Daar ben ik vorig jaar geweest. Dit jaar was New York aan de beurt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:01 schreef RalphLauren het volgende:
Ik ga zelf denk ik tijdje naar Los Angeles met twee goeie vrienden![]()
alsof het nix kostquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:01 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Daar ben ik vorig jaar geweest. Dit jaar was New York aan de beurt.![]()
Volgend jaar wellicht China.
Ik weet niet wat een reisje naar China kost. Moet ik me nog in verdiepen, maar het kwam een beetje in me op.quote:
Zo duur is een reisje van 2 weken China nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:42 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een reisje naar China kost. Moet ik me nog in verdiepen, maar het kwam een beetje in me op.
Waarom zou je dan naar Mallorca gaan, als je toch All Inclusive gaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:27 schreef ivetje het volgende:
Mallorca misschien, zusje van mijn vriend is er geweest en het zag er echt super uit!! En er zijn all-inclusive hotels dus dat is goed. Anders wordt het waarschijnlijk gewoon Turkije weer
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:53 schreef Vava het volgende:
Waarom zou je dan naar Mallorca gaan, als je toch All Inclusive gaatmeer dan het hotel zie je toch niet dan
![]()
Ga slapen dan als je moe bent, deze geeuw slaat nergens opquote:
Het blijft zeker veel geld. Al kun je het zo duur maken als je wilt natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Zo duur is een reisje van 2 weken China nietik heb er best wat gezien die rond de 1000 a 1500 euro kosten
niet dat het heel goedkoop is, maar vergeleken met andere landen valt het mee, dat was jaren geleden wel anders
Jouw laatste 2 posts in dit topic slaan nergens opquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:53 schreef Vava het volgende:
Ga slapen dan als je moe bent, deze geeuw slaat nergens op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |