abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25438735
In het vorige deel vroeg Yorout in de laatste post waar wij naartoe gingen
quote:
Punta cana of Puerto plata?
We landen op Puerto Plata en dan gaan we met de bus naar onze bestemming, zeven kilometer verderop ( Sosua)
Ben je er zelf ooit geweest ?

edit
nu met link naar het vorige deel

[ Bericht 15% gewijzigd door UIO_AMS op 09-03-2005 12:34:18 (zie edit) ]
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_25438750
  • Eind april weekje Normandië.
  • Deze zomer 30 dagen China, Tibet en Honk Kong met Djoser.
  • Najaar misschien nog een weekend naar Barcolona.

• "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      woensdag 9 maart 2005 @ 10:50:50 #3
    63358 Radyhyn
    Melodramatic fool
    pi_25438802
    Wij gaan met de pasen naar de Belgische Ardennen.
    Gezellig met een paar vrienden in een huisje in de buurt van Durbuy
    Yeah! *Heeft er zin in*
    Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
    Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
      woensdag 9 maart 2005 @ 10:51:36 #4
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_25438819
    quote:
    Op woensdag 9 maart 2005 10:46 schreef Angelcakes het volgende:
    [..]

We landen op Puerto Plata en dan gaan we met de bus naar onze bestemming, zeven kilometer verderop ( Sosua)
    Nope, jammer genoeg niet. Afgelopen januari voor het eerst in de DR geweest maar dan in
    Punta cana. Weekje, veel te kort natuurlijk maar wel heeeeeel erg prettig!!! Je zult niet teleurgesteld worden hoor, veel plezier alvast!
    A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
      woensdag 9 maart 2005 @ 10:57:22 #5
    11729 killerkef
    Veni, Vidi, Prutsum Erat
    pi_25438944
    Santa Monica, LA en San Fransico
    pi_25438958
    Vorige week net naar Antwerpen en Brussel geweest voor een paar dagen.
    In April naar Londen.
    In Juni naar Spanje.
    In Juli naar Vlieland.

En dan is het geld wel op ben ik bang...
      woensdag 9 maart 2005 @ 10:59:33 #7
    60646 Jereon
    Ik denk dat ik bestond...
    pi_25438982
    Ik ga richting 2006
    Ik besta, of dacht ik dat maar?
    pi_25439049
    quote:
    Op woensdag 9 maart 2005 10:51 schreef Yorout het volgende:

[..]

Afgelopen januari voor het eerst in de DR geweest maar dan in
    Punta cana. Weekje, veel te kort natuurlijk maar wel heeeeeel erg prettig!!! Je zult niet teleurgesteld worden hoor, veel plezier alvast!
    thanks, de kriebels zijn er al iig
    “The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
    Amsterdam ... zo slecht nog niet
    TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
      woensdag 9 maart 2005 @ 11:13:06 #9
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_25439210
    - In januari in de Dominicaanse Republiek geweest
    - eind april begin mei 2 weekjes naar Toscane
    - Zomer ??? Waarschijnlijk daagjes/weekendjes
    - Augustus of September St' Maarten (vriendin opzoeken die dan aan het stage lopen is)
    - Wellicht nog naar Frankrijk voor een aantal objeten (misschien wel emigreren naar Frankrijk in 2006) of paardrijvakantie
    pi_25439231
    quote:
    Op woensdag 9 maart 2005 10:46 schreef Angelcakes het volgende:
    [..]

He ik ben in 2003 in Dom Rep geweest in Puerto Plata was echt super gaaf zat in hotel Riu Merengue
    Sosua was ook mooi. vind het echt een super land ga er zeker nog een x heen.
    Op Dom Rep bezichtig je meer en ga je natuurlijk niet heen voor het zuipen en feesten.
    Maar dit jaar ga ik naar turkije of kreta met vrienden lekker feesten enzo
    we weten alleen nog niet welke we moeten kiezen we willen echt een feest vakantie
    dus als iemand nog tips heeft laat het me ff weten (als het kan gelijk het hotel enzo)

woensdag 9 maart 2005 @ 11:20:19 #11
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_25439316
    quote:
    Op woensdag 9 maart 2005 11:14 schreef gangsta-mario het volgende:

[..]

He ik ben in 2003 in Dom Rep geweest in Puerto Plata was echt super gaaf zat in hotel Riu Merengue
    Sosua was ook mooi. vind het echt een super land ga er zeker nog een x heen.
    Op Dom Rep bezichtig je meer en ga je natuurlijk niet heen voor het zuipen en feesten.
    Maar dit jaar ga ik naar turkije of kreta met vrienden lekker feesten enzo
    we weten alleen nog niet welke we moeten kiezen we willen echt een feest vakantie
    dus als iemand nog tips heeft laat het me ff weten (als het kan gelijk het hotel enzo)

Punta Cana, Hotel Bahia Principe --> geweldig. Zie ook http://www.dominicaanse-republiek.com
      woensdag 9 maart 2005 @ 11:21:42 #12
    116015 SicSicSics
    Crushing Cranial Contents!
    pi_25439340
    quote:
    Op woensdag 9 maart 2005 11:14 schreef gangsta-mario het volgende:

Ow?? Volgens mij heb ik der alleen maar zitten zuipen en feesten, op de voodoo excursie naar Haiti na dan (in een gepanserde bus omdat het er redelijk gevaarlijk schijnt te zijn)

Maar ik ga dit jaar naar Californie in September ergens!

Ben ik gewoon op alle werelddelen geweest! Antartica daargelaten!
    Fine, fuck you then!
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
      woensdag 9 maart 2005 @ 11:27:51 #13
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_25439450
    quote:
    Op woensdag 9 maart 2005 11:21 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ow?? Volgens mij heb ik der alleen maar zitten zuipen en feesten, op de voodoo excursie naar Haiti na dan (in een gepanserde bus omdat het er redelijk gevaarlijk schijnt te zijn)

Waar ben je in Afrika geweest?
      woensdag 9 maart 2005 @ 11:29:37 #14
    116015 SicSicSics
    Crushing Cranial Contents!
    pi_25439483
    Egypte!

Ik ga volgend jaar naar Madagaskar, omdat een vriend van me daar geboren is en die wil een keer terug en ik heb belooft om mee te gaan!
    Fine, fuck you then!
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
    pi_25439570
    quote:
    Op woensdag 9 maart 2005 11:21 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hahah jah dat is ook wel zo maar ik bedoel als ik in zo'n land ben ik ook wa zien en niet alleen maar op het strand liggen met bier om daarna op te staan en te gaan douche om vervolgens weer te gaan zuipen in een disco/bar ,maar dat is wat ik dit jaar ga doen zeg maar!
    Jah haitie was nogal gevaarlijk jah wel apart gevoel heb je als je dat land binnen rijd
    pi_25477742
    6 maanden Argentinie maar das niet echt vakantie

Of eigenlijk wel
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_25480825
    In juni met school een week naar Toscane, in de zomervakantie 4 dagen met mijn moeder naar Stockholm, en in de herfstvakantie iig iets zonnigs.
    pi_25480853
    Ik blijf de hele zomer thuis
    pi_25481007
    afgelopen jaar egypte gedaan
    dit jaar ga ik naar de klote, en weer terug
    pi_25482067
    Ik zou naar de Verenigde Staten gaan, maar dat gaat niet door

Nu gaan we naar Side in Turkije
    pi_25482984
    5 maanden vakantiewerk in Istrie, Kroatie
    pi_25483444
    Wat voor vakantiewerk en waar?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      zaterdag 12 maart 2005 @ 12:32:12 #23
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_25487881
    de plannen blijven veranderen, Op dit moment is het een maand Baltische staten. En het wordt nu serieus, de zoektocht naar goedkope tickets is begonnen!
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_25488982
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 00:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Wat voor vakantiewerk en waar?
    op camping Park Umag (ex. Ladin Gaj) werken voor een reisorganisatie, ligt tussen umag en novigrad in.
      FOK!fotograaf zaterdag 12 maart 2005 @ 14:30:50 #25
    73911 ultra_ivo
    pi_25489240
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 12:32 schreef AKnynke het volgende:
    de plannen blijven veranderen, Op dit moment is het een maand Baltische staten. En het wordt nu serieus, de zoektocht naar goedkope tickets is begonnen!
    Over land is het behoorlijk goedkoop
    In het weekend door Duitsland met Schönes Wochenende ticket, dan door Polen op Poolse kaartjes. Vanaf Warschau de directe trein naar Kaunas en Vilnius. Als je er eenmaal bent is reizen hardstikke goedkoop.
      zaterdag 12 maart 2005 @ 14:45:43 #26
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_25489447
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 14:30 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Over land is het behoorlijk goedkoop
    In het weekend door Duitsland met Schönes Wochenende ticket, dan door Polen op Poolse kaartjes. Vanaf Warschau de directe trein naar Kaunas en Vilnius. Als je er eenmaal bent is reizen hardstikke goedkoop.
    Dat is natuurlijk ook nog een optie! heb me tot nu toe alleen op vliegen geconcentreerd, maar ik hou eigenlijk helemaal niet van vliegen, de trein heeft toch mijn voorkeur! Denk je dat we voor 160 die treinkaartjes kunnen regelen? Verstandig om dan maar eens bij de NS langs te gaan. verdorie, dat is ver vanuit maastricht!
      FOK!fotograaf zaterdag 12 maart 2005 @ 14:58:44 #27
    73911 ultra_ivo
    pi_25489613
    De NS zal je hier weinig tot niks over kunnen vertellen. Als ze het al weten zullen ze het je niet zeggen. Treinkaartjes ter plekke kopen is goedkoper.
    Voor 160 euro ben je zowat heen en terug
    Een Schönes Wochenende Ticket kost 35 euro, mag je met maximaal 5 mensen op reizen door heel Duitsland, op zaterdag of zondag. Dit ticket gebruik je om door Duitsland te reizen. Stel je vertrekt morgenochtend uit Zwolle om 7u51, dan was ben je morgenavond, na 6x overstappen, om 20u04 in Frankfurt a.d. Oder. Daar moet je dan overnachten, of je gaat al een eindje Polen in en overnacht daar.
    In de vroege ochtend, om 7u47 neem je vanuit Frankfurt de trein naar Warschau. Je kunt natuurlijk ook de nachttrein nemen en een dagje in Warschau doorbrengen. In ieder geval heb je minimaal een halve dag om Warschau te bekijken.
    Om 22u54 neem je de nachttrein uit Warschau. Die komt om 9u04 in Vilnius aan, in dit rekenvoorbeeld op dinsdagochtend.
    Je moet zo'n treinreis zien als onderdeel van je vakantie. Met meer geld gaat het trouwens een stuk sneller, dan ga je in Duitsland harder.
      zaterdag 12 maart 2005 @ 15:56:42 #28
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_25490385
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 14:58 schreef ultra_ivo het volgende:
    De NS zal je hier weinig tot niks over kunnen vertellen. Als ze het al weten zullen ze het je niet zeggen. Treinkaartjes ter plekke kopen is goedkoper.
    Voor 160 euro ben je zowat heen en terug
    Een Schönes Wochenende Ticket kost 35 euro, mag je met maximaal 5 mensen op reizen door heel Duitsland, op zaterdag of zondag. Dit ticket gebruik je om door Duitsland te reizen. Stel je vertrekt morgenochtend uit Zwolle om 7u51, dan was ben je morgenavond, na 6x overstappen, om 20u04 in Frankfurt a.d. Oder. Daar moet je dan overnachten, of je gaat al een eindje Polen in en overnacht daar.
    In de vroege ochtend, om 7u47 neem je vanuit Frankfurt de trein naar Warschau. Je kunt natuurlijk ook de nachttrein nemen en een dagje in Warschau doorbrengen. In ieder geval heb je minimaal een halve dag om Warschau te bekijken.
    Om 22u54 neem je de nachttrein uit Warschau. Die komt om 9u04 in Vilnius aan, in dit rekenvoorbeeld op dinsdagochtend.
    Je moet zo'n treinreis zien als onderdeel van je vakantie. Met meer geld gaat het trouwens een stuk sneller, dan ga je in Duitsland harder.
    Zwolle is ondertussen Maastricht geworden, maar ouders die in Hengelo wonen, dus dat is in iedergeval dichterbij. Dit vind ik wel een geweldig idee, ik vind zowieso treinreizen veel beter dan vliegen, dus wat dat betreft. En het is natuurlijk ook wel weer een avontuur. Dus nu is het zaak om zo snel mogelijk Pools te leren, en ests, lets (?) en litouws. Dit voorstel gaat naar de partner in crime! Dank je wel!
      FOK!fotograaf zaterdag 12 maart 2005 @ 18:05:57 #29
    73911 ultra_ivo
    pi_25491885
    Vanuit Maastricht is het allemaal nog makkelijker
    En als je van treinreizen houdt, je kunt een hoop speciale dingen doen met de trein. Een optie is bijvoorbeeld de aanbieding van de Deutsche Bahn voor nachttreinen, 29 euro voor een nacht in de trein. Er gaan goede nachttreinen van Keulen naar Berlijn. Kun je nog even Berlijn bekijken op de heenweg. Krijg je een soort van Interrail idee.
    Over Litouwen heb ik wel het een en ander, ik heb er een jaartje gestudeerd. Verder woon ik in Maastricht. Hier in Maastricht woont trouwens nog een Duitse studente die vorig jaar in Litouwen woonde.
    pi_25493294
    * wil dit jaar ook naar de Baltische staten, maar gaat toch liever vliegen (Rotterdam - Stockholm voor 55 euro(transavia.com), Stockholm - Riga voor 25 euro(Ryanair), en terug waarschijnlijk Tallinn - Berlijn (easyjet) en Berlijn - Rotterdam of Warschau - Amsterdam (skyeurope)).

Ik zou graag met de trein gaan, maar wanneer ik alleen reis vind ik vliegen wat efficiënter.

- edit: alle prijzen incl. taxes en toeslagen -

[ Bericht 8% gewijzigd door DutchTrain op 12-03-2005 20:08:26 ]
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:59:15 #31
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_25493658
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:37 schreef DutchTrain het volgende:
    * wil dit jaar ook naar de Baltische staten, maar gaat toch liever vliegen (Rotterdam - Stockholm voor 55 euro(transavia.com), Stockholm - Riga voor 25 euro(Ryanair), en terug waarschijnlijk Tallinn - Berlijn (easyjet) en Berlijn - Rotterdam of Warschau - Amsterdam (skyeurope)).

Ik zou graag met de trein gaan, maar wanneer ik alleen reis vind ik vliegen wat efficiënter.
    met of zonder taxes? Want die maken het duur.

Ik ga met een vriendin uit Amerika, die ik ondertussen al 3 jaar niet gezien heb, dus de treinreis is ook helemaal geen probleem. Ik krijg er steeds meer zin in, het plannen alleen al maakt de vakantie zoveel leuker! Het is lastig dat mijn vriendin pas halverwege juli hierheen komt, en we eind juli weggaan, dus dat is maar kort dag. Maarja, ik kan de voorbereiding ook alleen doen!

Wat zou je ons trouwens aanraden Ivo, hostels of kamperen? En inderdaad, een dagje berlijn zou leuk zijn, maar dat kan later ook nog, ik ben er al een paar keer geweest, en dat zou onze tijd in de Baltische staten nog korter maken, en ik vind een maand eignelijk al veel te kort voor 3 landen! Maar ja, dan is het geld echt op!

Het grote voordeel is dat ik hier en daar mensen ken verspreid over de baltische staten. In iedergeval in Letland en Estland. Die kunnen me insiders information geven, de leuke niet-toeristische plekjes showen en vakantiehuisjes lenen!
    pi_25494120
    incl tax dus.. kreeg even een deja vu en inderdaad:
    Estland/Letland/Litouwen. Baltische Staten
    daar dus maar verder over de Baltische staten en hier verder over wie waar met wie waarom wanneer naar toe gaat.
    pi_25494172
    Nergens heen
    pi_25496892
    Ik ga lekker dit jaar naar Egypte maar natuurlijk eerst even lekker naar Oekraine, 36 uur bijna in de bus maar het zal het waard zijn.
    pi_25497142
    ROME!!!!!!!!!!!!!!!

een weekje 'studiereis' eind juni

oh, en een weekend skutsjesilen in Friesland
    Doei.
    pi_25502127
    quote:
    Op woensdag 9 maart 2005 11:29 schreef SicSicSics het volgende:
    Egypte!

Ik ga volgend jaar naar Madagaskar, omdat een vriend van me daar geboren is en die wil een keer terug en ik heb belooft om mee te gaan!
    Gaaf!!!! Madagascar lijkt me zo verschrikkelijk tof!
    Begin je wel alvast met sparen voor een ticket? Die zijn namelijk schrikbarend duur!

Ik begin steeds harder te denken over Egypte. Misschien neem ik zelfs wel mn ouders op sleeptouw, die willen ook wel heel graag, maar durven niet zo goed alleen enzo! Ze zijn nog niet zoveel gewend!
      zondag 13 maart 2005 @ 08:13:41 #37
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_25502139
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 20:33 schreef Evil-Angel het volgende:
    Nergens heen
    Je bent niet de enige

Heel heel heel mischien dat ik met een vriend een last minute pak, maar die kans is heeeel klein. Ook is er nog een kleine kans dat ik een weekend naar New York ga, als ik een aanbieding met een leuk prijsje kan vinden.
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_25502787
    Ik ben al 5 dagen in Praag (Tsjechie) geweest in januari van dit jaar en eind februari /begin maart 9 dagen in Moskou en Volgograd (Rusland).

In augustus maak ik hopelijk als alles goed loopt een mooie rondreis door Rusland, Oekraine, Polen en als eindbestemming Tsjechie (grenst allemaal lekker aan elkaar, hoef ik niet steeds heen en weer te vliegen).

Verder moet ik nog een vriendin in Zweden opzoeken, vriendinnen in Finland en misschien kan ik een paar dagen naar Bulgarije.

Dat was het wel voorlopig. Wellicht in juni of juli ook nog een week naar Rusland.
    All good things must come to an end...
    pi_25503192
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:37 schreef DutchTrain het volgende:

- edit: alle prijzen incl. taxes en toeslagen -
    Tof plan zeg, ik wil dit jaar naar Tallinn.

En ik hoop in de zomer naar Indonesië te gaan, maar een ticket is toch al snel 1000 euro
    En wil dan Medan, Batam, Jakarta, Bogor en Yogyakarta bezoeken
    Drie vrouwtjes bakken samen een dikke vette pannekoek.
    Wat ruikt dat heerlijk!
    Ineens springt de pannekoek de pan uit en verdwijnt rollerdebol het bos in.
    Allerlei dieren willen de pannekoek graag tegenhouden, maar of dat lukt...?
    pi_25503626
    Kga naar India, india india

[Centraal] INDIA Deel 2
    pi_25559778
    Ik ga eind april 8 dagen naar Kos
    pi_25581453
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 08:08 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Gaaf!!!! Madagascar lijkt me zo verschrikkelijk tof!
    Begin je wel alvast met sparen voor een ticket? Die zijn namelijk schrikbarend duur!

Ik begin steeds harder te denken over Egypte. Misschien neem ik zelfs wel mn ouders op sleeptouw, die willen ook wel heel graag, maar durven niet zo goed alleen enzo! Ze zijn nog niet zoveel gewend!
    Egypte is cool, nie in de laatste plaats vanwege de oriëntaalse cultuur
    Zelfstandig reizen door Misr vergt wel enig aanpassingsvermogen. Op de wegen zijn overal checkpoints

Ik ga zelf half april naar Marokko

Daarnaast hoop ik mijzelf nog te tracteren op een weekend Limburg. Een collega van mij is Limburger, en hij praat met passie over zijn provincie
    pi_25581461
    Ik ga zowiezo naar Urbana-Champagne (IL) en Woods Hole (MA) en ben net terug uit San Diego (CA). Voor vakantie ga ik nog naar Maine en misschien nog wel even naar Nederland
    pi_25634027
    * Komend Paasweekend naar Gent
    * In juni 4 weken naar Singapore en Maleisië
    * En als m'n vakantiesaldo het toelaat, in het najaar nog een paar daagje weg
    pi_25655456
    half april tignes frankrijk
    zomer interrail italie
    pi_25655511
    In april een weekend naar Freyr, Belgie en in de zomer 3 weken met het vliegtuig naar Italie & Frankrijk!

Beide keren rotsklimmen .
    pi_25657223
    Zaterdag een weekje spring-breaken in Cancun en in de zomer vijf weken singapore/maleisie/thailand!
      dinsdag 22 maart 2005 @ 17:13:03 #48
    112124 Forkbender
    Tat tvam asi
    pi_25662762
    Drie maanden reizen!! van Istanbul naar Mumbai over land....
    Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand. - Albert Einstein
    I'm here to lead, not to read.
    pi_25662817
    quote:
    Zaterdag een weekje spring-breaken in Cancun
    Wat moet ik me daar bij voorstellen?

En is Cancun niet een beetje ver weg om te gaan spring-breaken?
    pi_25662841
    Naar precies dezelfde plek en hotel als vorig jaar:

Gumbet (bij Bodrum) - Turkije.

Vorig jaar top vakantie gehad, hopelijk dit jaar weer, maar dat zal wel goed komen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')