Jupquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:09 schreef Catch22- het volgende:
ik sta niet aangevinkt maar heb wel betaald.. heb je het al wel ontvangen ?
hebben we het al over gehad, het is overgemaakt. ik heb het afschrift al binnenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Jup
Alles is ontvangen behalve van saaw
Kun je die even inscannen, of digitale foto van maken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:18 schreef saaw het volgende:
[..]
hebben we het al over gehad, het is overgemaakt. ik heb het afschrift al binnen
jup, maar ik ben nu niet thuis. doe het vanavond meteenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Kun je die even inscannen, of digitale foto van maken.
Okee dan ga ik het zo even op mijn bank nakijken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:25 schreef saaw het volgende:
[..]
jup, maar ik ben nu niet thuis. doe het vanavond meteen
woeiquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:47 schreef tonks het volgende:
Morgen
Ik denk etquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:42 schreef Radjesh het volgende:
[..]
woei
dus woensdag heb ik hem binne?
maar ik denk dat die 2e ook snel komt hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:46 schreef qu63 het volgende:
alleen de eerste batch gaat er morgen(vandaag dus) uit, toch?
ik moet dus nog wachten
mooi zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:13 schreef tonks het volgende:
[..]
maar ik denk dat die 2e ook snel komt hoor
heb je de adressen weer opnieuw nodig?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:27 schreef tonks het volgende:
anders heb je ff een verneukte computerheb alleen die van Hare verstuurd (zijn adres had ik net.. en mijn computer kapte ermee) dus nu ff alle adressen opzoeken en dan aan de gang met versturen.
Laat het nog horen aan jullie
anders de adressen gewoon nog een keer mailen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:39 schreef tonks het volgende:
mijn vorige berichtje was dus valse hoop.. ik denk de computer werkt weer.. 2 minuten later hup! alles valt stil en nu doet hij echt helemaal niks meer.. hoe gaar is datnouja de 2e batch is nog niet binnen de adressen staan op mijn iPod.. hooray for backups.. alleen nu heb ik nergens een pc met firewire aansluiting.. nouja ik zoek wel een oplossing
Als dat kan.. en wat ze besteld hebben erbij graag zou top zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
anders de adressen gewoon nog een keer mailen?
naar welk adres?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Als dat kan.. en wat ze besteld hebben erbij graag zou top zijn
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:17 schreef GF het volgende:
Done.
meedoetquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:51 schreef sander_kok het volgende:
gemaild
Sorry daar weet ik niks meer vanaf, ik schrijf niet alles wat ik zeg tegen een of andere kutnewbie op.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:55 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
Hey Tonks, ff off-topic, maar zat jij mij niet helemaal af te zeiken laatst, bitch!!!
waarschijnlijk welquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:12 schreef MrDirk het volgende:
Hey Tonks.
Ik heb opzich bij tijds besteld. Zitten mijn 10 Large bandjes al bij deze batch?
PS. Heb mijn adres gemailed.
heb m'n adres ook ff opnieuw gemaildquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Als dat kan.. en wat ze besteld hebben erbij graag zou top zijn
Oke, tof. Geldt je aanbieding nog? en zijn ze al binnen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:51 schreef TearSong het volgende:
[..]
je mag wel een large van mij hebben? Heb toch 2x large besteld en vriendje was toch niet zo enthousiast over de bandjes als ik had verwacht. Maar zoals je kunt lezen is de bestelling nog onderweg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |