The Matrix...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:07 schreef One_conundrum het volgende:
American Beauty en...
quote:
Leuke vraag. Ik wist 'm, maar was offline.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:13 schreef The_Substitute het volgende:
Als dit een te rare vraag was, beloof ik nuhet nooit meer te zullen doen
![]()
Het was me gewoon opgevallen dat het hetzelfde telefoonummer was.
The Man Without a Name Past? (Alleen dan op z'n Fins?)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:47 schreef dolle_hond het volgende:
welke film?molestatie container leger des heils
Hmm. Nee, toch niet dan.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
The Man Without a Name Past? (Alleen dan op z'n Fins?)
Euh. Ik weet het meer héél precies. Een beheerder volgens mij. Hij was het toch die hem belette z'n oude leven weer op te pakken? 't Is al weer even geleden dat ik 'm gezien heb. De film is vooral blijven hangen om hoeveel "geluk" er nog geuit kan worden met die schijnbaar onderkoelde en stoïncijnse gezichten daar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:08 schreef dolle_hond het volgende:
die man die de container aan m verhuurt, dat is toch een politie-agent?
of is t alleen een beheerder?
ik heb de film woensdagavond op canvas gezien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:19 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Euh. Ik weet het meer héél precies. Een beheerder volgens mij. Hij was het toch die hem belette z'n oude leven weer op te pakken? 't Is al weer even geleden dat ik 'm gezien heb. De film is vooral blijven hangen om hoeveel "geluk" er nog geuit kan worden met die schijnbaar onderkoelde en stoïncijnse gezichten daar.
Even een vraag bedenken...
Het beviel de verhuurder van de container toch wel dat de hoofdpersoon wat orde op zaken stelde daar? En dat hij er inkomsten van had? Toen duidelijk werd dat hij misschien zou vertrekken probeerde toch die verhuurder 'm z'n hoop ietwat te ontnemen? Of iets van die strekking...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb de film woensdagavond op canvas gezien.
dat van dat oppakken betwijfel ik.
Simpel voor degene die 'm gezien heeft wederom.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:29 schreef Sokolsky het volgende:
Waking Life
Hi sheriquote:
Eeuhhh ben niet zo'n bollywooderquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:32 schreef Sokolsky het volgende:
5 films uit India.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:54 schreef Sheridana het volgende:
Nou heb ik stapels Bollywood films gekeken toen ik in Suriname was...maar de titels....al sla je me dood!!
Heilige Rivier is er niet. Koe is er wel in het Russisch, Tsjechisch en Iraans.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:59 schreef Dopekoe het volgende:
Gokjes :
Indiase naam voor koe
Indiaas voor Heilige rivier
Met die titel kan ik 'm niet vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:01 schreef dolle_hond het volgende:
en iets als maharabatja of zo
zo'n film van 8 uur oid, waar een deel van de historie van india aan bod komt
Da's vier. De volgende krijgt het punt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Once Upon a Time in India ook. Of Lagaan. Wha'ever.
Nee, want dan gebruik je een website.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:02 schreef Dopekoe het volgende:
Mag dat aziatisch topic uit je signature gebruikt worden![]()
Vandaar ook de "quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:04 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nee, want dan gebruik je een website.
SaintOfKillers +1quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Panchali. Die van de Pather.
Ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:11 schreef dolle_hond het volgende:
was monsoon wedding niet uit india
Ah, nu snap ik het. Ik had jouw post over het hoofd gezien. Niet dat het uitmaakt, want dan was Lagaan de vijfde.quote:
iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:14 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik het. Ik had jouw post over het hoofd gezien. Niet dat het uitmaakt, want dan was Lagaan de vijfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |