Gebruik in dat soort gevallen de quote splitterquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:05 schreef Ice_Cold het volgende:
Strange..
Maar hoe moet dat dan bij meerdere quote's...
New York.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:19 schreef Ice_Cold het volgende:
Dus.. mijn vraag aan jullie allemaal, waar waas het super dit jaar??
Juist wel!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef DutchTrain het volgende:
Irak, Kirgizië, Noord Korea, Nieuw Guinea, Afghanistan en Algerije
Aah.. 2006quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, een herst-topic.
Waar ga jij heen in de herfst van 2006?
Peru, Colombia en Argentinië.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:20 schreef Vogue het volgende:
Marokko, Venezuela, Mexico, Guatemala, Belize en Honduras. En Parijs als afsluitertje
En jij?
La Sierra kun je beter mijden inderdaad. Nu is mijden een groot woord, maar sommige gebieden in Colombia kunnen best link zijn. Ik ga naar de grote steden. Cali, Medellin en Bogota. Die zijn gewoon veilig, behalve de echte pauperbarrios dan, maar dat geldt voor elke stad zowat. In Parijs zijn er ook buurten waar je niet graag komt. Cartagena is ook heel erg veilig trouwens en dat schijnt ook zeker de moeite waard te zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 00:22 schreef Vogue het volgende:
Wat ga je in Colombia doen? Daar zal ik graag eens naartoe willen. Dacht dat bepaalde delen wel veilig waren (o.a. Cartegena en Bogota) maar ik heb van de week zo'n trieste documentaire gezien over la Sierra dat het me toch niet al te veilig lijkt.
Daarom, achterbuurten zijn er altijd, in de ene stad wat meer dan in de andere. In Colombia zijn de steden juist stukken veiliger dan veel rurale gebieden.quote:Op zondag 4 september 2005 00:28 schreef Setambre het volgende:
Maakt geen reet uit waar je komt er zijn altijd achterstands buurten. Loop s'nachts maar is door de Bijlmer
Ik ga naar Parijs
Eerste guess was nyhavn in Kopenhagen, Denemarken...quote:Op maandag 5 september 2005 03:34 schreef Klingon het volgende:
Hopelijk naar NY in januari, Oostenrijk in februari....en de zomervakantie weet ik nog niet. Iemand enig idee welke stad dit is trouwens? Ziet er mooi uit, maar kan echt geen aanknopingspunt vinden. Nu schijnen er hier FOK!kers te zijn die wat beter bekend zijn in de reiswereld:
[afbeelding]
Ergens op de nederlandse antillen heb je toch ook van die gekleurde huizen...kan zo alleen niet vinden welk eiland...quote:Op maandag 5 september 2005 03:34 schreef Klingon het volgende:
Hopelijk naar NY in januari, Oostenrijk in februari....en de zomervakantie weet ik nog niet. Iemand enig idee welke stad dit is trouwens? Ziet er mooi uit, maar kan echt geen aanknopingspunt vinden. Nu schijnen er hier FOK!kers te zijn die wat beter bekend zijn in de reiswereld:
[afbeelding]
Willemstad, Curacao. Heb er gewoond.quote:Op maandag 5 september 2005 03:34 schreef Klingon het volgende:
[afbeelding]
verdomme ik hoopte al dat er nog niemand had geantwoordquote:Op maandag 5 september 2005 09:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Willemstad, Curacao. Heb er gewoond.Die kant van de stad is Punda.
Zorg dat je er een auto krijgt, zonder ben je nergens.quote:Op maandag 5 september 2005 15:05 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
verdomme ik hoopte al dat er nog niemand had geantwoordwil over een paar jaar wel een stage op curacao gaan lopen een aantal maanden. lijkt me erg leuk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |