Furby en ik hebben al elke dag een graits indrinkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:42 schreef HeatWave het volgende:
IK wil een indrink.
Wat is nou een L&S zonder heerlijk pretentieuze exclusieve indrink?
makes sense.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:50 schreef HeatWave het volgende:
Mwah. combinatie van weer en een slecht programma op vrijdag en zaterdag. Geen zin om 115 euro pp neer te tellen voor 1 leuke dag.
succes!quote:Probeer nog kaarten 2de hands te krijgen en alsnog zondag te gaan.
Elke dag hierquote:
Ja, hier ook hoor. Maar das andersquote:
Wij moeten nog 150 ltr bier opmakenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, hier ook hoor. Maar das anders.
Hoe was het?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:19 schreef Angelic1 het volgende:
Zo, ben terug. Nieuwe topic eindelijk gevonden (paar deeltjes gemist zie ik) en het gaat nog steeds door
Organiseer er eentje; ik kan morgen niet.quote:
Ik was al "bezig" maar erg veel animo is er nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:30 schreef static het volgende:
[..]
Organiseer er eentje; ik kan morgen niet.
Kun je mooi wat terreinwerk doen morgen, wie weet bestaat die tent niet meer.
Lekkerrrrr!!!!quote:
Naja, das niet vanwege die indrink hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Geen lowlands? You have got to be kidding!
Lafferquote:
Nieuw werk toch? Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:42 schreef Aventura het volgende:
Nu pas thuis van werk. En ik had beloofd om te gaan bootjevaren zometeen.
En het gaat volgens mij straks keihard regenen
duh, ik ben net verhuisd man!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laffer!.
Indrink, indrink indrink!.
Dankjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:48 schreef Reese het volgende:
[..]
Nieuw werk toch? Gefeliciteerd![]()
Ik ga morgen de hele dag bootje varen. Ik negeer de weersverwachtingen maar even![]()
Die hebben dan ook een echte baanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |