Volgens mij kan je in China alles wel eten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar een maandje naar china.. daar kan je ook wel aap eten![]()
Ik zat even domme verhaaltjes te schrijven en me te ergeren aan vliegjes hier.. .quote:
Dude, waarom heb je het postaantal per pagina op 999 ingesteld? Alsof dat ooit gaat gebeuren!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:39 schreef Brilaap het volgende:
[..]
ROFL. Mensen ga mijn fucking sig tegen me gebruiken. Leiers! Allemaal!!!
* vliegenmepper geeftquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zat even domme verhaaltjes te schrijven en me te ergeren aan vliegjes hier.. .
Ik ben blij voor je dat je om zoiets zo veel lol kan hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:54 schreef Brilaap het volgende:
[..]
ROFL jouw een a laatste post en dan je laatste. Zit 5 min. tussen.
Dat wist ik toen ik me registreerde nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude, waarom heb je het postaantal per pagina op 999 ingesteld? Alsof dat ooit gaat gebeuren!
Erg he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:54 schreef Brilaap het volgende:
[..]
ROFL jouw een a laatste post en dan je laatste. Zit 5 min. tussen.
Heuquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zat even domme verhaaltjes te schrijven en me te ergeren aan vliegjes hier.. .
Jaaaaaaa, dat zou je wel willen weten hèquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:55 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Dat wist ik toen ik me registreerde niet. En ik heb het nooit veranderd. Verdomme hoe the fuck kan jij dat eigenlijk zien
Heb je ook zo'n vliegenmepper in de vorm van een tennisracket die van die elektrische stroomstootjes geeft?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik weet hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, dat zou je wel willen weten hè
Neequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, dat zou je wel willen weten hè
Ja nogal, als het al 5 minuten doodvalt begint mijn bloed sneller te stromen omdat ik dan zo benieuwd ben wanneer iemand weer gaat posten.quote:
bestudeer maar het adres achter de links boven alle quotesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:58 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Nee.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!111!!!!
Gebruik eens wat heroine of so...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja nogal, als het al 5 minuten doodvalt begint mijn bloed sneller te stromen omdat ik dan zo benieuwd ben wanneer iemand weer gaat posten.
Ei was al stuk, zie avatarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:34 schreef Brilaap het volgende:
[..]
* Brilaap Pingwingei door bushokje heentieft. Ei stuk.
Had je de hapmode weer aan staan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:00 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Gebruik eens wat heroine of so...
Quote maar eensch iemand. Ipv /50# staat er /999#quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:55 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Dat wist ik toen ik me registreerde niet. En ik heb het nooit veranderd. Verdomme hoe the fuck kan jij dat eigenlijk zien
Bedankt voor het verklappenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:59 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
bestudeer maar het adres achter de links boven alle quotes
Lekker dan, niet erg scherp?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bedankt voor het verklappen
Het viel mij trouwens pas in z'n sig op.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee heur, hoe kom je erbij!!!1quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Had je de hapmode weer aan staan?
?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik lette er nooit op bij het quoten. Vanaf nu dus wel, want zo'n sufkut ben ik dan weer welquote:
Vind je het erg om een cursus nederlands te nemen Pingwingei?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:08 schreef Pingwingei het volgende:
Vindt je het erg om nogmaals dood te gaan Brilaap?
Oh het leek alleen maar zo dus.quote:
Neen.. helaas niet.. ik heb echter wel nu bier op mn rok....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n vliegenmepper in de vorm van een tennisracket die van die elektrische stroomstootjes geeft?
Zondequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neen.. helaas niet.. ik heb echter wel nu bier op mn rok.... [afbeelding]
Zeg ik kluts die eieren van je broertje's en zusje's door elkaar als je niet ophoudt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:08 schreef Pingwingei het volgende:
Vindt je het erg om nogmaals dood te gaan Brilaap?
Verdulle wat vervelend Janetjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Toch niet je nieuwe groene?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh dat zuigt wel grote tijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat eerste zinnetje is er wel 1 voor in de OP eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
Deze mag in de OP wat mij betreftquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
Nummer 2 van mij alweer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Deze mag in de OP wat mij betreft
Zal ik onthouden. Ik ben bereid om het volgende deel te makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Deze mag in de OP wat mij betreft
Goh, verrassend, Blub-Blubquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:46 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Zal ik onthouden. Ik ben bereid om het volgende deel te maken![]()
.
Dan moet je hem wel ff in het docje van de OP neer zetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:46 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Zal ik onthouden. Ik ben bereid om het volgende deel te maken![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |