Kijk je ook College FB?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:38 schreef popolon het volgende:
oi kut, niet verwonderlijk, gisteren kwam het ook al met bakken uit de hemel.
NHL kijken dan maar.
Zie NFL topic.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:47 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Kijk je ook College FB?
Go BearsStaan nog altijd bovenaan in de Pac-10. Fuck USC, Stanford & UCLA
![]()
Geen verrassing.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:03 schreef rotskibo het volgende:
St.Louis Cardinals wint met 3-0
Aaaah, nog iemand met dat kanaalquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:24 schreef twistednerve het volgende:
Iemand iets meer info of Yankees vs. Angels vanavond/vanacht wordt uitgezonden op NASN? Aan de programmering te zien, schijnbaar niet...
Zou wel jammer zijn, ben ik een keer in het weekend thuis bij mn ouders, waar ze wel UPC als kabelaar hebben kon ik alleen gisteren een herhaling zien van een wedstrijd waar ik de uitslag al van wist...
Trouwens wel een machtig kanaal, zou er vlot voor willen betalen om het ook elke maand in Limburg te ontvangen![]()
Jaaaaa, Go Astros!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:46 schreef Kerdaben het volgende:
Grand Slam Berkman!!
6-5 hier, bottom 8th
go Astros
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:47 schreef fanneke het volgende:
bottom 14e; nu gaat het gebeuren...
nog even niet dus
Jah klopt, alleen deze wedstrijd begint pas om 7:30 PM lokale NY tijd, dit is -6 uur vergeleken met hier, wat dus betekend 1:30 vanacht..quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:05 schreef Unstoppable het volgende:
Hopelijk na de match van de Cowboys zo Angels - Yankees op NASN
Het kanaal (fox volgens mij) waar de NFL match orgineel op uitgezonden word (die de live uitzending dus doet) adverteerd iig wel met de match.
Dan zou Cowboys - Eagles ongeveer afgelopen moeten zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:07 schreef twistednerve het volgende:
[..]
Jah klopt, alleen deze wedstrijd begint pas om 7:30 PM lokale NY tijd, dit is -6 uur vergeleken met hier, wat dus betekend 1:30 vanacht..
Colon gooit niet meer zoals hij de hele eerst helft van het seizoen gooide. Ik denk dat de Moose hem gaat pakken. Ik heb liever de Yankees een ronde verder daan de Angels (A's hadden hier eigenlijk moeten staan).quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:36 schreef mitt het volgende:
Colon gaat me toch een partij knallen vanavond.
heb er een vervelend voorgevoel over
Coolquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:03 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ook wel een leuk weetje: Na de eerste wedstrijd tegen de Angels is de Moose in Zuid Californie gebleven met een Bullpen catcher. De Moose is dus op en top in vorm en heeft zich heel goed kunnen voorbereiden op deze wedstrijd!
footbal serieus zuigt aars! Man wees eens een wat meer beschaafde Amerikaan... je lijkt wel een boer daar in het mid westenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 05:15 schreef popolon het volgende:
Zit je geen Monday Night Football te kijken?
3-5 Angels. 7e
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 05:18 schreef Vampier het volgende:
[..]
footbal serieus zuigt aars! Man wees eens een wat meer beschaafde Amerikaan... je lijkt wel een boer daar in het mid westen
Het is vampier maar, die weet niks van sport.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |