Das juist zo mooi!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef Meki het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook een wereldreis ga maken dan leer je alle culturen van elke land kennen en dat is juist leuk
En als Oranje het red(waar ik wel vanuit ga), het WK in Duitsland uiteraard!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:58 schreef spurs het volgende:
Volgend jaar zomer ga ik zeker naar Bulgarije en Macedonië en waarschijnlijk worden Servië(Belgrado), Griekenland(omgeving Thessaloniki) en Oekranië ook aangedaan.....
Welk hotel?quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Curacao
Mijn nicht is daar voor een jaar heen omdat haar vriend daar voor de mariniers naar toe moest. Ze zijn hiervoor ook al een keer in Curacao en Aruba geweest en toen ben ik bijde keren ook op bezoek geweest. We slapen dus gewoon bij hun in het huisje.quote:
Het is nu in Zweden en Noorwegen beter weer dan in NLquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zat te denken aan Scandinavie, maar het weer he
Anders Mallorca of Engeland/Ierland/Schotland
Is het ook. Ik doe het rustig aan. Gewoon elk jaar 1 a 2 landen max erbij. Nieuwe dan he.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef Meki het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook een wereldreis ga maken dan leer je alle culturen van elke land kennen en dat is juist leuk
wat een reisjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:09 schreef renz0r het volgende:
[..]
Is het ook. Ik doe het rustig aan. Gewoon elk jaar 1 a 2 landen max erbij. Nieuwe dan he.
Het kost natuurlijk een aantal duiten en ik heb natuurlijk ook gewoon mijn school en dingen.
Het zijn dan ook de grotere schoolvakanties van een week of langer die dan mij richting een ander land sturen.
Dit jaar:
Voorjaarsvakantie: Verenigde Arababische Emiraten, Dubai. Wintersport afgelast en centraal Arabie leek mij zeer intressant Vooral omdat dit een stad in opbouw is.
Meivakantie: Niks, te druk met school, veel achterstanden. Alles netjes gehaald en geslaagd!
Zomervakantie: Malta, omdat ik het er vorig jaar ook reuze naar mijn zin had en Indonesie, cadeautje van mn oude school (zie topic: reisverslag Indonesie)
Herfstvakantie: Nog niks, maar er wordt wel gespeculeerd
Kerstvakantie: Safari, Kenya OF Zuid Afrika.
Van alle reizen van dit jaar staan fotos online. Deze staan op mn siteHet zijn fotos van de reizen die ik vanaf 2004 heb gemaakt. Sinds toen had ik namelijk een digicam
Dat jij dan de hele dag in je hotel blijft zitten doe je zelf hoor, maar wij gaan er ook gewoon op uit net zoals elk ander mens!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:53 schreef Vava het volgende:
[..]
Waarom zou je dan naar Mallorca gaan, als je toch All Inclusive gaatmeer dan het hotel zie je toch niet dan
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:36 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat jij dan de hele dag in je hotel blijft zitten doe je zelf hoor, maar wij gaan er ook gewoon op uit net zoals elk ander mens!
Misschien zou je er wat meer over moeten lezen ofzo. Het is echt niet zo dat je de hele dag op je hotel blijft zitten en geen flikker doet hoor. Ok, die mensen heb je wel. Maar ik ben 2 jaar geleden naar kusadasi geweest all-inclusive en heb een geweldige vakantie gehad. Heb heel kusadasi gezien, ben naar efeze geweest, dagje naar een waterpark etc. En ja, ik ben idd niet uit eten geweest want dat zit erbij in. En ja, dat vinden wij heerlijk. Alles is betaald, geen gedoe met "waar zullen we nu gaan eten". Je wordt lekker bediend overal, alles is gratis, je wordt in de watten gelegd (bij een goed hotel krijg je zelfs gratis massages en kapper etc).quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:32 schreef Vava het volgende:
[..]
ik en de hele dag in mijn hotel blijven
hooguit als ik wakker word om me te wassen en aan te kleden, de rest van de dag ben ik de hort op, tot ik tegen bedtijd weer terug kom
![]()
Ik ga niet voor een hotel op vakantiedaarom vind ik het hotel ook totaal onbelangrijk!! En ga ik al helemaal niet naar een all inclusive
![]()
Ho ho.... ik veroordeel niemand. Ik hou gewoon niet van die All Inclusive dingen maar als jij het leuk vindt, gewoon naartoe gaan natuurlijk. Ik weet best wat All Inlusive is hoor dus meer lezen erover laat ik liever.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:57 schreef ivetje het volgende:
-Lap tekst-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |