Daar ben ik vorig jaar geweest. Dit jaar was New York aan de beurt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:01 schreef RalphLauren het volgende:
Ik ga zelf denk ik tijdje naar Los Angeles met twee goeie vrienden![]()
alsof het nix kostquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:01 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Daar ben ik vorig jaar geweest. Dit jaar was New York aan de beurt.![]()
Volgend jaar wellicht China.
Ik weet niet wat een reisje naar China kost. Moet ik me nog in verdiepen, maar het kwam een beetje in me op.quote:
Zo duur is een reisje van 2 weken China nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:42 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een reisje naar China kost. Moet ik me nog in verdiepen, maar het kwam een beetje in me op.
Waarom zou je dan naar Mallorca gaan, als je toch All Inclusive gaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:27 schreef ivetje het volgende:
Mallorca misschien, zusje van mijn vriend is er geweest en het zag er echt super uit!! En er zijn all-inclusive hotels dus dat is goed. Anders wordt het waarschijnlijk gewoon Turkije weer
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:53 schreef Vava het volgende:
Waarom zou je dan naar Mallorca gaan, als je toch All Inclusive gaatmeer dan het hotel zie je toch niet dan
![]()
Ga slapen dan als je moe bent, deze geeuw slaat nergens opquote:
Het blijft zeker veel geld. Al kun je het zo duur maken als je wilt natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Zo duur is een reisje van 2 weken China nietik heb er best wat gezien die rond de 1000 a 1500 euro kosten
niet dat het heel goedkoop is, maar vergeleken met andere landen valt het mee, dat was jaren geleden wel anders
Jouw laatste 2 posts in dit topic slaan nergens opquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:53 schreef Vava het volgende:
Ga slapen dan als je moe bent, deze geeuw slaat nergens op
Cuba ga ik volgend jaar naartoe, ik hoor alleen maar goeie verhalenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:26 schreef Developersrus het volgende:
Brazilie, Alaska of Canada, ik ben er nog niet helemaal uit. Ik ben onlangs naar Cuba geweest en dit was ronduit super!
je kunt beter naar een centerpark gaan, of kamperen in Zeeland, op vakantie naar het buitenland gaan is slecht voor de Nederlandse economiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:30 schreef Meki het volgende:
Marokko & Spanje en mogelijk westelijke Sahara en Mauritanie
jah dat kan ook maar het weer is niet goedquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt beter naar een centerpark gaan, of kamperen in Zeeland, op vakantie naar het buitenland gaan is slecht voor de Nederlandse economie![]()
fijne principes heb je, beetje zon en je vergeet zequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:37 schreef Meki het volgende:
[..]
jah dat kan ook maar het weer is niet goed![]()
Reizen is mijn stille Hobby.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:01 schreef Meki het volgende:
wereldreis Renz0r
nu nog naar Afrika en Zuid-Amerika en Australiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:09 schreef renz0r het volgende:
[..]
Reizen is mijn stille Hobby.
[afbeelding]
And growing every year with 1 or 2 countrys.
ik denk dat ik ook een wereldreis ga maken dan leer je alle culturen van elke land kennen en dat is juist leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef renz0r het volgende:
Juah! Afrika eerst.
Zuid Amerika wordt Brazilie. Dat wordt binnen 5 jaar
Australie komt in combi met Nieuw Zeeland. Dit is nog nog ff wachten.
Das juist zo mooi!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef Meki het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook een wereldreis ga maken dan leer je alle culturen van elke land kennen en dat is juist leuk
En als Oranje het red(waar ik wel vanuit ga), het WK in Duitsland uiteraard!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:58 schreef spurs het volgende:
Volgend jaar zomer ga ik zeker naar Bulgarije en Macedonië en waarschijnlijk worden Servië(Belgrado), Griekenland(omgeving Thessaloniki) en Oekranië ook aangedaan.....
Welk hotel?quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Curacao
Mijn nicht is daar voor een jaar heen omdat haar vriend daar voor de mariniers naar toe moest. Ze zijn hiervoor ook al een keer in Curacao en Aruba geweest en toen ben ik bijde keren ook op bezoek geweest. We slapen dus gewoon bij hun in het huisje.quote:
Het is nu in Zweden en Noorwegen beter weer dan in NLquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zat te denken aan Scandinavie, maar het weer he
Anders Mallorca of Engeland/Ierland/Schotland
Is het ook. Ik doe het rustig aan. Gewoon elk jaar 1 a 2 landen max erbij. Nieuwe dan he.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef Meki het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook een wereldreis ga maken dan leer je alle culturen van elke land kennen en dat is juist leuk
wat een reisjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:09 schreef renz0r het volgende:
[..]
Is het ook. Ik doe het rustig aan. Gewoon elk jaar 1 a 2 landen max erbij. Nieuwe dan he.
Het kost natuurlijk een aantal duiten en ik heb natuurlijk ook gewoon mijn school en dingen.
Het zijn dan ook de grotere schoolvakanties van een week of langer die dan mij richting een ander land sturen.
Dit jaar:
Voorjaarsvakantie: Verenigde Arababische Emiraten, Dubai. Wintersport afgelast en centraal Arabie leek mij zeer intressant Vooral omdat dit een stad in opbouw is.
Meivakantie: Niks, te druk met school, veel achterstanden. Alles netjes gehaald en geslaagd!
Zomervakantie: Malta, omdat ik het er vorig jaar ook reuze naar mijn zin had en Indonesie, cadeautje van mn oude school (zie topic: reisverslag Indonesie)
Herfstvakantie: Nog niks, maar er wordt wel gespeculeerd
Kerstvakantie: Safari, Kenya OF Zuid Afrika.
Van alle reizen van dit jaar staan fotos online. Deze staan op mn siteHet zijn fotos van de reizen die ik vanaf 2004 heb gemaakt. Sinds toen had ik namelijk een digicam
Dat jij dan de hele dag in je hotel blijft zitten doe je zelf hoor, maar wij gaan er ook gewoon op uit net zoals elk ander mens!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:53 schreef Vava het volgende:
[..]
Waarom zou je dan naar Mallorca gaan, als je toch All Inclusive gaatmeer dan het hotel zie je toch niet dan
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:36 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat jij dan de hele dag in je hotel blijft zitten doe je zelf hoor, maar wij gaan er ook gewoon op uit net zoals elk ander mens!
Misschien zou je er wat meer over moeten lezen ofzo. Het is echt niet zo dat je de hele dag op je hotel blijft zitten en geen flikker doet hoor. Ok, die mensen heb je wel. Maar ik ben 2 jaar geleden naar kusadasi geweest all-inclusive en heb een geweldige vakantie gehad. Heb heel kusadasi gezien, ben naar efeze geweest, dagje naar een waterpark etc. En ja, ik ben idd niet uit eten geweest want dat zit erbij in. En ja, dat vinden wij heerlijk. Alles is betaald, geen gedoe met "waar zullen we nu gaan eten". Je wordt lekker bediend overal, alles is gratis, je wordt in de watten gelegd (bij een goed hotel krijg je zelfs gratis massages en kapper etc).quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:32 schreef Vava het volgende:
[..]
ik en de hele dag in mijn hotel blijven
hooguit als ik wakker word om me te wassen en aan te kleden, de rest van de dag ben ik de hort op, tot ik tegen bedtijd weer terug kom
![]()
Ik ga niet voor een hotel op vakantiedaarom vind ik het hotel ook totaal onbelangrijk!! En ga ik al helemaal niet naar een all inclusive
![]()
Ho ho.... ik veroordeel niemand. Ik hou gewoon niet van die All Inclusive dingen maar als jij het leuk vindt, gewoon naartoe gaan natuurlijk. Ik weet best wat All Inlusive is hoor dus meer lezen erover laat ik liever.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:57 schreef ivetje het volgende:
-Lap tekst-
Leuk stedentripje? Ik ga dit najaar nog 5 dagen naar Berlijn, daar ben ik ook nog nooit geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:08 schreef PeRi het volgende:
Deze winter met wintersport! Voor het eerst! Spannend, maar ik heb er wel zin in.![]()
Zomer wordt twee weken Miami met een vriendin en nog op vakantie met mn vriend. Waarheen weten we nog niet en wellicht verzetten we het naar de herfst, zoals dit jaar. Dit omdat hij 's zomers werkt in de Pyreneëen en ik ook meestal even weg ben. Allebei twee keer in een zomer weg kost erg veel geld (dat we niet hebben). Maar het liefst gaan we wel in de zomer.
Voor deze herfst zijn we naargeestig op zoek naar een leuke lastminute, moeilijk wel want gaat allemaal om die suffe strandvakanties en dat is iets wat we niet willen en het moet ook iets zijn waar we nog niet geweest zijn.
Berlijn zijn we al geweest deze zomer. We doen vaker stedentripjes, willen eigenlijk een keer echt een luiervakantie toch wel, maar niet een standaard strandvakantie. Moet wel wat te zien zijn. We blijven zoeken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:37 schreef Vava het volgende:
[..]
Leuk stedentripje? Ik ga dit najaar nog 5 dagen naar Berlijn, daar ben ik ook nog nooit geweest.
Ik vond zuid Spanje erg leuk, kan je al die mooie steden daar bezoeken, Sevilla, Granada, Cordoba, Ronda en natuurlijk die mooie schattige dorpjes daarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Berlijn zijn we al geweest deze zomer. We doen vaker stedentripjes, willen eigenlijk een keer echt een luiervakantie toch wel, maar niet een standaard strandvakantie. Moet wel wat te zien zijn. We blijven zoeken.
Buiten cultuur is er in die dingen die jij noemt vooral veel ruige natuur. En leuk uitgaan in de steden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:59 schreef DaYwALKuR het volgende:
Lastig, aan de ene kant Mallorca en dan All-Inclusive ofzo... flink zuipen en op strand hangen
Aan de andere kant:
- Paar weken door Engeland/Wales/Schotland/Ierland trekken (maja ben niet zo'n cultuur liefhebber, dus weet eigenlijk wat ik daar zou moeten doen)
- Scandinavie (zelfde reden: ben niet zo'n cultuur liefhebber).
Zal wel een All-in worden
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:19 schreef Ice_Cold het volgende:
Haaiiiiiiiiii you all,
Beetje vroeg, I know. Zomer is hier eigenlijk nog in volle gang maar je kunt nooit vroeg beginnen met te bedenken, 'waar gaat de reis volgende zomer naartoe????'.
Bridgen in de Algarve is voor sommige mensen super, voor anderen een no-no. 16 dage Lesbos idem.quote:Dus.. mijn vraag aan jullie allemaal, waar waas het super dit jaar?? Waarom was het er super?? Wat is er een absolute must en een big no-no??
Irak, Kirgizië, Noord Korea, Nieuw Guinea, Afghanistan en Algerijequote:Waar moeten we zeker NIET naartoe
de rest, als je maar je tandenborstel niet vergeet en je de juist kleding aantrektquote:en waar dus juist WEL???
Nee ik weet ook niet waar jullie naar toe gaan, maar houdt ons niet langer in spanning, vertel het nuquote:Kheb eigenlijk nog geen flauw idee waar we naartoe gaan volgend jaar maar ik hoop dat we er met jullie hulp achter komen en zo helpen we elkaar allemaal een beetje! Hoop dat er veel reacties komen... hoor het wel!
hetzelfdequote:Doeggggg xxxies
Owja, fijn weekend allemaal (als uberhaupt iemand dit leest..)
Kga effe een kijkje nemen!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef DutchTrain het volgende:
Bridgen in de Algarve is voor sommige mensen super, voor anderen een no-no. 16 dage Lesbos idem.![]()
[..]
Uhmm... idd. een big no-no
[quote]Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef DutchTrain het volgende:
Irak, Kirgizië, Noord Korea, Nieuw Guinea, Afghanistan en Algerije
[..]
Kirgizië niet????? Heeeeeeee verdorie nou.. heb net een boekje gehaald met allemaal all-inclusive hotels in Kirgizië, gaat dat feest weer's niet door!
de rest, als je maar je tandenborstel niet vergeet en je de juist kleding aantrekt![]()
[..]
En als ik dat vergeet... maakt allemaal nix kun je daar namelijk ook kopen! Ofja, mag ik toch hopen!
Nee ik weet ook niet waar jullie naar toe gaan, maar houdt ons niet langer in spanning, vertel het nu![]()
[..]
Kijk, als ik dat al wist dan had ik dit topic niet gestart!!!!!
hetzelfde![]()
[..]
Jah, jij ook nog een keer van hetzelfde
wellicht dat dit je helpt:
Waar ga jij naar toe in 2005?
Waar ga jij naartoe in 2005 ? deeltje twee
Het waar ga je volgend jaar heen op vakantie topic!
Fucking hell; hoe moet ik dat nu al weten?quote:Waar gaan we naartoe in de zomer van 2006???????????
Op het "quote-knopje" klikkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:00 schreef Ice_Cold het volgende:
Even tussendoor... iemand misschien??? Hoe krijg ik de quotes van iemand in een berichtje en dan mijn eigen, erbij getypte nieuwe tekst, eronder... hopeloos-pc-geval, erg he!
Dat doe ik nu dus.... (even kijken of 't lukt!)quote:
Gebruik in dat soort gevallen de quote splitterquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:05 schreef Ice_Cold het volgende:
Strange..
Maar hoe moet dat dan bij meerdere quote's...
New York.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:19 schreef Ice_Cold het volgende:
Dus.. mijn vraag aan jullie allemaal, waar waas het super dit jaar??
Juist wel!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef DutchTrain het volgende:
Irak, Kirgizië, Noord Korea, Nieuw Guinea, Afghanistan en Algerije
Aah.. 2006quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, een herst-topic.
Waar ga jij heen in de herfst van 2006?
Peru, Colombia en Argentinië.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:20 schreef Vogue het volgende:
Marokko, Venezuela, Mexico, Guatemala, Belize en Honduras. En Parijs als afsluitertje
En jij?
La Sierra kun je beter mijden inderdaad. Nu is mijden een groot woord, maar sommige gebieden in Colombia kunnen best link zijn. Ik ga naar de grote steden. Cali, Medellin en Bogota. Die zijn gewoon veilig, behalve de echte pauperbarrios dan, maar dat geldt voor elke stad zowat. In Parijs zijn er ook buurten waar je niet graag komt. Cartagena is ook heel erg veilig trouwens en dat schijnt ook zeker de moeite waard te zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 00:22 schreef Vogue het volgende:
Wat ga je in Colombia doen? Daar zal ik graag eens naartoe willen. Dacht dat bepaalde delen wel veilig waren (o.a. Cartegena en Bogota) maar ik heb van de week zo'n trieste documentaire gezien over la Sierra dat het me toch niet al te veilig lijkt.
Daarom, achterbuurten zijn er altijd, in de ene stad wat meer dan in de andere. In Colombia zijn de steden juist stukken veiliger dan veel rurale gebieden.quote:Op zondag 4 september 2005 00:28 schreef Setambre het volgende:
Maakt geen reet uit waar je komt er zijn altijd achterstands buurten. Loop s'nachts maar is door de Bijlmer
Ik ga naar Parijs
Eerste guess was nyhavn in Kopenhagen, Denemarken...quote:Op maandag 5 september 2005 03:34 schreef Klingon het volgende:
Hopelijk naar NY in januari, Oostenrijk in februari....en de zomervakantie weet ik nog niet. Iemand enig idee welke stad dit is trouwens? Ziet er mooi uit, maar kan echt geen aanknopingspunt vinden. Nu schijnen er hier FOK!kers te zijn die wat beter bekend zijn in de reiswereld:
[afbeelding]
Ergens op de nederlandse antillen heb je toch ook van die gekleurde huizen...kan zo alleen niet vinden welk eiland...quote:Op maandag 5 september 2005 03:34 schreef Klingon het volgende:
Hopelijk naar NY in januari, Oostenrijk in februari....en de zomervakantie weet ik nog niet. Iemand enig idee welke stad dit is trouwens? Ziet er mooi uit, maar kan echt geen aanknopingspunt vinden. Nu schijnen er hier FOK!kers te zijn die wat beter bekend zijn in de reiswereld:
[afbeelding]
Willemstad, Curacao. Heb er gewoond.quote:Op maandag 5 september 2005 03:34 schreef Klingon het volgende:
[afbeelding]
verdomme ik hoopte al dat er nog niemand had geantwoordquote:Op maandag 5 september 2005 09:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Willemstad, Curacao. Heb er gewoond.Die kant van de stad is Punda.
Zorg dat je er een auto krijgt, zonder ben je nergens.quote:Op maandag 5 september 2005 15:05 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
verdomme ik hoopte al dat er nog niemand had geantwoordwil over een paar jaar wel een stage op curacao gaan lopen een aantal maanden. lijkt me erg leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |