel over gesproken in de morgenshows.
Nu is vooral Albert Pujols een held in St. Louis.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:42 schreef MrX1982 het volgende:
wow een Baseball thread.
Nooit geweten. Jarenlang op baseball gezeten en in 1998 naar de Cardinals geweest in St. Louis, toen was Mark McGwire nog een held, nu niet meer volgens mij?
Waar kan je de wedstrijden live zien als je niet in de VS woont?
Ik zie dat je het ook op internet kunt kijken via de officiele site van de MLB.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:51 schreef Leatherface het volgende:
Nu is vooral Albert Pujols een held in St. Louis.
Die wedstrijden kun je op NASN Europe zien, volgens mij achter de decoder. Ik weet niet of het ook op Canal+ komt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:36 schreef Vampier het volgende:
[..]
BS! corrupte zooi daar in Chicago....
Heb je 't gelezen op de diverse sites?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:24 schreef mitt het volgende:
Dat krijg je zonder een Molina op de plaat.
Heb het stukje zelfs gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Heb je 't gelezen op de diverse sites?
Hoe dan ook, maakt 't leuk en spannend voor de neutrale kijker.
Je zou het moment moeten bekijken als je kunt, heel grappig, leek net alsog ze hun eerste wedstrijd speelden: "Hey wat is er aan de hand?", "Oh wtf, hij rent naar 1B", "Wat nu?"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:38 schreef mitt het volgende:
[..]
Heb het stukje zelfs gezien.
Maar ik kan natuurlijk niet objectief oordelen. Gewoon de volgende potjes winnen en dan tegen de Cardinals
Volgens mij kun je alleen live luisteren, niet kijken. Luisteren is trouwens ook erg intressant, de wedstrijden beginnen meestal rond 17:00 aan de westkust zodat het 20:00 is aan de oostkust, en dan kom ik net van werk..... het eerste half uur ofzo luister ik dus via de lokale AM radio, en dat geeft toch een beetje extra spanning aan zo'n wedstrijd op 1 of andere manier.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:03 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zie dat je het ook op internet kunt kijken via de officiele site van de MLB.
Toch maar weer eens verdiepen in mijn vroegere lievelingssport.
Ontvang jij naast de Dodgers en Angels, de A's, Giants of Padres? Via TBS oid?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Volgens mij kun je alleen live luisteren, niet kijken. Luisteren is trouwens ook erg intressant, de wedstrijden beginnen meestal rond 17:00 aan de westkust zodat het 20:00 is aan de oostkust, en dan kom ik net van werk..... het eerste half uur ofzo luister ik dus via de lokale AM radio, en dat geeft toch een beetje extra spanning aan zo'n wedstrijd op 1 of andere manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |