Ik hou van je sigquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:38 schreef Duder het volgende:
Waarom staat er trouwens grolsch in de OP
Das net plassie van een paardje
Vast welquote:Jullie ook op mij, toch?
Even later Chanandlers msn naamquote:Mo | Niet te missen
Topic naam door Chanandlerquote:Wouter | Niet te missen
quote:Slowchat, niet te missen
Ik krijg ineens een ideequote:Op maandag 15 augustus 2005 02:41 schreef -Mo- het volgende:
Mijn msn naam
[..]
Even later Chanandlers msn naam
[..]
Topic naam door Chanandler
[..]
![]()
Lekkerquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:40 schreef Gabry het volgende:
Net een Bolletje met American Filet gegete![]()
Dat is alleen bij pubquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is dit voor rukforum?
Als een topic gesloten is, gaat het uit mijn active topics. Dan moet ik eerst naar index, dan naar pub en dan naar het nieuwe topicWat een moeite!
Ik ookquote:
Wat hij zegtquote:
Ik probeer net mijn collega te bellen maar hij neemt niet opquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik eet nu maar koekies
Zo maar broodjes maken of een pizza
Gister was het hier schijnbaar ook erg druk. Collega was pas om half 8 klaarquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik probeer net mijn collega te bellen maar hij neemt niet opOf hij heeft het druk, of hij is dood
Zo druk als ik het gisteren had kan hij het iig niet krijgen
.
Wij hadden veel mensen van reaggea sundance en van CSI Valkenswaard in het hotel (220 en een beetje kamers vol).quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gister was het hier schijnbaar ook erg druk. Collega was pas om half 8 klaarIk ben nu al voor 80% klaar
Verder is Augustus maar suf
Vroegquote:
die laatste zin snap ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
VroegLaat bedoel je
Ik ga btw slapenWil er vandaag wel optijd uit
. Vakantie enzo
Trustequote:Op maandag 15 augustus 2005 02:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
VroegLaat bedoel je
Ik ga btw slapenWil er vandaag wel optijd uit
. Vakantie enzo
Ik ga nu slapen, omdat ik er straks op tijd uit wilquote:
www.isketch.net is beterquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:56 schreef -Mo- het volgende:
http://www.jippii.nl/games/gameframe.jsp?prop=drawinggame
kamer 19877
(ik zit hier alleen vanwege een vriend hoor)
Ik ben bezig duidelijk te maken aan Brechtje, dat ik Gabry uitschold voor trut, en niet haar.quote:
Wat the hell doe je in Pub dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 04:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah. Ook leuk.
Geen idee wie het zijn
Is Gabry lekker?quote:Op maandag 15 augustus 2005 04:43 schreef -Mo- het volgende:
Tja...DaMook slaapt, en Imberr is op vakantie
Gabry is er ook vaak in de nacht, en Brechteld is hier mod
quote:
Ik zie trut staan, dus ik denk een meisje.quote:Op maandag 15 augustus 2005 04:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben bezig duidelijk te maken aan Brechtje, dat ik Gabry uitschold voor trut, en niet haar.![]()
![]()
ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:28 schreef -Trinity- het volgende:
Ik scheld mannen ook altijd uit voor hoer. En slet.
Had ik toch ook. huilliequote:Op maandag 15 augustus 2005 04:46 schreef Dark_Killah het volgende:
Lief dat iemand mij uit de op heeft gehaald.
De starter van SC
ik zeg het tegen brechtje hoor!!!
jij bent ook sielug.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had ik toch ook. huillie![]()
Ik was er bij topic 2!
neen. Heb geen zin meer. Ik moet zegge me kater is wel over. Tenminste ik kan weer enigszins leven.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:30 schreef Renesite het volgende:
Lukt het met je huiswerk B_Boy?
natuurlijk spui je ideen maar. Ik ben benieuwd heb zelf nog niet iets bedacht. Is er niet iemand die vast iets kan foto soepen voor in de OP ter gelegenheid van het honderste topic? Ik ga in ieder geval een pint drinken op het honderste topic.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:56 schreef taart het volgende:
gaan we ook iets speciaals doen voor deeltje 100?
Nu al wakkerquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:09 schreef MMaRsu het volgende:
Goeiemorgen *gaapt*
of een leven hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:35 schreef the_legend_killer het volgende:
er zijn mensen op vakantie
Levenloos te doenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb ook een leven en toch zit ik hier
Wakker gemaakt door een huisgenoot die maar ff hardcore ging draaienquote:
Zeker zo'n Londsdale knulquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wakker gemaakt door een huisgenoot die maar ff hardcore ging draaien.
Hardcore
heerlijk ik had vanochtend ook hardcore in me hoofd. ammel van die kabouters die tegen me hoofd aan trapte.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wakker gemaakt door een huisgenoot die maar ff hardcore ging draaien.
Hardcore
overhaaste generalisatie?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeker zo'n Londsdale knul
Terugtrappenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
heerlijk ik had vanochtend ook hardcore in me hoofd. ammel van die kabouters die tegen me hoofd aan trapte.
een gedeelte is oke. is mijn mening.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga best vaak om met Londsdale's.
Ze zijn best oke.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een gedeelte is oke. is mijn mening.
Vooral als je ze op TV zietquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze zijn alleen iets te wild
maarja dat heb je overal, bij kakkers, turken, negers, katholieken, boeren enz.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een gedeelte is oke. is mijn mening.
Good luck!quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:07 schreef -Trinity- het volgende:
'Middag. Zometeen solliciteren! Wish me luck guys!
luck!quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:07 schreef -Trinity- het volgende:
Veel gelukquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:07 schreef -Trinity- het volgende:
WISH YA LUCK!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:07 schreef -Trinity- het volgende:
Drogisterijquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:10 schreef Chanandler het volgende:
Waar ga je solliciteren eigenlijk?
doen vast een proefje met je.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:13 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Drogisterij. Zaterdagbaantje.
Thanks all!
quote:
wil ik ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:24 schreef saaw het volgende:
[..]
laat me
* saaw giet nog een kopje koffie achterover
succes dermee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
mensen ik ga me eens aankleden en dan wat rond rijden in de auto want ik verveel me
ik doe mee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:29 schreef B_BOY het volgende:
doen jullie allemaal al mee aan whatpulse? zo nee meedoen
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #33
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:32 schreef Eix het volgende:
Goeiemorgen.
Mn voeten doen nog steeds pijn van gister.
op zoek naar een masseur?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:32 schreef Eix het volgende:
Goeiemorgen.
Mn voeten doen nog steeds pijn van gister.
idd lekkah.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:36 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm lekker deense krakeling( zo'n broodje met fruit enzo
)
*doet mee*quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:29 schreef B_BOY het volgende:
doen jullie allemaal al mee aan whatpulse? zo nee meedoen
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #33
Nee.quote:
de mac langer open dan de shoarma zaak wat een kut-shoarma zaak.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee.T gaat wel weer over.
Ik ga s eten maken, heb honger. Gister de hele dag geleeft op 2 broodjes en een hamburger + friet van McDonalds omdat de shoarma zaak dicht was.![]()
![]()
dies wel handigquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:52 schreef saaw het volgende:
waar ik in italie was was een sort mac maar dan lekkerder en je kon er ook bier halenheel handig
was open van 1500 tot 0700, dus elke keer als we uit de irish pub geschopt werden [rond 6] konden we rustig doorlopen
De mac waar ik kom (is dan wel in Duitsland) is 24/7 open.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
de mac langer open dan de shoarma zaak wat een kut-shoarma zaak.
Tis wel de lekkerste Shoarma tent van gans Limburg en mogelijk heel Nederland ja!quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
de mac langer open dan de shoarma zaak wat een kut-shoarma zaak.
Mên, ik moet mn boeken gaan ophalen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:51 schreef B_BOY het volgende:
benk ik ff weg. valt het topic zo ongeveer dood wat is dit nou mensen? in 1,5 uur 7 posts dat is echt veels te weinig hoe komt dit? wie heeft er een verklaring. ik heb trouwens mijn boekenpakket thuis gekregenleuk hoor.
en ja mag over 45 minute gaan werken.
och en numoet ik van ananas maar weer es komen. omdat hij weer iets met zijn pc heeft. jaja ik kom er al aan dikzak.
Wat verschrikkelijk! 7 posts in 1,5 uur! Dat is toch bijna net zo erg als de vliegramp in Griekenland gisteren.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:51 schreef B_BOY het volgende:
benk ik ff weg. valt het topic zo ongeveer dood wat is dit nou mensen? in 1,5 uur 7 posts dat is echt veels te weinig hoe komt dit? wie heeft er een verklaring. ik heb trouwens mijn boekenpakket thuis gekregenleuk hoor.
en ja mag over 45 minute gaan werken.
och en numoet ik van ananas maar weer es komen. omdat hij weer iets met zijn pc heeft. jaja ik kom er al aan dikzak.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:02 schreef saaw het volgende:
tudududuududududuuuuu
wat een enthousiasme hier op deze mooie maandagmiddag
doe eens blij
je ziet er vast veel leuker uit als je blij doetquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:05 schreef saaw het volgende:
[..]
je ziet er vast veel leuker uit als je blij doet
lach eens!
braafquote:
Cadeautjes inpakken voor mams verjaardagquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:07 schreef saaw het volgende:
[..]
braaf
nou jaguarized nog
[edit]
jij ook braaf
nog spannende dingen in de planning voor vandaag?
Mijn mams is morgen al jarig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:12 schreef saaw het volgende:
ik moet n kadootje kopen voor mijn mams [is pas over een ruime week jarig maar kheb nu tijd]
en naar kpn om mn abo te verlengen en een nieuw telefoontje uit te zoeken
ik heb samsung e700 van een jaar oud met kapote cameraquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn mams is morgen al jarig.Wat voor telefoon heb je nu en wat voor 1 heb je op het oog?
Oh ja, de telefoon die zoveel mensen hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:15 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb samsung e700 van een jaar oud met kapote camera
en het maakt me echt niets uit eigenlijk
ja klopt, maarja hij werkt nog vrij redelijk maar als ik n nieuwe mag uitzoeken laat ik die kans natuurlijk niet aan me voorbijgaanquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja, de telefoon die zoveel mensen hebben.![]()
Je hebt een 1 jaars contract?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:20 schreef saaw het volgende:
[..]
ja klopt, maarja hij werkt nog vrij redelijk maar als ik n nieuwe mag uitzoeken laat ik die kans natuurlijk niet aan me voorbijgaan
nee 5 geloof ik, waarmee ik elk jaar een nieuwe mag uitkiezenquote:
Tss, nieuwe techniek.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:15 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb samsung e700 van een jaar oud met kapote camera
en het maakt me echt niets uit eigenlijk
5 jaar? Goeiedag zeg, ik vind een jaar meer dan voldoende, kan ook elk jaar een nieuwe uitkiezen, alleen volgend jaar niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef saaw het volgende:
[..]
nee 5 geloof ik, waarmee ik elk jaar een nieuwe mag uitkiezen
Nokia 3330.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:26 schreef Eix het volgende:
[..]
Tss, nieuwe techniek.![]()
Mn ouwe trouwe Nokia 3330 vertoont nooit kuren.
Je kan er ook zon beetje alleen mee bellen en smsen.Maar ik doe toch niks anders met mn foon dus.
![]()
Ik heb mijn telefoon ook eens laten vallen, meteen een beschadigingetje op een hoekie. En ik was er nog wel zo zuinig op!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:33 schreef saaw het volgende:
nja het maakt voor mij niets uit, rekening gaat braaf naar mn paps bedrijfen steeds een nieuwe
en camera kapot komt niet door kuren maar omdat ik hem van te hoog p een betonnen plaat heb laten vallen
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:33 schreef saaw het volgende:
en camera kapot komt niet door kuren maar omdat ik hem van te hoog p een betonnen plaat heb laten vallen
quote:
Belt en smst ie vanzelf? Daar hoef je helemaal niks voor te doen? Wtf?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:36 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
T belt en t smst, wat kan men zich nog meer wensen?![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Belt en smst ie vanzelf? Daar hoef je helemaal niks voor te doen? Wtf?![]()
ik werkte in een klimhal en hing bovenin de wand om haken te vervangen en toe werd ik gebeld en gooide iemand m omhoog, dat ging prima en ving hem netjes maar toen ik m terug naar beneden gooide heeft diegene m niet goed gevangen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nu weer voorelkaar gekregen?
Je had hem kunnen verwachten he?quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:37 schreef saaw het volgende:
[..]
ik werkte in een klimhal en hing bovenin de wand om haken te vervangen en toe werd ik gebeld en gooide iemand m omhoog, dat ging prima en ving hem netjes maar toen ik m terug naar beneden gooide heeft diegene m niet goed gevangen...
nja het was eugenlijk heel grappig en die camera gebruike ik toch al nooitquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:46 schreef saaw het volgende:
[..]
nja het was eugenlijk heel grappig en die camera gebruike ik toch al nooit
pas nadat ie zich helemaal rot had gelachenquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik zie t al helemaal voor me. Degene die m moest vangen zich helemaal aan t verontschuldigen enzo.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:46 schreef saaw het volgende:
[..]
nja het was eugenlijk heel grappig en die camera gebruike ik toch al nooit
Beterschap zoon!quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:48 schreef saaw het volgende:
[..]
pas nadat ie zich helemaal rot had gelachen![]()
whatt?!!?? ken je dat nietquote:
ghehequote:Op maandag 15 augustus 2005 15:55 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik zou helemaal in paniek zijn. Hoe een meisje te moeten uitleggen dat ik haar trots, dn telefoon, niet had gevangen?![]()
Oh ja jij bent nog nooit in de VS geweest.quote:
Dr zijn zat meisjes die hun telefoon helemaal geweldig vinden. Mn zusje zou bijvoorbeeld volledig uit haar vel barsten bij zo'n 'ongelukje'.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:00 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe
ik ken hem al 12 jaar
en mijn telefoon is niet mn trots
je hebt ze ook gewoon in nederland hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja jij bent nog nooit in de VS geweest.
ik heb me rot gelachen en gebruikte die camera toch niet dus het maakte geen zak uit. en als de hele telefoon kapot was geweest had ik zijn oude gekregen. maakt mij niet echt uit elke telefoon ik heb, als ie maar belt en smstquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Dr zijn zat meisjes die hun telefoon helemaal geweldig vinden. Mn zusje zou bijvoorbeeld volledig uit haar vel barsten bij zo'n 'ongelukje'.
Jawel maar het is toch een Amerikaans product en in de VS wordt je helemaal doodgegooid met reclames.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:03 schreef saaw het volgende:
[..]
je hebt ze ook gewoon in nederland hoor
dat s waar, je hebt er ook dubbelequote:Op maandag 15 augustus 2005 16:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jawel maar het is toch een Amerikaans product en in de VS wordt je helemaal doodgegooid met reclames.
Ah, gelukkig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:04 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb me rot gelachen en gebruikte die camera toch niet dus het maakte geen zak uit. en als de hele telefoon kapot was geweest had ik zijn oude gekregen. maakt mij niet echt uit elke telefoon ik heb, als ie maar belt en smst
Stoer men, je weet toch?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.
Types die met dit soort gsms lopen:
[afbeelding]
Vreselijk.![]()
![]()
Rode vruchten...quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:09 schreef saaw het volgende:
* saaw giet een pakje vifit drinkyoghurt rode vruchten achterover
whahaquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.
[afbeelding]
Vreselijk.![]()
![]()
Ik eet chocolaad. Maar tis gevallen van mn box. Nu ligt t op de kop op mn bureau.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:09 schreef saaw het volgende:
* saaw giet een pakje vifit drinkyoghurt rode vruchten achterover
Die zijn inderdaad erg vatsig. Moet ik wat Oreo's voor je meenemen in december?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:07 schreef saaw het volgende:
[..]
dat s waar, je hebt er ook dubbele![]()
en al die onzin met aardbei en banaansmaak, maar die vind ik ranzig
ik dacht dat ik mee gingquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad erg vatsig. Moet ik wat Oreo's voor je meenemen in december?![]()
Als het nou echte diamantjes waren, dan wilde ik er best wel mee rond lopen hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.
[afbeelding]
Vreselijk.![]()
![]()
Het spat er van af.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:13 schreef Duncan-Death het volgende:
Nou zeg wat een gezelligheid.
Je ging toch mee?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:13 schreef saaw het volgende:
[..]
ik dacht dat ik mee ging
maar no thanksik heb nog een flinke voorraad en ga vast binnenkort wel weer een paar daagjes, en anders koop ik ze wel hier, zijn precies hetzelfde
je mag wel een grote zak jellybeans voor me halen![]()
![]()
Dan lijstte ik m in en hing m aan mn muur.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als het nou echte diamantjes waren, dan wilde ik er best wel mee rond lopen hoor!
Ik zou hem eerder verkopen en er een mooie auto van kopenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:17 schreef Eix het volgende:
[..]
Dan lijstte ik m in en hing m aan mn muur.
ja ik zag het al, maar klopt niet, ik wil het al een tijd met tonks regelen maar die is boos op me ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey jij daar -> [CENTRAAL] Bestel een ONE.org-bandje
Of beleggen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou hem eerder verkopen en er een mooie auto van kopen.
Nee johquote:
Zolang je bewijs hebt dat je betaald hebt is alles okayquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:19 schreef saaw het volgende:
[..]
ja ik zag het al, maar klopt niet, ik wil het al een tijd met tonks regelen maar die is boos op me ofzo
Op z'n minst zorgen voor een rente over je geld dat hoger is dan de inflatie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee joh.
Geld wordt met tijd minder waard.
Heb je belegt, heb je er een paar duizen euro bij, is het nog evenveel waard.
Geld moet rollen.
Dit is inderdaad nogal een ziek vertekend beeld dat je hebt P.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:21 schreef pekel het volgende:
[..]
Als het sperma van een paard.
Of zijn dit mijn vertekende denkbeelden?
He lulquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:21 schreef pekel het volgende:
[..]
Als het sperma van een paard.
Of zijn dit mijn vertekende denkbeelden?
Mjah maar als je dan die paar duizend euro erbij hebt, dan kan je wel weer een mooiere auto kopen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee joh.
Geld wordt met tijd minder waard.
Heb je belegt, heb je er een paar duizend euro bij, is het nog evenveel waard.
Geld moet rollen.
Daar kun jij meestal zelf niet voor zorgenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:22 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Op z'n minst zorgen voor een rente over je geld dat hoger is dan de inflatie.
Ik ga eens kijkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:24 schreef Eix het volgende:
Ik zie net dat ik nog n bon van Booch overheb. Heb ik weer.![]()
Heb nog n fotoboek update gedaan.
Hehe, ik denk dat als je een auto van 1 miljoen en 2 duizend euro wilt kopen, dat ze dan niet zo heeeel moeilijk doen om die 2000 euro te laten zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah maar als je dan die paar duizend euro erbij hebt, dan kan je wel weer een mooiere auto kopen.![]()
Dat is helaas wel waar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar kun jij meestal zelf niet voor zorgen.
De meeste banken houden elkaar wel in de gaten qua rentes, dus die zijn altijd ongeveer gelijk.
Speciaal voor jou, heb ik in mijn fotoboek een andere foto gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:24 schreef Eix het volgende:
Ik zie net dat ik nog n bon van Booch overheb. Heb ik weer.![]()
Heb nog n fotoboek update gedaan.
Teruggebericht bij mede limburgeriaan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:27 schreef the_legend_killer het volgende:
* TLk heeft bericht achtergelaten bij zijn stadsgenoot
Ik moet nog 55.000 bij elkaar sprokkelen voor mijn auto.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hehe, ik denk dat als je een auto van 1 miljoen en 2 duizend euro wilt kopen, dat ze dan niet zo heeeel moeilijk doen om die 2000 euro te laten zitten.
Ben jij de Lot die nu online is dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:28 schreef Chanandler het volgende:
Soo hee, net even lekker gechat op een breezah dr msn
HE MO?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, heb ik in mijn fotoboek een andere foto gedaan![]()
lekker new material![]()
DIe stond er al in, pauperquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, heb ik in mijn fotoboek een andere foto gedaan![]()
lekker new material![]()
Niet als je fondsen zoekt die aandelen uitgeven van rond de 2-3 euro.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:28 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Dat is helaas wel waar.
Beleggen is inderdaad ook een optie, al heb je wel hogere inleg nodig.
200 euro o.i.d. is meestal te weinig.
LOL wat zegt ze?quote:
geweldigquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Teruggebericht bij mede limburgeriaan.
Zo gebeurt johquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik moet nog 55.000 bij elkaar sprokkelen voor mijn auto.![]()
Hackers...:')! Ik voel me vereerdquote:
Zeker. Als je echt hopeloos bent moet je aan staatsloten beginnen en gaan bidden.quote:
quote:Ijsmeis blingbling fonds 79.8 +10%
Fugro 24.76 3.30%
Buhrmann 10.03 1.52%
Corus 0.72 1.41%
KPN 7.45 1.36%
Rodamco Europe 69.60 1.02%
Versatel 2.25 0.90%
CSM 26.64 0.83%
Reed Elsevier 11.38 0.71%
Philips 21.65 0.60%
Wolters Kluwer 15.44 0.46%
Je bent meervoudquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:31 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hackers...:')! Ik voel me vereerd
Doe ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeker. Als je echt hopeloos bent moet je aan staatsloten beginnen en gaan bidden.![]()
Jij bent medeplichtigquote:
quote:
Dank jullie, ik heb net wat gezonde producten bij de Edah gehaaldquote:
Eensch, samen de buit delen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar trappen de breezers vast wel in !
Das toch zo'n bout tele2/talpa handeltje?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:35 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zit er serieus over na te denken om een straatje Versatel aandelen te kopen. Dat er nu allemaal klachten binnenkomen is even tijdelijk, daarna gaat het wel beter denk ik.
En waarom zou ik dat doen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Eensch, samen de buit delen?
Ik koop alvast de tickets naar Zimbabwe, als ze in de gaten hebben dat t een en al fraude is zijn wij al lang ervandoor met t geld.![]()
Ben je al 18? Anders heeft het natuurlijk helemaal geen zin he.quote:
Omdat je zoveel geld nooit zelf mee kan slepen, en daarbij, zo'n geweldig slim iemand als ik kan altijd van pas komen.quote:
Cool! Alleen vloer is wat kaal maar verder mooi ingericht.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:37 schreef saaw het volgende:
eindelijk fototjes van mijn kamer in Hoe ziet jouw kamer eruit?
Ik wou je een auto aanbieden maar die geef ik nu wel aan Moquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ben je al 18? Anders heeft het natuurlijk helemaal geen zin he.![]()
Tsssssssssquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Omdat je zoveel geld nooit zelf mee kan slepen, en daarbij, zo'n geweldig slim iemand als ik kan altijd van pas komen.![]()
![]()
Klikkoquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Das toch zo'n bout tele2/talpa handeltje?![]()
Nu je toch aan het uitdelen bent.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik wou je een auto aanbieden maar die geef ik nu wel aan Mo![]()
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
Leuk hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:37 schreef saaw het volgende:
Dat je die niet in eerste instantie aan mij wilde gevenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
Je moet keuzes maken he? Eigen volk eerst.quote:
Oh, niet stiekem inloggen enzo?quote:
Ga je dat nou elke dag verkondigen?quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je dat nou elke dag verkondigen?
Mwua, als ik die 8 miljoen morgen win.. dan geef ik et meeste toch wel wegquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat je die niet in eerste instantie aan mij wilde geven![]()
![]()
![]()
Whoa Nelly! That's a whole lotta colorsquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:37 schreef saaw het volgende:
En je tweelingbroer dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Mwua, als ik die 8 miljoen morgen win.. dan geef ik et meeste toch wel weg![]()
1 aan mn ouders.. 2 aan mn broer.. 2 aan mn broertje..
een half miljoen aan een tante van me die gescheide is enzow.. mag ook wel is een meevallertje hebben..
en 2,5 hou ik zelf, genoeg voor die bentley en emigreer ik naar Italie![]()
Leuke, gezellig kamerquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:37 schreef saaw het volgende:
En die van jou? Al klaar?quote:
Italiequote:Op maandag 15 augustus 2005 16:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Mwua, als ik die 8 miljoen morgen win.. dan geef ik et meeste toch wel weg![]()
1 aan mn ouders.. 2 aan mn broer.. 2 aan mn broertje..
een half miljoen aan een tante van me die gescheide is enzow.. mag ook wel is een meevallertje hebben..
en 2,5 hou ik zelf, genoeg voor die bentley en emigreer ik naar Italie![]()
Gister toch ook al mee begonnen?quote:
Moet je nog 40 minuten?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Smakelijk.
Ik heb ook flinke honger!!
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gister toch ook al mee begonnen?
En nu nog niet klaar?quote:
Och germ.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Maar ik eet ergens anders, dus het kan nog wel 2 uur duren voordat ik ga eten.
Ga je uit eten?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Maar ik eet ergens anders, dus het kan nog wel 2 uur duren voordat ik ga eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |