Blub...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Was dat niet rompompom? Graag gedaan hoor lieverd.. ik help mensen graag aan een bijnaam..
Blub...
Ja, wrijf het er maar in!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Wat weet je allemaal niet meer dan?
Ohja, dat weet je dus niet...
* Brilaap pakt een lekkere bitterbal en 'doopt deze in de naam van de vader, de zoon en de heilige geest' in de mosterdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:23 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized geeft de overvolle schaal door.
Is goed schat.quote:
Wel doorgeven he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:25 schreef Brilaap het volgende:
[..]
* Brilaap pakt een lekkere bitterbal en 'doopt deze in de naam van de vader, de zoon en de heilige geest' in de mosterd.
Lekker.. of zijn ze al opquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een schaaltje bitterballen! Wie wil!
Moeder is jarig![]()
Kijk... daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:26 schreef Brilaap het volgende:
* Brilaap past schaal met bitterballen en uber lekkere Groningse mosterd door -->
Ik bedoelde eigenlijk Janetje, maar jouw ook nu je bitterballen heb gescoord. Feli aan je moederquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is goed schat.Of bedoelde je mij niet?
![]()
![]()
Ik geef het door.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:27 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Janetje, maar jouw ook nu je bitterballen heb gescoord. Feli aan je moeder.
Nice.. gimme gimme gimme onequote:
Brilaap heeft hem.quote:
*waterballon naar Brilaap gooit...quote:
quote:
Leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zie nu dat er mensen met mijn icon hebben lopen spelen..
* Brilaap schaal allang weer doorgepast heeft naar de tafelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
*waterballon naar Brilaap gooit...
Dit is wel een hele erge Stormfront.org iconquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zie nu dat er mensen met mijn icon hebben lopen spelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |