Haha. De waarheid is hard he. Hahahaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:11 schreef Pracissor het volgende:
[afbeelding]
Maak je niet druk, Germanen hebben de grootste![]()
Op welke etnische groep doel jij met de 'niet-Germaan'?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:28 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
et komt er eigenlijk op neer dat de niet-Germaan sneller tot een orgasme zou komen ipv de Moslim of de Aziaten. Ze zijn met zekerheid gevoeliger in hun penis en rond de eikel en krijgen bij enige keren stoten tijdens het penetreren in de vagina bij een Zweedse, Hollands of Duitse vrouw al snel een zaadlozing, al binnen een paar minuten, velen echter ook binnen 10 seconden na het binnendringen.
In vergelijking met 7-jarige spleetjes, inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:40 schreef Vampier het volgende:
Hell yeah... der ubber penis!
Het komt vooral voor bij Mediterane volkeren en Aziaten, zoals Pakistani en Indiers. Ik denk dat het zeker ook geld voor Italianen e.d.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:37 schreef supra_man het volgende:
[..]
Op welke etnische groep doel jij met de 'niet-Germaan'?
Moslims en anderen besnijden zich omdat ze dan pas net als wij minder gevoel in hun eikel hebben. Niet andersom. Pas op het moment van besnijden komt de zaadlozingstijd van de besneden volkeren dichter bij die van Noordwest Europeese mensen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:59 schreef Klemvast het volgende:
Moslims zijn besneden, die houden het dus waarschijnlijk zelfs langer vol dan jij, punker.![]()
Nou, ze zijn allemaal besneden. Probleem weg, slotje.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:36 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Moslims en anderen besnijden zich omdat ze dan pas net als wij minder gevoel in hun eikel hebben. Niet andersom. Pas op het moment van besnijden komt de zaadlozingstijd van de besneden volkeren dichter bij die van Noordwest Europeese mensen.
Nee, dat vind ik nu zo goedkoop om het topic te willen afsluiten. Ook het feit dat het een onbespreekbaar onderwerp is (TABOE) en dat de relatie tussen zedig willen zijn (hoofdoek, geen blote benen/buik/etc) en de hogere hartslag (= snellere zaadlozing) van Mediteranen en Aziaten wel vrij voor de hand liggend is en vragen oproept.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, ze zijn allemaal besneden. Probleem weg, slotje.
hypothetischquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:43 schreef Pracissor het volgende:
Maar heb je hier ook wetenschappelijke bronnen voor?
Onzin-alert.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:36 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Moslims en anderen besnijden zich omdat ze dan pas net als wij minder gevoel in hun eikel hebben. Niet andersom. Pas op het moment van besnijden komt de zaadlozingstijd van de besneden volkeren dichter bij die van Noordwest Europeese mensen.
Neeeee NeeNeeNee NEE. Zo zit het niet. Maar zoals ik al aangaf is het hypothetisch. In wetenschappelijke termen is het een onderzoeksbasis. Een idee dat je kunt onderzoeken. Als je het wegwuif als onzin, doe je de wetenschap geen recht.quote:
Over rugvacht gesproken. Ik zag vorige week een (modern gekleed) turks meisje lopen, met haar op haar stuitje. Dat is geen geintje, ik vond erg geil om te zien. Ik liep er even een poosje achter en ik kreeg de wildste fantasieen om iets met zo'n meid te hebben. Het is ook erg opwindend behaarde wijven in het algemeen, simpelweg omdat in lichaamsharen meer feromonen zitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:28 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat heeft niks van doen met de voorhuid maar met de befaamde rugvacht![]()
OMGquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:15 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Over rugvacht gesproken. Ik zag vorige week een (modern gekleed) turks meisje lopen, met haar op haar stuitje. Dat is geen geintje, ik vond erg geil om te zien. Ik liep er even een poosje achter en ik kreeg de wildste fantasieen om iets met zo'n meid te hebben. Het is ook erg opwindend behaarde wijven in het algemeen, simpelweg omdat in lichaamsharen meer feromonen zitten.
Ik snap ergens wel wat onze moslim-medelanders hebben, ik ben blij dat ik een lager bloeddruk heb.
![]()
Waar? Waarwaarwaarwaar?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:52 schreef Witchfynder het volgende:
De vrouwen rond de Middellandse Zee vonden de bezoekende Vikingen helemaal niet zo frigide in bed, zo staat er geschreven....
Nee logisch, maar het gaat dan om de niet-noord-europese-mannen (mediterraan, noord-afrikaans, aziatische etc.). Deze mannen krijgen sneller een zaadlozing en hun noord-europese vrouwelijke bedpartners genieten zo minder van sex. Het orgasme zou binnen 1 a 2 minuten bereikt zijn bij deze mannen en de 'blondies' zijn/voelen nog niets.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:52 schreef Witchfynder het volgende:
De vrouwen rond de Middellandse Zee vonden de bezoekende Vikingen helemaal niet zo frigide in bed, zo staat er geschreven....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |