Ja ik had hem er tussenuit gehaald, nu staat ze weer achteraanquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:29 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie die avatar gewoon hoor Skaai.
Owquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:29 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja ik had hem er tussenuit gehaald, nu staat ze weer achteraan
Das post angstquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:32 schreef Aventura het volgende:
Waarom is het toch dat een topic altijd doodslaat zodra er een nieuw deel wordt geopend
IK had de fipo, ik heb het dus nietquote:
Die zit heel zieligjes in zijn eentje thuis.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:22 schreef Skaai het volgende:
* Skaai giet Blue Curacao over stinkie heen
Zie je, dat moet niet in je bier!
BE, waar is die kerel eigenlijk?
Verschil moet er zijnquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:36 schreef Skaai het volgende:
En ik had zelfs de OP, ik ben een bikkel.
We zijn allemaal blij met jou. Zelf zou ik er te lui voor zijn.,quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:36 schreef Skaai het volgende:
En ik had zelfs de OP, ik ben een bikkel.
Ik heb de OP nu maar opgeslagen, want ik werd het eigenlijk zat om de laatste icons met de hand in te tikkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
We zijn allemaal blij met jou. Zelf zou ik er te lui voor zijn.,
Ben zelf ook meer van het sluitenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik sluit topics, openen is me teveel werk.
Nopequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:33 schreef Skaai het volgende:
Heb ik Orange nu afgeschrikt, met die TT?
Sluit static het topic nou?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ben zelf ook meer van het sluiten![]()
Zeg, onthou wel dat ik je op de meet van sigaartjes voorzie he!quote:
Ja hij kan niet timen!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Da's ook niet aardig... komt hij speciaal voor jou hierheen... ga je weg!
Ach joh, je bent gewoon nog niet wakkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:03 schreef Barb het volgende:
Als jullie zo blij zijn dat ik ook kom, waarom sta ik dan niet in de OP?
Tsssk.
Ik kan 'm niet meer terugvinden.quote:
Al die moeite voor niksquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:03 schreef Svensational het volgende:
Mijn niet werkende avatar verneukt het avatarblok..
Donequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:02 schreef static het volgende:
Kan iemand er ff bij zetten dat het in Coco's is svp?
En geen gejoel als ik de trap opga om te pissen.
quote:Alweer daar?
Nee, andere locatie.
Krijg jij eens ff snel je blauwe kleurtje terug jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:33 schreef static het volgende:
Haal dit dan ook even weg:
[..]
En de locatie misschien iets prominenter in beeld, dat kun jij wel.
2026 is de planning.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Krijg jij eens ff snel je blauwe kleurtje terug ja.
www.spareribsexpress.nl?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:51 schreef Skaai het volgende:
Coco's
Ik krijg opeens zin in spareribs.
Op dit tijdstip ja.
Ja. Zeg, deze meets trekken toch wel meer volk he?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
www.spareribsexpress.nl?.
Coco's is ok.
Je maakt zelf de OP's, heb je de lijst gezien??quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja. Zeg, deze meets trekken toch wel meer volk he?
Ja, maar of er daadwerkelijk 30 mensen komenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je maakt zelf de OP's, heb je de lijst gezien??
Nee, op afzeggen staat de doodstraf, wist je toch wel?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, maar of er daadwerkelijk 30 mensen komen
Slechte vergelijking Skaai, een ONZ meet is natuurlijk geen Static en Laffer meet.![]()
Afzeggen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, op afzeggen staat de doodstraf, wist je toch wel?
En de straf wordt door Laffer uitgevoerd.... let the blood run free *mwoehahahahahahahahahahahah*..
Heb je wel "tank you" gezegd?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Afzeggen?
Ik heb gewoon het hele weekend vrij gekregen van mijn baas. Het héle weekend.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je wel "tank you" gezegd?
Damn wat lame.
Ik stiekem ook toen ik het tiktequote:
De grap was eigenlijk zo slecht, maar tegelijkertijd daarom weer grappig.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:13 schreef static het volgende:
Vertel eens waarom?
Beetje ego-tripping kan toch geen kwaad?
Dat kun jij beter doenquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:27 schreef Skaai het volgende:
Ik had op een of andere manier de icon van Ole eruit gehaald.![]()
You are the master!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:14 schreef HeatWave het volgende:
Een beejte niet nee, maar de mate van mijn ego-tripping zou Paris Hilton doen verbleken.
Jij zou toch alleen op de indrink-die-niet-doorgaat komen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:54 schreef shmoopy het volgende:
Oi, misschien kom ik ook wel niet, hoor.
Klopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:58 schreef static het volgende:
[..]
Jij zou toch alleen op de indrink-die-niet-doorgaat komen?
Ik ben confuus nu.
Ik heb de LKM-etjes een heel weekend elders kunnen parkeren, dus ik vermoed zo dat we de deur niet zo erg uit gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:27 schreef static het volgende:
Jammer.
Of je neemt dat 'leuks' gewoon mee.
en m`n internet is ook al aangeslotenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:11 schreef laffer het volgende:
*check*
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJ!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:11 schreef laffer het volgende:
[..]
en m`n internet is ook al aangesloten![]()
Al helemaal geacclimatiseerd?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:16 schreef laffer het volgende:
yep, alles is perfect verlopen...
in 4 uurtjes tijd was alles al klaar![]()
en het bevalt me uitstekend hier![]()
de eerste 2 nachten heb ik amper geslapen, maar nu begin ik toch een beetje m`n draai te vindenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:23 schreef static het volgende:
[..]
Al helemaal geacclimatiseerd?
Hoe was de eerste nacht? Altijd een rare gewaarwording in een nieuwe omgeving hè?
Hoezo? Hoezo? Hoezo? ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef nikky het volgende:
Ik ga jullie heeeeeeel hard nodig hebben zaterdag.
Neem de tissues maar vast mee. Veel.
heppie verdriet?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef nikky het volgende:
heppie als in 'Happy' of 'Heb je?'quote:
tranen van blijdschap kan ookquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:03 schreef static het volgende:
[..]
heppie als in 'Happy' of 'Heb je?'
Je weet het nooit hè.
nikky?quote:
Wat isser meissie?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef nikky het volgende:
Sail lijkt me hartstikke leuk, we kunnen helaas er deze keer niet naar toe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:02 schreef Aventura het volgende:
Heb trouwens net een avondje Sail overleefd
Morgen weer. Ik tart het noodlot
Jammer dat je niet komt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:05 schreef heiden6 het volgende:
Omdat ik wat langer op vakantie ben dan gepland, kan ik jammer genoeg niet komen. Drink maar een biertje op me ofzo.![]()
[HeatWave]quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:05 schreef heiden6 het volgende:
Omdat ik wat langer op vakantie ben dan gepland, kan ik jammer genoeg niet komen. Drink maar een biertje op me ofzo.![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:45 schreef static het volgende:
Wie denken jullie dat er niet komen opdagen? Ik heb dit lijstje:MissMSX Insomaniac Stranger Harrie k_i_m Paxlie MUUS yvonne Vork Havoc Dakota
* Paxlie ging maar is babbelen met vriendin om acte de presence te gevenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, op afzeggen staat de doodstraf, wist je toch wel?
En de straf wordt door Laffer uitgevoerd.... let the blood run free *mwoehahahahahahahahahahahah*..
woensdag op een boot was het leukerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:02 schreef Aventura het volgende:
Heb trouwens net een avondje Sail overleefd
Morgen weer. Ik tart het noodlot
Wat een depressief toontje, Reese.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:11 schreef Reese het volgende:
[..]
[HeatWave]
Het grote afzeggen is begonnen![]()
[/HeatWave]
Woonplaats: Monnickendamquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:12 schreef Paxlie het volgende:
then again,
alsof een stuk of wat fokkers genoeg zijn om mij neer te krijgen
mwoehahahahahaha
lazer op, teringhoer!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:11 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
[..]
Vooral die static, dat lijkt me best wel een ouwe zak!![]()
Paxlie is een bikkel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
jullie inteelt figuren zijn zo tegen de vlakte dude![]()
ik kom origineel uit Amsterdam Oud-Westquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
jullie inteelt figuren zijn zo tegen de vlakte dude![]()
Ik doe het in mijn eentje met een hand en been vastgebonden, glitter-boy.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:12 schreef Paxlie het volgende:
alsof een stuk of wat fokkers genoeg zijn om mij neer te krijgen
pain dusn't hurt mequote:
Zeg, het was niet mijn toontjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een depressief toontje, Reese.![]()
ik heb tegenwoordig een vriendin, dus je loverboy acties werken niet meerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:17 schreef static het volgende:
[..]
Ik doe het in mijn eentje met een hand en been vastgebonden, glitter-boy.
je nichtje zeker, ouwe palingboyquote:
nogmaals, ik kom niet uit deze contreien....quote:
Het komt in de buurt... Houd je je een beetje in?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:18 schreef Reese het volgende:
[..]
Zeg, het was niet mijn toontje
[Reese]
Wat jammer dat je er niet bij kan zijn. Maar onwijs veel plezier op vakantie. Je hebt het verdiend
[/Reese]
Zo beter?![]()
Laten we daar eens over babbelen jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:12 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie ging maar is babbelen met vriendin om acte de presence te geven
Bij Sanne. Ik kreeg gisteraaf een sms van Orange dat we daar dus niet kunnen slapen. Waarom weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:13 schreef Ole het volgende:
Bij wie zouden jullie slapen dan?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:38 schreef Skaai het volgende:
Oke, Skaai en Orange zoeken uiteindelijk toch nog een slaapplaats
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:38 schreef Skaai het volgende:
Streep dat maar weer door, we gaan bij mij slapen
Met nachtbussen e.d moet het te doen zijn.
Zeker naar utrecht..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:08 schreef heiden6 het volgende:
Nachtbussen en -treinen zijn ideaal.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:09 schreef MissBliss het volgende:
Geven we daar lowlands voor op??
Furby en ik hebben al elke dag een graits indrinkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:42 schreef HeatWave het volgende:
IK wil een indrink.
Wat is nou een L&S zonder heerlijk pretentieuze exclusieve indrink?
makes sense.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:50 schreef HeatWave het volgende:
Mwah. combinatie van weer en een slecht programma op vrijdag en zaterdag. Geen zin om 115 euro pp neer te tellen voor 1 leuke dag.
succes!quote:Probeer nog kaarten 2de hands te krijgen en alsnog zondag te gaan.
Elke dag hierquote:
Ja, hier ook hoor. Maar das andersquote:
Wij moeten nog 150 ltr bier opmakenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, hier ook hoor. Maar das anders.
Hoe was het?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:19 schreef Angelic1 het volgende:
Zo, ben terug. Nieuwe topic eindelijk gevonden (paar deeltjes gemist zie ik) en het gaat nog steeds door
Organiseer er eentje; ik kan morgen niet.quote:
Ik was al "bezig" maar erg veel animo is er nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:30 schreef static het volgende:
[..]
Organiseer er eentje; ik kan morgen niet.
Kun je mooi wat terreinwerk doen morgen, wie weet bestaat die tent niet meer.
Lekkerrrrr!!!!quote:
Naja, das niet vanwege die indrink hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Geen lowlands? You have got to be kidding!
Lafferquote:
Nieuw werk toch? Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:42 schreef Aventura het volgende:
Nu pas thuis van werk. En ik had beloofd om te gaan bootjevaren zometeen.
En het gaat volgens mij straks keihard regenen
duh, ik ben net verhuisd man!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laffer!.
Indrink, indrink indrink!.
Dankjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:48 schreef Reese het volgende:
[..]
Nieuw werk toch? Gefeliciteerd![]()
Ik ga morgen de hele dag bootje varen. Ik negeer de weersverwachtingen maar even![]()
Die hebben dan ook een echte baanquote:
Heb ik ook, zo-een waarvan je 3 weken vakantie kan nemenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:58 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Die hebben dan ook een echte baan![]()
Heb ik al gehadquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb ik ook, zo-een waarvan je 3 weken vakantie kan nemen.
You say it like it's a good thingquote:
Jah, anders zeg ik het niet..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You say it like it's a good thing.
oh ok, das een vrij aparte opvattingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:11 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Jah, anders zeg ik het niet..![]()
Ik heb aardig wat gedaan in mijn vakantie, maar moet toch zeggen dat werken fijner is
Wij hebben een koeg in onze woonkamer...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
oh ok, das een vrij aparte opvatting. Ik ben blij dat ik nog een week heb na deze week.
Werken is best ok, maar wat is het heerlijk om elke dat uit te kunnen slapen, de kroeg in kunnen, etc etc.
Zelfs hier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:18 schreef HeatWave het volgende:
Sail vuurwerk is goed te horen hier btw,
Moet je zeker doen, de vorige keer was ik erg onder de indruk.quote:morgen maar ff kijken dan.
Coco's Outback, leuke tent ja. Lekkere zitbanken overal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Had ik al verteld dat ik in een australische pub op het rembrandplein was vorige week vrijdag?
Mét een hele gde reden overigens...
Leuke tent![]()
belachelijk eigenlijk, omdat het daar een redelijk goedkoop merk isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Ja, wij hebben ook VB gedronken, duur maar lekker
Waar heb ik geen verstand van?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:36 schreef static het volgende:
HW: we moeten nog steeds ff dat cadeautje voor L kopen. Heb jij verstand van die prepaid-dingen?
Maar liefst 12 filialen in Amsterdamquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:36 schreef static het volgende:
HW: we moeten nog steeds ff dat cadeautje voor L kopen. Heb jij verstand van die prepaid-dingen?
Tnx, ik was idd al wat aan het snuffelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef Reese het volgende:
[..]
Maar liefst 12 filialen in Amsterdam
Nog letterlijk van de lijst gehaald ook hequote:
We mailen wel even.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar heb ik geen verstand van?.
Wat had je in gedachten? Er is erg veel keuze in vrijwel elke prijsklase. Zo'n dingetje pik je zo op bij elke winkel.
Ben ik de enige die geen reet van deze post snapt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:48 schreef Reese het volgende:
Kan trouwens degene die mij voor deze meet heeft aangemeld me ook weer even afmelden?
Fijn, dank u. Ik heb mijn leven lief enzo.![]()
BE, als mijn persoonlijke PR-assistant had ik toch wat meer inzicht in mijn agenda verwacht!
en nee, HW, dit is geen afzeggen
En een reply.quote:
Nee, ik ben net zo weelderig blont behaard als jij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:06 schreef static het volgende:
Ben ik de enige die geen reet van deze post snapt?
Reese had ooit eens naar mij laten vallen dat ze wel nieuwsgierig was naar de L&S en zijn kostgangers, dus dacht ik 'lijkt me gezellig' en had haar aangemeld... niet wetende dat haar drukbezette agenda een bezoekje niet toe liet... Wegens jong en blond werd zij wel goed gekeurd en had ik haar toegevoegd op de lijst. Ik heb helaas daarna verzuimd haar weer van de lijst te halen toen mij ter ore kwam dat zij verhinderd was die avond...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:06 schreef static het volgende:
[..]
Ben ik de enige die geen reet van deze post snapt?
Ik leg het je de 27e wel uit met wat mime en hints hier en daar... dan is het mss wel duidelijk.quote:
Ze kan het woord computer amper uitspreken, laat staan dat ze er eentje aan krijgt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef HeatWave het volgende:
maak een account voor dr, laat haar hun posthistorie zien en lol verzekerd.
Mimequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik leg het je de 27e wel uit met wat mime en hints hier en daar
Je blijft met je zure tong van mijn floofde af.quote:
Mag ik wel in de borstjes knijpen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Je blijft met je zure tong van mijn floofde af.
Er is nog nooit 1 tong bij betrokken geweest ja!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Je blijft met je zure tong van mijn floofde af.
Ja, leg ik zaterdag wel uit.quote:
quote:
Nou ja!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:30 schreef static het volgende:
[..]
Organiseer er eentje; ik kan morgen niet.
Ja, dat dacht ik dus ook. maar goed ik hou mijn eigen indrink wel met MissBlissquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou ja!
Laat ik nou net denken dat die indrink vandaag zou zijn.
Een héle exclusieve indrink dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. maar goed ik hou mijn eigen indrink wel met MissBlisssamen
.
Op de standaard plek?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. maar goed ik hou mijn eigen indrink wel met MissBlisssamen
.
Als het mag van MissBlissquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Op de standaard plek?
Kom ik straks misschien nog wel ff die glazen langsbrengen. En er een paar leegdrinken natuurlijk.
Tuurlijk, gezelligquote:
En zelfs met mij er bij, als ik niet op de bank in slaap donderquote:
Euh, de indrink heeft altijd al op losse schroeven gestaan, helemaal toen bleek dat veel mensen eigenlijk op Lowlands zouden zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou ja!
Laat ik nou net denken dat die indrink vandaag zou zijn.
En wat is jouw excuus?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:39 schreef static het volgende:
[..]
Euh, de indrink heeft altijd al op losse schroeven gestaan, helemaal toen bleek dat veel mensen eigenlijk op Lowlands zouden zijn.
En uiteindelijk zit er maar 1-tje op Lowlandsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:39 schreef static het volgende:
[..]
Euh, de indrink heeft altijd al op losse schroeven gestaan, helemaal toen bleek dat veel mensen eigenlijk op Lowlands zouden zijn.
Een wekker die om 07:00 begint te toeteren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En wat is jouw excuus?.
gewoon niet gaan slapenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:25 schreef static het volgende:
[..]
Een wekker die om 07:00 begint te toeteren.![]()
quote:
Daar ben ik veeeeel te oud voor, dat houd ik echt niet meer vol.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon niet gaan slapen.
Of optijd weer weg.... Ik zeg :frosty pints.
Wie gaat er dan ook op om 7:00 op een Zondag?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:20 schreef static het volgende:
[..]
Daar ben ik veeeeel te oud voor, dat houd ik echt niet meer vol.
Ik zei de gek.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op om 7:00 op een Zondag?.
Dat is geen optie.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ga jij maar lekker zitten schat... Ik kook wel! Zei hij...
[afbeelding]
Oeps... het is ietsje minder...
Ik heb even geen foto van Static op mijn harde schijf staan.quote:
*mep*quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb even geen foto van Static op mijn harde schijf staan.![]()
ik heb het over viezigheid, niet over ranzigheidquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb even geen foto van Static op mijn harde schijf staan.![]()
Jij krijgt een mep zo hard dat je schaamhaar zich opeens op je hoofd manifesteert.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:56 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb het over viezigheid, niet over ranzigheid![]()
ik heb net zoveel haar op m`n lul als op m`n hoofdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:57 schreef static het volgende:
[..]
Jij krijgt een mep zo hard dat je schaamhaar zich opeens op je hoofd manifesteert.
Smoothyquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef laffer het volgende:
ik heb net zoveel haar op m`n lul als op m`n hoofd![]()
jij ouwe geilspinquote:
huh? met een baby de kroeg in, waar flink wordt gerookt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef Anosmie het volgende:
Mogen er ook non-FOK!ers van pak 'em beet een maand of 11 oud komen?
Anders kan ik misschien denk ik toch niet zo. Zeg maar..
Lijkt mij ook niet zo'n fijn plan voor die baby.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:05 schreef laffer het volgende:
huh? met een baby de kroeg in, waar flink wordt gerookt?![]()
Dat is teveel info, laffer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb net zoveel haar op m`n lul als op m`n hoofd![]()
Sorry?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef Anosmie het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef Anosmie het volgende:
Komen ze toch naar de pre-meet-kopje-thee-omgeving-verkennen-meet... in de namiddag...quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:05 schreef laffer het volgende:
huh? met een baby de kroeg in, waar flink wordt gerookt?![]()
Niet komen dus, lijkt me vrij helder.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:31 schreef Anosmie het volgende:. Het was een verkapte Ik-kan-niet-komen-post.
. Ik ben in het echt niet zooooo blond al sik soms doe overkomen.. (Heatwave! Hellup!)
Ik heb mn zuster beloofd om op mn neefje te passen.. En hoe graag ik ook zou willen komen KKT-en.. Mn Termineefje gaat toch eigenlijk n beetje voor. (en het feit dat ik welgeteld nog maar 3 seconden te leven heb als mn zuster er achter komt dat ik haar kind mee heb genomen naar een schmutzige Amsterdamse kroeg zonder airco met 456 fulltime rokers erin helpt ook niet echt.. En ik weet zeker dat zelfs mn neefjes betoog ende verdediging ala: Maar mam.. Yvonne was er ook! En ik heb Heatwave in zn kin gebeten! En toen gaf Laffer me bier en daarna weet ik het niet meer zo.. niet veel uitmaakt..)
ik behoud hetzelfde nummerquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:15 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, mail me even je telefoonnummer, of heb je dezelfde?
Ik was er niet..quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:26 schreef Paxlie het volgende:
Hoe was de indrink ?
Hier thuis, heerlijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:26 schreef Paxlie het volgende:
Hoe was de indrink ?
Wie heeft er nou een pikhouweel bij zich op een boot?quote:Pikhouweel gebruikt bij vechtpartij
Op de Prinsengracht hoek Amstel is donderdag aan het eind van de middag een hevige vechtpartij uitgebroken tussen opvarenden van twee boten. Dat gebeurde nadat de boten een kleine aanvaring hadden gehad.
Bij de vechtpartij hanteerde één man een pikhouweel waarmee hij op een ander insloeg. Het slachtoffer liep hoofdletsel op.
De dader is kort na het incident aangehouden. Zijn vier medepassagiers zijn ontkomen. De speedboot waar ze mee voeren, is later leeg teruggevonden bij het Entrepotdok, achter Artis.
Wat voor een mailtje mop?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:56 schreef static het volgende:
Anyway, zit de topics van de vorige keren door te lezen (tip: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl ) het was allemaal erg leuk.
En nikky: we verwachten weer een mailtje van je.
Je hebt na afloop een mailtje aan laffer en mij gestuurd. Weet je dat niet meer?quote:
Wat?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:39 schreef QyRoZ het volgende:
Dus.
Owwwwwwwwww ik denk al waar gaat dit over?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:37 schreef static het volgende:
[..]
Je hebt na afloop een mailtje aan laffer en mij gestuurd. Weet je dat niet meer?![]()
ik ook, ik ga lekker mijn spare-ribs tegen jouw kippenborstje aandrukken en dan ga ik mij beestachtig voortplantenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, geen idee. Ik heb er zin in.
URL??quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:38 schreef Ole het volgende:
Ik dacht static net ook even te zien..
En je was net te laat voor een leuk R&P topic.![]()
Joehoe.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:38 schreef Ole het volgende:
Ik dacht static net ook even te zien..
En je was net te laat voor een leuk R&P topic.![]()
Die lekkere hapjes van de vorige keer waren ook zeer smakelijk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:32 schreef laffer het volgende:
[..]
ik ook, ik ga lekker mijn spare-ribs tegen jouw kippenborstje aandrukken en dan ga ik mij beestachtig voortplanten![]()
![]()
Nope, jij wel?quote:
jammer van dat slotjequote:Op zondag 21 augustus 2005 23:40 schreef Ole het volgende:
Misschien maar beter ook
Wat is Borderline?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:41 schreef static het volgende:
[..]
Die lekkere hapjes van de vorige keer waren ook zeer smakelijk.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:43 schreef laffer het volgende:
[..]
jammer van dat slotje![]()
dat topic had potentie![]()
aan de bovenkant of de onderkant??quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:43 schreef Ole het volgende:
maar de boot had de dag ervoor een aanvaring gehad. Zit nu een gat in![]()
zeker, het is alweer een tijdje geleden dat ik een ban had!quote:
maar dan kun je toch nog wel varen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:48 schreef Ole het volgende:
Bovenin. Nieuwe sloep. Aanvaring met van die mafkezen in een stalen bak, en die vonden het nodig om tegen de stroom in te varen. Tja, en staal wint het van polyester..
Ohw, ik ken je toekomstige mobiele nummer al.quote:
Ohw, ik heb zaterdag nog een stevige appel met je te schillen; ik houd een weekend vrij om te helpen verhuizen maar je laat niets van je horen.quote:
Yep.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:24 schreef nikky het volgende:
Zeggeuh.. hebben jullie er net zoveel zin in als ikke?
Ben je dat al weer vergeten?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:38 schreef laffer het volgende:
trouwens, QyRoZ, kun jij net zo goed pijpen als HW??
die kan pijpen als een zuiglammetje![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:34 schreef nikky het volgende:
Rokje
quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:34 schreef nikky het volgende:
Ik ben een cdeetje aan het fikken voor in de auto. Dan kunnen Cartwoman en ik alvast even in de stemming komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |