We landen op Puerto Plata en dan gaan we met de bus naar onze bestemming, zeven kilometer verderop ( Sosua)quote:Punta cana of Puerto plata?
Nope, jammer genoeg niet. Afgelopen januari voor het eerst in de DR geweest maar dan inquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:46 schreef Angelcakes het volgende:
In het vorige deel vroeg Yorout in de laatste post waar wij naartoe gingen
[..]
We landen op Puerto Plata en dan gaan we met de bus naar onze bestemming, zeven kilometer verderop ( Sosua)
Ben je er zelf ooit geweest ?
thanks, de kriebels zijn er al iigquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:51 schreef Yorout het volgende:
[..]
Afgelopen januari voor het eerst in de DR geweest maar dan in
Punta cana. Weekje, veel te kort natuurlijkmaar wel heeeeeel erg prettig!!! Je zult niet teleurgesteld worden hoor, veel plezier alvast!
He ik ben in 2003 in Dom Rep geweest in Puerto Plata was echt super gaaf zat in hotel Riu Merenguequote:Op woensdag 9 maart 2005 10:46 schreef Angelcakes het volgende:
In het vorige deel vroeg Yorout in de laatste post waar wij naartoe gingen
[..]
We landen op Puerto Plata en dan gaan we met de bus naar onze bestemming, zeven kilometer verderop ( Sosua)
Ben je er zelf ooit geweest ?
Punta Cana, Hotel Bahia Principe --> geweldig. Zie ook http://www.dominicaanse-republiek.comquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:14 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
He ik ben in 2003 in Dom Rep geweest in Puerto Plata was echt super gaaf zat in hotel Riu Merengue
Sosua was ook mooi. vind het echt een super land ga er zeker nog een x heen.
Op Dom Rep bezichtig je meer en ga je natuurlijk niet heen voor het zuipen en feesten.
Maar dit jaar ga ik naar turkije of kreta met vrienden lekker feesten enzo
we weten alleen nog niet welke we moeten kiezen we willen echt een feest vakantie
dus als iemand nog tips heeft laat het me ff weten (als het kan gelijk het hotel enzo)
![]()
Ow?? Volgens mij heb ik der alleen maar zitten zuipen en feesten, op de voodoo excursie naar Haiti na dan (in een gepanserde bus omdat het er redelijk gevaarlijk schijnt te zijn)quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:14 schreef gangsta-mario het volgende:
Op Dom Rep bezichtig je meer en ga je natuurlijk niet heen voor het zuipen en feesten.
Waar ben je in Afrika geweest?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ow?? Volgens mij heb ik der alleen maar zitten zuipen en feesten, op de voodoo excursie naar Haiti na dan (in een gepanserde bus omdat het er redelijk gevaarlijk schijnt te zijn)
Maar ik ga dit jaar naar Californie in September ergens!
Ben ik gewoon op alle werelddelen geweest!Antartica daargelaten!
![]()
Hahah jah dat is ook wel zo maar ik bedoel als ik in zo'n land ben ik ook wa zien en niet alleen maar op het strand liggen met bier om daarna op te staan en te gaan douche om vervolgens weer te gaan zuipen in een disco/bar ,maar dat is wat ik dit jaar ga doen zeg maar!quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ow?? Volgens mij heb ik der alleen maar zitten zuipen en feesten, op de voodoo excursie naar Haiti na dan (in een gepanserde bus omdat het er redelijk gevaarlijk schijnt te zijn)
Maar ik ga dit jaar naar Californie in September ergens!
Ben ik gewoon op alle werelddelen geweest!Antartica daargelaten!
![]()
op camping Park Umag (ex. Ladin Gaj) werken voor een reisorganisatie, ligt tussen umag en novigrad in.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat voor vakantiewerk en waar?
Over land is het behoorlijk goedkoopquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:32 schreef AKnynke het volgende:
de plannen blijven veranderen, Op dit moment is het een maand Baltische staten. En het wordt nu serieus, de zoektocht naar goedkope tickets is begonnen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |