Een héle exclusieve indrink dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. maar goed ik hou mijn eigen indrink wel met MissBlisssamen
.
Op de standaard plek?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. maar goed ik hou mijn eigen indrink wel met MissBlisssamen
.
Als het mag van MissBlissquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Op de standaard plek?
Kom ik straks misschien nog wel ff die glazen langsbrengen. En er een paar leegdrinken natuurlijk.
Tuurlijk, gezelligquote:
En zelfs met mij er bij, als ik niet op de bank in slaap donderquote:
Euh, de indrink heeft altijd al op losse schroeven gestaan, helemaal toen bleek dat veel mensen eigenlijk op Lowlands zouden zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou ja!
Laat ik nou net denken dat die indrink vandaag zou zijn.
En wat is jouw excuus?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:39 schreef static het volgende:
[..]
Euh, de indrink heeft altijd al op losse schroeven gestaan, helemaal toen bleek dat veel mensen eigenlijk op Lowlands zouden zijn.
En uiteindelijk zit er maar 1-tje op Lowlandsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:39 schreef static het volgende:
[..]
Euh, de indrink heeft altijd al op losse schroeven gestaan, helemaal toen bleek dat veel mensen eigenlijk op Lowlands zouden zijn.
Een wekker die om 07:00 begint te toeteren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En wat is jouw excuus?.
gewoon niet gaan slapenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:25 schreef static het volgende:
[..]
Een wekker die om 07:00 begint te toeteren.![]()
quote:
Daar ben ik veeeeel te oud voor, dat houd ik echt niet meer vol.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon niet gaan slapen.
Of optijd weer weg.... Ik zeg :frosty pints.
Wie gaat er dan ook op om 7:00 op een Zondag?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:20 schreef static het volgende:
[..]
Daar ben ik veeeeel te oud voor, dat houd ik echt niet meer vol.
Ik zei de gek.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op om 7:00 op een Zondag?.
Dat is geen optie.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ga jij maar lekker zitten schat... Ik kook wel! Zei hij...
[afbeelding]
Oeps... het is ietsje minder...
Ik heb even geen foto van Static op mijn harde schijf staan.quote:
*mep*quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb even geen foto van Static op mijn harde schijf staan.![]()
ik heb het over viezigheid, niet over ranzigheidquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb even geen foto van Static op mijn harde schijf staan.![]()
Jij krijgt een mep zo hard dat je schaamhaar zich opeens op je hoofd manifesteert.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:56 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb het over viezigheid, niet over ranzigheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |