Nou, ik heb wel eens verhalen gehoord van vrouwen die zo ongeveer op hun horloge liggen te kijken tot de man in kwestie klaar is en zelf totaal niets inbrengen. Lijkt me niet heel boeiend of erotisch voor de man. Dan kan je net zo goed een opblaaspop kopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:50 schreef shredder het volgende:
Leuk hoor mn eerste topic in SEX.
Je hoort weleens dat mannen slecht zijn in bed, maar ik hoor dat nooit van vrouwen.
Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw afschuwelijk slecht kan presteren in bed. Grotendeels is het toch benen wijd en pompen maar als de vrouw tekort schiet in haar orale- en handvaardigheden.
Dus heren, als een vrouw lichamelijk zeer aantrekkelijk is, kan er weinig mis gaan...toch?
Dan vraag ik me af wie er dan zo weinig voorstelt; de man of de vrouwquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel eens verhalen gehoord van vrouwen die zo ongeveer op hun horloge liggen te kijken tot de man in kwestie klaar is en zelf totaal niets inbrengen. Lijkt me niet heel boeiend of erotisch voor de man. Dan kan je net zo goed een opblaaspop kopen.
Jij komt er wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:50 schreef shredder het volgende:
Grotendeels is het toch benen wijd en pompen
Dat zeg ik toch niet? Maar ik neem aan dat je alletwee wat initiatief neemt in bed en niet de man altijd al hetw erk laat doen. En er zijn vrouwen die dat wel doenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:55 schreef shredder het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wie er dan zo weinig voorstelt; de man of de vrouw![]()
Dus als ze een beetje meedeint is ze goed in bed?![]()
Dan kan je beter een waterbed kopenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:55 schreef shredder het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wie er dan zo weinig voorstelt; de man of de vrouw![]()
Dus als ze een beetje meedeint is ze goed in bed?![]()
Liever een lekker wijf dat er als een zoutzak bij ligt, dan een iets minder lekker wijf dat jequote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:50 schreef shredder het volgende:
Dus heren, als een vrouw lichamelijk zeer aantrekkelijk is, kan er weinig mis gaan...toch?
ach je draait der op der buik en naait der onaangekondigd in der aars. dan beginnen ze wel te kronkelenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:02 schreef djoxygene het volgende:
zolang ze er niet als een zoutzak bijligt
Ja of anders quote je me half en bekijk je me profiel.quote:
Ja maar ben je dan per definitie "Slecht in bed"? Wat zou een ideale vrouw meer moeten doen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:03 schreef Flurry het volgende:
Niet gewoon gaan liggen, oogjes dicht en genieten iig... ik moet er ook wat lol aan hebben (en gewoon "pompen" is echt enorm saai als je beter weet)
Vind ik ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:13 schreef sanger het volgende:
Zelf bovenop kruipen.
Dankzij types als jij faken vrouwenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:15 schreef RetepV het volgende:
Een vrouw is goed in bed als ze klaarkomt wanneer ik daar een hoop moeite voor doe.
Ik doe die moeite niet voor niks. Als ik iets niet goed doe, dan moet je het gewoon zeggen en niet een orgasme gaan zitten faken.
Heel simpel. Een vrouw is goed in bed als ze interactief is.
En uithoudingsvermogen is een must, ja. Ik sport, dus jij ook.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:21 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat vrouwen goed zijn in bed wanneer ze erover kunnen en durven te praten.
Als ze aangeven wat ze zelf vinden, als ze aangeven wat ze niet willen doen en er ook argumenten aan kunnen hangen. En... als ze willen proberen. Als het dan nog niets is, dan hebben ze het in ieder geval geprobeerd.
anale seks is een pre??? Zeker nog single?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:13 schreef sanger het volgende:
anale sex een pre
Slikken vind ik niet zo boeiend, maar voor de rest ben ik het roerend met je eensquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:21 schreef nozem het volgende:
Als ze pijpt, slikt en voor meerdere standjes in is.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:35 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Dus ze neukt niet goed met andere mannen
Het is ook speciaal denk ik, de vrouw moet er ook 100% achterstaan voordat ze (althans, zo denk ik het) het toelaat..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:31 schreef Kleintje het volgende:
Ja...lekker vinden. Maar dat is iets anders dan een pre.
Seks is seks, anale seks is anders.
Heb met maar weinig exen anale seks gehad.. het gevoel moet gewoon goed zijn, de hele seks moet gewoon goed zijn, anders dan komt ie daar niet naar binnen. Daar mag je moeite voor doen, als dat voor jou de ultieme hoofdprijs is...
't is handiger als ze ervóór staat denk ik, anders lukt 't sowieso nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is ook speciaal denk ik, de vrouw moet er ook 100% achterstaan voordat ze (althans, zo denk ik het) het toelaat..
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:46 schreef Flurry het volgende:
[..]
't is handiger als ze ervóór staat denk ik, anders lukt 't sowieso niet
Nee helaas voor jou, weet ook niet waarop je het hebt gebaseerd, maar al 2 jaar vaste relatie. Maar dat maakt niet uit, het gaat hier om wanneer een vrouw goed in bed is. Als ze aan anale sex doet is dat voor mij een pre, dus stijgt ze automatisch op de ranglijst.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:26 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
anale seks is een pre??? Zeker nog single?![]()
Wat is de reden dat je er onzeker over bent geworden?quote:Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw afschuwelijk slecht kan presteren in bed.
Alhoewel misschien is dit wel een indicatie.quote:Grotendeels is het toch benen wijd en pompen
weet niet hoe jij neuken wilt met je vriendin die achter je staatquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is ook speciaal denk ik, de vrouw moet er ook 100% achterstaan voordat ze (althans, zo denk ik het) het toelaat..
Ik had het niet beter kunnen zeggen!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:31 schreef patrickt35 het volgende:
Stap met 1 gedachte in bed, hoe meer ik geef, hoe meer ik krijg, en dan komt het vanzelf goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |