Leuk stedentripje? Ik ga dit najaar nog 5 dagen naar Berlijn, daar ben ik ook nog nooit geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:08 schreef PeRi het volgende:
Deze winter met wintersport! Voor het eerst! Spannend, maar ik heb er wel zin in.![]()
Zomer wordt twee weken Miami met een vriendin en nog op vakantie met mn vriend. Waarheen weten we nog niet en wellicht verzetten we het naar de herfst, zoals dit jaar. Dit omdat hij 's zomers werkt in de Pyreneëen en ik ook meestal even weg ben. Allebei twee keer in een zomer weg kost erg veel geld (dat we niet hebben). Maar het liefst gaan we wel in de zomer.
Voor deze herfst zijn we naargeestig op zoek naar een leuke lastminute, moeilijk wel want gaat allemaal om die suffe strandvakanties en dat is iets wat we niet willen en het moet ook iets zijn waar we nog niet geweest zijn.
Berlijn zijn we al geweest deze zomer. We doen vaker stedentripjes, willen eigenlijk een keer echt een luiervakantie toch wel, maar niet een standaard strandvakantie. Moet wel wat te zien zijn. We blijven zoeken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:37 schreef Vava het volgende:
[..]
Leuk stedentripje? Ik ga dit najaar nog 5 dagen naar Berlijn, daar ben ik ook nog nooit geweest.
Ik vond zuid Spanje erg leuk, kan je al die mooie steden daar bezoeken, Sevilla, Granada, Cordoba, Ronda en natuurlijk die mooie schattige dorpjes daarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Berlijn zijn we al geweest deze zomer. We doen vaker stedentripjes, willen eigenlijk een keer echt een luiervakantie toch wel, maar niet een standaard strandvakantie. Moet wel wat te zien zijn. We blijven zoeken.
Buiten cultuur is er in die dingen die jij noemt vooral veel ruige natuur. En leuk uitgaan in de steden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:59 schreef DaYwALKuR het volgende:
Lastig, aan de ene kant Mallorca en dan All-Inclusive ofzo... flink zuipen en op strand hangen
Aan de andere kant:
- Paar weken door Engeland/Wales/Schotland/Ierland trekken (maja ben niet zo'n cultuur liefhebber, dus weet eigenlijk wat ik daar zou moeten doen)
- Scandinavie (zelfde reden: ben niet zo'n cultuur liefhebber).
Zal wel een All-in worden
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:19 schreef Ice_Cold het volgende:
Haaiiiiiiiiii you all,
Beetje vroeg, I know. Zomer is hier eigenlijk nog in volle gang maar je kunt nooit vroeg beginnen met te bedenken, 'waar gaat de reis volgende zomer naartoe????'.
Bridgen in de Algarve is voor sommige mensen super, voor anderen een no-no. 16 dage Lesbos idem.quote:Dus.. mijn vraag aan jullie allemaal, waar waas het super dit jaar?? Waarom was het er super?? Wat is er een absolute must en een big no-no??
Irak, Kirgizië, Noord Korea, Nieuw Guinea, Afghanistan en Algerijequote:Waar moeten we zeker NIET naartoe
de rest, als je maar je tandenborstel niet vergeet en je de juist kleding aantrektquote:en waar dus juist WEL???
Nee ik weet ook niet waar jullie naar toe gaan, maar houdt ons niet langer in spanning, vertel het nuquote:Kheb eigenlijk nog geen flauw idee waar we naartoe gaan volgend jaar maar ik hoop dat we er met jullie hulp achter komen en zo helpen we elkaar allemaal een beetje! Hoop dat er veel reacties komen... hoor het wel!
hetzelfdequote:Doeggggg xxxies
Owja, fijn weekend allemaal (als uberhaupt iemand dit leest..)
Kga effe een kijkje nemen!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef DutchTrain het volgende:
Bridgen in de Algarve is voor sommige mensen super, voor anderen een no-no. 16 dage Lesbos idem.![]()
[..]
Uhmm... idd. een big no-no
[quote]Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef DutchTrain het volgende:
Irak, Kirgizië, Noord Korea, Nieuw Guinea, Afghanistan en Algerije
[..]
Kirgizië niet????? Heeeeeeee verdorie nou.. heb net een boekje gehaald met allemaal all-inclusive hotels in Kirgizië, gaat dat feest weer's niet door!
de rest, als je maar je tandenborstel niet vergeet en je de juist kleding aantrekt![]()
[..]
En als ik dat vergeet... maakt allemaal nix kun je daar namelijk ook kopen! Ofja, mag ik toch hopen!
Nee ik weet ook niet waar jullie naar toe gaan, maar houdt ons niet langer in spanning, vertel het nu![]()
[..]
Kijk, als ik dat al wist dan had ik dit topic niet gestart!!!!!
hetzelfde![]()
[..]
Jah, jij ook nog een keer van hetzelfde
wellicht dat dit je helpt:
Waar ga jij naar toe in 2005?
Waar ga jij naartoe in 2005 ? deeltje twee
Het waar ga je volgend jaar heen op vakantie topic!
Fucking hell; hoe moet ik dat nu al weten?quote:Waar gaan we naartoe in de zomer van 2006???????????
Op het "quote-knopje" klikkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:00 schreef Ice_Cold het volgende:
Even tussendoor... iemand misschien??? Hoe krijg ik de quotes van iemand in een berichtje en dan mijn eigen, erbij getypte nieuwe tekst, eronder... hopeloos-pc-geval, erg he!
Dat doe ik nu dus.... (even kijken of 't lukt!)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |