Simpel voor degene die 'm gezien heeft wederom.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:29 schreef Sokolsky het volgende:
Waking Life
Hi sheriquote:
Eeuhhh ben niet zo'n bollywooderquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:32 schreef Sokolsky het volgende:
5 films uit India.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:54 schreef Sheridana het volgende:
Nou heb ik stapels Bollywood films gekeken toen ik in Suriname was...maar de titels....al sla je me dood!!
Heilige Rivier is er niet. Koe is er wel in het Russisch, Tsjechisch en Iraans.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:59 schreef Dopekoe het volgende:
Gokjes :
Indiase naam voor koe
Indiaas voor Heilige rivier
Met die titel kan ik 'm niet vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:01 schreef dolle_hond het volgende:
en iets als maharabatja of zo
zo'n film van 8 uur oid, waar een deel van de historie van india aan bod komt
Da's vier. De volgende krijgt het punt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Once Upon a Time in India ook. Of Lagaan. Wha'ever.
Nee, want dan gebruik je een website.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:02 schreef Dopekoe het volgende:
Mag dat aziatisch topic uit je signature gebruikt worden![]()
Vandaar ook de "quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:04 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nee, want dan gebruik je een website.
SaintOfKillers +1quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Panchali. Die van de Pather.
Ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:11 schreef dolle_hond het volgende:
was monsoon wedding niet uit india
Ah, nu snap ik het. Ik had jouw post over het hoofd gezien. Niet dat het uitmaakt, want dan was Lagaan de vijfde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |