HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJ!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:11 schreef laffer het volgende:
[..]
en m`n internet is ook al aangesloten![]()
Al helemaal geacclimatiseerd?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:16 schreef laffer het volgende:
yep, alles is perfect verlopen...
in 4 uurtjes tijd was alles al klaar![]()
en het bevalt me uitstekend hier![]()
de eerste 2 nachten heb ik amper geslapen, maar nu begin ik toch een beetje m`n draai te vindenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:23 schreef static het volgende:
[..]
Al helemaal geacclimatiseerd?
Hoe was de eerste nacht? Altijd een rare gewaarwording in een nieuwe omgeving hè?
Hoezo? Hoezo? Hoezo? ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef nikky het volgende:
Ik ga jullie heeeeeeel hard nodig hebben zaterdag.
Neem de tissues maar vast mee. Veel.
heppie verdriet?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef nikky het volgende:
heppie als in 'Happy' of 'Heb je?'quote:
tranen van blijdschap kan ookquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:03 schreef static het volgende:
[..]
heppie als in 'Happy' of 'Heb je?'
Je weet het nooit hè.
nikky?quote:
Wat isser meissie?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef nikky het volgende:
Sail lijkt me hartstikke leuk, we kunnen helaas er deze keer niet naar toe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:02 schreef Aventura het volgende:
Heb trouwens net een avondje Sail overleefd
Morgen weer. Ik tart het noodlot
Jammer dat je niet komt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:05 schreef heiden6 het volgende:
Omdat ik wat langer op vakantie ben dan gepland, kan ik jammer genoeg niet komen. Drink maar een biertje op me ofzo.![]()
[HeatWave]quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:05 schreef heiden6 het volgende:
Omdat ik wat langer op vakantie ben dan gepland, kan ik jammer genoeg niet komen. Drink maar een biertje op me ofzo.![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:45 schreef static het volgende:
Wie denken jullie dat er niet komen opdagen? Ik heb dit lijstje:MissMSX Insomaniac Stranger Harrie k_i_m Paxlie MUUS yvonne Vork Havoc Dakota
* Paxlie ging maar is babbelen met vriendin om acte de presence te gevenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, op afzeggen staat de doodstraf, wist je toch wel?
En de straf wordt door Laffer uitgevoerd.... let the blood run free *mwoehahahahahahahahahahahah*..
woensdag op een boot was het leukerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:02 schreef Aventura het volgende:
Heb trouwens net een avondje Sail overleefd
Morgen weer. Ik tart het noodlot
Wat een depressief toontje, Reese.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:11 schreef Reese het volgende:
[..]
[HeatWave]
Het grote afzeggen is begonnen![]()
[/HeatWave]
Woonplaats: Monnickendamquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:12 schreef Paxlie het volgende:
then again,
alsof een stuk of wat fokkers genoeg zijn om mij neer te krijgen
mwoehahahahahaha
lazer op, teringhoer!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:11 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
[..]
Vooral die static, dat lijkt me best wel een ouwe zak!![]()
Paxlie is een bikkel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
jullie inteelt figuren zijn zo tegen de vlakte dude![]()
ik kom origineel uit Amsterdam Oud-Westquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
jullie inteelt figuren zijn zo tegen de vlakte dude![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |