abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29885736
Dit ging toch over de vraag wanneer een vrouw goed is in bed of ging het over bloedverlies, spiraaltjes en meer vrouwelijke onzin?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:42:08 #252
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29885787
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:40 schreef Tranceptor het volgende:
Dit ging toch over de vraag wanneer een vrouw goed is in bed of ging het over bloedverlies, spiraaltjes en meer vrouwelijke onzin?
ik zie toch wel een soort van link.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:44:24 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29885856
Ik ook.
De discussie heeft zich wat verbreed en verdiept. Niets mis mee .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29885964
Microgynon is helemaal geen lichte pil man. Het is sowieso al een eenfasepil.
In Nederland schrijven ze gewoon goedkope troep uit.

Trouwens als een vrouw bang is om zwanger te worden de hele tijd zal 't in bed ook niet klikken.
pi_29886767
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:40 schreef Tranceptor het volgende:
Die dingen hangen meer samen dan je zou denken...

Alhoewel mijn libido nooit slecht is geweest is dat wel echt beter geworden zodra ik met de pil ben gestopt, ook ben ik veeeeeeeeel natter, glijdt het gewoon veel beter.
Humeur is ook beter, minder vlak, dus anticonseptie is geen onbelangerijk onderdeel als je praat over hoe een vrouw in bed is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_29887225
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Die dingen hangen meer samen dan je zou denken...

Alhoewel mijn libido nooit slecht is geweest is dat wel echt beter geworden zodra ik met de pil ben gestopt, ook ben ik veeeeeeeeel natter, glijdt het gewoon veel beter.
Humeur is ook beter, minder vlak, dus anticonseptie is geen onbelangerijk onderdeel als je praat over hoe een vrouw in bed is.
So true!!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:27:19 #257
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29887373
conclusie: er bestaan geen vrouwen die slecht zijn in bed, er bestaan alleen verkeerde voorbehoedsmiddelen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29888019
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:50 schreef Sessy het volgende:
Ja dat komt doordat ze de pil slikken, daar zit allemaal hormonale troep in die je hele hormonenhuishouding verkloot waardoor je ook geen zin meer hebt. En voordat dat weer op orde is ben je een paar jaar verder.
Ik las dat vrouwen aan de pil ook op andere types mannen vallen dan vrouwen die daarmee zijn gestopt Vrouwen aan de pil hebben een voorkeur voor de primitieve "foute" man met hoekige vormen, terwijl vrouwen zonder pil de wat sympathiekere intelligentere man prefereert... verklaart een hoop
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:50:47 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29888096
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:47 schreef kamagurka het volgende:

Ik las dat vrouwen aan de pil ook op andere types mannen vallen dan vrouwen die daarmee zijn gestopt Vrouwen aan de pil hebben een voorkeur voor de primitieve "foute" man met hoekige vormen, terwijl vrouwen zonder pil de wat sympathiekere intelligentere man prefereert... verklaart een hoop
Interessant. Ik merk wel een verschil in mijn gemoed, nu ik met de pil gestopt ben. Ben een stuk vrolijker en 'lichter'.

En dan straks ook nog een lieve, slimme man aan mijn zijde .
pi_29888411
Vreemd, ik vond nu juist dat mijn exvriendje die toen ik nog niet aan de pil was intelligent en sympathiek deed terwijl hij juist in een primitieve man veranderde toen ik wel aan de pil was.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:03:19 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29888495
Dat zegt Kamagurka toch ook .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:28:16 #262
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_29889263
quote:

[..]

Hormonen
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_29890253
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zeg koperspiraaltje.
Ik zeg koperspiraaltje én 21 weken zwanger
Don't you love her madly?
pi_29890360
quote:

[..]

Mwaw, val nogsteeds vaak op foute mannen, dat zal altijd wel zo blijven
Geen anabolen typjes, dat vind ik niets, maar toch wel fout, alleen moeten ze niet zo dom als het achtereind van een varken zijn, dan irriteer ik me dood binnen 5 minuten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_29890477
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:03 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ik zeg koperspiraaltje én 21 weken zwanger
Bekend verschijnsel... Is wel alles goed met de baby want een kennis van ons had een koperspiraaltje, raakte zwanger, liet abortus plegen en toen bleek dat de foetus helemaal om het spiraaltje heen zat.
pi_29890595
Het is al erg genoeg dat vrouwen eisen durven te stellen. Ze zijn er alleen maar om het zaad in ontvangst te nemen en verder ZWIJGEN!!!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:15:29 #267
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29890653
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:14 schreef FuifDuif het volgende:
Het is al erg genoeg dat vrouwen eisen durven te stellen. Ze zijn er alleen maar om het zaad in ontvangst te nemen en verder ZWIJGEN!!!
zo sprak de oude maagd
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:15:40 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29890658
Ga jij nu eerst maar eens zorgen dat je geen maagd meer bent, Fuif. Dán mag je meepraten .
pi_29890742
Maar als vrouwen eisen gaan stellen raak ik mijn maagdelijkheid nooit kwijt .
pi_29891408
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Mwaw, val nogsteeds vaak op foute mannen, dat zal altijd wel zo blijven
Geen anabolen typjes, dat vind ik niets, maar toch wel fout, alleen moeten ze niet zo dom als het achtereind van een varken zijn, dan irriteer ik me dood binnen 5 minuten.
Tis maar wat je onder fout verstaat natuurlijk, sommige vinden een gemakzuchtige gast die afntoe een pilletje slikt of een joint opsteekt al fout...

Fout is in mijn ogen een vent die je bedondert waar je bij staat, die in wezen géén respect heeft voor vrouwen en die in t algemeen egocentrisch en onsympathiek is naar anderen toe
pi_29891554
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:44 schreef Copycat het volgende:
Ik ook.
De discussie heeft zich wat verbreed en verdiept. Niets mis mee .
Je bent een schatje, maar een mod van niks. Het komt je wel erg uit om dat te vinden ja.
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zie toch wel een soort van link.
Ik geen enkele, of vrouwen goed in bed zijn heeft weinig van doen met spiraaltjes. Immers, dat neukt IMHO niet anders.
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:38 schreef kamagurka het volgende:
Fout is in mijn ogen een vent die je bedondert waar je bij staat, die in wezen géén respect heeft voor vrouwen en die in t algemeen egocentrisch en onsympathiek is naar anderen toe
Je riep me?
pi_29891763
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:42 schreef Tranceptor het volgende:

Je riep me?
Bij jou geloof ik daar eigenlijk niets van... maar als dat je zelfbeeld is, soit
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:50:25 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29891851
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:42 schreef Tranceptor het volgende:
Je bent een schatje, maar een mod van niks. Het komt je wel erg uit om dat te vinden ja.
Ik voel me nu zo beledigd... en op mijn ziel getrapt... en je hebt zooo gelijk... want jij hebt altijd gelijk.

Een door anticonceptie pillen verstoorde hormoonhuishouding kán het libido beïnvloeden, mijn beste. Zie daar het overduidelijke raakvlak .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:52:41 #274
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29891929
Zit nog steeds te wachten op de TS die gaat vertellen waarom ze dit eigenlijk wil weten.
pi_29892143
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik voel me nu zo beledigd... en op mijn ziel getrapt... en je hebt zooo gelijk... want jij hebt altijd gelijk.

Een door anticonceptie pillen verstoorde hormoonhuishouding kán het libido beïnvloeden, mijn beste. Zie daar het overduidelijke raakvlak .
Eigenlijk is de pil best erg. Dat kan toch niet goed zijn? Jarenlang die hormonen onder controle houden? Dat je het doet nadat je kinderen hebt gehad en geen kinderen meer wilt, oke, maar volgens mij zijn veel afwijkingen bij kinderen en jong volwassenen van tegenwoordig veroorzaakt door die pil!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')