abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29716611
Leuk hoor mn eerste topic in SEX.

Je hoort weleens dat mannen slecht zijn in bed, maar ik hoor dat nooit van vrouwen.
Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw afschuwelijk slecht kan presteren in bed. Grotendeels is het toch benen wijd en pompen maar als de vrouw tekort schiet in haar orale- en handvaardigheden.
Dus heren, als een vrouw lichamelijk zeer aantrekkelijk is, kan er weinig mis gaan...toch?
pi_29716652
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:50 schreef shredder het volgende:
Leuk hoor mn eerste topic in SEX.

Je hoort weleens dat mannen slecht zijn in bed, maar ik hoor dat nooit van vrouwen.
Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw afschuwelijk slecht kan presteren in bed. Grotendeels is het toch benen wijd en pompen maar als de vrouw tekort schiet in haar orale- en handvaardigheden.
Dus heren, als een vrouw lichamelijk zeer aantrekkelijk is, kan er weinig mis gaan...toch?
Nou, ik heb wel eens verhalen gehoord van vrouwen die zo ongeveer op hun horloge liggen te kijken tot de man in kwestie klaar is en zelf totaal niets inbrengen. Lijkt me niet heel boeiend of erotisch voor de man. Dan kan je net zo goed een opblaaspop kopen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_29716674
Als ze een kut heeft.
MIJN NAAM IS HAAS
pi_29716713
Als ze slikt.
pi_29716754
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:51 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nou, ik heb wel eens verhalen gehoord van vrouwen die zo ongeveer op hun horloge liggen te kijken tot de man in kwestie klaar is en zelf totaal niets inbrengen. Lijkt me niet heel boeiend of erotisch voor de man. Dan kan je net zo goed een opblaaspop kopen.
Dan vraag ik me af wie er dan zo weinig voorstelt; de man of de vrouw
Dus als ze een beetje meedeint is ze goed in bed?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:56:06 #6
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29716777
quote:
Grotendeels is het toch benen wijd en pompen
Jij komt er wel.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_29716795
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:55 schreef shredder het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet? Maar ik neem aan dat je alletwee wat initiatief neemt in bed en niet de man altijd al hetw erk laat doen. En er zijn vrouwen die dat wel doen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_29716807
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:55 schreef shredder het volgende:

[..]

Dan kan je beter een waterbed kopen
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:57:09 #9
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_29716809
quote:

Liever een lekker wijf dat er als een zoutzak bij ligt, dan een iets minder lekker wijf dat je
helemaal plat neukt dus?
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_29716831
als ik bij haar ben....
pi_29716852
Als ze zelf maar goed mee doet. Niet harstikke stil liggen en dan als excuus "ik vind het fijn als de man het voortouw neemt". Meeste mannen vinden het ook wel eens een keer leuk als de vrouw wat dominanter doet
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_29716910
Ik denk dat het voor een man ook wel leuk is als de vrouw aangeeft welk standsje je wilt.. En als een vrouw bovenop zit kan ze ook nog vanalles doen.. En daar is de een beter in dan de ander Lijkt me...
pi_29716914
Een vriend van mij, vertelde me dat hij bij zijn 1e keer vond dat 'ze wel een beetje weinig iniatief nam' maar verder beviel het wel, zeg maar het gaat voor mannen toch om het gevoel om de eikel, denk ik dan maar.

Maar dat hij bij zijn eerste keer dacht dat ze weinig iniatief nam, hoeft neits te zeggen. Ik heb geen idee waar hij het aan gemeten heeft, als het pr0n is, dan neem zelfs ik (waarschijnlijk) weinig iniatief!
And the druids turn to stone...
pi_29716956
zolang ze er niet als een zoutzak bijligt
Playing Da Music That's Right For The Moment
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:03:22 #15
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_29716985
Niet gewoon gaan liggen, oogjes dicht en genieten iig... ik moet er ook wat lol aan hebben (en gewoon "pompen" is echt enorm saai als je beter weet )
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_29717026
Ik heb ooit eens een meisje gehad dat tijdens de sex meerdere keren "oh ja, schatje..." tegen me riep. Die heb ik de volgende dag gedumpt.
pi_29717028
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:02 schreef djoxygene het volgende:
zolang ze er niet als een zoutzak bijligt
ach je draait der op der buik en naait der onaangekondigd in der aars. dan beginnen ze wel te kronkelen
Islam=facisme
pi_29717042
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:56 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Jij komt er wel.
Ja of anders quote je me half en bekijk je me profiel.

Dus bij mekaar genomen: Vrouwen moeten meer initiatief en interesse tonen.
pi_29717080
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:03 schreef Flurry het volgende:
Niet gewoon gaan liggen, oogjes dicht en genieten iig... ik moet er ook wat lol aan hebben (en gewoon "pompen" is echt enorm saai als je beter weet )
Ja maar ben je dan per definitie "Slecht in bed"? Wat zou een ideale vrouw meer moeten doen?
pi_29717125
als een vrouw geil is en zich lekker kan laten gaan en ze krijgt je ook nog eens klaar dan is ze goed in bed
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:13:26 #21
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_29717255
Zelf bovenop kruipen. Voor meedere standjes openstaan dan alleen missionaris. Orale sex is een must, anale sex een pre. Slikken doet het bij veel mannen goed. Scheren speelt ook wel mee. Uithoudingsvermogen. Niet zeuren. Aangeven wat ze lekker vind en luisteren naar de aanwijzingen die jij geeft.

Voor mij persoonlijk is dit wat bepaalt of een vrouw goed is in bed of niet.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_29717273
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:13 schreef sanger het volgende:
Zelf bovenop kruipen.
Vind ik ook.
pi_29717307
Een vrouw is goed in bed als ze klaarkomt wanneer ik daar een hoop moeite voor doe.

Ik doe die moeite niet voor niks. Als ik iets niet goed doe, dan moet je het gewoon zeggen en niet een orgasme gaan zitten faken.

Heel simpel. Een vrouw is goed in bed als ze interactief is .

En uithoudingsvermogen is een must, ja. Ik sport, dus jij ook.
pi_29717342
Sex is natuurlijk.

Maar GOEDE seks, daar moet je beide wat voor doen.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:20:01 #25
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_29717407
Ze moet laten merken wat ze fijn vind en het voor mij ook leuk maken, dus strelen, kussen, vasthouden (of bijten... een beetje ondeugend mag best )
Sommige vrouwen nemen erg weinig initiatief op dat gebied :`(
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_29717409
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:15 schreef RetepV het volgende:
Een vrouw is goed in bed als ze klaarkomt wanneer ik daar een hoop moeite voor doe.

Ik doe die moeite niet voor niks. Als ik iets niet goed doe, dan moet je het gewoon zeggen en niet een orgasme gaan zitten faken.

Heel simpel. Een vrouw is goed in bed als ze interactief is .

En uithoudingsvermogen is een must, ja. Ik sport, dus jij ook.
Dankzij types als jij faken vrouwen
Ze moet klaarkomen want ik doe een hoop moeite voor dr damn

Een vrouw MOET niet klaarkomen, het is echter wel lekker als ze komt maar daar ben je zelf bij om daarvoor te zorgen
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_29717429
Als ze pijpt, slikt en voor meerdere standjes in is.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_29717442
Ik denk dat vrouwen goed zijn in bed wanneer ze erover kunnen en durven te praten.
Als ze aangeven wat ze zelf vinden, als ze aangeven wat ze niet willen doen en er ook argumenten aan kunnen hangen. En... als ze willen proberen. Als het dan nog niets is, dan hebben ze het in ieder geval geprobeerd.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:26:36 #29
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_29717587
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:21 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat vrouwen goed zijn in bed wanneer ze erover kunnen en durven te praten.
Als ze aangeven wat ze zelf vinden, als ze aangeven wat ze niet willen doen en er ook argumenten aan kunnen hangen. En... als ze willen proberen. Als het dan nog niets is, dan hebben ze het in ieder geval geprobeerd.

Zoiets vind ik nou ook. Het gaat niet alleen om de daad, maar ook om het andere erom heen. Je kan nog een goede vrouw/vent in bed zijn, maar je praat er niet over, is de sex iig voor mij ook een heel stuk minder...
pi_29717598
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:13 schreef sanger het volgende:
anale sex een pre
anale seks is een pre??? Zeker nog single?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:28:40 #31
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_29717664
Er zijn vrouwen die dat super vinden, naast de 'gewone' standjes. Vergis je je er niet in..
pi_29717741
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:21 schreef nozem het volgende:
Als ze pijpt, slikt en voor meerdere standjes in is.
Slikken vind ik niet zo boeiend, maar voor de rest ben ik het roerend met je eens
pi_29717750
Ja...lekker vinden. Maar dat is iets anders dan een pre.
Seks is seks, anale seks is anders.
Heb met maar weinig exen anale seks gehad.. het gevoel moet gewoon goed zijn, de hele seks moet gewoon goed zijn, anders dan komt ie daar niet naar binnen. Daar mag je moeite voor doen, als dat voor jou de ultieme hoofdprijs is...
pi_29717810
Hmm typisch...die omschrijvingen van jullie, van vrouwen die slecht zijn in bed, die klinken wel heel erg als een omschrijving van mijn ex (man dus..)
Ook vermoeiend!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_29717867
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:57 schreef TeazNutz het volgende:
als ik bij haar ben....
Dus ze neukt niet goed met andere mannen
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_29718016
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:35 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Dus ze neukt niet goed met andere mannen

Aan het werk jij, geen tijd voor fok
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:42:50 #37
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_29718089
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:31 schreef Kleintje het volgende:
Ja...lekker vinden. Maar dat is iets anders dan een pre.
Seks is seks, anale seks is anders.
Heb met maar weinig exen anale seks gehad.. het gevoel moet gewoon goed zijn, de hele seks moet gewoon goed zijn, anders dan komt ie daar niet naar binnen. Daar mag je moeite voor doen, als dat voor jou de ultieme hoofdprijs is...
Het is ook speciaal denk ik, de vrouw moet er ook 100% achterstaan voordat ze (althans, zo denk ik het) het toelaat..
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:43:50 #38
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_29718112
als ze slikt, en niet maauwt als je eraf rolt en meteen in slaap valt...... owja....ze moet ook nie snurken
Ex nihilo nihil fit
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:44:31 #39
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29718127
Opblaaspoppen zijn verschrikkelijk. Als dat tijdens de aanloopfase al het geval is duik ik er niet eens meer bovenop

edit: vrouwen hoor ik wel eens zeggen dat je aan een man totaal niet kunt zien of hij wel of niet iets ervan bakt in bed.. nou, omgekeerd is dat net zo. Ik heb me er wel eens enorm in vergist, en dan allebei de kanten uit.
Vampire Romance O+
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:46:49 #40
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_29718202
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:42 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Het is ook speciaal denk ik, de vrouw moet er ook 100% achterstaan voordat ze (althans, zo denk ik het) het toelaat..
't is handiger als ze ervóór staat denk ik, anders lukt 't sowieso niet
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:47:30 #41
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_29718218
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:46 schreef Flurry het volgende:

[..]

't is handiger als ze ervóór staat denk ik, anders lukt 't sowieso niet

Yup, maar ik bedoelde juist meer de gedachte erachter
  woensdag 17 augustus 2005 @ 14:00:27 #42
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_29718566
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:26 schreef Don_Vanelli het volgende:

[..]

anale seks is een pre??? Zeker nog single?
Nee helaas voor jou, weet ook niet waarop je het hebt gebaseerd, maar al 2 jaar vaste relatie. Maar dat maakt niet uit, het gaat hier om wanneer een vrouw goed in bed is. Als ze aan anale sex doet is dat voor mij een pre, dus stijgt ze automatisch op de ranglijst.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 15:49:39 #43
15619 KixAss456