En een reply.quote:
Nee, ik ben net zo weelderig blont behaard als jij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:06 schreef static het volgende:
Ben ik de enige die geen reet van deze post snapt?
Reese had ooit eens naar mij laten vallen dat ze wel nieuwsgierig was naar de L&S en zijn kostgangers, dus dacht ik 'lijkt me gezellig' en had haar aangemeld... niet wetende dat haar drukbezette agenda een bezoekje niet toe liet... Wegens jong en blond werd zij wel goed gekeurd en had ik haar toegevoegd op de lijst. Ik heb helaas daarna verzuimd haar weer van de lijst te halen toen mij ter ore kwam dat zij verhinderd was die avond...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:06 schreef static het volgende:
[..]
Ben ik de enige die geen reet van deze post snapt?
Ik leg het je de 27e wel uit met wat mime en hints hier en daar... dan is het mss wel duidelijk.quote:
Ze kan het woord computer amper uitspreken, laat staan dat ze er eentje aan krijgt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef HeatWave het volgende:
maak een account voor dr, laat haar hun posthistorie zien en lol verzekerd.
Mimequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik leg het je de 27e wel uit met wat mime en hints hier en daar
Je blijft met je zure tong van mijn floofde af.quote:
Mag ik wel in de borstjes knijpen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Je blijft met je zure tong van mijn floofde af.
Er is nog nooit 1 tong bij betrokken geweest ja!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Je blijft met je zure tong van mijn floofde af.
Ja, leg ik zaterdag wel uit.quote:
quote:
Nou ja!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:30 schreef static het volgende:
[..]
Organiseer er eentje; ik kan morgen niet.
Ja, dat dacht ik dus ook. maar goed ik hou mijn eigen indrink wel met MissBlissquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou ja!
Laat ik nou net denken dat die indrink vandaag zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |