Dat is goed.quote:
Sixt Sence?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:07 schreef One_conundrum het volgende:
American Beauty en...
Fight Club?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:07 schreef One_conundrum het volgende:
American Beauty en...
The Matrix...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:07 schreef One_conundrum het volgende:
American Beauty en...
quote:
Leuke vraag. Ik wist 'm, maar was offline.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:13 schreef The_Substitute het volgende:
Als dit een te rare vraag was, beloof ik nuhet nooit meer te zullen doen
![]()
Het was me gewoon opgevallen dat het hetzelfde telefoonummer was.
The Man Without a Name Past? (Alleen dan op z'n Fins?)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:47 schreef dolle_hond het volgende:
welke film?molestatie container leger des heils
Hmm. Nee, toch niet dan.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
The Man Without a Name Past? (Alleen dan op z'n Fins?)
Euh. Ik weet het meer héél precies. Een beheerder volgens mij. Hij was het toch die hem belette z'n oude leven weer op te pakken? 't Is al weer even geleden dat ik 'm gezien heb. De film is vooral blijven hangen om hoeveel "geluk" er nog geuit kan worden met die schijnbaar onderkoelde en stoïncijnse gezichten daar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:08 schreef dolle_hond het volgende:
die man die de container aan m verhuurt, dat is toch een politie-agent?
of is t alleen een beheerder?
ik heb de film woensdagavond op canvas gezien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:19 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Euh. Ik weet het meer héél precies. Een beheerder volgens mij. Hij was het toch die hem belette z'n oude leven weer op te pakken? 't Is al weer even geleden dat ik 'm gezien heb. De film is vooral blijven hangen om hoeveel "geluk" er nog geuit kan worden met die schijnbaar onderkoelde en stoïncijnse gezichten daar.
Even een vraag bedenken...
Het beviel de verhuurder van de container toch wel dat de hoofdpersoon wat orde op zaken stelde daar? En dat hij er inkomsten van had? Toen duidelijk werd dat hij misschien zou vertrekken probeerde toch die verhuurder 'm z'n hoop ietwat te ontnemen? Of iets van die strekking...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb de film woensdagavond op canvas gezien.
dat van dat oppakken betwijfel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |