abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29468979
Sinds al 10-tallen jaren is het een veel gehoorde ' klacht ' : ' Germanen, m.n. Zweden zouden frigide zijn ' . Anderen, Italianen en Moslims (mediterane volken of Aziaten) roepen dat wij zo koud zijn in bed en dat het bed met blanke meisjes maar saai is.

In tegenstelling tot hun eigen cultuur die de seksualiteit onderdrukt. In andere topics heb ik hier iets over gezegd Moslimgeestelijke: Doe hoofddoekje af.

Het komt er eigenlijk op neer dat de niet-Germaan sneller tot een orgasme zou komen ipv de Moslim of de Aziaten. Ze zijn met zekerheid gevoeliger in hun penis en rond de eikel en krijgen bij enige keren stoten tijdens het penetreren in de vagina bij een Zweedse, Hollands of Duitse vrouw al snel een zaadlozing, al binnen een paar minuten, velen echter ook binnen 10 seconden na het binnendringen.

Dit tot groot verdriet van de meisjes en vrouwen die dan niet genieten tijdens seks. Ze zijn zogenaamd frigide.
Tegenwoordig wordt zelfs gezegd dat de helft van de maatschappij ejaculatio praecox heeft (d.i. een vroegtijdige zaadlozing) het is met grote zekerheid toe te schrijven aan de toename van het aantal Moslims etc.

Mijn stelling is: het wordt voor Moslims etc. erg moeilijk hier te integreren door hun vroegtijdige zaadlozing; m.n. voor de mannen en voor de half-bloed zonen van de Moslims, Aziaten, kleurlingen.

INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_29469558
Moslims zijn besneden, die houden het dus waarschijnlijk zelfs langer vol dan jij, punker.
pi_29469710
hmmm je weet dat je totaal uit je nek looppt te lullen he??
Heb je comentaar op mijn spelling/gramatica? hou het lekker voor je! mij boeit het niet
comentaar via email (ambong[@]gmail)
dit is een stupide tekstje, waar heel veel mensen 3 seconden van hun leven aan verspillen door het te lezen
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:11:13 #4
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_29469803

Maak je niet druk, Germanen hebben de grootste
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_29470257
Hell yeah... der ubber penis!
Free people own guns! Slaves do not!
pi_29470647
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 18:11 schreef Pracissor het volgende:
[afbeelding]

Maak je niet druk, Germanen hebben de grootste
Haha. De waarheid is hard he. Hahaha
pi_29471374
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 17:28 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
et komt er eigenlijk op neer dat de niet-Germaan sneller tot een orgasme zou komen ipv de Moslim of de Aziaten. Ze zijn met zekerheid gevoeliger in hun penis en rond de eikel en krijgen bij enige keren stoten tijdens het penetreren in de vagina bij een Zweedse, Hollands of Duitse vrouw al snel een zaadlozing, al binnen een paar minuten, velen echter ook binnen 10 seconden na het binnendringen.
Op welke etnische groep doel jij met de 'niet-Germaan'?
pi_29471375
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 18:40 schreef Vampier het volgende:
Hell yeah... der ubber penis!
In vergelijking met 7-jarige spleetjes, inderdaad.
pi_29530069
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:37 schreef supra_man het volgende:

[..]

Op welke etnische groep doel jij met de 'niet-Germaan'?
Het komt vooral voor bij Mediterane volkeren en Aziaten, zoals Pakistani en Indiers. Ik denk dat het zeker ook geld voor Italianen e.d.
Het is echt geen topic om de boel te verkloten zal ik maar zeggen, het is een serieus probleem en de oorzaak van vele frustraties. Ik denk dat alle agressie veroorzaakt wordt door teleurstellingen in het seksleven. 1 van de taboes is het sneller uitstoten van zaad door de Mediterane volkeren. Dat zit echt in de taboesfeer.
pi_29530213
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 17:59 schreef Klemvast het volgende:
Moslims zijn besneden, die houden het dus waarschijnlijk zelfs langer vol dan jij, punker.
Moslims en anderen besnijden zich omdat ze dan pas net als wij minder gevoel in hun eikel hebben. Niet andersom. Pas op het moment van besnijden komt de zaadlozingstijd van de besneden volkeren dichter bij die van Noordwest Europeese mensen.
pi_29537617
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:36 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

Moslims en anderen besnijden zich omdat ze dan pas net als wij minder gevoel in hun eikel hebben. Niet andersom. Pas op het moment van besnijden komt de zaadlozingstijd van de besneden volkeren dichter bij die van Noordwest Europeese mensen.
Nou, ze zijn allemaal besneden. Probleem weg, slotje.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_29538072
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:19 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nou, ze zijn allemaal besneden. Probleem weg, slotje.
Nee, dat vind ik nu zo goedkoop om het topic te willen afsluiten. Ook het feit dat het een onbespreekbaar onderwerp is (TABOE) en dat de relatie tussen zedig willen zijn (hoofdoek, geen blote benen/buik/etc) en de hogere hartslag (= snellere zaadlozing) van Mediteranen en Aziaten wel vrij voor de hand liggend is en vragen oproept.

Ik ben verder bereid alle mogelijkheden aan te bieden aan Moslims, ook zelfs hun religie te volgen. Alleen wil ik wel weten waarom. Waarom heeft men destijds ingevoerd dat we ons zedig moeten opstellen en is dat discussieerbaar? Ik wil taboe's doorbreken.

woensdag 10 augustus 2005 @ 14:43:08 #13
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_29538866
Maar heb je hier ook wetenschappelijke bronnen voor?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_29538910
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 14:43 schreef Pracissor het volgende:
Maar heb je hier ook wetenschappelijke bronnen voor?
hypothetisch

maar dat betekent niet dat het onbespreekbaar hoeft te zijn
pi_29539830
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:36 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

Onzin-alert.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:28:21 #16
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29543694
Dat heeft niks van doen met de voorhuid maar met de befaamde rugvacht
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29546062
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:19 schreef Klemvast het volgende:

[..]

Onzin-alert.
Neeeee NeeNeeNee NEE. Zo zit het niet. Maar zoals ik al aangaf is het hypothetisch. In wetenschappelijke termen is het een onderzoeksbasis. Een idee dat je kunt onderzoeken. Als je het wegwuif als onzin, doe je de wetenschap geen recht.
pi_29546339
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:28 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat heeft niks van doen met de voorhuid maar met de befaamde rugvacht
Over rugvacht gesproken. Ik zag vorige week een (modern gekleed) turks meisje lopen, met haar op haar stuitje. Dat is geen geintje, ik vond erg geil om te zien. Ik liep er even een poosje achter en ik kreeg de wildste fantasieen om iets met zo'n meid te hebben. Het is ook erg opwindend behaarde wijven in het algemeen, simpelweg omdat in lichaamsharen meer feromonen zitten.
Ik snap ergens wel wat onze moslim-medelanders hebben, ik ben blij dat ik een lager bloeddruk heb.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:19:49 #19
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29546435
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:15 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

Over rugvacht gesproken. Ik zag vorige week een (modern gekleed) turks meisje lopen, met haar op haar stuitje. Dat is geen geintje, ik vond erg geil om te zien. Ik liep er even een poosje achter en ik kreeg de wildste fantasieen om iets met zo'n meid te hebben. Het is ook erg opwindend behaarde wijven in het algemeen, simpelweg omdat in lichaamsharen meer feromonen zitten.
Ik snap ergens wel wat onze moslim-medelanders hebben, ik ben blij dat ik een lager bloeddruk heb.
OMG
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29553327
Haar Mogen die moslim vrouwen zich eigenlijk scheren?

Wat niet betekent dat tussen de vele koeien sommige jonge moslim vrouwen niet lekker zijn, sommige zijn zelfs Kontjes in strakke broeken, oh oh als pappa of de imam dat toch eens zag, verderfelijke sletjes. Dan wordt zo'n hoofddoekje soms best wel gey!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_29554691
De vrouwen rond de Middellandse Zee vonden de bezoekende Vikingen helemaal niet zo frigide in bed, zo staat er geschreven....
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_29557206
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:52 schreef Witchfynder het volgende:
De vrouwen rond de Middellandse Zee vonden de bezoekende Vikingen helemaal niet zo frigide in bed, zo staat er geschreven....
Waar? Waarwaarwaarwaar?

Nooit gehoord. ik zou dat wel eens willen weten waar dat staat beschreven.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 12:23:49 #23
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29557480
wat een kansloos topic weer
Lekker rellen!
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_29749068
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:52 schreef Witchfynder het volgende:
Nee logisch, maar het gaat dan om de niet-noord-europese-mannen (mediterraan, noord-afrikaans, aziatische etc.). Deze mannen krijgen sneller een zaadlozing en hun noord-europese vrouwelijke bedpartners genieten zo minder van sex. Het orgasme zou binnen 1 a 2 minuten bereikt zijn bij deze mannen en de 'blondies' zijn/voelen nog niets.

Andersom, als een Viking (of soortgelijk) met een noordafrikaans/aziatisch meisje sex heeft duurt het langer alvorens hij zijn zaadlozing krijgt en dat is natuurlijk plezieriger voor zo'n meisje.

De reden is dat de hartslag altijd hoger is bij niet noord-europese volken en daardoor krijgen de volkeren met de hoogste hartslag het snelst een verharde penis. Een sneller verharde penis leidt dan weer tot een snellere zaadlozing. Dit is echter het grootste taboe in de wereld, ik weet zeker dat het de wortel is van vele spanningen en ook van oorlogen en stilzwijgen lost niets op.

Waarschijnlijk is het historisch gezien de reden geweest van de religieuze volkeren, als de joden (die neuken hun wijf met laken en een gat erin) maar ook de hoofddoeken-religies om de opwinding en de onbeheerstheid van zichzelf willen onderdrukken middels vroom/devoor gedrag.
Religie als excuus om de seksualiteit te onderdukken.
Dit is 100 procent tegen onze Noord-Europese volksaard, tegen onze natuur en tegen onze opvattingen. Het kan de noord-europeanen niet wild en sexy genoeg zijn, anders is hier niets te beleven.

Het is dus absoluut gestoord om zo devoot en vroom de vrouwelijkheid te onderdrukken.

Oh ja, en als tegenwerping krijg je vaak het volgende te zien; vaak wordt het een beetje weggewuifd dat je geen 'stijve' krijgt van die vieze/lelijke blondine's als Germanen en/of Vikingen, maar ik denk niet dat het een uiterlijke of visule kwestie is. Het uiterlijk en de schoonheidsidealen zijn min of meer identiek en zijn geen reden. Het is achteraf praten uit onzekerheid over de zaadlozing.

Ik benadruk nogmaals dat ik de discussie wil openen en het bespreekbaar wil maken en
niet uit ben op het onderuit halen van niet-noord-europeanen.
  dinsdag 27 september 2005 @ 11:59:23 #25
3542 Gia
User under construction
pi_30968103
Ik denk dat getrouwde, besneden mannen hier niet meer zoveel last van hebben, want na een x-aantal jaren huwelijk is het nieuwe er wel vanaf en is die vrouw niet meer zo opwindend dat ze 1, 2, 3, klaarkomen. En juist doordat ze besneden zijn, is de eikel, door het schuren tegen ondergoed, ongevoeliger geworden, waardoor ze juist veel later een orgasme krijgen.

Onbesneden mannen komen dus sneller klaar dan besneden mannen, omdat hun eikel gevoeliger is. Voordeel is wel dat ze, dankzij die gevoelige eikel, vaak nog wel een keertje kunnen. En dan duurt het wel langer.

Conclusie: het maakt eigenlijk geen fluit uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gia op 27-09-2005 14:03:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')