quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:09 schreef MissBliss het volgende:
Geven we daar lowlands voor op??
Furby en ik hebben al elke dag een graits indrinkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:42 schreef HeatWave het volgende:
IK wil een indrink.
Wat is nou een L&S zonder heerlijk pretentieuze exclusieve indrink?
makes sense.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:50 schreef HeatWave het volgende:
Mwah. combinatie van weer en een slecht programma op vrijdag en zaterdag. Geen zin om 115 euro pp neer te tellen voor 1 leuke dag.
succes!quote:Probeer nog kaarten 2de hands te krijgen en alsnog zondag te gaan.
Elke dag hierquote:
Ja, hier ook hoor. Maar das andersquote:
Wij moeten nog 150 ltr bier opmakenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, hier ook hoor. Maar das anders.
Hoe was het?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:19 schreef Angelic1 het volgende:
Zo, ben terug. Nieuwe topic eindelijk gevonden (paar deeltjes gemist zie ik) en het gaat nog steeds door
Organiseer er eentje; ik kan morgen niet.quote:
Ik was al "bezig" maar erg veel animo is er nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:30 schreef static het volgende:
[..]
Organiseer er eentje; ik kan morgen niet.
Kun je mooi wat terreinwerk doen morgen, wie weet bestaat die tent niet meer.
Lekkerrrrr!!!!quote:
Naja, das niet vanwege die indrink hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Geen lowlands? You have got to be kidding!
Lafferquote:
Nieuw werk toch? Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:42 schreef Aventura het volgende:
Nu pas thuis van werk. En ik had beloofd om te gaan bootjevaren zometeen.
En het gaat volgens mij straks keihard regenen
duh, ik ben net verhuisd man!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laffer!.
Indrink, indrink indrink!.
Dankjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:48 schreef Reese het volgende:
[..]
Nieuw werk toch? Gefeliciteerd![]()
Ik ga morgen de hele dag bootje varen. Ik negeer de weersverwachtingen maar even![]()
Die hebben dan ook een echte baanquote:
Heb ik ook, zo-een waarvan je 3 weken vakantie kan nemenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:58 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Die hebben dan ook een echte baan![]()
Heb ik al gehadquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb ik ook, zo-een waarvan je 3 weken vakantie kan nemen.
You say it like it's a good thingquote:
Jah, anders zeg ik het niet..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You say it like it's a good thing.
oh ok, das een vrij aparte opvattingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:11 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Jah, anders zeg ik het niet..![]()
Ik heb aardig wat gedaan in mijn vakantie, maar moet toch zeggen dat werken fijner is
Wij hebben een koeg in onze woonkamer...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
oh ok, das een vrij aparte opvatting. Ik ben blij dat ik nog een week heb na deze week.
Werken is best ok, maar wat is het heerlijk om elke dat uit te kunnen slapen, de kroeg in kunnen, etc etc.
Zelfs hier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:18 schreef HeatWave het volgende:
Sail vuurwerk is goed te horen hier btw,
Moet je zeker doen, de vorige keer was ik erg onder de indruk.quote:morgen maar ff kijken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |