quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:18 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Sorry maar dat is niet mogenlijk. Ik zit in één van die kleine kamertje's in die fat ass van je en die strontstroom is 4 blokken verderop.
Die heb ik wel... maar niet op dat gebied denkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:22 schreef Brilaap het volgende:
[..]
NIks. Tot mijn spijt zul je je eigen fantasie moeten gaan ontwikkelen.
Forbiddenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Blub....
En dat is er dus allemaal in jouw fat ass! Drukke bedoening hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Blub....
Ik denk dat het wel pastquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:25 schreef Brilaap het volgende:
[..]
En dat is er dus allemaal in jouw fat ass! Drukke bedoening hoor.
Fantasie kent geen grenzen. Zo kun je over van alles fantaseren. O.a. over wat ik volgende week als ik mijn loon heb gekregen ga besteden een BeF.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Die heb ik wel... maar niet op dat gebied denk
Een bef.... ahaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:26 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Fantasie kent geen grenzen. Zo kun je over van alles fantaseren. O.a. over wat ik volgende week als ik mijn loon heb gekregen ga besteden een BeF.
Neuh.. dat is jouw lot...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:25 schreef Brilaap het volgende:
[..]
En dat is er dus allemaal in jouw fat ass! Drukke bedoening hoor.
de zin lijkt wat krom, of snap ik het zelf ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:28 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Je snapt het niet he? Maakt niet uit. Kutnewbie.
Daar hoef je niet om te treuren ik vermaak mij er wel. Verdedig jij mij nou maar tegen de indringers en de klootzaken die ons land willen overnemenquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /botswana/photos/340 Okavango rivier bij zonsopgang.JPG on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.33 Server at www.marcelsimons.nl Port 80
Geen idee. ROFL!!! Whateverquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:29 schreef Parvus het volgende:
[..]
de zin lijkt wat krom, of snap ik het zelf ook niet
"O.a. over wat ik volgende week als ik mijn loon heb gekregen ga besteden een BeF."quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:28 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Je snapt het niet he? Maakt niet uit. Kutnewbie.
Nou... ik vond het niet nix... erg fijne popquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:31 schreef Brilaap het volgende:
[..]. Oh nee ik heb trouw belooft aan Janetje
.
Is goed hoor blubbie...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:30 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Daar hoef je niet om te treuren ik vermaak mij er wel. Verdedig jij mij nou maar tegen de indringers en de klootzaken die ons land willen overnemen. Go Janetje!!!
oiquote:
Ow ga maar hoor.. ik ben jou ook niet trouw dus...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:31 schreef Brilaap het volgende:
[..]. Oh nee ik heb trouw belooft aan Janetje
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |