Een héle exclusieve indrink dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. maar goed ik hou mijn eigen indrink wel met MissBlisssamen
.
Op de standaard plek?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. maar goed ik hou mijn eigen indrink wel met MissBlisssamen
.
Als het mag van MissBlissquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Op de standaard plek?
Kom ik straks misschien nog wel ff die glazen langsbrengen. En er een paar leegdrinken natuurlijk.
Tuurlijk, gezelligquote:
En zelfs met mij er bij, als ik niet op de bank in slaap donderquote:
Euh, de indrink heeft altijd al op losse schroeven gestaan, helemaal toen bleek dat veel mensen eigenlijk op Lowlands zouden zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou ja!
Laat ik nou net denken dat die indrink vandaag zou zijn.
En wat is jouw excuus?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:39 schreef static het volgende:
[..]
Euh, de indrink heeft altijd al op losse schroeven gestaan, helemaal toen bleek dat veel mensen eigenlijk op Lowlands zouden zijn.
En uiteindelijk zit er maar 1-tje op Lowlandsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:39 schreef static het volgende:
[..]
Euh, de indrink heeft altijd al op losse schroeven gestaan, helemaal toen bleek dat veel mensen eigenlijk op Lowlands zouden zijn.
Een wekker die om 07:00 begint te toeteren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En wat is jouw excuus?.
gewoon niet gaan slapenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:25 schreef static het volgende:
[..]
Een wekker die om 07:00 begint te toeteren.![]()
quote:
Daar ben ik veeeeel te oud voor, dat houd ik echt niet meer vol.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon niet gaan slapen.
Of optijd weer weg.... Ik zeg :frosty pints.
Wie gaat er dan ook op om 7:00 op een Zondag?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:20 schreef static het volgende:
[..]
Daar ben ik veeeeel te oud voor, dat houd ik echt niet meer vol.
Ik zei de gek.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op om 7:00 op een Zondag?.
Dat is geen optie.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ga jij maar lekker zitten schat... Ik kook wel! Zei hij...
[afbeelding]
Oeps... het is ietsje minder...
Ik heb even geen foto van Static op mijn harde schijf staan.quote:
*mep*quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb even geen foto van Static op mijn harde schijf staan.![]()
ik heb het over viezigheid, niet over ranzigheidquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb even geen foto van Static op mijn harde schijf staan.![]()
Jij krijgt een mep zo hard dat je schaamhaar zich opeens op je hoofd manifesteert.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:56 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb het over viezigheid, niet over ranzigheid![]()
ik heb net zoveel haar op m`n lul als op m`n hoofdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:57 schreef static het volgende:
[..]
Jij krijgt een mep zo hard dat je schaamhaar zich opeens op je hoofd manifesteert.
Smoothyquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef laffer het volgende:
ik heb net zoveel haar op m`n lul als op m`n hoofd![]()
jij ouwe geilspinquote:
huh? met een baby de kroeg in, waar flink wordt gerookt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef Anosmie het volgende:
Mogen er ook non-FOK!ers van pak 'em beet een maand of 11 oud komen?
Anders kan ik misschien denk ik toch niet zo. Zeg maar..
Lijkt mij ook niet zo'n fijn plan voor die baby.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:05 schreef laffer het volgende:
huh? met een baby de kroeg in, waar flink wordt gerookt?![]()
Dat is teveel info, laffer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb net zoveel haar op m`n lul als op m`n hoofd![]()
Sorry?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef Anosmie het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef Anosmie het volgende:
Komen ze toch naar de pre-meet-kopje-thee-omgeving-verkennen-meet... in de namiddag...quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:05 schreef laffer het volgende:
huh? met een baby de kroeg in, waar flink wordt gerookt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |