nee, dan is de man goed in bed of begrijpt dat alles in het hoofd afspeelt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Als dr kut nat is voordat je je pik in dr hebt gestoken![]()
dan kwam je dus voortijdig klaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik weet niet op dat opscheppen op mij slaat maar dat is zeker niet mijn bedoeling geweest. Ik zeg ook dat en half uur echt het langst was geweest om klaar te komen. Gepijpt worden vind ik heerlijk en kan al binnen tien minuten klaarkomen. Dus het was meer verbazing over hoe slecht zij wel niet was. Ja toen het haar niet lukte(was echt niks en dan ook niks bijzonders aan) toen deed ik het maar zelf.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
En nee dat is geen verkapte-opschep-post![]()
Hell yeah! Ik durf met zekerheid te zeggen dat er genoeg manieren zijn om gepijpt te worden....iemand back-up??quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:48 schreef zoalshetis het volgende:
is er dan ook een andere manier van gepijpt worden?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:06 schreef roepdeman het volgende:
Hell yeah! Ik durf met zekerheid te zeggen dat er genoeg manieren zijn om gepijpt te worden....iemand back-up??
M'n ex likte zo, dat was ook kut. Zei je d'r iets van dan likte hij een keer de andere kant op en ging net zo vrolijk verder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:31 schreef roepdeman het volgende:
maar bij haar totaaal geen variatie! Zij was dus slecht te noemen in bed
Het betrof dus een structurele fout.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:34 schreef Sessy het volgende:
[..]
M'n ex likte zo, dat was ook kut. Zei je d'r iets van dan likte hij een keer de andere kant op en ging net zo vrolijk verder.
1e deel, nee dat sloeg op het feit dat het wel verdomde lang duurt anders, een half uur tot een uur?? De meesten halen de 5 minuten niet eens. Dat sloeg dus niet op jou, maar ik wilde dr ook geen opscheptopic van mijn kant van makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:06 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Ik weet niet op dat opscheppen op mij slaat maar dat is zeker niet mijn bedoeling geweest. Ik zeg ook dat en half uur echt het langst was geweest om klaar te komen. Gepijpt worden vind ik heerlijk en kan al binnen tien minuten klaarkomen. Dus het was meer verbazing over hoe slecht zij wel niet was. Ja toen het haar niet lukte(was echt niks en dan ook niks bijzonders aan) toen deed ik het maar zelf.
[..]
Hell yeah! Ik durf met zekerheid te zeggen dat er genoeg manieren zijn om gepijpt te worden....iemand back-up??
Saaiheid alom dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:34 schreef Sessy het volgende:
[..]
M'n ex likte zo, dat was ook kut. Zei je d'r iets van dan likte hij een keer de andere kant op en ging net zo vrolijk verder.
Ja ok, maar jij hebt van gerenommeerde stofzuigers gewonnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
1e deel, nee dat sloeg op het feit dat het wel verdomde lang duurt anders, een half uur tot een uur?? De meesten halen de 5 minuten niet eens. Dat sloeg dus niet op jou, maar ik wilde dr ook geen opscheptopic van mijn kant van maken![]()
Sommige mannen hebben nou eenmaal de geweldige eigenschap, dat ze je zo verschrikkelijk kunnen opgeilen dat spuug en/of glijmiddel absoluut niet nodig is/zijn!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:06 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Been there, done thatquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben nou eenmaal de geweldige eigenschap, dat ze je zo verschrikkelijk kunnen opgeilen dat spuug en/of glijmiddel absoluut niet nodig is/zijn!![]()
Nothing wrong with that wat mij betreft...
kan me niet voorstellen dat je met een vent die je lekker vindt samen bent en dan glijmiddel van welke aard dan ook nodig hebt om nat te wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben nou eenmaal de geweldige eigenschap, dat ze je zo verschrikkelijk kunnen opgeilen dat spuug en/of glijmiddel absoluut niet nodig is/zijn!![]()
Nothing wrong with that wat mij betreft...
Dat soort gedrag tolereer ik alleen van Majoor Bosshardtquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:44 schreef devlinmr het volgende:
En laat me niet beginnen over het type "sergeant-majoor". "beetje meer naar links, naar rechts, omhoog, omlaag" enz.
HOU JE SMOEL TRUT, aanwijzingen geven ok, maar commanderen doe je maar bij je hond.
![]()
jij bent niet die groep vrouwen die nauwelijks nat kan worden door een gebrek aan afscheidingsklieren enzo. kan je nog zo'n gave man zijn, nat worden lukt niet echt voldoende. dan is glijmiddel erg prettig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:15 schreef milagro het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat je met een vent die je lekker vindt samen bent en dan glijmiddel van welke aard dan ook nodig hebt om nat te worden
werkelijk nog nooit gebruikt, dat spul
.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:18 schreef DiabloSam het volgende:
Vrouwen zijn niet goed in bed, het zijn juist de mannen die ervoor zorgen dat de vrouw klaarkomt. Mannen komen vanzelf wel klaar door de vrouw te neuken, vrouwen hoeven helemaal niks te doen eigenlijk. Alleen gedwongen pijpen![]()
![]()
Kijk... dit is er dan waarschijnlijk zo eentje die een vrouw niet nat kan krijgen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:18 schreef DiabloSam het volgende:
Vrouwen zijn niet goed in bed, het zijn juist de mannen die ervoor zorgen dat de vrouw klaarkomt. Mannen komen vanzelf wel klaar door de vrouw te neuken, vrouwen hoeven helemaal niks te doen eigenlijk. Alleen gedwongen pijpen![]()
![]()
beste jongen, je verzand in een slangenkuil met dit soort opmerkingen. immers elke vrouw denk van zich zelf dat ze geweldig lekker kan neuken, terwijl ze in wezen geneukt wórden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:18 schreef DiabloSam het volgende:
![]()
Een vrouw moet verleiden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beste jongen, je verzand in een slangenkuil met dit soort opmerkingen. immers elke vrouw denk van zich zelf dat ze geweldig lekker kan neuken, terwijl ze in wezen geneukt wórden.
Alle vrouwen laten het ook, zonder enige inbreng, over zich heen komen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:23 schreef zoalshetis het volgende:
beste jongen, je verzand in een slangenkuil met dit soort opmerkingen. immers elke vrouw denk van zich zelf dat ze geweldig lekker kan neuken, terwijl ze in wezen geneukt wórden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |