Pak ik de laatste en gaat de schaal in de vaatwasser.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:57 schreef Brilaap het volgende:
[..]
* Brilaap de één a laatste pakt.
Expoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan ook idd. We hebben al zo'n shampoo flesje met zo'n verhaaltje erop. Hij wordt 21.![]()
Beetje krap niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:56 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Nee want ik kruip gewoon in jouw kont om te schuilen.
Gelukkig trek je het zelf goedquote:
Oh dat kan best ja. Deze hadden ze in de aanbieding voor 1,99 bij de lokale snoepgoedwinkel.quote:
Gelukkig he? Ja dat zeiden ze ook van mijn hoofd toen ik net geboren was.. maar ja...quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh dat kan best ja. Deze hadden ze in de aanbieding voor 1,99 bij de lokale snoepgoedwinkel.![]()
Daar is weinig goeds meer van over... wou je zeggen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gelukkig he? Ja dat zeiden ze ook van mijn hoofd toen ik net geboren was.. maar ja...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:02 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Nee hoor hij is lekker ruim. Alleen wat nat![]()
!!!
Iets in die trend ja...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar is weinig goeds meer van over... wou je zeggen?
Sorry, vrouwpersoon!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die staat er toch al in manmensch...
Nee hoor! Ik zit wel lekker in die reet van jouw. Ik kom er niet meer uit. Jij beschermt me maar tegen al die 'intruders'.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]Ok, bah.. dat is wel weer genoeg...
aha... interressantquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:08 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik zit wel lekker in die reet van jouw. Ik kom er niet meer uit. Jij beschermt me maar tegen al die 'intruders'.
*op Brilaaps hoofd schijt..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:08 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik zit wel lekker in die reet van jouw. Ik kom er niet meer uit. Jij beschermt me maar tegen al die 'intruders'.
Ik ben bezig met een kaartje, wacht jij maar even af...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
Brilaap, opbokken naar het GRONINGEN topic.
Puik werk dame!quote:
Sorry maar dat is niet mogenlijk. Ik zit in één van die kleine kamertje's in die fat ass van je en die strontstroom is 4 blokken verderop.quote:
GNA GNA GNA.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:16 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een kaartje, wacht jij maar even af...![]()
.
Wat gebruik jij precies om tot deze toestand te komen ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:18 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Sorry maar dat is niet mogenlijk. Ik zit in één van die kleine kamertje's in die fat ass van je en die strontstroom is 4 blokken verderop.
NIks. Tot mijn spijt zul je je eigen fantasie moeten gaan ontwikkelenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat gebruik jij precies om tot deze toestand te komen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |