Wat seks betreft hebben vrouwen het echt té fucking makkelijk; neem dat ding in je mond of hand, beweeg een beetje en uiteindelijk komt de vent in kwestie toch wel klaar...
Maar nee, dan die vrouwen, erogene zones hier, g-spot daar, rechts strelen, links likken, clitoraal stimuleren, vaginaal stimuleren, een vinger minder, een vinger erbij in haar kontje...
Een verschil van dag en nacht, de 1 is als fietsen met zijwieltjes op een afgesloten snelweg, de ander als mikadoën terwijl je bungeejumped met prikkeldraad om je enkels...
En zelfs dán is het nog mogelijk voor vrouwen om het fout te doen, hetgeen direct maar weer eens aantoont wat nu echt het zwakke geslacht is
![]()
.
1 van m'n beste vrienden heeft eens een vrouw gehad die het voor elkaar kreeg om gedurende de hele sekssessie te praten
![]()
.
Okay, praten in bed is tof, maar zij had het dus echt over de meest debiele onderwerpen, variërend van haar belevenisjes met vriendinnen tot het huiswerk wat ze die dag nog moest doen...
Tja, ik ga er logischerwijs van uit dat de bedprestaties van die vriend niet echt denderend geweest zijn, maar je kunt toch op zijn minst even het respect opbrengen om je bek dicht te houden en te doen alsóf je er toch nog enigszins bij bent met je gedachten...
Maar daarnaast zijn het toch voornamelijk de lichamelijke tekortkomingen van de vrouwen in kwestie die de sekssessies tot een ramp maken.
Een te ruime kut is er daar 1 van...
Hetgeen door de ietwat ervarenere vrouwen nog gecompenseerd kan worden door de bekkenspieren te spannen, maar mocht ze dusdanig amateuristisch zijn dat ze zelfs zó'n basisprincipe niet onder de knie heeft, dan bekruipt me toch echt het gevoel dat ik met m'n pik in een emmer water lig te rammen...
Ook fout, vrouwen met een lelijke kut
![]()
.
Met als meest extreme voorbeeld; de klapdeurkut
![]()
.
Met schaamlippen als ovenwanten, waarbij je echt het idee krijgt dat je pik opgeslokt zal worden zodra hij zich ook maar enigszins in de buurt van de vagina in kwestie zal bewegen; alsof het een vleesetende plant betreft.
Ook zeer irritant; vrouwen die beweren dat ze dé onovertroffen pijpkoningin zijn
![]()
.
Ooit in een ver verleden heeft een maagdelijk en onervaren knaapje eens in een vlaag van verstandsverbijstering gezegd dat ze leuk pijpt en direct denkt ze
dè deepthroatster van het westelijk halfrond is...
Vrijwel elke ex heeft het beweerd, maar slechts 2 konden het waarmaken
![]()
.
Bij de rest bleef toch echt beperkt tot het voorzichtig in de mond nemen van de eikel en dat was het dan
![]()
.
Dus mannen, zeg van mijn part maar dat ze er beeldig uitziet in haar afzichtelijke jurkje waar haar 2 buiken uitvallen, maar houd gewoon je bek over haar pijpkwaliteiten.
Want zodra je ze zegt dat het top is staken ze de verdere ontwikkeling van hun orale kwaliteiten en daarmee verneuk je het voor de mannen die beter gewend zijn...
Maar Kasta, er zijn toch wel vrouwen die wél iets presteren in bed?
Tuurlijk, maar ze zijn zeldzaam
![]()
.
Waar een vrouw in ieder geval aan moet voldoen om het nog enigszins tot een succesvolle climax te brengen:
- Bereid zijn te experimenteren...
Heel leuk en prettig dat je een een aantal lichaamsholtes hebt waar een pik in past, maar als het beperkt blijft tot een paar duffe standjes raak ik na een paar sessies toch echt uitgekeken op je en ga ik iets anders neuken.
- Assertief en kritisch zijn, oftewel; weten wat ze wil...
Vrouwen die je zeggen dat ze geheel tevreden zijn met hoe en wat er in bed gebeurd en dat het echt niet beter kan; gát-vér-dámme!
Tuurlijk kan het wel beter, het kan altijd beter! Perfectie bestaat niet!
Wat wil je allemaal? Hoe ranzig wil je het hebben? Hoeveel vingers moeten waarin?
ZEG HET GEWOON! Ik kan het namelijk niet ruiken ofzo...
Dat is sowieso een naar vrouwenkwaaltje, dat ze niet gewoon plastisch over seks kunnen praten...
Ik bedoel, ik kan net zo leuk lullen over vagina's als over palingvissen zonder dat er ook maar enigszins sprake is van lustgevoelens of geilheid.
Maar nee, vrouwen kunnen dat simpelweg niet; zodra je over seksuele handelingen begint denken ze dat er geneukt gaat/moet worden
![]()
.
Nee dus, je moet gewoon je bek houden en luisteren of zelf met enkele puntjes komen als je iets toe te voegen hebt.
Echt zo debiel; topless op het strand liggen? Geen probleem!
Maar
praten over de vorm van borsten of tepels of iets dergelijks? Doe niet zo gek joh! Da's veel te intiem!
![]()
- Zelfverzekerd zijn, tot op het arrogante eventueel.
Ik heb toch geen reet aan een vrouw die een beetje verlegen onder de dekens wil blijven liggen?
Hoe moet ik je in godsnaam door het bed gooien en wilde seks met je hebben als jij je constant bezig houdt met dat ene vetkwabbeltje dat misschien wel in mijn zicht ligt?
- Beestachtige, ongeremde en ranzige seks.
Seks moet goor zijn... Zwetende, klamme lichamen die tegen elkaar aanbeuken
![]()
.
Je vriend zal het je vast wel eens wijsgemaakt hebben na een artikeltje in de viva gelezen te hebben, maar geloof me maar, geen énkele man houdt van rustige, tedere seks
![]()
.
Slappe wijvenseks is voor romantische en veelal floppende vrouwenfilms, maar heeft niks, nee echt níks met goede seks te maken...
En dan die vrouwen die zitten te zeiken over het zaad
![]()
.
"Ieeeuw, bah, dat is zaad, straks komt het in m'n mond..."Euuuh, nofi hoor, maar gaan wij zeiken over jouw kutsappen?
![]()
.
Ik ga het echt nog een keer doen; zodra de vrouw in kwestie begint te zeiken dat ze geen zaad in haar bek wil hebben, ga ik een theedoek naast het bed leggen.
En er telkens als ik weer een lik van haar kut heb genomen demonstratief mijn bek mee afvegen
![]()
.
Kijken of ze dan nog zo ligt te piepen...
[ Bericht 4% gewijzigd door KastanoVaginaal op 19-08-2005 00:17:30 ]