quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Van het bier? Jazeker...quote:
Ja he?quote:
Nee hoor.. een zwartequote:
Ehmm.. jammer genoeg niet?quote:
Je klinkt als iemand die ik ken...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
Jammer...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:00 schreef Jaguarized het volgende:
FiPo
Kan er ook eentje uit gesloten topics posten hoor... (Of lijkt dat maar zo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Van het bier? Jazeker...
[..]
Ja he?
Man wat vervelend nou..
Blub...
[..]
Nee hoor.. een zwarte
[..]
Ehmm.. jammer genoeg niet?
[..]
Je klinkt als iemand die ik ken...![]()
Lijkt maar zo.. was net een ietsepietsie te laat met posten.. Dus hij werd niet gepost maar ik kon wel mijn bericht behoudenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Kan er ook eentje uit gesloten topics posten hoor... (Of lijkt dat maar zo?)
Jij was eerder.quote:
Ja ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:02 schreef rompompom het volgende:
Ik mis die quote van dazzled in de OP
Goodmorning sunshinequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef cerror het volgende:
Ja inderdaad, waar is die quote?
Hou jij je er buiten ja.. jij was er niet (duidelijk) bij...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef cerror het volgende:
Trouwens, die van jou waar de vorige TT op was gebaseerd, mag er ook wel in. Ik ben het er roerend mee eens in ieder gevalquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef cerror het volgende:
Het mag effe duren met jou...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef Brilaap het volgende:
Ben ik mee bezig. Qoute komt er aan...
Die staat er toch al in manmensch...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Trouwens, die van jou waar de vorige TT op was gebaseerd, mag er ook wel in. Ik ben het er roerend mee eens in ieder geval
Wat weet je allemaal niet meer dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:10 schreef Dead-Doll het volgende:
Hey maar, ik weet het allemaal ook niet meer hoor..
Ik snap het hoor.. helemaal..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:10 schreef Dead-Doll het volgende:
Hey maar, ik weet het allemaal ook niet meer hoor..
Quote staat in OP en op Wiki. Nog meer te zeiken en te mekkeren? Zo ja meld je dan maar bij de FA'squote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef Brilaap het volgende:
Ben ik mee bezig. Qoute komt er aan...
Yvonne mailtje stuurt.. gewoon voor de lol...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:14 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Quote staat in OP en op Wiki. Nog meer te zeiken en te mekkeren? Zo ja meld je dan maar bij de FA's.
Ja iemand begon ook al voor een nieuwe naam voor mij: Blubaap. Dank je Janetje!!! Fijne vrouw!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Yvonne mailtje stuurt.. gewoon voor de lol...
Blub...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Yvonne mailtje stuurt.. gewoon voor de lol...
Blub...
Alstublieftquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een schaaltje bitterballen! Wie wil!
Moeder is jarig![]()
Was dat niet rompompom? Graag gedaan hoor lieverd.. ik help mensen graag aan een bijnaam..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:17 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja iemand begon ook al voor een nieuwe naam voor mij: Blubaap. Dank je Janetje!!! Fijne vrouw!
Blub...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Was dat niet rompompom? Graag gedaan hoor lieverd.. ik help mensen graag aan een bijnaam..
Blub...
Ja, wrijf het er maar in!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Wat weet je allemaal niet meer dan?
Ohja, dat weet je dus niet...
* Brilaap pakt een lekkere bitterbal en 'doopt deze in de naam van de vader, de zoon en de heilige geest' in de mosterdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:23 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized geeft de overvolle schaal door.
Is goed schat.quote:
Wel doorgeven he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:25 schreef Brilaap het volgende:
[..]
* Brilaap pakt een lekkere bitterbal en 'doopt deze in de naam van de vader, de zoon en de heilige geest' in de mosterd.
Lekker.. of zijn ze al opquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een schaaltje bitterballen! Wie wil!
Moeder is jarig![]()
Kijk... daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:26 schreef Brilaap het volgende:
* Brilaap past schaal met bitterballen en uber lekkere Groningse mosterd door -->
Ik bedoelde eigenlijk Janetje, maar jouw ook nu je bitterballen heb gescoord. Feli aan je moederquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is goed schat.Of bedoelde je mij niet?
![]()
![]()
Ik geef het door.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:27 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Janetje, maar jouw ook nu je bitterballen heb gescoord. Feli aan je moeder.
Nice.. gimme gimme gimme onequote:
Brilaap heeft hem.quote:
*waterballon naar Brilaap gooit...quote:
quote:
Leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zie nu dat er mensen met mijn icon hebben lopen spelen..
* Brilaap schaal allang weer doorgepast heeft naar de tafelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
*waterballon naar Brilaap gooit...
Dit is wel een hele erge Stormfront.org iconquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik denk dat ik die waterballon in ga koppenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:32 schreef Brilaap het volgende:
[..]
* Brilaap schaal allang weer doorgepast heeft naar de tafel.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:31 schreef pc-fr34k het volgende:
* Brilaap wacht op inkoppertje van een kinderachtige watterbalon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die waterballon in ga koppen
*schaal snel weer op tafel zet*quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef Brilaap het volgende:
[..]
* Brilaap wacht op inkoppertje van een kinderachtige watterbalon.
* Jaguarized daar een kratje Dommelsch bij zet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:32 schreef Brilaap het volgende:
[..]
* Brilaap schaal allang weer doorgepast heeft naar de tafel.
Best zin in een pilsje eigenlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
* Jaguarized daar een kratje Dommelsch bij zet.
*zet er 4 halve liters Jupiler bij...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:33 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Dit is wel een hele erge Stormfront.org icon.
* Brilaap pislje pakt en openmaakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen... de nederlandse vlag kleuren helpen wel mee in je iconquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Waarom associeren mensen hardcore eigenlijk met racisme alleen maar omdat een kleine groep zo idioot moet doen?
.
Dat schijnt in het zuiden erg in opkomst te zijn op de terrassen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
*zet er 4 halve liters Jupiler bij...
Reserve-belgen in het zuiden... maar dat is dan wel weer okequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat schijnt in het zuiden erg in opkomst te zijn op de terrassen.![]()
Dat heb ik niet gedaan... En waarom denken mensen dat je nazi bent als je een nederlandse vlag mooi vind?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen... de nederlandse vlag kleuren helpen wel mee in je icon
Weet ik veel...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan... En waarom denken mensen dat je nazi bent als je een nederlandse vlag mooi vind?.
* Janetje zit net buiten Maastricht in België "op kot" te zittenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat schijnt in het zuiden erg in opkomst te zijn op de terrassen.![]()
Kennen ze dat bij jullie ook danquote:
Op kot.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
* Janetje zit net buiten Maastricht in België "op kot" te zitten
Ok dan. Nu weer tijd voor bier en frituur.quote:
Ja we hebben hier net iets nieuws en het heet 'Alber Heijn' of zo en daar verkopen ze dit. Best puik voor een winkeliertje uit de Zaanstreek.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Kennen ze dat bij jullie ook dan?
Bij jullie ook al?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:41 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja we hebben hier net iets nieuws en het heet 'Alber Heijn' of zo en daar verkopen ze dit. Best puik voor een winkeliertje uit de Zaanstreek.
daarom ging et zo slecht met AH de laatste tijd... die winkels in et buitenlandquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:41 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja we hebben hier net iets nieuws en het heet 'Alber Heijn' of zo en daar verkopen ze dit. Best puik voor een winkeliertje uit de Zaanstreek.
quote:
Als ik jullie zo hoor zitten ze daar alquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:44 schreef Brilaap het volgende:
Bij jullie ook al Jaguarized!!! Dat gaat snel. Tsjonge jonge dat kan nooit goed gaan als ondernemingen zo hard gaan groeien. En zeker als ze naar het buitenland gaan.
Om de een of andere reden heb ik standaard Dommelsch of Heineken. Is Corona lekker?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:44 schreef Brilaap het volgende:
Bij jullie ook al Jaguarized!!! Dat gaat snel. Tsjonge jonge dat kan nooit goed gaan als ondernemingen zo hard gaan groeien. En zeker als ze naar het buitenland gaan.
Nou idd zeg!quote:
Zijn dat die hele kleine flesjes? Dus 275ml oid?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou idd zeg!
En ik heb ze nog liggen
Nee... 33cl!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zijn dat die hele kleine flesjes? Dus 275ml oid?
laatste restje van jouw 26e Jupiler?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:52 schreef Janetje het volgende:ze komen.. er is niets aan te doen
![]()
Ze zullen komen en alles overnemen.. overleven we dat wel??![]()
![]()
![]()
![]()
HET IS BEGONNEN... SCHUIL NU HET NOG KAN...
Verberg je!!!
ZE KOMEN... Ze komen!! ZE KOMEN... ze komen...
Trouwens, laatste restje uit een Jupiler blikje kan je maar beter wegflikkeren...
Hmm ik heb toch nog een verjaardag 10-9, leuk idee voor een cadeau wellicht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee... 33cl!
Met tiquila erin.... ook iets meer procent.. meen 5.7 ofzo
Lul maar stomquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:52 schreef Janetje het volgende:ze komen.. er is niets aan te doen
![]()
Ze zullen komen en alles overnemen.. overleven we dat wel??![]()
![]()
![]()
![]()
HET IS BEGONNEN... SCHUIL NU HET NOG KAN...
Verberg je!!!
ZE KOMEN... Ze komen!! ZE KOMEN... ze komen...
Trouwens, laatste restje uit een Jupiler blikje kan je maar beter wegflikkeren...
Tis echt heerlijk, kan ook met een citroen/limoen erin toch? (ben niet echt een expertquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm ik heb toch nog een verjaardag 10-9, leuk idee voor een cadeau wellicht.
1equote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:53 schreef Parvus het volgende:
[..]
laatste restje van jouw 26e Jupiler?![]()
Da Drunkyquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:53 schreef Parvus het volgende:
[..]
laatste restje van jouw 26e Jupiler?![]()
Hmmjah.. kosten 1,25 per stukquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm ik heb toch nog een verjaardag 10-9, leuk idee voor een cadeau wellicht.
Prachtige omschrijving van jezelf heb je daar gegeven...quote:
Hmm dan moeten we een karretje nemen dus.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Prachtige omschrijving van jezelf heb je daar gegeven...
quote:
Ze komen allemaal.. allemaal tegelijk...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:53 schreef Brilaap het volgende:
Wie komt Janetje? De nazi's weer? Of de Appie?
Haha.. ach je kan em wat verschillende bieren gevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm dan moeten we een karretje nemen dus.![]()
Nee want ik kruip gewoon in jouw kont om te schuilenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ze komen allemaal.. allemaal tegelijk...![]()
Maar goed.. dat vindt blubbie niet zo erg he?
Man dat doe ik al jaren...quote:
* Brilaap de één a laatste paktquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Bitterballen al op?
Kan ook idd. We hebben al zo'n shampoo flesje met zo'n verhaaltje erop. Hij wordt 21.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Haha.. ach je kan em wat verschillende bieren geven
Pak ik de laatste en gaat de schaal in de vaatwasser.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:57 schreef Brilaap het volgende:
[..]
* Brilaap de één a laatste pakt.
Expoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan ook idd. We hebben al zo'n shampoo flesje met zo'n verhaaltje erop. Hij wordt 21.![]()
Beetje krap niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:56 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Nee want ik kruip gewoon in jouw kont om te schuilen.
Gelukkig trek je het zelf goedquote:
Oh dat kan best ja. Deze hadden ze in de aanbieding voor 1,99 bij de lokale snoepgoedwinkel.quote:
Gelukkig he? Ja dat zeiden ze ook van mijn hoofd toen ik net geboren was.. maar ja...quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh dat kan best ja. Deze hadden ze in de aanbieding voor 1,99 bij de lokale snoepgoedwinkel.![]()
Daar is weinig goeds meer van over... wou je zeggen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gelukkig he? Ja dat zeiden ze ook van mijn hoofd toen ik net geboren was.. maar ja...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:02 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Nee hoor hij is lekker ruim. Alleen wat nat![]()
!!!
Iets in die trend ja...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar is weinig goeds meer van over... wou je zeggen?
Sorry, vrouwpersoon!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die staat er toch al in manmensch...
Nee hoor! Ik zit wel lekker in die reet van jouw. Ik kom er niet meer uit. Jij beschermt me maar tegen al die 'intruders'.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]Ok, bah.. dat is wel weer genoeg...
aha... interressantquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:08 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik zit wel lekker in die reet van jouw. Ik kom er niet meer uit. Jij beschermt me maar tegen al die 'intruders'.
*op Brilaaps hoofd schijt..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:08 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik zit wel lekker in die reet van jouw. Ik kom er niet meer uit. Jij beschermt me maar tegen al die 'intruders'.
Ik ben bezig met een kaartje, wacht jij maar even af...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
Brilaap, opbokken naar het GRONINGEN topic.
Puik werk dame!quote:
Sorry maar dat is niet mogenlijk. Ik zit in één van die kleine kamertje's in die fat ass van je en die strontstroom is 4 blokken verderop.quote:
GNA GNA GNA.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:16 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een kaartje, wacht jij maar even af...![]()
.
Wat gebruik jij precies om tot deze toestand te komen ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:18 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Sorry maar dat is niet mogenlijk. Ik zit in één van die kleine kamertje's in die fat ass van je en die strontstroom is 4 blokken verderop.
NIks. Tot mijn spijt zul je je eigen fantasie moeten gaan ontwikkelenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat gebruik jij precies om tot deze toestand te komen ?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:18 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Sorry maar dat is niet mogenlijk. Ik zit in één van die kleine kamertje's in die fat ass van je en die strontstroom is 4 blokken verderop.
Die heb ik wel... maar niet op dat gebied denkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:22 schreef Brilaap het volgende:
[..]
NIks. Tot mijn spijt zul je je eigen fantasie moeten gaan ontwikkelen.
Forbiddenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Blub....
En dat is er dus allemaal in jouw fat ass! Drukke bedoening hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Blub....
Ik denk dat het wel pastquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:25 schreef Brilaap het volgende:
[..]
En dat is er dus allemaal in jouw fat ass! Drukke bedoening hoor.
Fantasie kent geen grenzen. Zo kun je over van alles fantaseren. O.a. over wat ik volgende week als ik mijn loon heb gekregen ga besteden een BeF.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Die heb ik wel... maar niet op dat gebied denk
Een bef.... ahaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:26 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Fantasie kent geen grenzen. Zo kun je over van alles fantaseren. O.a. over wat ik volgende week als ik mijn loon heb gekregen ga besteden een BeF.
Neuh.. dat is jouw lot...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:25 schreef Brilaap het volgende:
[..]
En dat is er dus allemaal in jouw fat ass! Drukke bedoening hoor.
de zin lijkt wat krom, of snap ik het zelf ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:28 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Je snapt het niet he? Maakt niet uit. Kutnewbie.
Daar hoef je niet om te treuren ik vermaak mij er wel. Verdedig jij mij nou maar tegen de indringers en de klootzaken die ons land willen overnemenquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /botswana/photos/340 Okavango rivier bij zonsopgang.JPG on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.33 Server at www.marcelsimons.nl Port 80
Geen idee. ROFL!!! Whateverquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:29 schreef Parvus het volgende:
[..]
de zin lijkt wat krom, of snap ik het zelf ook niet
"O.a. over wat ik volgende week als ik mijn loon heb gekregen ga besteden een BeF."quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:28 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Je snapt het niet he? Maakt niet uit. Kutnewbie.
Nou... ik vond het niet nix... erg fijne popquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:31 schreef Brilaap het volgende:
[..]. Oh nee ik heb trouw belooft aan Janetje
.
Is goed hoor blubbie...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:30 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Daar hoef je niet om te treuren ik vermaak mij er wel. Verdedig jij mij nou maar tegen de indringers en de klootzaken die ons land willen overnemen. Go Janetje!!!
oiquote:
Ow ga maar hoor.. ik ben jou ook niet trouw dus...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:31 schreef Brilaap het volgende:
[..]. Oh nee ik heb trouw belooft aan Janetje
.
Lekker laten gaan, ze woont nog in Belgiëquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:30 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Daar hoef je niet om te treuren ik vermaak mij er wel. Verdedig jij mij nou maar tegen de indringers en de klootzaken die ons land willen overnemen. Go Janetje!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |