Cadeautjes inpakken voor mams verjaardagquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:07 schreef saaw het volgende:
[..]
braaf
nou jaguarized nog
[edit]
jij ook braaf
nog spannende dingen in de planning voor vandaag?
Mijn mams is morgen al jarig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:12 schreef saaw het volgende:
ik moet n kadootje kopen voor mijn mams [is pas over een ruime week jarig maar kheb nu tijd]
en naar kpn om mn abo te verlengen en een nieuw telefoontje uit te zoeken
ik heb samsung e700 van een jaar oud met kapote cameraquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn mams is morgen al jarig.Wat voor telefoon heb je nu en wat voor 1 heb je op het oog?
Oh ja, de telefoon die zoveel mensen hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:15 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb samsung e700 van een jaar oud met kapote camera
en het maakt me echt niets uit eigenlijk
ja klopt, maarja hij werkt nog vrij redelijk maar als ik n nieuwe mag uitzoeken laat ik die kans natuurlijk niet aan me voorbijgaanquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja, de telefoon die zoveel mensen hebben.![]()
Je hebt een 1 jaars contract?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:20 schreef saaw het volgende:
[..]
ja klopt, maarja hij werkt nog vrij redelijk maar als ik n nieuwe mag uitzoeken laat ik die kans natuurlijk niet aan me voorbijgaan
nee 5 geloof ik, waarmee ik elk jaar een nieuwe mag uitkiezenquote:
Tss, nieuwe techniek.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:15 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb samsung e700 van een jaar oud met kapote camera
en het maakt me echt niets uit eigenlijk
5 jaar? Goeiedag zeg, ik vind een jaar meer dan voldoende, kan ook elk jaar een nieuwe uitkiezen, alleen volgend jaar niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef saaw het volgende:
[..]
nee 5 geloof ik, waarmee ik elk jaar een nieuwe mag uitkiezen
Nokia 3330.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:26 schreef Eix het volgende:
[..]
Tss, nieuwe techniek.![]()
Mn ouwe trouwe Nokia 3330 vertoont nooit kuren.
Je kan er ook zon beetje alleen mee bellen en smsen.Maar ik doe toch niks anders met mn foon dus.
![]()
Ik heb mijn telefoon ook eens laten vallen, meteen een beschadigingetje op een hoekie. En ik was er nog wel zo zuinig op!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:33 schreef saaw het volgende:
nja het maakt voor mij niets uit, rekening gaat braaf naar mn paps bedrijfen steeds een nieuwe
en camera kapot komt niet door kuren maar omdat ik hem van te hoog p een betonnen plaat heb laten vallen
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:33 schreef saaw het volgende:
en camera kapot komt niet door kuren maar omdat ik hem van te hoog p een betonnen plaat heb laten vallen
quote:
Belt en smst ie vanzelf? Daar hoef je helemaal niks voor te doen? Wtf?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:36 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
T belt en t smst, wat kan men zich nog meer wensen?![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Belt en smst ie vanzelf? Daar hoef je helemaal niks voor te doen? Wtf?![]()
ik werkte in een klimhal en hing bovenin de wand om haken te vervangen en toe werd ik gebeld en gooide iemand m omhoog, dat ging prima en ving hem netjes maar toen ik m terug naar beneden gooide heeft diegene m niet goed gevangen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nu weer voorelkaar gekregen?
Je had hem kunnen verwachten he?quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:37 schreef saaw het volgende:
[..]
ik werkte in een klimhal en hing bovenin de wand om haken te vervangen en toe werd ik gebeld en gooide iemand m omhoog, dat ging prima en ving hem netjes maar toen ik m terug naar beneden gooide heeft diegene m niet goed gevangen...
nja het was eugenlijk heel grappig en die camera gebruike ik toch al nooitquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:46 schreef saaw het volgende:
[..]
nja het was eugenlijk heel grappig en die camera gebruike ik toch al nooit
pas nadat ie zich helemaal rot had gelachenquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik zie t al helemaal voor me. Degene die m moest vangen zich helemaal aan t verontschuldigen enzo.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:46 schreef saaw het volgende:
[..]
nja het was eugenlijk heel grappig en die camera gebruike ik toch al nooit
Beterschap zoon!quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:48 schreef saaw het volgende:
[..]
pas nadat ie zich helemaal rot had gelachen![]()
whatt?!!?? ken je dat nietquote:
ghehequote:Op maandag 15 augustus 2005 15:55 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik zou helemaal in paniek zijn. Hoe een meisje te moeten uitleggen dat ik haar trots, dn telefoon, niet had gevangen?![]()
Oh ja jij bent nog nooit in de VS geweest.quote:
Dr zijn zat meisjes die hun telefoon helemaal geweldig vinden. Mn zusje zou bijvoorbeeld volledig uit haar vel barsten bij zo'n 'ongelukje'.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:00 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe
ik ken hem al 12 jaar
en mijn telefoon is niet mn trots
je hebt ze ook gewoon in nederland hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja jij bent nog nooit in de VS geweest.
ik heb me rot gelachen en gebruikte die camera toch niet dus het maakte geen zak uit. en als de hele telefoon kapot was geweest had ik zijn oude gekregen. maakt mij niet echt uit elke telefoon ik heb, als ie maar belt en smstquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Dr zijn zat meisjes die hun telefoon helemaal geweldig vinden. Mn zusje zou bijvoorbeeld volledig uit haar vel barsten bij zo'n 'ongelukje'.
Jawel maar het is toch een Amerikaans product en in de VS wordt je helemaal doodgegooid met reclames.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:03 schreef saaw het volgende:
[..]
je hebt ze ook gewoon in nederland hoor
dat s waar, je hebt er ook dubbelequote:Op maandag 15 augustus 2005 16:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jawel maar het is toch een Amerikaans product en in de VS wordt je helemaal doodgegooid met reclames.
Ah, gelukkig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:04 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb me rot gelachen en gebruikte die camera toch niet dus het maakte geen zak uit. en als de hele telefoon kapot was geweest had ik zijn oude gekregen. maakt mij niet echt uit elke telefoon ik heb, als ie maar belt en smst
Stoer men, je weet toch?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.
Types die met dit soort gsms lopen:
[afbeelding]
Vreselijk.![]()
![]()
Rode vruchten...quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:09 schreef saaw het volgende:
* saaw giet een pakje vifit drinkyoghurt rode vruchten achterover
whahaquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.
Types die met dit soort gsms lopen:
[afbeelding]
Vreselijk.![]()
![]()
Ik eet chocolaad. Maar tis gevallen van mn box. Nu ligt t op de kop op mn bureau.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:09 schreef saaw het volgende:
* saaw giet een pakje vifit drinkyoghurt rode vruchten achterover
Die zijn inderdaad erg vatsig. Moet ik wat Oreo's voor je meenemen in december?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:07 schreef saaw het volgende:
[..]
dat s waar, je hebt er ook dubbele![]()
en al die onzin met aardbei en banaansmaak, maar die vind ik ranzig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |