Ik denk dat ik die waterballon in ga koppenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:32 schreef Brilaap het volgende:
[..]
* Brilaap schaal allang weer doorgepast heeft naar de tafel.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zie nu dat er mensen met mijn icon hebben lopen spelen..
* Brilaap wacht op inkoppertje van een kinderachtige watterbalon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die waterballon in ga koppen
*schaal snel weer op tafel zet*quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef Brilaap het volgende:
[..]
* Brilaap wacht op inkoppertje van een kinderachtige watterbalon.
* Jaguarized daar een kratje Dommelsch bij zet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:32 schreef Brilaap het volgende:
[..]
* Brilaap schaal allang weer doorgepast heeft naar de tafel.
Best zin in een pilsje eigenlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
* Jaguarized daar een kratje Dommelsch bij zet.
*zet er 4 halve liters Jupiler bij...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:33 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Dit is wel een hele erge Stormfront.org icon.
* Brilaap pislje pakt en openmaakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen... de nederlandse vlag kleuren helpen wel mee in je iconquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Waarom associeren mensen hardcore eigenlijk met racisme alleen maar omdat een kleine groep zo idioot moet doen?
.
Dat schijnt in het zuiden erg in opkomst te zijn op de terrassen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
*zet er 4 halve liters Jupiler bij...
Reserve-belgen in het zuiden... maar dat is dan wel weer okequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat schijnt in het zuiden erg in opkomst te zijn op de terrassen.![]()
Dat heb ik niet gedaan... En waarom denken mensen dat je nazi bent als je een nederlandse vlag mooi vind?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen... de nederlandse vlag kleuren helpen wel mee in je icon
Weet ik veel...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan... En waarom denken mensen dat je nazi bent als je een nederlandse vlag mooi vind?.
* Janetje zit net buiten Maastricht in België "op kot" te zittenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat schijnt in het zuiden erg in opkomst te zijn op de terrassen.![]()
Kennen ze dat bij jullie ook danquote:
Op kot.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
* Janetje zit net buiten Maastricht in België "op kot" te zitten
Ok dan. Nu weer tijd voor bier en frituur.quote:
Ja we hebben hier net iets nieuws en het heet 'Alber Heijn' of zo en daar verkopen ze dit. Best puik voor een winkeliertje uit de Zaanstreek.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Kennen ze dat bij jullie ook dan?
Bij jullie ook al?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:41 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja we hebben hier net iets nieuws en het heet 'Alber Heijn' of zo en daar verkopen ze dit. Best puik voor een winkeliertje uit de Zaanstreek.
daarom ging et zo slecht met AH de laatste tijd... die winkels in et buitenlandquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:41 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja we hebben hier net iets nieuws en het heet 'Alber Heijn' of zo en daar verkopen ze dit. Best puik voor een winkeliertje uit de Zaanstreek.
quote:
Als ik jullie zo hoor zitten ze daar alquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:44 schreef Brilaap het volgende:
Bij jullie ook al Jaguarized!!! Dat gaat snel. Tsjonge jonge dat kan nooit goed gaan als ondernemingen zo hard gaan groeien. En zeker als ze naar het buitenland gaan.
Om de een of andere reden heb ik standaard Dommelsch of Heineken. Is Corona lekker?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:44 schreef Brilaap het volgende:
Bij jullie ook al Jaguarized!!! Dat gaat snel. Tsjonge jonge dat kan nooit goed gaan als ondernemingen zo hard gaan groeien. En zeker als ze naar het buitenland gaan.
Nou idd zeg!quote:
Zijn dat die hele kleine flesjes? Dus 275ml oid?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou idd zeg!
En ik heb ze nog liggen
Nee... 33cl!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zijn dat die hele kleine flesjes? Dus 275ml oid?
laatste restje van jouw 26e Jupiler?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:52 schreef Janetje het volgende:ze komen.. er is niets aan te doen
![]()
Ze zullen komen en alles overnemen.. overleven we dat wel??![]()
![]()
![]()
![]()
HET IS BEGONNEN... SCHUIL NU HET NOG KAN...
Verberg je!!!
ZE KOMEN... Ze komen!! ZE KOMEN... ze komen...
Trouwens, laatste restje uit een Jupiler blikje kan je maar beter wegflikkeren...
Hmm ik heb toch nog een verjaardag 10-9, leuk idee voor een cadeau wellicht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee... 33cl!
Met tiquila erin.... ook iets meer procent.. meen 5.7 ofzo
Lul maar stomquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:52 schreef Janetje het volgende:ze komen.. er is niets aan te doen
![]()
Ze zullen komen en alles overnemen.. overleven we dat wel??![]()
![]()
![]()
![]()
HET IS BEGONNEN... SCHUIL NU HET NOG KAN...
Verberg je!!!
ZE KOMEN... Ze komen!! ZE KOMEN... ze komen...
Trouwens, laatste restje uit een Jupiler blikje kan je maar beter wegflikkeren...
Tis echt heerlijk, kan ook met een citroen/limoen erin toch? (ben niet echt een expertquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm ik heb toch nog een verjaardag 10-9, leuk idee voor een cadeau wellicht.
1equote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:53 schreef Parvus het volgende:
[..]
laatste restje van jouw 26e Jupiler?![]()
Da Drunkyquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:53 schreef Parvus het volgende:
[..]
laatste restje van jouw 26e Jupiler?![]()
Hmmjah.. kosten 1,25 per stukquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm ik heb toch nog een verjaardag 10-9, leuk idee voor een cadeau wellicht.
Prachtige omschrijving van jezelf heb je daar gegeven...quote:
Hmm dan moeten we een karretje nemen dus.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Prachtige omschrijving van jezelf heb je daar gegeven...
quote:
Ze komen allemaal.. allemaal tegelijk...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:53 schreef Brilaap het volgende:
Wie komt Janetje? De nazi's weer? Of de Appie?
Haha.. ach je kan em wat verschillende bieren gevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm dan moeten we een karretje nemen dus.![]()
Nee want ik kruip gewoon in jouw kont om te schuilenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ze komen allemaal.. allemaal tegelijk...![]()
Maar goed.. dat vindt blubbie niet zo erg he?
Man dat doe ik al jaren...quote:
* Brilaap de één a laatste paktquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Bitterballen al op?
Kan ook idd. We hebben al zo'n shampoo flesje met zo'n verhaaltje erop. Hij wordt 21.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Haha.. ach je kan em wat verschillende bieren geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |