Ook Meg is het niet... en Sandra.... geen ideequote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:43 schreef Sheridana het volgende:
Maar hoe kwam ik er dan bij dat het Sandra Bullock was? Is het Meg Ryan misschen?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:47 schreef Sheridana het volgende:
Het komt me zooo bekend voor...is het uit Hitch?
Nope. Vandaag nog gezien en daar komt het niet uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:47 schreef Sheridana het volgende:
Het komt me zooo bekend voor...is het uit Hitch?
Ow. Die met Edward Norton als Priester... Faith, Faith....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:53 schreef twentemeisje het volgende:Chielus
Tagline: If you have to believe in something, you might as well believe in love.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wilde gok: Bridget Jones?
Wat een bevalligquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ow. Die met Edward Norton als Priester... Faith, Faith....
Jenna!!
Keeping the Faith!
't Is d'r uit!
Die link met god was het duwtje wat alles op z'n plaats bracht. Ik las het alleen niet uit de quote.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:57 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een bevallig
Jenna Elfman in Keeping the Faith!
Arty +1
quote:Jack the Ripper: The future isn't what you thought. It's what I am!
Jack the Ripper: Ninety years ago I was a freak. Today I'm an amateur.
Yep... 't Is niet een hèle nieuwe film.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:04 schreef Sheridana het volgende:
Oh, is dat niet die film dat Jack the Ripper naar deze tijd ontsnapt door een tijdmachine van iemand..?
Denk aan de schrijver van het bekendste tijdreisverhaal. Zijn personage speelt de hoofdrol in deze film en loopt J. the Ripper tegen het lijf.quote:
Verhaal! Verhaal als in: boek. Zo'n ding met papieren bladzijden wat doorgaans dikker is als een gemiddeld script.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Ken de schrijver van Bill & Ted's excellent adventure niet.![]()
Ah zo'n half open kartonnen doos met bedrukte velletje papier.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Verhaal! Verhaal als in: boek. Zo'n ding met papieren bladzijden wat doorgaans dikker is als een gemiddeld script.
Da's inderdaad de strekking van het verhaal, ja. En natuurlijk een stukje romantiek om de kaders helemaal uit te vullen. Even wat plaatjes dan maar:quote:
Andie had ook nog gekund.quote:
Nu wel ja, maar ze waren toch redelijk wat jaartjes getrouwd hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:37 schreef twentemeisje het volgende:
Mary heeft nu toch al weer een hele tijd dikke verkering met Ted Danson?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:37 schreef twentemeisje het volgende:
Getver, met die ouwe kale vent?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:37 schreef twentemeisje het volgende:
Als je nou het antwoord gaf op de vraag, dan kon je je eigen vraag nu al stellen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:47 schreef wyccie het volgende:
TVP omdat ik mijn vraag later nog een keer ga stellen....
Weet alleen nog niet wanneer dat kan.
Doei!
Man. Hoe kom je d'r op!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:01 schreef Mark het volgende:
Belangrijkste aspect lijkt me "time", dus een gok op Time after Time
Klopt, zonder je hint had ik dit niet goed kunnen gokken (want dat was het).quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:08 schreef ArtyShock het volgende:
niemand hier lijkt 'm gezien te hebben
Dat is snel!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:19 schreef mr_anonimous het volgende:
John Amos
Beter bekend als Adventures in Babysitting.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:26 schreef Mark het volgende:
A night on the town?
Gaat 'ie doorgaans ook zo uitgedost door het leven?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:34 schreef Mark het volgende:
Wow, I'm on a roll!
Kennen we deze meneer ook?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Regisseur?
Nee, dan ziet hij er wat extravaganter uitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:36 schreef ArtyShock het volgende:
Gaat 'ie doorgaans ook zo uitgedost door het leven?
Hij was 2 toen Night of the Living Dead uitkwamquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Romero?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | 01. (01) mr_anonimous 21 ( + 11 ) 02. (02) SaintOfKillers 17 ( + 8 ) 03. (04) Khalein 13 ( + 5 ) 04. (02) ArtyShock 12 ( + 3 ) 04. (09) dolle_hond 12 ( + 9 ) 06. (05) Sheridana 11 ( + 4 ) 07. (06) twentemeisje 9 ( + 3 ) 07. (17) The_Substitute 9 ( + 8 ) 09. (07) Sokolsky 6 ( + 2 ) 10. (07) victorinox 5 ( + 1 ) 10. (09) InTrePidIvity 5 ( + 2 ) 10. (09) PDOA 5 ( + 2 ) 10. (14) EricusMaximus 5 ( + 3 ) 14. (09) Undergod 4 ( + 1 ) 14. (14) Chielus 4 ( + 2 ) 16. (09) Frggl 3 16. (14) Asskicker14 3 ( + 1 ) 16. (17) ranja 3 ( + 2 ) 16. (17) wyccie 3 ( + 2 ) 20. (17) Asap 1 20. (17) Mark 1 20. (17) Patch 1 20. (17) Wuder 1 20. (--) ameliepoulain 1 ( + 1 ) 20. (--) California 1 ( + 1 ) |
quote:
Weet ik, maar hij zit wel in de titelquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:02 schreef Sokolsky het volgende:
Maar daar zit 'ie dan weer niet in wyccie. Wel een grappige film trouwens.
Mag ook wel eens, het moeten niet altijd Hollywood-inkoppers zijn.quote:
Of vraag dan 5 films van Lars von Trier ofzo....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mag ook wel eens, het moeten niet altijd Hollywood-inkoppers zijn.
Jij weet er wel meer. Je moet er alleen even op komen.quote:
Nee, als er iemand een antwoord goed heeft en binnen een uur geen nieuwe vraag stelt mag je ook losbarsten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:22 schreef wyccie het volgende:
Moet ik trouwens wachten tot ik weer een keer een vraag goed heb voordat ik mijn geparkeerde vraag weer mag stellen?
Da's te makkelijk. Dan zou ik er minstens 8 vragen, exclusief mini-series.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of vraag dan 5 films van Lars von Trier ofzo....![]()
Kagemushaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:03 schreef Sokolsky het volgende:
Oké, 4 films met Shimura maar zonder Mifune dus.
De eerste kent iedereen. Of nou ja, het is in ieder geval de bekendste.
De volgende is van dezelfde regisseur, en ook vrij bekend. Heeft Amerikaanse invloeden.
Dan is er eentje die eergisteren ook al voorbij kwam, maar toen niet goed was. Van de regisseur met het hoogste IMDB-gemiddelde over al zijn films.
Tenslotte hebben we een oervorm van een film waar later nog vele versies van gemaakt zijn.
sokolsky +1quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:58 schreef Sokolsky het volgende:
Drunken Angel
Stray Dog
Seven Samurai
throne of blood
sword of doom
yojimbo
sanjuro
red beard
hidden fortress
high and low
die 2 heten sugata sanshiroquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:00 schreef dolle_hond het volgende:
sanjuro sugata
ikiru
sanjuro sugata 2
record of a living being
Zie je wel, ik weet er maar één.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:03 schreef dolle_hond het volgende:
ik doe ook nog the most beautiful erbij
dus
sugata sanshiro
ikiru
sanjuro sanshiro 2
record of a living being
the most beautiful
ik heb alleen ff gecheckt of de dvd t doetquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zie je wel, ik weet er maar één.
OK, ik heb record of a living being ook gezien. Maar daar speelt Mifune de hoofdrol.
Hij ziet er in de film niet meteen Mifuniaans uitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb alleen ff gecheckt of de dvd t doet
Ik heb geen flauw idee welke rol hij in Kagemusha zou moeten spelen. En al die anderen heb ik niet gezien (behalve Ikiru).quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:35 schreef Sokolsky het volgende:
En daarom, SoK, vond ik het zo raar dat jij er maar eentje gezien zou hebben.
Was 't zo erg?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:00 schreef dolle_hond het volgende:
sokolsky +1
toen ik hostsonaten ben gaan kijken, heb ik t niet afgekeken
Ik geloof wel dat hij erin zit. Alleen heb ik 'm niet gezien (of niet herkend) tijdens de film. Geen idee hoe en wanneer hij meedoet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:00 schreef Sokolsky het volgende:
Takashi Shimura .... Gyobu Taguchi
(staat toch netjes als één-na-laatste genoemd bij de Cast op IMDB)
neequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toni Collette?
Geoffrey Rush?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:31 schreef Sokolsky het volgende:
Hey, ik heb het al goed hoor!
Wie zijn dan die TC en BW?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:32 schreef Sokolsky het volgende:
Ik weet alleen niet wie die GR is.
Waarom?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:00 schreef Sokolsky het volgende:
SaintOfKillers +1
Ik ben wel jaloers op die box...
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:29 schreef Sokolsky het volgende:
Some like it Hot?
Toen ik 'm net teruglas realiseerde ik me ook dat 't niet helemaal kloptequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:08 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Waarom?
Heeft die meer inhoud dan jij?![]()
Geintje
Toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:18 schreef dolle_hond het volgende:
julio medem toch
[dolle_hond mode]quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zal proberen snel te zijn.
Tierra
Vacas
Ardilla Roja
Lucia y el Sexo
Los Amantes del Circulo Polar.
Kortom, m'n Medem-box + Amantes
Welke film?quote:This is a thoroughly enjoyable movie inasmuch as it never takes itself seriously.
It's full of sight gags, burlesque and double entendre throughout. This is truly a send-up of all B-horror movies.
quote:OK, the thing is this movie is a joke...but it's supposed to be. It's a spoof of all those goofy low budget horror movies. It's supposed to be funny and sorta disgusting, and it's definitely not supposed to be taken seriously.
Having said that, there are very funny scenes (the puppet!) and there is actually some good "bad" Acting......(Shakespeare this ain't, isn't supposed to be. Also the production values are pretty good for such a low budget film, with good music and creative uses of sets.
If you want to laugh and you aren't easily offended, rent it!
quote:It's one thing to incorporate one or more shit jokes into your film, but to base a films' entire 80-minute runtime on this one very shit joke? Its gotta be either the most brilliant or the dumbest move in motion picture history.takes said challenge with a grain of salt and offers up a full-length shot on video feature about...yup, you guessed it - a shit monster. The success (or lack there of) would lie solely on the execution then, wouldn't it? Because let's face it, a solitary shit joke (no matter how funny a shit joke) is only gonna get you so far - right? Right.
Helaasquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:33 schreef Mark het volgende:
Ik weet wel zeker dat ik deze niet gezien heb
Gok op "It came from the ToiletBowl"
quote:Personally, I’ve never been a fan of gross-out humor, but surprisingly,is not loaded with wall-to-wall gross-out gags or an endless stream of poop jokes. While it definitely has more than it’s fair share of those, the grossest being the world’s longest vomiting scene, most of the humor is a bit more subtle.
It’s impossible to not like a movie that features dialogue like “The shit man’s got me, Bobby!” and has a scene where a police sketch artist attempts to draw a detailed picture of the creature while casually asking the witness if she saw any nuts in it and, if so, could she describe what kind of nuts they were.
t klopt natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:29 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[dolle_hond mode]
SaintOfKillers +1![]()
[/dolle_hond mode]
er van uitgaand dat het klopt
Sokolsky +1quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:00 schreef Sokolsky het volgende:
Killer's Kiss
The Killer (Woo)
Fearless Vampire Killers
Ichi the Killer
Attack of the Killer Tomatoes
Ik kom niet verder dan Requiem for a Dream en één of ander drama met Meg Ryan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:08 schreef Sokolsky het volgende:
3 films met Ellen Burstyn.
Ahaaaaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:13 schreef Sokolsky het volgende:
Sheridana +1½
(Ja, er stond net 4. Totdat ik erachter kwam dat ze in Red Dragon slechts een stemmetje deed en ik vreesde dat dit weer veel te lang zou gaan duren; gelukkig had ik buiten jou gerekend)
Quilt en When a Man etc....zijn ook best 'vrouwenfilms'....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:14 schreef Sokolsky het volgende:
Wel knap trouwens, 2 t/m 4 heb ik gewoon niet gezien.
Zelf dacht ik nog aan The Exorcist en ik stelde de vraag naar aanleiding van The Last Picture Show (gisteravond op RTL7).
d_h +1quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:20 schreef dolle_hond het volgende:
een vrouw als eva
een maand later
de vierde man
het meisje met t rode haar
de lift
Urbanus?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:27 schreef dolle_hond het volgende:
ik zit nog te peinzen hoe die k-film heet waarin ze met UvA speelde
wie bedoel ik met UvA?
Hè? Da's goed?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:41 schreef dolle_hond het volgende:
en nog steeds kom ik niet op die titel
ArtyShock +1
Ik had misschien moeten beginnen met een iets minder opzichtige quote.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:50 schreef victorinox het volgende:
Bubba Ho Tepp
Ow. Deze ken ik... Mèn. Met die gast die een x-ray brilletje heeft waarmee hij de indringers van de normale mensen kan onderscheiden...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:03 schreef victorinox het volgende:
Afbeelding uit welke film?
[afbeelding]
Dat is het eerste woord, nu nog het tweede woord erbij.quote:
Dat is goed.quote:
Sixt Sence?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:07 schreef One_conundrum het volgende:
American Beauty en...
Fight Club?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:07 schreef One_conundrum het volgende:
American Beauty en...
The Matrix...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:07 schreef One_conundrum het volgende:
American Beauty en...
quote:
Leuke vraag. Ik wist 'm, maar was offline.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:13 schreef The_Substitute het volgende:
Als dit een te rare vraag was, beloof ik nuhet nooit meer te zullen doen
![]()
Het was me gewoon opgevallen dat het hetzelfde telefoonummer was.
The Man Without a Name Past? (Alleen dan op z'n Fins?)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:47 schreef dolle_hond het volgende:
welke film?molestatie container leger des heils
Hmm. Nee, toch niet dan.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
The Man Without a Name Past? (Alleen dan op z'n Fins?)
Euh. Ik weet het meer héél precies. Een beheerder volgens mij. Hij was het toch die hem belette z'n oude leven weer op te pakken? 't Is al weer even geleden dat ik 'm gezien heb. De film is vooral blijven hangen om hoeveel "geluk" er nog geuit kan worden met die schijnbaar onderkoelde en stoïncijnse gezichten daar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:08 schreef dolle_hond het volgende:
die man die de container aan m verhuurt, dat is toch een politie-agent?
of is t alleen een beheerder?
ik heb de film woensdagavond op canvas gezien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:19 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Euh. Ik weet het meer héél precies. Een beheerder volgens mij. Hij was het toch die hem belette z'n oude leven weer op te pakken? 't Is al weer even geleden dat ik 'm gezien heb. De film is vooral blijven hangen om hoeveel "geluk" er nog geuit kan worden met die schijnbaar onderkoelde en stoïncijnse gezichten daar.
Even een vraag bedenken...
Het beviel de verhuurder van de container toch wel dat de hoofdpersoon wat orde op zaken stelde daar? En dat hij er inkomsten van had? Toen duidelijk werd dat hij misschien zou vertrekken probeerde toch die verhuurder 'm z'n hoop ietwat te ontnemen? Of iets van die strekking...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb de film woensdagavond op canvas gezien.
dat van dat oppakken betwijfel ik.
Simpel voor degene die 'm gezien heeft wederom.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:29 schreef Sokolsky het volgende:
Waking Life
Hi sheriquote:
Eeuhhh ben niet zo'n bollywooderquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:32 schreef Sokolsky het volgende:
5 films uit India.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:54 schreef Sheridana het volgende:
Nou heb ik stapels Bollywood films gekeken toen ik in Suriname was...maar de titels....al sla je me dood!!
Heilige Rivier is er niet. Koe is er wel in het Russisch, Tsjechisch en Iraans.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:59 schreef Dopekoe het volgende:
Gokjes :
Indiase naam voor koe
Indiaas voor Heilige rivier
Met die titel kan ik 'm niet vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:01 schreef dolle_hond het volgende:
en iets als maharabatja of zo
zo'n film van 8 uur oid, waar een deel van de historie van india aan bod komt
Da's vier. De volgende krijgt het punt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Once Upon a Time in India ook. Of Lagaan. Wha'ever.
Nee, want dan gebruik je een website.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:02 schreef Dopekoe het volgende:
Mag dat aziatisch topic uit je signature gebruikt worden![]()
Vandaar ook de "quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:04 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nee, want dan gebruik je een website.
SaintOfKillers +1quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Panchali. Die van de Pather.
Ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:11 schreef dolle_hond het volgende:
was monsoon wedding niet uit india
Ah, nu snap ik het. Ik had jouw post over het hoofd gezien. Niet dat het uitmaakt, want dan was Lagaan de vijfde.quote:
iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:14 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik het. Ik had jouw post over het hoofd gezien. Niet dat het uitmaakt, want dan was Lagaan de vijfde.
Nee.quote:
Bijna.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:19 schreef The_Substitute het volgende:
Dead Or Alive?
Zo bijna dat het juist is.quote:
Die was ook goed geweest.quote:
Nee, eergisteren gokte je beterquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:39 schreef Dopekoe het volgende:
MC = Micheal Chrichton
Zo ja, dan gok ik op The Great Train Robbery
Sokolsky +1quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:13 schreef Sokolsky het volgende:
Life of David Gale. Linney en Winslet.
Wel de goede regisseur.quote:
nee, nee en neequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:20 schreef BwennieBren het volgende:
GC = Glenn Close ?
RH = Ron Howard ?
The Paper?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:45 schreef Khalein het volgende:
dan maar de last van het nadeel dragen![]()
Audrey Hepburn en Rex Harrison in My Fair Lady?
Verder dan die twee namen kom ik niet![]()
Damn rightquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:34 schreef Sheridana het volgende:
The Assasination of Richard Nixon?
Dan doen wequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:20 schreef Sokolsky het volgende:
Cool Hand Luke
The Hustler
The Sting
Butch Cassidy & The Sundance Kid
The Color of Money
Road to Perdition
eh... balen. Ik kom niet verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |