abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29825840
Italie hopelijk

Over een paar jaar staat een wereldreis op de planning
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:24:20 #52
71048 Tokay
makes your day!
pi_29825971
Verenigde Staten.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_29826012
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef Meki het volgende:

[..]

ik denk dat ik ook een wereldreis ga maken dan leer je alle culturen van elke land kennen en dat is juist leuk
Das juist zo mooi!
pi_29830383
Canada, vluchten zijn al geboekt

zonnige vakantie in waarschijnlijk V. E. Dubai of een ander warm land.

Engeland, Scotland
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_29832227
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 07:58 schreef spurs het volgende:
Volgend jaar zomer ga ik zeker naar Bulgarije en Macedonië en waarschijnlijk worden Servië(Belgrado), Griekenland(omgeving Thessaloniki) en Oekranië ook aangedaan.....
En als Oranje het red(waar ik wel vanuit ga), het WK in Duitsland uiteraard!
volgende wedstrijden:
pi_29832234
Curacao
pi_29836727
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 09:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Curacao
Welk hotel?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_29848302
* Dizzee jaloers is op renz0r
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:42:02 #59
34586 kepler
No bounce, no play
pi_29850122
ben net terug uit Canada en NY

volgend jaar ga ik misschien werken in Canada als assistent-guide. Behalve als ik stage kan lopen, wat waarschijnlijk in Australie zal zijn
The line is a dot to you!
pi_29856465
Drenthe
  maandag 22 augustus 2005 @ 01:56:55 #61
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_29858148
FLORIDA natuurlijk

als de finacieen het toelaten , verbouwing in huis kost een boel geld

Maar als het doorgaat , gaan we ook een cruise maken langs de Bahama's of zo
Ik ben inmiddels overleden
pi_29859499
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:20 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Welk hotel?
Mijn nicht is daar voor een jaar heen omdat haar vriend daar voor de mariniers naar toe moest. Ze zijn hiervoor ook al een keer in Curacao en Aruba geweest en toen ben ik bijde keren ook op bezoek geweest. We slapen dus gewoon bij hun in het huisje.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:49:09 #63
55098 Laurabeest
Zachte G korte EI dikke L
pi_29880411
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 08:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zat te denken aan Scandinavie, maar het weer he

Anders Mallorca of Engeland/Ierland/Schotland
Het is nu in Zweden en Noorwegen beter weer dan in NL

Dit jaar niet echt weggeweest vergeleken bij normaal, alleen weekendje Terschelling (Oerol) en komend weekend naar Keulen (c/o pop feesten).

Dit zit er aan te komen:

Turkije (Izmir, vader opzoeken die daar zit voor zijn werk)
Londen

in april hopelijk iets vers, Java was het plan omdat ik daar roots heb en een goede vriend daar zit, maar die gaat nu trouwen en als dat niet dit jaar is dan wacht ik tot volgend jaar en doe ik dit jaar wat anders. Suriname dan misschien.

en in de zomervakantie denk ik richting Oost-Europa als ik tegen die tijd weer wat geld heb. Sziget-festival in Boedapest lijkt me wel wat.
Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Yorrit het volgende:
laten we het er maar op houden dat het komt doordat je in de bieb altijd zo drug bezig bent ;)
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:39:13 #64
55098 Laurabeest
Zachte G korte EI dikke L
pi_29881749
Heerlijk is dat trouwens he, nu alweer zoveel plannen maken en straks wordt het misschien wel weer heel wat anders
Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Yorrit het volgende:
laten we het er maar op houden dat het komt doordat je in de bieb altijd zo drug bezig bent ;)
pi_29884726
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef Meki het volgende:

[..]

ik denk dat ik ook een wereldreis ga maken dan leer je alle culturen van elke land kennen en dat is juist leuk
Is het ook. Ik doe het rustig aan. Gewoon elk jaar 1 a 2 landen max erbij. Nieuwe dan he.
Het kost natuurlijk een aantal duiten en ik heb natuurlijk ook gewoon mijn school en dingen.

Het zijn dan ook de grotere schoolvakanties van een week of langer die dan mij richting een ander land sturen.

Dit jaar:
Voorjaarsvakantie: Verenigde Arababische Emiraten, Dubai. Wintersport afgelast en centraal Arabie leek mij zeer intressant Vooral omdat dit een stad in opbouw is.

Meivakantie: Niks, te druk met school, veel achterstanden. Alles netjes gehaald en geslaagd!

Zomervakantie: Malta, omdat ik het er vorig jaar ook reuze naar mijn zin had en Indonesie, cadeautje van mn oude school (zie topic: reisverslag Indonesie)

Herfstvakantie: Nog niks, maar er wordt wel gespeculeerd

Kerstvakantie: Safari, Kenya OF Zuid Afrika.

Van alle reizen van dit jaar staan fotos online. Deze staan op mn site Het zijn fotos van de reizen die ik vanaf 2004 heb gemaakt. Sinds toen had ik namelijk een digicam
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:24:02 #66
128232 socks
Da's Kip Tandoori
pi_29926121
In het voorjaar naar Mauritius
pi_29926322
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:09 schreef renz0r het volgende:

[..]

Is het ook. Ik doe het rustig aan. Gewoon elk jaar 1 a 2 landen max erbij. Nieuwe dan he.
Het kost natuurlijk een aantal duiten en ik heb natuurlijk ook gewoon mijn school en dingen.

Het zijn dan ook de grotere schoolvakanties van een week of langer die dan mij richting een ander land sturen.

Dit jaar:
Voorjaarsvakantie: Verenigde Arababische Emiraten, Dubai. Wintersport afgelast en centraal Arabie leek mij zeer intressant Vooral omdat dit een stad in opbouw is.

Meivakantie: Niks, te druk met school, veel achterstanden. Alles netjes gehaald en geslaagd!

Zomervakantie: Malta, omdat ik het er vorig jaar ook reuze naar mijn zin had en Indonesie, cadeautje van mn oude school (zie topic: reisverslag Indonesie)

Herfstvakantie: Nog niks, maar er wordt wel gespeculeerd

Kerstvakantie: Safari, Kenya OF Zuid Afrika.

Van alle reizen van dit jaar staan fotos online. Deze staan op mn site Het zijn fotos van de reizen die ik vanaf 2004 heb gemaakt. Sinds toen had ik namelijk een digicam
wat een reisjes.
als je nog gezelschap nodig hebt.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:36:46 #68
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_29926529
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 21:53 schreef Vava het volgende:

[..]

Waarom zou je dan naar Mallorca gaan, als je toch All Inclusive gaat meer dan het hotel zie je toch niet dan
Dat jij dan de hele dag in je hotel blijft zitten doe je zelf hoor, maar wij gaan er ook gewoon op uit net zoals elk ander mens!
To infinity…and beyond!
pi_29928441
Volgend jaar hoop ik de zonsverduistering mee te maken in Noordwest-Egypte.
pi_29942537
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:36 schreef ivetje het volgende:

[..]

Dat jij dan de hele dag in je hotel blijft zitten doe je zelf hoor, maar wij gaan er ook gewoon op uit net zoals elk ander mens!
ik en de hele dag in mijn hotel blijven hooguit als ik wakker word om me te wassen en aan te kleden, de rest van de dag ben ik de hort op, tot ik tegen bedtijd weer terug kom

Ik ga niet voor een hotel op vakantie daarom vind ik het hotel ook totaal onbelangrijk!! En ga ik al helemaal niet naar een all inclusive
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_29942633
Ik ga met een rugzak op mijn rug door Noorwegen en Zweden rond trekken,
Eind dit jaar nog een weekje naar New York!
pi_29964682
playa del carmen in zuid-mexico in de provincie yucatan
pi_29994628
Zoals het er nu uitziet ga ik volgend jaar met m'n vriendinnen op vakantie. Denk dat het zoiets als Spanje wordt.. Misschien kan ik ze overhalen om naar Kroatië te gaan, mooi land zie je.
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
  zondag 28 augustus 2005 @ 14:57:36 #74
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_30055304
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:32 schreef Vava het volgende:

[..]

ik en de hele dag in mijn hotel blijven hooguit als ik wakker word om me te wassen en aan te kleden, de rest van de dag ben ik de hort op, tot ik tegen bedtijd weer terug kom

Ik ga niet voor een hotel op vakantie daarom vind ik het hotel ook totaal onbelangrijk!! En ga ik al helemaal niet naar een all inclusive
Misschien zou je er wat meer over moeten lezen ofzo. Het is echt niet zo dat je de hele dag op je hotel blijft zitten en geen flikker doet hoor. Ok, die mensen heb je wel. Maar ik ben 2 jaar geleden naar kusadasi geweest all-inclusive en heb een geweldige vakantie gehad. Heb heel kusadasi gezien, ben naar efeze geweest, dagje naar een waterpark etc. En ja, ik ben idd niet uit eten geweest want dat zit erbij in. En ja, dat vinden wij heerlijk. Alles is betaald, geen gedoe met "waar zullen we nu gaan eten". Je wordt lekker bediend overal, alles is gratis, je wordt in de watten gelegd (bij een goed hotel krijg je zelfs gratis massages en kapper etc).
Afgelopen jaar zijn we naar Bodrum geweest, lekker bodrum en gumbet gezien, kasteel daar bezocht, weer dagje waterpark, lekker dagje hamam. We hebben dus genoeg gedaan buiten het hotel. Maar we vinden het gewoon heerlijk dat je zelf nergens aan hoeft te denken, niet zelf koken, niet uitzoeken waar je zal gaan eten enzo. Alles is vooraf betaald dus je weet hoeveel je kwijt bent van tevoren. WIJ vinden dat gewoon heerlijk...en ik hoor van meer mensen dat ze het echt super vinden. Dat het nou niet jou keus is voor een vakantie is best hoor, maar om andere mensen er dan maar meteen op te veroordelen vind ik een beetje sneu.
En ja, wij liggen ook hele dagen aan het zwembad of op het strand...maar daar gaan we ook voor! Niet iedereen doet hetzelfde op vakantie hoor...wij gaan voornamelijk voor het goede weer en af en toe gaan we wat bekijken en wat doen enzo. Maar een hele dag liggen zonnen met een goed boek erbij kunnen we ook erg lekker vinden.

Als wij volgend jaar eventueel naar mallorca gaan zien we echt het eiland wel hoor, we huren een paar dagen een autootje (krijg je lunchpakketje mee van het hotel voor 's middags...heerlijk toch ).
En waar is vakantie voor bedoeld...dat je je vermaakt toch en een fijne tijd hebt? Nou, die hebben wij echt wel in een all-inclusive hotel hoor.
To infinity…and beyond!
pi_30058198
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 14:57 schreef ivetje het volgende:
-Lap tekst-
Ho ho.... ik veroordeel niemand. Ik hou gewoon niet van die All Inclusive dingen maar als jij het leuk vindt, gewoon naartoe gaan natuurlijk. Ik weet best wat All Inlusive is hoor dus meer lezen erover laat ik liever.
Maargoed, wat het dus was, je post kwam zo over van "er is All Inclusive DUS kunnen we naar Mallorca". En dat vond ik een beetje raar

Ik vind het juist leuk om leuke restaurantjes te zoeken om te gaan eten. Zo'n vreetfestijn oord hoeft voor mij niet maar als je het zoeken van een restaurant een grote zorg vindt dan is zo'n oord natuurlijk perfect! En een lunchpakketje mee, ik ga lekker vers brood halen bij de locale bakker.

Verder ben ik hele dagen weg, ik ben geen strandligtype en een hele dag aan het zwembad liggen vind ik ook niks. Hooguit na een dag weg even afkoelen in zee of in het zwembad Mijn keus gaat dus uit naar kleine gezellige 2 of 3 sterren familiehotelletjes
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')