Ja ik ben wel jaloers... Ik zit op mlb.tv te kijken. MLB.tv heeft de kwaliteit van de streams omlaag gehaald. Dus ik kijk met minder kwaliteit, maar de streams zijn wel zonder haperingen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:14 schreef Harmen1984 het volgende:
tvp'tje
Gaat niet goed met de rooie sokkies.
Ik heb hier (omgeving Rotterdam) van UPC een paar weken NASN op proef, dus ik lig lekker live te kijken vanuit m'n bed...![]()
Het hele seizoen al.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:40 schreef Fonzarelli het volgende:
Zeg sinds wanneer is Smoltz weer een starter? Die gast is een held...
Neehoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:40 schreef Fonzarelli het volgende:
Nog een vraagje: ik ben voornamelijk voor de pitchers, ik kijk liever naar een strikeout dan naar een hit. Ben ik daarmee raar of hebben meer van jullie dit probleem?
Waarom is hij een held?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:40 schreef Fonzarelli het volgende:
Zeg sinds wanneer is Smoltz weer een starter? Die gast is een held...
Nog een vraagje: ik ben voornamelijk voor de pitchers, ik kijk liever naar een strikeout dan naar een hit. Ben ik daarmee raar of hebben meer van jullie dit probleem?
Waarom zou dat leuk zijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:31 schreef popolon het volgende:
Zou leuk zijn als de Red Sox eruit vliegen maar zie ze wel winnen vandaag.
Omdat ik dat leuk vind.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:51 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Waarom zou dat leuk zijn?
Ik zie graag nog een keer de Yankees verslagen worden door de Red Sox
Zeer indrukwekkend, vanaf 0 uit stond de boel al vol.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:45 schreef fanneke het volgende:
prima werk van El Duque
als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef popolon het volgende:
Nu die stinkyankees nog.
Ik hoop met je mee.quote:
Veel liever die stinkBravesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef popolon het volgende:
Nu die stinkyankees nog.
wedstrijd is afgelast en verzet naar morgenavond.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:50 schreef Terreros85 het volgende:
Washburn gaat de Yankees vanavond slachten....GO ANGELS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |