Nou, ik heb wel eens verhalen gehoord van vrouwen die zo ongeveer op hun horloge liggen te kijken tot de man in kwestie klaar is en zelf totaal niets inbrengen. Lijkt me niet heel boeiend of erotisch voor de man. Dan kan je net zo goed een opblaaspop kopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:50 schreef shredder het volgende:
Leuk hoor mn eerste topic in SEX.
Je hoort weleens dat mannen slecht zijn in bed, maar ik hoor dat nooit van vrouwen.
Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw afschuwelijk slecht kan presteren in bed. Grotendeels is het toch benen wijd en pompen maar als de vrouw tekort schiet in haar orale- en handvaardigheden.
Dus heren, als een vrouw lichamelijk zeer aantrekkelijk is, kan er weinig mis gaan...toch?
Dan vraag ik me af wie er dan zo weinig voorstelt; de man of de vrouwquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel eens verhalen gehoord van vrouwen die zo ongeveer op hun horloge liggen te kijken tot de man in kwestie klaar is en zelf totaal niets inbrengen. Lijkt me niet heel boeiend of erotisch voor de man. Dan kan je net zo goed een opblaaspop kopen.
Jij komt er wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:50 schreef shredder het volgende:
Grotendeels is het toch benen wijd en pompen
Dat zeg ik toch niet? Maar ik neem aan dat je alletwee wat initiatief neemt in bed en niet de man altijd al hetw erk laat doen. En er zijn vrouwen die dat wel doenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:55 schreef shredder het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wie er dan zo weinig voorstelt; de man of de vrouw![]()
Dus als ze een beetje meedeint is ze goed in bed?![]()
Dan kan je beter een waterbed kopenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:55 schreef shredder het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wie er dan zo weinig voorstelt; de man of de vrouw![]()
Dus als ze een beetje meedeint is ze goed in bed?![]()
Liever een lekker wijf dat er als een zoutzak bij ligt, dan een iets minder lekker wijf dat jequote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:50 schreef shredder het volgende:
Dus heren, als een vrouw lichamelijk zeer aantrekkelijk is, kan er weinig mis gaan...toch?
ach je draait der op der buik en naait der onaangekondigd in der aars. dan beginnen ze wel te kronkelenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:02 schreef djoxygene het volgende:
zolang ze er niet als een zoutzak bijligt
Ja of anders quote je me half en bekijk je me profiel.quote:
Ja maar ben je dan per definitie "Slecht in bed"? Wat zou een ideale vrouw meer moeten doen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:03 schreef Flurry het volgende:
Niet gewoon gaan liggen, oogjes dicht en genieten iig... ik moet er ook wat lol aan hebben (en gewoon "pompen" is echt enorm saai als je beter weet)
Vind ik ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:13 schreef sanger het volgende:
Zelf bovenop kruipen.
Dankzij types als jij faken vrouwenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:15 schreef RetepV het volgende:
Een vrouw is goed in bed als ze klaarkomt wanneer ik daar een hoop moeite voor doe.
Ik doe die moeite niet voor niks. Als ik iets niet goed doe, dan moet je het gewoon zeggen en niet een orgasme gaan zitten faken.
Heel simpel. Een vrouw is goed in bed als ze interactief is.
En uithoudingsvermogen is een must, ja. Ik sport, dus jij ook.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:21 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat vrouwen goed zijn in bed wanneer ze erover kunnen en durven te praten.
Als ze aangeven wat ze zelf vinden, als ze aangeven wat ze niet willen doen en er ook argumenten aan kunnen hangen. En... als ze willen proberen. Als het dan nog niets is, dan hebben ze het in ieder geval geprobeerd.
anale seks is een pre??? Zeker nog single?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:13 schreef sanger het volgende:
anale sex een pre
Slikken vind ik niet zo boeiend, maar voor de rest ben ik het roerend met je eensquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:21 schreef nozem het volgende:
Als ze pijpt, slikt en voor meerdere standjes in is.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:35 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Dus ze neukt niet goed met andere mannen
Het is ook speciaal denk ik, de vrouw moet er ook 100% achterstaan voordat ze (althans, zo denk ik het) het toelaat..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:31 schreef Kleintje het volgende:
Ja...lekker vinden. Maar dat is iets anders dan een pre.
Seks is seks, anale seks is anders.
Heb met maar weinig exen anale seks gehad.. het gevoel moet gewoon goed zijn, de hele seks moet gewoon goed zijn, anders dan komt ie daar niet naar binnen. Daar mag je moeite voor doen, als dat voor jou de ultieme hoofdprijs is...
't is handiger als ze ervóór staat denk ik, anders lukt 't sowieso nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is ook speciaal denk ik, de vrouw moet er ook 100% achterstaan voordat ze (althans, zo denk ik het) het toelaat..
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:46 schreef Flurry het volgende:
[..]
't is handiger als ze ervóór staat denk ik, anders lukt 't sowieso niet
Nee helaas voor jou, weet ook niet waarop je het hebt gebaseerd, maar al 2 jaar vaste relatie. Maar dat maakt niet uit, het gaat hier om wanneer een vrouw goed in bed is. Als ze aan anale sex doet is dat voor mij een pre, dus stijgt ze automatisch op de ranglijst.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:26 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
anale seks is een pre??? Zeker nog single?![]()
Wat is de reden dat je er onzeker over bent geworden?quote:Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw afschuwelijk slecht kan presteren in bed.
Alhoewel misschien is dit wel een indicatie.quote:Grotendeels is het toch benen wijd en pompen
weet niet hoe jij neuken wilt met je vriendin die achter je staatquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is ook speciaal denk ik, de vrouw moet er ook 100% achterstaan voordat ze (althans, zo denk ik het) het toelaat..
Ik had het niet beter kunnen zeggen!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:31 schreef patrickt35 het volgende:
Stap met 1 gedachte in bed, hoe meer ik geef, hoe meer ik krijg, en dan komt het vanzelf goed.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:29 schreef Lovechild het volgende:
Volgens mij...is een vrouw goed in bed als de man in kwestie tevreden is.
Ooooh dat is boffen als je als vrouw dikke tieten hebt! Geen anale sex, niet slikken, geen initiatief nemen, geen aanwijzingen hoeven geven; gewoon alleen maar dikke tieten hebben en daar ben je meestal gewoon mee gezegend, heb je niks voor hoeven doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:55 schreef Zwansen het volgende:
Als ze dikke tieten heeft.
Dan moet ik dus toch maar aan een borstvergroting denken!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooooh dat is boffen als je als vrouw dikke tieten hebt! Geen anale sex, niet slikken, geen initiatief nemen, geen aanwijzingen hoeven geven; gewoon alleen maar dikke tieten hebben en daar ben je meestal gewoon mee gezegend, heb je niks voor hoeven doen.
Cool!![]()
Zal ik maar doen ja. Het is misschien even een investering, maar je komt er daarna wel heel gemakkelijk vanaf in bed...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:18 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dan moet ik dus toch maar aan een borstvergroting denken!
fluiten kun je alleen op dunne dingen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:20 schreef zoalshetis het volgende:
als ze het wilhelmus kan fluiten terwijl ze mijn pik in haar mond heeft.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:24 schreef -erwin- het volgende:
[..]
fluiten kun je alleen op dunne dingen.![]()
![]()
Hij heeft het ook over zijn pik.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:24 schreef -erwin- het volgende:
[..]
fluiten kun je alleen op dunne dingen.![]()
![]()
je bent wel eerlijkquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:13 schreef sanger het volgende:
Zelf bovenop kruipen. Voor meedere standjes openstaan dan alleen missionaris. Orale sex is een must. Slikken doet het bij veel mannen goed. Scheren speelt ook wel mee. Uithoudingsvermogen. Niet zeuren. Aangeven wat ze lekker vind en luisteren naar de aanwijzingen die jij geeft.
Voor mij persoonlijk is dit wat bepaalt of een vrouw goed is in bed of niet.
Volgens mij is een vrouw (vanzelf) goed als zij ejaculeert. Ze moet het dan dus niet met de verkeerde gaan doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:50 schreef shredder het volgende:
Leuk hoor mn eerste topic in SEX.
Je hoort weleens dat mannen slecht zijn in bed, maar ik hoor dat nooit van vrouwen.
Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw afschuwelijk slecht kan presteren in bed. Grotendeels is het toch benen wijd en pompen maar als de vrouw tekort schiet in haar orale- en handvaardigheden.
Okay wanneer spreken we af?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:37 schreef SHE het volgende:
In mijn mond klaarkomen, prima..maar ik spuug die rommel opzeker wel weer uit . Niks gaat door de slokdarm. Onzinnig en weinig verrassend.
Anaal en oraal...Bring it on!!!!!
En los van het feit dat ik waanzinnig zoen; blijk ik dermate goede referenties te hebben dat ik best durf te stellen dat ik een fuck of the century weggeef
Mits ik niet teveel whisky heb gehad![]()
Maar da's geen antwoord op de vraag... wat maakt je dan zo goed in bed?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:37 schreef SHE het volgende:
In mijn mond klaarkomen, prima..maar ik spuug die rommel opzeker wel weer uit . Niks gaat door de slokdarm. Onzinnig en weinig verrassend.
Anaal en oraal...Bring it on!!!!!
En los van het feit dat ik waanzinnig zoen; blijk ik dermate goede referenties te hebben dat ik best durf te stellen dat ik een fuck of the century weggeef
Mits ik niet teveel whisky heb gehad![]()
Wat een onzin. Maar heeeeeeel erg weinig vrouwen ejaculeren! Dat betekent niet dat zij frigide zijn of een slechte minnaar hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:16 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Volgens mij is een vrouw (vanzelf) goed als zij ejaculeert. Ze moet het dan dus niet met de verkeerde gaan doen.
Zie boven, ik corrigeerde mezelf alquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:41 schreef Flurry het volgende:
[..]
Maar da's geen antwoord op de vraag... wat maakt je dan zo goed in bed?
Nee, maar een gozer raakt zo'n vrouw dan te weinig (of verkeerd) tegen haar G-spot. Dit komt dan weer doordat deze mannen geen stijve meer krijgen doordat ze hun sperma er al uit hebben laten spuiten. Als je maar lang en vaak genoeg tegen de G-spot aan duwt dan ejaculeren meisjes wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat een onzin. Maar heeeeeeel erg weinig vrouwen ejaculeren! Dat betekent niet dat zij frigide zijn of een slechte minnaar hebben.
Gatver, wat een enorme turn-off!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:37 schreef SHE het volgende:
In mijn mond klaarkomen, prima..maar ik spuug die rommel opzeker wel weer uit . Niks gaat door de slokdarm.
Ook dat geldt niet altijd...of ik nou 5 minuten neuk of een uur: ik kom er echt niet van klaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:04 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Nee, maar een gozer raakt zo'n vrouw dan te weinig (of verkeerd) tegen haar G-spot. Dit komt dan weer doordat deze mannen geen stijve meer krijgen doordat ze hun sperma er al uit hebben laten spuiten. Als je maar lang en vaak genoeg tegen de G-spot aan duwt dan ejaculeren meisjes wel.![]()
Zit een bron van waarheid in, maar bij bepaalde standjes kan ik echt alleen via penetratie een vrouw laten klaarkomen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ook dat geldt niet altijd...of ik nou 5 minuten neuk of een uur: ik kom er echt niet van klaar.
De meeste vrouwen komen trouwens niet klaar van neuken: de klit moet (ook) gestimuleerd worden wil ze klaar kunnen komen.
De vraag is, pijp jij hém dan wel eerstquote:
Ze weet niet wat ze mistquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:23 schreef Opie het volgende:
Ik vind het schitterend als een meid een keer zelf het initiatief neemt en zich niet voor zichzelf schaamt.
Jammer dat mijn vriendin, waar ik net 2 jaar mee heb, nog steeds volhoudt dat pijpen "een smerig idee" is en het in die hele 2 jaar nog geen 1 keer heeft geprobeerd.
Hummm...hoe zit het dan met het feit dat niet iedere vrouw een G-spot schijnt te hebben? Of met het feit dat aan het bestaan van die hele G-spot ook wel getwijfeld wordt?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:04 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Nee, maar een gozer raakt zo'n vrouw dan te weinig (of verkeerd) tegen haar G-spot. Dit komt dan weer doordat deze mannen geen stijve meer krijgen doordat ze hun sperma er al uit hebben laten spuiten. Als je maar lang en vaak genoeg tegen de G-spot aan duwt dan ejaculeren meisjes wel.![]()
Weet je dat zeker? Volgens mij zeg je dat alleen maar om te verbergen dat je minnaar te kort schiet. (*sorry*)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat betekent niet dat zij frigide zijn of een slechte minnaar hebben.
Iedere vrouw heeft een G-spot. Sommige zijn echter erg ruw vaginaal gepenentreerd en daardoor beschadigt de G-spot. Er komt dan een soort eelt op de G-Spot of zelfs eelt in de gehele vaginawand.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:48 schreef Lovechild het volgende:
Hummm...hoe zit het dan met het feit dat niet iedere vrouw een G-spot schijnt te hebben? Of met het feit dat aan het bestaan van die hele G-spot ook wel getwijfeld wordt?
Ik ben er voor mijzelf wel van overtuigd dat ik die G-spot heb. En ik kan ook klaarkomen door de stimulatie daar van tijdens penetratie. Maar ejaculeren...neequote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:48 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Iedere vrouw heeft een G-spot.
Andere vrouwen echter hebben minder gevoel in hun gehele lichaam en zijn zich er niet van bewust, je moet dan je gevoelens ontwikkelen dat is iets wat je kunt (proberen) te leren.
Hier ga ik 100% in meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:37 schreef Enil het volgende:
Alsik helemaal gek van d'r word, als ze me helemaal plat kan teasen, als het 'lekker is' (duh), als ze zelf ook initiatief neemt, als ze me kan laten smelten, als ze me kan laten hunkeren naar meer, als ze ook een beetje bitchy doet (maar wel lief bitchy, komt snel overeen met teasen)
Zoiets
Frustraties???quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:12 schreef KastanoVaginaal het volgende:
Wat seks betreft hebben vrouwen het echt té fucking makkelijk; ............
............ een lik van haar kut heb genomen demonstratief mijn bek mee afvegen. Kijken of ze dan nog zo ligt te piepen...
Ach gos, het standaard brabbeltje van frigide vrouwen; het zal wel aan de man en zijn frustraties liggen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:07 schreef Vatsyayana het volgende:
Frustraties???![]()
Niet verwonderlijk dat je wilt rammen, beuken, enz; typisch gedrag voor gefrustreerde mannen....
En weer typisch voor de vrouw om op af te knappen.
Je doet dus aardig je best om de cirkel in stand te houden![]()
Tsja, kan me voorstellen dat je dan maar gaat klagen op FOK!![]()
Grootheidswaan ook nog...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef KastanoVaginaal het volgende:
Bezoek een psychiater of van mijn part een gynaecoloog, maar val ons niet lastig met je zaaddodende geneuzel.
Wat heeft jouw verbale (en seksuele) onkunde in godsnaam met mij te makenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:34 schreef Vatsyayana het volgende:
Grootheidswaan ook nog...
Gottegot, wat ben je toch ook een huilie, Kastadinges.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:12 schreef KastanoVaginaal het volgende:
Wat seks betreft hebben vrouwen het echt té fucking makkelijk; neem dat ding in je mond of hand, beweeg een beetje en uiteindelijk komt de vent in kwestie toch wel klaar...
Maar nee, dan die vrouwen, erogene zones hier, g-spot daar, rechts strelen, links likken, clitoraal stimuleren, vaginaal stimuleren, een vinger minder, een vinger erbij in haar kontje...
Een verschil van dag en nacht, de 1 is als fietsen met zijwieltjes op een afgesloten snelweg, de ander als mikadoën terwijl je bungeejumped met prikkeldraad om je enkels...
Beter ander keertje nog eens goed lezen, na GOEIE beurt ofzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:51 schreef KastanoVaginaal het volgende:
[..]
Wat heeft jouw verbale (en seksuele) onkunde in godsnaam met mij te maken.
Zie jij dat in haar quote staan dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:00 schreef freija het volgende:
Beter ander keertje nog eens goed lezen, na GOEIE beurt ofzo![]()
Ik moest ff hard lachen...quote:Een verschil van dag en nacht, de 1 is als fietsen met zijwieltjes op een afgesloten snelweg, de ander als mikadoën terwijl je bungeejumped met prikkeldraad om je enkels...
Volgens mij heeft ze het over grootheidswaanzin omdat jij over psychiater begint en je vervolgens namens 'ons' spreekt...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:22 schreef KastanoVaginaal het volgende:
[..]
Zie jij dat in haar quote staan dan?.
Zo hoort het toch???quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:32 schreef mrdoctor het volgende:
Als ze alles doet wat je zegt cq beveelt
sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:13 schreef sanger het volgende:
Zelf bovenop kruipen. Voor meedere standjes openstaan dan alleen missionaris. Orale sex is een must, anale sex een pre. Slikken doet het bij veel mannen goed. Scheren speelt ook wel mee. Uithoudingsvermogen. Niet zeuren. Aangeven wat ze lekker vind en luisteren naar de aanwijzingen die jij geeft.
Voor mij persoonlijk is dit wat bepaalt of een vrouw goed is in bed of niet.
En na zo'n slappe beurt (achteraf gelul, want je accepteert het kennelijk wel) heb jijquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:12 schreef KastanoVaginaal het volgende:
Wat seks betreft hebben vrouwen het echt té fucking makkelijk; neem dat ding in je mond of hand, beweeg een beetje en uiteindelijk komt de vent in kwestie toch wel klaar...
Als je er geen verstand van hebt, ...quote:Maar nee, dan die vrouwen, erogene zones hier, g-spot daar, rechts strelen, links likken, clitoraal stimuleren, vaginaal stimuleren, een vinger minder, een vinger erbij in haar kontje...
Veel vrouwen verliezen interesse hè, als het allemaal toch zo makkelijk is,quote:En zelfs dán is het nog mogelijk voor vrouwen om het fout te doen, hetgeen direct maar weer eens aantoont wat nu echt het zwakke geslacht is.
quote:Okay, praten in bed is tof, maar zij had het dus echt over de meest debiele onderwerpen, variërend van haar belevenisjes met vriendinnen tot het huiswerk wat ze die dag nog moest doen...
Tja, ik ga er logischerwijs van uit dat de bedprestaties van die vriend niet echt denderend geweest zijn, maar je kunt toch op zijn minst even het respect opbrengen om je bek dicht te houden en te doen alsóf je er toch nog enigszins bij bent met je gedachten..
quote:Ook zeer irritant; vrouwen die beweren dat ze dé onovertroffen pijpkoningin zijn.
Ooit in een ver verleden heeft een maagdelijk en onervaren knaapje eens in een vlaag van verstandsverbijstering gezegd dat ze leuk pijpt en direct denkt ze dè deepthroatster van het westelijk halfrond is..
Dus mannen, zeg van mijn part maar dat ze er beeldig uitziet in haar afzichtelijke jurkje waar haar 2 buiken uitvallen, maar houd gewoon je bek over haar pijpkwaliteiten.
Want zodra je ze zegt dat het top is staken ze de verdere ontwikkeling van hun orale kwaliteiten en daarmee verneuk je het voor de mannen die beter gewend zijn...
Net zo zeldzaam als mannen die in bed écht iets presteren, want klaarkomen wasquote:Maar Kasta, er zijn toch wel vrouwen die wél iets presteren in bed?
Tuurlijk, maar ze zijn zeldzaam.
quote:Dat is sowieso een naar vrouwenkwaaltje, dat ze niet gewoon plastisch over seks kunnen praten...Ik bedoel, ik kan net zo leuk lullen over vagina's als over palingvissen zonder dat er ook maar enigszins sprake is van lustgevoelens of geilheid.
Maar nee, vrouwen kunnen dat simpelweg niet; zodra je over seksuele handelingen begint denken ze dat er geneukt gaat/moet worden.
Nee dus, je moet gewoon je bek houden en luisteren of zelf met enkele puntjes komen als je iets toe te voegen hebt.
Echt zo debiel; topless op het strand liggen? Geen probleem!
Maar praten over de vorm van borsten of tepels of iets dergelijks? Doe niet zo gek joh! Da's veel te intiem!
Mee eens... Je moet elkaar een beetje sturen denk ik. Vooral als de een wat minder ervaring heeft als de ander.quote:
Communicatie is de key.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:07 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Mee eens... Je moet elkaar een beetje sturen denk ik. Vooral als de een wat minder ervaring heeft als de ander.
Wat wel enorm irritant is, zijn vrouwen die uit-de-maat-neuken... (mooi woord voor Scrabble...)
Het is gewoon belangrijk om te zeggen wat je lekker vind en wat niet. Als je dat beide doet, dan kan het haast niet meer verkeerd gaan!
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef erodome het volgende:
Uit de maat neuken
hahaha ja! vind het ook knap irritant als een man uit-de-maat-neukt!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:07 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Wat wel enorm irritant is, zijn vrouwen die uit-de-maat-neuken...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef erodome het volgende:
Uit de maat neuken, dat is verschrikkelijk, er zijn echt mannen die geen maat kunnen houden, wat je ook doet.
Echt heel irritand, nou ja dan maar op de rug leggen en zeggen stil te liggen, neeeeeeheeeeeeee niet meehelpen pleasssssssssse....
Mensen die uit de maat dansen is erg, maar uit de maat neuken is een hel... Zowel mannen als vrouwen maken zich hier schuldig aan...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef erodome het volgende:
Uit de maat neuken, dat is verschrikkelijk, er zijn echt mannen die geen maat kunnen houden, wat je ook doet.
Grinnik, dat is igg een stuk beter dan een man die uit de maat neukt, met dit heb ik nog wat te lachen tenminstequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sorry, ik heb nu een visioen van erodome en eenw illekeurige meneer met een heel orkest ernaast en een boze dirigent met grijs haar die het heel ergerlijk vindt dat die meneer uit de maat neaukt![]()
![]()
Eruit glijden, niet lekker, er gebeurt vanalles, maar weinig goeds dan en dat van dat moet je toch merken, nou blijkbaar niet dus voor sommigequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:40 schreef Sessy het volgende:
La-Nina, mee eens!
Enneh uit de maat neuken dat merk je toch dan glijdt ie er toch uit of zie ik dat fout.
mwoah, dat verschilt per leuter.... lengte dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:40 schreef Sessy het volgende:
La-Nina, mee eens!
Enneh uit de maat neuken dat merk je toch dan glijdt ie er toch uit of zie ik dat fout.
Geen idee, maar het lukt ze, gewoon verschrikkelijk onregelmatig neuken, geen tempo kunnen houden, ik weet niet hoe ze het doen, weet wel dat het ze afschuwelijke moeite kost het niet te doen, wat te frustrerend is, dus hoppa, op je rug en stil liggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
hoe kan je nou uit de maat neuken als je zelf de maat bepaald?
Oeps... silly mequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
Kun je me de maat wat duidelijker aangeven, dan ga ik met je meequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
Nee, heb een veel beter plan, iemand die dat flikt komt gewoon mijn bed niet meer inquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:14 schreef Sessy het volgende:
Erodome, misschien moet je voor je volgende vriend die zoiets flikt uit bijv. de pianowinkel zo'n ding kopen dat je instelt op bijv. 30 slagen per minuut die dan heel regelmatig tikt. Normaal gesproken gebruiken ze die om in de maat te blijven spelen maar met neuken moet het ook lukken. Die dingen zijn redelijk luid.
Ja dan is het inderdaad makkelijk ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, heb een veel beter plan, iemand die dat flikt komt gewoon mijn bed niet meer in
Heb niet zoveel geduld met slechte minnaars, maar dat komt dan ook omdat ik seks zoek, geen relatie.
Of je zegt: "Zo, dat was lekker! Ik heb net een mentaal orgasme gehad!"quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef Kogando het volgende:
Als vrouwen slecht zijn in bed moet je je orgasme faken, en dat is kut.
En dan in huilen uitbarstenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:21 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Of je zegt: "Zo, dat was lekker! Ik heb net een mentaal orgasme gehad!"
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef Kogando het volgende:
En presies dan zegt ze, mag ik het slikken???quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef Kogando het volgende:
Vraag jij dat altijd? Wat beleefd...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:36 schreef erodome het volgende:
[..]
En presies dan zegt ze, mag ik het slikken???
Ik vraag er met regelmaat netjes om ja, maar ben dan ook een heel braaf en lief meisje, heel onschuldig ook nog eensquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:40 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Vraag jij dat altijd? Wat beleefd...![]()
Die indruk had ik al...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vraag er met regelmaat netjes om ja, maar ben dan ook een heel braaf en lief meisje, heel onschuldig ook nog eens
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:48 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Iedere vrouw heeft een G-spot. Sommige zijn echter erg ruw vaginaal gepenentreerd en daardoor beschadigt de G-spot. Er komt dan een soort eelt op de G-Spot of zelfs eelt in de gehele vaginawand.
Andere vrouwen echter hebben minder gevoel in hun gehele lichaam en zijn zich er niet van bewust, je moet dan je gevoelens ontwikkelen dat is iets wat je kunt (proberen) te leren.
idd, gastje heeft gewoon een excuus voor zichzelf gezocht waarom hij zn ladies niet kan bevredigen in bedquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Eelt in een vagina?? Zeg eh wijven neuken toch niet met katers of wel?
dude
Nou dat vind ik ook onzin!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Als de eerste minnaars van een vrouw goed in bed zijn, is ze een engel in bed voor de rest van je leven.
Botte harken en boeren veroorzaken kille-stille dames in bed!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Als de eerste minnaars van een vrouw goed in bed zijn, is ze een engel in bed voor de rest van je leven.
Botte harken en boeren veroorzaken kille-stille dames in bed!
Zou je denken?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:15 schreef la-nina het volgende:
[..]
misschien moet je 't toch 's iets anders gaan aanpakken dan, als het allemaal zo tegenvalt
![]()
En wat heb je zelf te bieden behalve een klein pikkie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zou je denken?![]()
Nee even serieuzer, wanneer is een vrouw goed?
- Actief in bed, dus niet passief liggen van 'komt U maar'
- Uitdagend en expressief
- Niet te beroerd om nieuwe dingen te proberen
- Niet panisch over lichaamssappen, slikken is een pré
- Goede technieken; dus niet eerst je halve lul erafbijten voor ze doorheeft hoe je moet pijpen
- Ritme in de heupen, dus niet tegen de beweging in neuken
- Overduidelijk geil en graag met enig geluid, in stilte
- Een beetje tempo, dus niet van dat kasplantjes-gedoe
- Zeker van haar lichaam en zichzelf, niet dat onzekere 'ben ik wel goed'-gezeik
- Niet teveel ouwehoeren onder de seks, dirrty talk kun je overdrijven...
- Ontspannen moet ze zijn, niet één brok gespannenheid
- Geen zeikers van dit wil ik wel, dat niet en mn ex-vriend deed dit en dat en dit vond ik lekker etc. Ik heb mijn huiswerk gedaan, lichte instructies zijn prima, maar geen bouwpakket
- Als ze klaarkomt, anders vind ik er ook geen ruk aan. Het liefst zo vaak mogelijk.![]()
Absoluut niet, ik ben snel tevreden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:30 schreef la-nina het volgende:
[..]
Maar verder vind je jezelf niet veeleisend ofzo ?![]()
Do-able lijstjequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zou je denken?![]()
Nee even serieuzer, wanneer is een vrouw goed?
- Actief in bed, dus niet passief liggen van 'komt U maar'
- Uitdagend en expressief
- Niet te beroerd om nieuwe dingen te proberen
- Niet panisch over lichaamssappen, slikken is een pré
- Goede technieken; dus niet eerst je halve lul erafbijten voor ze doorheeft hoe je moet pijpen
- Ritme in de heupen, dus niet tegen de beweging in neuken
- Overduidelijk geil en graag met enig geluid, in stilte
- Een beetje tempo, dus niet van dat kasplantjes-gedoe
- Zeker van haar lichaam en zichzelf, niet dat onzekere 'ben ik wel goed'-gezeik
- Niet teveel ouwehoeren onder de seks, dirrty talk kun je overdrijven...
- Ontspannen moet ze zijn, niet één brok gespannenheid
- Geen zeikers van dit wil ik wel, dat niet en mn ex-vriend deed dit en dat en dit vond ik lekker etc. Ik heb mijn huiswerk gedaan, lichte instructies zijn prima, maar geen bouwpakket
- Als ze klaarkomt, anders vind ik er ook geen ruk aan. Het liefst zo vaak mogelijk.![]()
Dit was slechts pagina één.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Do-able lijstje
Idem andersom voor mannen toepasselijk!
Er zijn IMHO en ervaring meer vrouwen die matig erin zijn dan vrouwen die er goed in zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2005 03:19 schreef roepdeman het volgende:
Als zij goed kan pijpen wil ik niet meer weten wat voor vriendjes ze heeft gehad..
OMG das wel triest dat dat moet gebeurenquote:Op maandag 22 augustus 2005 03:19 schreef roepdeman het volgende:
Een Vrouw is goed in bed als ze durft te vragen of ze het goed doet.
Een Vrouw is goed in bed als ze er over durft te praten.
Een vrouw is goed in bed als ze ook actief meedoet, en zich niet als een of andere levenloze comapatiënt laat nemen, nooit het voortouw neemt, vrijgekomen sappen vies vind, zweet niet lekker vind en een beetje om zich heen kijkt.
Ik durf te beloven dat ik je uit mn bed kick als ik er ooit eentje tegenkom die op dr horloge kijkt of de hele tijd tegen me loopt te lullen wat ze allemaal bij de H&M heeft gekocht zoals eerder werd opgemerkt..
Verder laatst een meisje gehad zoals die "gefrustreerde dude" (kan me trouwens goed vinden in zn verhaal) zei dat ze heel goed kon pijpen. Wat een domme trien was dat...ik zeg tegen haar nooit beter dan mn vorige vriendinnen dus Ik zei toen: "Nou laat maar eens zien dan."
Ze begint en het is niets meer dan in dr mond en dan in en uit...op een gegeven moment maar dr kop vastgepakt en het zelf maar afgemaakt. Meestal als ik werd gepijpt damn.... nooit langer dan een half uur nodig gehad, nou dit keer zeker een uur. (ik had zin dus ja...) Vraagt/zegt ze me erna: "Nu kan je beter niet zeggen dat ik niet beter was dan die anderen!"
Ik heb haar netjes naar huis gebracht. Niks gezegd onderweg, want ik wilde immers niet liegen en daarna nooit meer gesproken.
Als zij goed kan pijpen wil ik niet meer weten wat voor vriendjes ze heeft gehad..
Totally agree...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Do-able lijstje
Idem andersom voor mannen toepasselijk!
Er is niets mis met een vrouw haar hoofd ligt ondersteunen...quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
OMG das wel triest dat dat moet gebeuren
Ondersteunen is wat anders dan voordoenquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er is niets mis met een vrouw haar hoofd ligt ondersteunen...![]()
Sommige vrouwen hebben wat hulp nodig bij het deepthroaten...quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ondersteunen is wat anders dan voordoen
Als ze dr een uur over moet doen, lijkt me dat ook niet meer fijn neequote:Op maandag 22 augustus 2005 13:00 schreef erodome het volgende:
Dat is juist lekker als een man lekker in je mond neukt, maarja dat schijnen veel vrouwen dan weer niet te vinden
'Aan andere vrouwen en als je zo door blijft vragen maak ik er werk van ook' is in dit geval het enig juiste antwoord.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:21 schreef devlinmr het volgende:
Ze moet vooral niet te veel lullen. Misschien ken je het wel, lig je net na de daad tegenelkaar aan (want dat willen ze graag), vragen ze "waar denk je aan".
quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:21 schreef devlinmr het volgende:
Ze moet vooral niet te veel lullen. Misschien ken je het wel, lig je net na de daad tegenelkaar aan (want dat willen ze graag), vragen ze "waar denk je aan".
quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:21 schreef devlinmr het volgende:
Simpelste is om te zeggen wat je denkt nml, "als ik nou voortaan zo en zo rij dan kan ik hier 5 minuten eerder zijn".
Maar dat willen ze niet horen, nee je moet zeggen dat je haar lief vind ofzo.
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:15 schreef RetepV het volgende:
Een vrouw is goed in bed als ze klaarkomt wanneer ik daar een hoop moeite voor doe.
Ik doe die moeite niet voor niks. Als ik iets niet goed doe, dan moet je het gewoon zeggen en niet een orgasme gaan zitten faken.
Heel simpel. Een vrouw is goed in bed als ze interactief is.
En uithoudingsvermogen is een must, ja. Ik sport, dus jij ook.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:44 schreef devlinmr het volgende:
En laat me niet beginnen over het type "sergeant-majoor". "beetje meer naar links, naar rechts, omhoog, omlaag" enz.
HOU JE SMOEL TRUT, aanwijzingen geven ok, maar commanderen doe je maar bij je hond.
![]()
Wat is daar mis mee dat je d'r aan denkt hoe je korter kan rijden?quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:21 schreef devlinmr het volgende:
Simpelste is om te zeggen wat je denkt nml, "als ik nou voortaan zo en zo rij dan kan ik hier 5 minuten eerder zijn".
Maar dat willen ze niet horen, nee je moet zeggen dat je haar lief vind ofzo.
nee, dan is de man goed in bed of begrijpt dat alles in het hoofd afspeelt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Als dr kut nat is voordat je je pik in dr hebt gestoken![]()
dan kwam je dus voortijdig klaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik weet niet op dat opscheppen op mij slaat maar dat is zeker niet mijn bedoeling geweest. Ik zeg ook dat en half uur echt het langst was geweest om klaar te komen. Gepijpt worden vind ik heerlijk en kan al binnen tien minuten klaarkomen. Dus het was meer verbazing over hoe slecht zij wel niet was. Ja toen het haar niet lukte(was echt niks en dan ook niks bijzonders aan) toen deed ik het maar zelf.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
En nee dat is geen verkapte-opschep-post![]()
Hell yeah! Ik durf met zekerheid te zeggen dat er genoeg manieren zijn om gepijpt te worden....iemand back-up??quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:48 schreef zoalshetis het volgende:
is er dan ook een andere manier van gepijpt worden?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:06 schreef roepdeman het volgende:
Hell yeah! Ik durf met zekerheid te zeggen dat er genoeg manieren zijn om gepijpt te worden....iemand back-up??
M'n ex likte zo, dat was ook kut. Zei je d'r iets van dan likte hij een keer de andere kant op en ging net zo vrolijk verder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:31 schreef roepdeman het volgende:
maar bij haar totaaal geen variatie! Zij was dus slecht te noemen in bed
Het betrof dus een structurele fout.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:34 schreef Sessy het volgende:
[..]
M'n ex likte zo, dat was ook kut. Zei je d'r iets van dan likte hij een keer de andere kant op en ging net zo vrolijk verder.
1e deel, nee dat sloeg op het feit dat het wel verdomde lang duurt anders, een half uur tot een uur?? De meesten halen de 5 minuten niet eens. Dat sloeg dus niet op jou, maar ik wilde dr ook geen opscheptopic van mijn kant van makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:06 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Ik weet niet op dat opscheppen op mij slaat maar dat is zeker niet mijn bedoeling geweest. Ik zeg ook dat en half uur echt het langst was geweest om klaar te komen. Gepijpt worden vind ik heerlijk en kan al binnen tien minuten klaarkomen. Dus het was meer verbazing over hoe slecht zij wel niet was. Ja toen het haar niet lukte(was echt niks en dan ook niks bijzonders aan) toen deed ik het maar zelf.
[..]
Hell yeah! Ik durf met zekerheid te zeggen dat er genoeg manieren zijn om gepijpt te worden....iemand back-up??
Saaiheid alom dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:34 schreef Sessy het volgende:
[..]
M'n ex likte zo, dat was ook kut. Zei je d'r iets van dan likte hij een keer de andere kant op en ging net zo vrolijk verder.
Ja ok, maar jij hebt van gerenommeerde stofzuigers gewonnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
1e deel, nee dat sloeg op het feit dat het wel verdomde lang duurt anders, een half uur tot een uur?? De meesten halen de 5 minuten niet eens. Dat sloeg dus niet op jou, maar ik wilde dr ook geen opscheptopic van mijn kant van maken![]()
Sommige mannen hebben nou eenmaal de geweldige eigenschap, dat ze je zo verschrikkelijk kunnen opgeilen dat spuug en/of glijmiddel absoluut niet nodig is/zijn!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:06 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Been there, done thatquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben nou eenmaal de geweldige eigenschap, dat ze je zo verschrikkelijk kunnen opgeilen dat spuug en/of glijmiddel absoluut niet nodig is/zijn!![]()
Nothing wrong with that wat mij betreft...
kan me niet voorstellen dat je met een vent die je lekker vindt samen bent en dan glijmiddel van welke aard dan ook nodig hebt om nat te wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben nou eenmaal de geweldige eigenschap, dat ze je zo verschrikkelijk kunnen opgeilen dat spuug en/of glijmiddel absoluut niet nodig is/zijn!![]()
Nothing wrong with that wat mij betreft...
Dat soort gedrag tolereer ik alleen van Majoor Bosshardtquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:44 schreef devlinmr het volgende:
En laat me niet beginnen over het type "sergeant-majoor". "beetje meer naar links, naar rechts, omhoog, omlaag" enz.
HOU JE SMOEL TRUT, aanwijzingen geven ok, maar commanderen doe je maar bij je hond.
![]()
jij bent niet die groep vrouwen die nauwelijks nat kan worden door een gebrek aan afscheidingsklieren enzo. kan je nog zo'n gave man zijn, nat worden lukt niet echt voldoende. dan is glijmiddel erg prettig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:15 schreef milagro het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat je met een vent die je lekker vindt samen bent en dan glijmiddel van welke aard dan ook nodig hebt om nat te worden
werkelijk nog nooit gebruikt, dat spul
.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:18 schreef DiabloSam het volgende:
Vrouwen zijn niet goed in bed, het zijn juist de mannen die ervoor zorgen dat de vrouw klaarkomt. Mannen komen vanzelf wel klaar door de vrouw te neuken, vrouwen hoeven helemaal niks te doen eigenlijk. Alleen gedwongen pijpen![]()
![]()
Kijk... dit is er dan waarschijnlijk zo eentje die een vrouw niet nat kan krijgen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:18 schreef DiabloSam het volgende:
Vrouwen zijn niet goed in bed, het zijn juist de mannen die ervoor zorgen dat de vrouw klaarkomt. Mannen komen vanzelf wel klaar door de vrouw te neuken, vrouwen hoeven helemaal niks te doen eigenlijk. Alleen gedwongen pijpen![]()
![]()
beste jongen, je verzand in een slangenkuil met dit soort opmerkingen. immers elke vrouw denk van zich zelf dat ze geweldig lekker kan neuken, terwijl ze in wezen geneukt wórden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:18 schreef DiabloSam het volgende:
![]()
Een vrouw moet verleiden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beste jongen, je verzand in een slangenkuil met dit soort opmerkingen. immers elke vrouw denk van zich zelf dat ze geweldig lekker kan neuken, terwijl ze in wezen geneukt wórden.
Alle vrouwen laten het ook, zonder enige inbreng, over zich heen komen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:23 schreef zoalshetis het volgende:
beste jongen, je verzand in een slangenkuil met dit soort opmerkingen. immers elke vrouw denk van zich zelf dat ze geweldig lekker kan neuken, terwijl ze in wezen geneukt wórden.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:23 schreef zoalshetis het volgende:
immers elke vrouw denk van zich zelf dat ze geweldig lekker kan neuken, terwijl ze in wezen geneukt wórden.
en zelfs dat gaat vaak genoeg mis.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Kortom vrouwen kunnen zelfs dat nog niet. Ze kunnen wel één ding goed: baren.![]()
Zelfs dát nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Kortom vrouwen kunnen zelfs dat nog niet. Ze kunnen wel één ding goed: baren.![]()
of uitscheuren...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zelfs dát niet; wel eens van een keizersnede gehoord?
Veel slechte sex gehad dus?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Daarom, ik kan me niet voorstellen om stil te liggen als een of andere zoutzak. Daar is toch niets aan? Een spel van verleiding, pure geilheid en dingen willen uitproberen, dat is what keeps me goingquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Geloof dat mijn bedpartners tot nu toe daar toch nét even wat anders over denken.
Enthousiasme, initiatief, humor en durf zijn voor mij belangrijke peilers voor een bevredigend seksleven.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daarom, ik kan me niet voorstellen om stil te liggen als een of andere zoutzak. Daar is toch niets aan? Een spel van verleiding, pure geilheid en dingen willen uitproberen, dat is what keeps me going
Heb je zeker alleen nog saaie bedpartners gehad, een vrouw kan namelijk zat doen, ze kan bovenop, ze kan meebewegen, met spieren spelen, ik lig bijna nooit stil, ja soms als het heel hard gaat, dan heeft meebewegen geen zin, dan ga je alleen maar elkaar tegenwerken, dan is het just hang on en genietenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:18 schreef DiabloSam het volgende:
![]()
Ja makkelijk praten. Ik ken je verder niet ofzo. Het was aannemelijker geweest dat je slechte bedpartners hebt gehad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:11 schreef zoalshetis het volgende:
een vrouw is goed in bed als ze niet, wanneer ze niet in bed is, steeds bij elke opmerking op de kast zit, of zichzelf onnodig gaat verdedigen terwijl de man ik kwestie overduidelijke onzin loopt te verkondigen. maw, intelligentie is een van de grootste pré's, ook als het om sex gaat.
aanames kunnen soms zo bedriegelijk zijn. tuurlijk is de ene vrouw lekkerder te neuken dan de ander.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja makkelijk praten. Ik ken je verder niet ofzo. Het was aannemelijker geweest dat je slechte bedpartners hebt gehad.
En hetzelfde geldt uiteraard voor mannen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:16 schreef zoalshetis het volgende:
tuurlijk is de ene vrouw lekkerder te neuken dan de ander.
ik zal het je nog enger vertellen. een vriend van mij gaat al jaren loos op de most horrible fuck i have ever had.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hetzelfde geldt uiteraard voor mannen.
Mannen zonder ritmegevoel.
Maar ook dat geldt andersom ook weer voor vrouwen.
Kringetje = rond.
Ik heb prima seks gehad, ik deed slechts de vertaalslag. Mijn eigen mening heb ik reeds gepostuleerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:38 schreef Mokster het volgende:
Veel slechte sex gehad dus?
Jammer joh!
Yikes...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:19 schreef zoalshetis het volgende:
ik zal het je nog enger vertellen. een vriend van mij gaat al jaren loos op de most horrible fuck i have ever had.
Nou ja, misschien heeft ze geleerd beter te doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal het je nog enger vertellen. een vriend van mij gaat al jaren loos op de most horrible fuck i have ever had.
Dat heb ik eigenlijk nooit, want als er geen sexuele spanning is duik ik het bed niet in met iemand, er is altijd die klik die het in bed goed doet, of een relatie ook zou werken zal mij een worst wezen, daar zit ik niet op te wachten, just wanna fuckquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou ja, misschien heeft ze geleerd beter te doen.
En soms klikt het gewoon niet als je bezig bent met elkaar. Terwijl met een ander de vonken er vanaf vliegen.
dat zeg ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
En soms klikt het gewoon niet als je bezig bent met elkaar. Terwijl met een ander de vonken er vanaf vliegen.
Oh, knap jij nooit in bed af op iets?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit, want als er geen sexuele spanning is duik ik het bed niet in met iemand, er is altijd die klik die het in bed goed doet, of een relatie ook zou werken zal mij een worst wezen, daar zit ik niet op te wachten, just wanna fuck
Daar ben ik het mee eens. Met sommige vrouwen heb je het in bed geweldig en daarbuiten amper wat te zeggen en met sommige vrouwen heb je het buiten het bed geweldig en onder de lakens is het huilen met de pet op. Hele zeldzame vrouwen zijn degenen die binnen en buiten het bed goed zijn en die zijn vrij zeldzaam en geven net dat beetje extra aan de sex.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
vandaar mijn "oh mèn wat heb ik 't getroffen!"quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hele zeldzame vrouwen zijn degenen die binnen en buiten het bed goed zijn en die zijn vrij zeldzaam en geven net dat beetje extra aan de sex.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:43 schreef zoalshetis het volgende:
toch denk ik dat eigenlij iedere vrouw, hoe belabberd ze ook is in bed, wel iets te leren valt waardoor je in iedergeval niet meer constant boven haar buik jezelf moet lopen rukken.
Nou, ik slik de pil en heb genoeg zin hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:50 schreef Sessy het volgende:
Ja dat komt doordat ze de pil slikken, daar zit allemaal hormonale troep in die je hele hormonenhuishouding verkloot waardoor je ook geen zin meer hebt. En voordat dat weer op orde is ben je een paar jaar verder.
ik heb hetzelfde met stress en koorts.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, ik slik de pil en heb genoeg zin hoor.
Maar wat ik niet kan, is seks hebben als ik zorgen aan m'n hoofd heb. Ik vind het knap dat mensen seks als uitlaatklep kunnen gebruiken; verstand op nul en je gewoon even helemaal laten gaan. Dat kan ik niet, helaas.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:28 schreef DarkDancer het volgende:
als ze na de sex veranderd in een krat bier en je vrienden
zo erg is het niet. gelukkig maar, want mijn beroep bestaat uit deadlines. maar een paar keer per jaar echte stress is niet libidoverhogend hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie stress min of meer als hetzelfde als zorgen aan het hoofd hebben. Alles moet opgelost zijn voor ik aan seks kan denken.
Nou, laat ik het zo zeggen: ik ben niet snel gestressed, gelukkig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo erg is het niet. gelukkig maar, want mijn beroep bestaat uit deadlines. maar een paar keer per jaar echte stress is niet libidoverhogend hier.
De ene kan er beter tegen dan de ander.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, ik slik de pil en heb genoeg zin hoor.
Geloof mij maar dat genoeg vrouwen naar de huisarts gaan met klachten als libidovermindering. Alleen de huisarts kan je doorverwijzen naar een specialist die je met je probleem verder kan helpen (psycholoog, therapeut, enz enz)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:02 schreef Sessy het volgende:
[..]
De ene kan er beter tegen dan de ander.![]()
Veel vrouwen kunnen goed tegen de pil, maar heel veel vrouwen ook niet, die weten dat alleen niet omdat er zo veel vrouwen goed tegen kunnen.
Je hoort ook nooit dat een vrouw naar de arts toe gaat met een klacht als, ik heb geen zin in seks. Weinig althans.
Daarnaast zit het bij vrouwen inderdaad vaak meer in het hoofd en bij mannen niet.
ik zeg koperspiraaltje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gelukkig nooit libidoproblemen gehad met de pil. Maar ben sinds kort wel gestopt omdat ik steeds meer last van PMS kreeg. Na twintig jaar trouw slikken ook niet verkeerd om daar eens mee te kappen.
Daar ben ik het niet mee eens. Niet elke vrouw is immers hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:50 schreef Sessy het volgende:
Ja dat komt doordat ze de pil slikken, daar zit allemaal hormonale troep in die je hele hormonenhuishouding verkloot waardoor je ook geen zin meer hebt. En voordat dat weer op orde is ben je een paar jaar verder.
Ik zeg voorlopig maar condoom... Heb geen vaste relatie en zonder anticonceptiemiddel is de verleiding tot onveilige seks iig een stuk kleinerquote:
Daar gaat ie weer mis. Bij mannen is het eerder in het koppie als hij geen zin heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:02 schreef Sessy het volgende:
[..]
De ene kan er beter tegen dan de ander.![]()
Veel vrouwen kunnen goed tegen de pil, maar heel veel vrouwen ook niet, die weten dat alleen niet omdat er zo veel vrouwen goed tegen kunnen.
Je hoort ook nooit dat een vrouw naar de arts toe gaat met een klacht als, ik heb geen zin in seks. Weinig althans.
Daarnaast zit het bij vrouwen inderdaad vaak meer in het hoofd en bij mannen niet.
Ik heb er geen last van en heb al jaren microgenon 30quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat genoeg vrouwen naar de huisarts gaan met klachten als libidovermindering. Alleen de huisarts kan je doorverwijzen naar een specialist die je met je probleem verder kan helpen (psycholoog, therapeut, enz enz)
Verder heeft het ook veel te maken met de zwaarte van de pil of je misschien gevoelig bent of niet. Ik slik een hele lichte pil (microgynon 30)
Misschien moet je je huisarts vragen een andere pil te proberen, die beter bij je past zeg maar.
en dat hoor ik nu pas?quote:
Alweer een driekwart jaar single...quote:
jemig... wat gaat de tijd toch snel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alweer een driekwart jaar single...
In het verleden als jong meisje 1 keer gehad, zijn broek ging uit en wat daaruit kwam, tja, wat zal ik ervan zeggen, het was niet echt iets waar ik blij van werd iggquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, knap jij nooit in bed af op iets?
Iets wat je toen hij z'n kleren aanhad niet had gezien?
Buiten wat ik zei, of dat het gewoon niet klikt. Je kunt niet aan iemand zien voor je 'm geneukt hebt of ie een hark is in bed, of niet goed kan beffen ofzo.
Ja...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:21 schreef zoalshetis het volgende:
jemig... wat gaat de tijd toch snel.
Ja, was een heel leuk idee, vooral dat ik zo'n 5 keer per maand last had van bloedverlies en dat totdat ik hem heb verruilt voor een mirena spiraal.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja...
Niet getreurd, ik krijg nog steeds met regelmaat een beurt.
die van mij had laatst dat ie naar buiten kwam. heb ik zelfs nog een topic over geopend. en ik heb erg veel pijn gehad van de draadjes, kwam ik na het liefdesspel achter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, was een heel leuk idee, vooral dat ik zo'n 5 keer per maand last had van bloedverlies en dat totdat ik hem heb verruilt voor een mirena spiraal.
Heeft me 3 dates gekost die ik af moest zeggen(GRRRMMMFFFFF!!!!)
Ach nou ja, om het goed te maken ben ik nu al een tijd niet meer ongesteld geweest
ik zie toch wel een soort van link.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:40 schreef Tranceptor het volgende:
Dit ging toch over de vraag wanneer een vrouw goed is in bed of ging het over bloedverlies, spiraaltjes en meer vrouwelijke onzin?
Die dingen hangen meer samen dan je zou denken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:40 schreef Tranceptor het volgende:
Dit ging toch over de vraag wanneer een vrouw goed is in bed of ging het over bloedverlies, spiraaltjes en meer vrouwelijke onzin?
So true!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Die dingen hangen meer samen dan je zou denken...
Alhoewel mijn libido nooit slecht is geweest is dat wel echt beter geworden zodra ik met de pil ben gestopt, ook ben ik veeeeeeeeel natter, glijdt het gewoon veel beter.
Humeur is ook beter, minder vlak, dus anticonseptie is geen onbelangerijk onderdeel als je praat over hoe een vrouw in bed is.
Ik las dat vrouwen aan de pil ook op andere types mannen vallen dan vrouwen die daarmee zijn gestoptquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:50 schreef Sessy het volgende:
Interessant. Ik merk wel een verschil in mijn gemoed, nu ik met de pil gestopt ben. Ben een stuk vrolijker en 'lichter'.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:47 schreef kamagurka het volgende:
Ik las dat vrouwen aan de pil ook op andere types mannen vallen dan vrouwen die daarmee zijn gestoptVrouwen aan de pil hebben een voorkeur voor de primitieve "foute" man met hoekige vormen, terwijl vrouwen zonder pil de wat sympathiekere intelligentere man prefereert... verklaart een hoop
![]()
Hormonenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:47 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik las dat vrouwen aan de pil ook op andere types mannen vallen dan vrouwen die daarmee zijn gestoptVrouwen aan de pil hebben een voorkeur voor de primitieve "foute" man met hoekige vormen, terwijl vrouwen zonder pil de wat sympathiekere intelligentere man prefereert... verklaart een hoop
![]()
Mwaw, val nogsteeds vaak op foute mannen, dat zal altijd wel zo blijvenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:47 schreef kamagurka het volgende:
[..]
![]()
Bekend verschijnsel... Is wel alles goed met de baby want een kennis van ons had een koperspiraaltje, raakte zwanger, liet abortus plegen en toen bleek dat de foetus helemaal om het spiraaltje heen zat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:03 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik zeg koperspiraaltje én 21 weken zwanger![]()
zo sprak de oude maagdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:14 schreef FuifDuif het volgende:
Het is al erg genoeg dat vrouwen eisen durven te stellen. Ze zijn er alleen maar om het zaad in ontvangst te nemen en verder ZWIJGEN!!!
Tis maar wat je onder fout verstaat natuurlijk, sommige vinden een gemakzuchtige gast die afntoe een pilletje slikt of een joint opsteekt al fout...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Mwaw, val nogsteeds vaak op foute mannen, dat zal altijd wel zo blijven
Geen anabolen typjes, dat vind ik niets, maar toch wel fout, alleen moeten ze niet zo dom als het achtereind van een varken zijn, dan irriteer ik me dood binnen 5 minuten.
Je bent een schatje, maar een mod van niks. Het komt je wel erg uit om dat te vinden ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:44 schreef Copycat het volgende:
Ik ook.
De discussie heeft zich wat verbreed en verdiept. Niets mis mee.
Ik geen enkele, of vrouwen goed in bed zijn heeft weinig van doen met spiraaltjes. Immers, dat neukt IMHO niet anders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie toch wel een soort van link.
Je riep me?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:38 schreef kamagurka het volgende:
Fout is in mijn ogen een vent die je bedondert waar je bij staat, die in wezen géén respect heeft voor vrouwen en die in t algemeen egocentrisch en onsympathiek is naar anderen toe![]()
Bij jou geloof ik daar eigenlijk niets van... maar als dat je zelfbeeld is, soitquote:
Ik voel me nu zo beledigd... en op mijn ziel getrapt... en je hebt zooo gelijk... want jij hebt altijd gelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:42 schreef Tranceptor het volgende:
Je bent een schatje, maar een mod van niks. Het komt je wel erg uit om dat te vinden ja.
Eigenlijk is de pil best erg. Dat kan toch niet goed zijn? Jarenlang die hormonen onder controle houden? Dat je het doet nadat je kinderen hebt gehad en geen kinderen meer wilt, oke, maar volgens mij zijn veel afwijkingen bij kinderen en jong volwassenen van tegenwoordig veroorzaakt door die pil!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voel me nu zo beledigd... en op mijn ziel getrapt... en je hebt zooo gelijk... want jij hebt altijd gelijk.![]()
Een door anticonceptie pillen verstoorde hormoonhuishouding kán het libido beïnvloeden, mijn beste. Zie daar het overduidelijke raakvlak.
Die heeft inmiddels een heel boek-met-sextips volgeschreven n.a.v. alle posts:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:52 schreef -Angel- het volgende:
Zit nog steeds te wachten op de TS die gaat vertellen waarom ze dit eigenlijk wil weten.
Je hoeft je niet beledigd te voelen, je moet gewoon als mod wat anders optreden. Daar wijs ik je op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voel me nu zo beledigd... en op mijn ziel getrapt... en je hebt zooo gelijk... want jij hebt altijd gelijk.![]()
Ik moet helemaal niets.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:22 schreef Tranceptor het volgende:
je moet
Er is verder nog niemand op ingegaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets.
Daarbij sta jij in je mening vooralsnog alleen.
Go figure.
Nou ja, fout voor de wereld dan, iemand die echt onsympathiek is vind ik dan weer niets...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:38 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tis maar wat je onder fout verstaat natuurlijk, sommige vinden een gemakzuchtige gast die afntoe een pilletje slikt of een joint opsteekt al fout...
Fout is in mijn ogen een vent die je bedondert waar je bij staat, die in wezen géén respect heeft voor vrouwen en die in t algemeen egocentrisch en onsympathiek is naar anderen toe![]()
Even totaal off-topic dus:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:10 schreef Sessy het volgende:
[..]
Bekend verschijnsel... Is wel alles goed met de baby want een kennis van ons had een koperspiraaltje, raakte zwanger, liet abortus plegen en toen bleek dat de foetus helemaal om het spiraaltje heen zat.
Jummie hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:00 schreef erodome het volgende:
Dat is juist lekker als een man lekker in je mond neukt, maarja dat schijnen veel vrouwen dan weer niet te vinden
Voor de vrouw ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:06 schreef tranquill3x het volgende:
De vrouw in kwestie zou bv op zn hondjes zelf heen en weer kunnen gaan (AANRADER!), dit vergroot het genot aanzienlijk voor de man
OK, maar ik snap niet dat je ruzie kreeg... ging het niet goed ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:49 schreef Vivi het volgende:
Met diegene met wie ik voorstaande onzedige handelingen deed natuurlijk...er waren geen toeschouwers bij
Je moet ook eerst ruzie maken en dan pas onzedig gaan handelenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:49 schreef Vivi het volgende:
Met diegene met wie ik voorstaande onzedige handelingen deed natuurlijk...er waren geen toeschouwers bij
Sneu voor jequote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:46 schreef Ferdi81 het volgende:
mijn vriendin is net een lijk met de sex, toch blijf ik bij haar...................
heb je het wel aan haar gemeld dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:46 schreef Ferdi81 het volgende:
mijn vriendin is net een lijk met de sex, toch blijf ik bij haar...................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |