Ik kom niet verder dan Requiem for a Dream en één of ander drama met Meg Ryan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:08 schreef Sokolsky het volgende:
3 films met Ellen Burstyn.
Ahaaaaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:13 schreef Sokolsky het volgende:
Sheridana +1½
(Ja, er stond net 4. Totdat ik erachter kwam dat ze in Red Dragon slechts een stemmetje deed en ik vreesde dat dit weer veel te lang zou gaan duren; gelukkig had ik buiten jou gerekend)
Quilt en When a Man etc....zijn ook best 'vrouwenfilms'....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:14 schreef Sokolsky het volgende:
Wel knap trouwens, 2 t/m 4 heb ik gewoon niet gezien.
Zelf dacht ik nog aan The Exorcist en ik stelde de vraag naar aanleiding van The Last Picture Show (gisteravond op RTL7).
d_h +1quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:20 schreef dolle_hond het volgende:
een vrouw als eva
een maand later
de vierde man
het meisje met t rode haar
de lift
Urbanus?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:27 schreef dolle_hond het volgende:
ik zit nog te peinzen hoe die k-film heet waarin ze met UvA speelde
wie bedoel ik met UvA?
Hè? Da's goed?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:41 schreef dolle_hond het volgende:
en nog steeds kom ik niet op die titel
ArtyShock +1
Ik had misschien moeten beginnen met een iets minder opzichtige quote.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:50 schreef victorinox het volgende:
Bubba Ho Tepp
Ow. Deze ken ik... Mèn. Met die gast die een x-ray brilletje heeft waarmee hij de indringers van de normale mensen kan onderscheiden...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:03 schreef victorinox het volgende:
Afbeelding uit welke film?
[afbeelding]
Dat is het eerste woord, nu nog het tweede woord erbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |