Pim Verbeekquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag te gast:
Pim Verbeek en Dennis van der Geest.
Gert-Jan Verbeekquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag te gast:
Pim Verbeek en Dennis van der Geest.
Gelukkig...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:55 schreef MaxPower het volgende:
Luchtig programma. Net alsof je een kadetje met kaas eet, het stilt de honger niet echt.
En op je derde video neem je zomertgasten op ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:58 schreef JPM01 het volgende:
ik neem het ff op en kijk lekker in bed straks
net als studio voetbal bij de nos die neem ik ook op
![]()
Dat zeker, ze praten nog wat vaak door elkaar.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het heeft wel wat, maar Jack en Tan moeten nog op elkaar ingespeeld raken
"Ik heb niks met gras"quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:07 schreef Thetallguy het volgende:
Waarom juich je niet als je club scoort?
Verbeek: "ja tis dan toch al gebeurd"
maar Jack Spijkerman wordt toch nooit goedquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:13 schreef VoreG het volgende:
1e aflvering van dit soort dingen is nooit goed
Idd, maar goed, die waren al te voorspellen hier...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Och de eerste "Kijk mij stoer zijn ik zeik Jack af" zijn er dus ook al....
Neuh maar ik vind Jack wel het slachtoffer geworden van het Nederlandse liedje "Oeh hij wordt populair dus is kut"quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:17 schreef mitt het volgende:
Oh sorry, je mag hier alleen positieve berichten plaatsen.
Ik kan niet tegen zijn manier van presenteren. Zo ongelofelijk nep en sneu.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neuh maar ik vind Jack wel het slachtoffer geworden van het Nederlandse liedje "Oeh hij wordt populair dus is kut"
Die is wel vaker met z'n kop op tv geloof ik...quote:
Hij maakt wel leuke opmerkingen soms, alleen weet hij niet zo goed wanneer hij z'n mond moet houden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Och de eerste "Kijk mij stoer zijn ik zeik Jack af" zijn er dus ook al....
Ik vind Holland Sport toch wel een stuk hoogstaander dan dit programma...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is gewoon leuk vermaak op zondagavond in de trend van Holland Sport
Inderdaad, alleen die opmerking op 't eind vond ik wel mooi, maar voor de rest was die compilatie bij de NOS echt een heel stuk leuker.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trouwens dat filmpje met Louis van Gaal en dan die commentator...dat was slecht! Ook compleet gehad van de NOS. Bij de NOS is het leuke en intelligente humor, hier puberhumor.
Jack is presentator..quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef Zwansen het volgende:
Zend je dit voor het eerst uit, wie nodig je uit...
Humberto kan ik nog waarderen maar Jack...
Ik ben niet zo'n Jack-basher, maar volgens mij is hij niet de juiste persoon om dit te doen..quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef Zwansen het volgende:
Zend je dit voor het eerst uit, wie nodig je uit...
Humberto kan ik nog waarderen maar Jack...
Vanaf januari.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:46 schreef -DailaLama- het volgende:
Komt er nog iets Kopspijkers-achtig op Talpa?
Studio Voetbal is zonet afgelopen hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:50 schreef Ambrosius het volgende:
Voetbalinhoudelijk is dit niet te vergelijken met SV, ze hebben flink wat verschillende dingen, reclames zijn niet echt irritant. Ook een gast van buiten het voetbal is eens wat anders.
Ik vond het leuk om te zien, zometeen SV kijken.
Daarom heb ik het ook opgenomen..quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Studio Voetbal is zonet afgelopen hoor.![]()
VI blijft het leukste, Johan Derksenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:48 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik denk dat je het niet moet vergelijken met SV, het is eerder een kruising tussen Voetbal Insite en Kopspijkers.
Ik vind het wel vermakelijk, Studio Voetbal begint langzamerhand saai te worden, ze beginnen over een onderwerp en blaten daar een hele uitzending mee vol.....
Barbara Barend is ook geweldig hé?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
VI blijft het leukste, Johan Derksen
Cafe de sport is nieuwquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef pekel het volgende:
We zullen volgende week aan de hand van de kijkcijfers zien welk programma de "Nederlander" het meeste trekt.
Het gaat hier over Cafe de Sport, daarbij vond ik het niet irritant, bij "De wedstrijden" idd wel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Reclame is niet irritant...kom op man!
hier viel het nog wel meequote:Op maandag 15 augustus 2005 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het gaat hier over Cafe de Sport, daarbij vond ik het niet irritant, bij "De wedstrijden" idd wel.
Veel plezier met Spijkerman en zijn inside nieuws.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:11 schreef JPM01 het volgende:
of je blij bent om hugo borst te ziendat is samen met Johan Derksen de grootste oetlúl die er rondloopt Johan en Hugo zijn
![]()
waardeloos.
cafe de sport is een ammusument programma en dan kan je dit verwachten..., die hugo borst kraamt alleen maar onzin uit. ik heb nog geen 1 zinnig woord uit hem horen komenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Veel plezier met Spijkerman en zijn inside nieuws.
Ach...dat "inside" nieuws van meneertje Borst is ook niet alles.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Veel plezier met Spijkerman en zijn inside nieuws.
Ik wel. Hij kent een hoop insiders persoonlijk en komt vaak met leuke nieuwtjes.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:22 schreef JPM01 het volgende:
die hugo borst kraamt alleen maar onzin uit. ik heb nog geen 1 zinnig woord uit hem horen komen![]()
Idd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wel. Hij kent een hoop insiders persoonlijk en komt vaak met leuke nieuwtjes.
Nu Spijkermans nog.
Ik wou net zeggen, dit heeft er niks mee te maken...'t komt niet eens in de buurt. Mag dan wel de 1ste aflevering zijn, maar ik vond wat ik er van gezien heb, bar slecht...Jack S en Humberto zijn totaal niet op elkaar ingespeeld en Jack S is sowieso om tequote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik vind Holland Sport toch wel een stuk hoogstaander dan dit programma...
vorig jaar bij de start van de competitie ook, toen keken er meer dan 3 miljoen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:03 schreef mordradead het volgende:
mja, sommige mensen zijn ook nog op vakantie enzo
Er zitten natuurlijk heel veel kijkers zaterdag én zondag voor de buis.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:19 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij waren er toen op de zondag 10 wedstrijden. Nu 3, met de 1 miljoen van zaterdag erbij kom je wel aan de 3 miljoen.
Ja dat wel maar Ajax speelde ook niet, zijn toch al zo een half miljoen kijkers minder denk ik....quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk heel veel kijkers zaterdag én zondag voor de buis.
Dat viel mij ook op (wsl iedereen wel). Ik vind hem er ook niet inpassen, maar dat is misschien wennen. Maar ik vond het een slecht programma, chaotisch en onrustig. Waar ik meer over viel was dat Spijkerman de site van het programma niet eens goed kon opnoemen (nota bene de titel van het programma zelf), ik heb echt moeite met dat soort blunders en het komt me te amateuristisch over. Gelukkig was er ongeveer tegelijkertijd Studio Voetbal. Welliswaar met Hugo Borst (quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:38 schreef Lkw het volgende:
Spijkerman is domweg enorm zenuwachtig.
Het was de allereerste uitzending, dan is het logisch dat niet meteen alles vlekkeloos verloopt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:25 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op (wsl iedereen wel). Ik vind hem er ook niet inpassen, maar dat is misschien wennen. Maar ik vond het een slecht programma, chaotisch en onrustig. Waar ik meer over viel was dat Spijkerman de site van het programma niet eens goed kon opnoemen (nota bene de titel van het programma zelf), ik heb echt moeite met dat soort blunders en het komt me te amateuristisch over.
Ja idd, niet eens bij nagedacht...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat wel maar Ajax speelde ook niet, zijn toch al zo een half miljoen kijkers minder denk ik....
Is het een franse uitspraak dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:12 schreef Sloggi het volgende:
Moet het niet Café du Sport zijn, of heb ik niet opgelet bij Frans?
Cafe de Sport is Frans met slechte grammatica, jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Is het een franse uitspraak dan?
Dan is het wel behoorlijk fout Nederlandsquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:18 schreef MaxPower het volgende:
als je het gewoon als cafe de sport uitspreekt is het gewoon nederlands. of het mooi is is een tweede. cafe du sporrrr is wel frans, maar zo spraken ze het niet uit.
Oke. Tief nu maar weer naar Klaagbaak.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:22 schreef ASroma het volgende:
waar kijk je liever na koetjes en kalfjes gelul bij talpa met Gert-Jan Verbeek en hahaha ik ben zo grappig Dennis van der Geest. Of een serieuze discussie met Guus Hiddink, Hugo Borst en Youri Mulder. Doe mij maar de voetbal inhoudelijke zaken en niet dat gezwam van Talpa. En die reclame bij 'de wedstrijden' is ook wel erg balen. Van de 1,5 uur zit je maar 45 min echt naar voetbal te kijken.....brrrrrr
Inderdaad. Bellen met Leo Beenhakker in Trinidad om te praten over het weer, of lullen met Hugo Borst over vrouwelijke orgasmes. Ja, reuze inhoudelijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:22 schreef ASroma het volgende:
waar kijk je liever na koetjes en kalfjes gelul bij talpa met Gert-Jan Verbeek en hahaha ik ben zo grappig Dennis van der Geest. Of een serieuze discussie met Guus Hiddink, Hugo Borst en Youri Mulder. Doe mij maar de voetbal inhoudelijke zaken en niet dat gezwam van Talpa. En die reclame bij 'de wedstrijden' is ook wel erg balen. Van de 1,5 uur zit je maar 45 min echt naar voetbal te kijken.....brrrrrr
Er zijn in Nederland talloze café's die café de sport heetten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan is het wel behoorlijk fout Nederlands
Noem het dan Het Sportcafé ofzo...
Allemaal foutquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:55 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland talloze café's die café de sport heetten.
Wat kan er fout zijn aan een naam?quote:
Maar 't is geen Nederlandsquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wat kan er fout zijn aan een naam?
Het hoeft toch geen goedlopende zin te zijn, het is gewoon een naam.
Het is nooit goed hè..quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:01 schreef mordradead het volgende:
Jack had wel gewoon teh vet nieuws over kuipstoeltjes in amsterdam
Dat crediet geef ik ze ook en het boek is voor mij niet dicht. Maar ik heb toch het idee dat er structureel iets aan ontbreekt, gewoon kritisch dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
Het was de allereerste uitzending, dan is het logisch dat niet meteen alles vlekkeloos verloopt.
Over slecht tegen kritiek kunnen gesproken !quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:50 schreef OnlineGokker het volgende:
Geweldig om hier te lezen hoe het programma compleet de grond in wordt geboord door gefrusteerde mensen. Doen ze het bij Talpa anders, is het niet goed. Doen ze iets wat de NOS ook deed, dan is het weer gejat. Typisch Nederlands gezeik weer...
Iedereen moet hier positief zijn? Leuke discussies zijn dat hè?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:50 schreef OnlineGokker het volgende:
Geweldig om hier te lezen hoe het programma compleet de grond in wordt geboord door gefrusteerde mensen. Doen ze het bij Talpa anders, is het niet goed. Doen ze iets wat de NOS ook deed, dan is het weer gejat. Typisch Nederlands gezeik weer...
Nee maar een combinatie van beide wel...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:36 schreef OnlineGokker het volgende:
Alles compleet in grond inboren levert leuke discussies op
Alles de hemel inprijzen levert een slappe hap op. En er zit een groot verschil tussen de grond in boren en kritiek leveren, jammer dat je dat niet (wilt) zien.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:36 schreef OnlineGokker het volgende:
Alles compleet in grond inboren levert leuke discussies op
Nou ja, er wordt wel erg overdreven kritiek geleverd zodat het net lijkt alsof ze helemaal niks goed kunnen doenquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Alles de hemel inprijzen levert een slappe hap op. En er zit een groot verschil tussen de grond in boren en kritiek leveren, jammer dat je dat niet (wilt) zien.
Valt toch wel mee? De meeste hier hebben (in mijn ogen terecht) kritiek op Spijkerman. Snap ook niet echt waarom De Mol hem erbij heeft gehaald bij dit programma. Humberto Tan heeft als invaller van Jack van Gelder bij Studio Voetbal bewezen best een discussieprogramma te kunnen leiden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:57 schreef OnlineGokker het volgende:
Nou ja, er wordt wel erg overdreven kritiek geleverd zodat het net lijkt alsof ze helemaal niks goed kunnen doen
Waar Tan vooral geschikt is voor serieuze gesprekken, is Jack geschikt voor het luchtige gedeelte zoals praten met die oudkeeper over die duif. Lijkt een beetje op het "serieuze" gedeelte van Kopspijkers. Die combinatie moet het programma vormen denk ik. Studio Voetbal is totaal is anders met wat vaste mensen om ene tafel, een boeiende gast en dan 3 drie kwartier kletsen met af en toe leuke opmerkingen en het luchtige gedeelte met Leo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:44 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? De meeste hier hebben (in mijn ogen terecht) kritiek op Spijkerman. Snap ook niet echt waarom De Mol hem erbij heeft gehaald bij dit programma. Humberto Tan heeft als invaller van Jack van Gelder bij Studio Voetbal bewezen best een discussieprogramma te kunnen leiden.
Waarom moet alles op elkaar lijken en met elkaar te vergelijken zijn?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:29 schreef The_Verve het volgende:
Het concept van het programma snap ik wel. Ik snap alleen niet waarom ze hiervoor hebben gekozen. Misschien durven/willen ze de concurrentie met Studio Voetbal niet aan? Of misschien is het de drang van Talpa om per se een 'vernieuwend' programma wil brengen.
Nee, ik zou er geen moeite voor doen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:05 schreef popolon het volgende:
Spijkermnan in een sportprogramma, de gruwel.
Is het de moeite waard om nog te kijken?
Ik zie net dat de website geen live tv link meer heeft.
Je zit er dus wel op te wachtenquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:15 schreef Biertjuhhhh het volgende:
wanneer komen eigenlijk barend en van dorp daar op tv, niet dat ik er op zit te wachten...
Derksen die met nieuwtjes komt die waar zijnquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd.
Ik denk dat JPM01zich beter op de F1 kan richten want van voetbal weet je niet veel. Derksen en Borst zijn juist degene in de voetbalwereld die vaak met nieuwtjes komen die ook echt waar zijn.
Het beste zou zijn als Spijkerman gewoon wegblijft uit dat programma.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:48 schreef Noca het volgende:
Het kan een leuk programma worden als Spijkerman wat minder niet grappige grapjes gaat maken.
Vast een kammeraad van Tan of Spijkermanquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:30 schreef VoreG het volgende:
Die cornervlag heeft 1300 euro opgelevert
Ja.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:08 schreef Ricky_ het volgende:
Gaan ze nu elke week dat spel met die duiven doen?
Nog beter idd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het beste zou zijn als Spijkerman gewoon wegblijft uit dat programma.
Ja, die zogenaamde interactiviteit. Ook al bij "De Wedstrijden". Van die zwakzinnige figuren die ineens wat zinnigs te zeggen zouden moeten hebben. Bij Voetbal Insite was de inbreng van het publiek ook behoorlijk overbodig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een kneuzen in dat "linkerrijtje" zeg! Echt totaal niet boeiend ofzo.
(Vooral die van Heracles)
Ik kijk normaal Studio voetbal live en neem dat Talpa-gedoe op.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het wordt gewoon zappen tussen dit en Studio Voetbal.
Beiden zijn niet bijster boeiend.
Ik denk/hoop dat de Mol wel snel zal ingrijpen en Spijkerman van het programma haalt, want die zal ook wel inzien dat Jack totaal niet grappig is in dit programma en daardoor heel het programma verneukt. De opzet is imo wel leuk, alleen de uitvoering niet. Misschien als ze daar een of twee cabaratiers neerzetten die typetjes van spelers en trainers doen dat het nog wat kan worden, maar zo zal het een grote flop worden ben ik bang.quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:37 schreef evert het volgende:
363.000 kijkers, 200.000 minder dan vorige week. ter vergelijk, studio voetbal 825.000 kijkers, iets meer dan vorige week.
Ken jij zo goed spaans dan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Spijkerman hoort echt niet in dat programma thuis, verder kan die luchtigheid er wel vanaf. Dit is zo luchtig dat het echt nergens over gaat. Mensen willen 's avonds serieus gepraat over voetbal zien, niet wat totaal niet grappige grapjes van Spijkerman en wat kansloos gelul van zichzelf benoemende supporters die allemaal de quote van het jaar willen scoren in dat programma.
Typetjes van spelers en trainers kunnen ze dan beter doen. Goed idee, doen ze in Peru ook en dat is af en toe echt hilarisch.
Redelijk. Verstaan een stuk beter dan spreken, al gaat ook het spreken me redelijk af. Die programma's zijn goed te volgen voor mij. Heb weleens een sketch gezien met de bondscoach die net in opspraak was geraakt, Pizarro en Guerrero... dat was echt wel humor.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ken jij zo goed spaans dan?
Als ze zo door blijven gaan met die opmerkingen naar het publiek in de studio, zullen ze binnenkort ook mensen moeten inhuren die als publiek dienen, want hoe lomp ze daar af en toe tegen reageren is niet meer normaal. Het zal mij niet verbazen als het daar nog eens een keer op ruzie uitdraait, omdat ze het niet meer pikken.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Redelijk. Verstaan een stuk beter dan spreken, al gaat ook het spreken me redelijk af. Die programma's zijn goed te volgen voor mij. Heb weleens een sketch gezien met de bondscoach die net in opspraak was geraakt, Pizarro en Guerrero... dat was echt wel humor.
Kunnen ze hier ook best doen, dat is leuker dan wat Jack Spijkerman nu doet. Zelfs het klapvee in het publiek moest niet om zijn "grapjes" lachen. Verder kwam men vooral met hele oude nieuwtjes die al lang en breed uitgekauwd zijn/waren.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:16 schreef Cart_man het volgende:
De aanblik van Spijkerman bij dat programma, deed mij verder zappen.
Nee, dan kijk ik toch liever naar de NOS met Mulder en Borst...![]()
en terecht, dat programma gaat straks nog moeten betalen om kijkers te trekkenquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:37 schreef evert het volgende:
363.000 kijkers, 200.000 minder dan vorige week. ter vergelijk, studio voetbal 825.000 kijkers, iets meer dan vorige week.
Yep, me too.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:03 schreef BB-King het volgende:
Ik heb ook naar Studio Voetbal gekeken en Cafe De Sport links laten liggen.
kortom?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:37 schreef Goof het volgende:
[..]
wat ze nu uitzenden is grappiger dan spijkerman...![]()
JA DAAAAAAAAAAGquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk dat ze hierna gewoon overgaan met dat Beach volleybal wat na CdS zou komen.
Waarom zouden ze het nu opnemen? Ze kunnen het dan toch ook gewoon uitzenden..quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:11 schreef paultjuhhh het volgende:
om 0.30 gaan ze verder... ik denk dat ze het nu gewoon opnemen en om 0.30 uur uitnzenden geloof dr nix van dat iedereen daar blijft zitten tot 0.30 uur
misschien lukt dat niet, is er iets mis met de liveverbindingenquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het nu opnemen? Ze kunnen het dan toch ook gewoon uitzenden..
en de voetballers moeten morgen weer trainenquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Of het is al opgenomen, en ze spoelen de band gewoon ff terug natuurlijk, want ik kan me ook moeilijk voorstellen dat ze het publiek tot 23.50 uur laten zitten (de tijd dat het normaal gesproken afgelopen zou moeten zijn), bedoel; normaal gesproken moet iedereen morgen ook weer werken, en als je dan om 01.00 uur thuis komt van een avondje "Cafe de Sport"......
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:25 schreef Cassii het volgende:
Nog een keer American's Funniest Home Video's?!
Volgens mij werken er morgen een paar mensen minder op het Mediaparkquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:31 schreef Ambrosius het volgende:
Daar zijn ze weer..en pleurt er meteen weer uit..en weer verder.
Opgenomen en dit is dus niet live.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:34 schreef paultjuhhh het volgende:
iedereen zit er noger klopt hier iets niet, iedereen is nog vrolijk
Idd, Jack is echt zoo ongelovelijk niet grappig he...quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:06 schreef pekel het volgende:
't Is dat er nu niks anders op is...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:06 schreef pekel het volgende:
't Is dat er nu niks anders op is...
wat die users zeggen, allejezus dit is wel het slechtste wat Talpa heeftquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd, Jack is echt zoo ongelovelijk niet grappig he...
Wanhopig voor kijkcijfersquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:49 schreef RayMania het volgende:
Het wordt gewoon herhaald nu, omg!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:03 schreef BB-King het volgende:
Ik heb ook naar Studio Voetbal gekeken en Cafe De Sport links laten liggen.
BigBrother??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:55 schreef tong80 het volgende:
Dankzij dit kutprogramma BB gemistBedankt.
Alsof ik dat niet heb gedaan.quote:
Op zich een goede gast, maar er komt teveel op tv vanavond om ook CdS nog eens te gaan kijken, dan moet er een 3e videorecorder aan te pas komenquote:Op zondag 4 september 2005 19:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Piet de Visser vanavond te gast.
Zie daar, weer een reden voor mij om niet te kijken...quote:Op zondag 4 september 2005 19:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Piet de Visser vanavond te gast.
Zeikerdquote:Op zondag 4 september 2005 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
Bijna Tan. Oekraïne als eerste Europese land geplaatst voor het WK. Hij vergeet even de organisator.
Kun je nakijken op de site van Talpa.quote:Op zondag 4 september 2005 23:03 schreef N1ck het volgende:
Heeft iemand misschien de aflevering opgenomen van vandaag???
Zo ja, kan iemand die online zetten![]()
Kan je misschien de link geven, want ik kan het niet vinden op de talpa site.quote:Op maandag 5 september 2005 07:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kun je nakijken op de site van Talpa.
Achtergrondmuziekje tijdens 't FOK!ken.quote:
Z'n oogjesquote:Op zondag 18 september 2005 23:46 schreef Frasier het volgende:
Henk was een beetje lammie volgensmij.
quote:
vr 23 sep 2005, 12:28
PSV-fans willen niet meer naar Café de Sport
EINDHOVEN - PSV-supporters willen niet langer meewerken aan het televisieprogramma Café de Sport van Talpa. Volgens Ger van Os, voorzitter van de supportersvereniging, zitten de fans "er voor jandoedel bij" en houdt producent Eyeworks zich niet aan de afspraken.
In Café de Sport, gepresenteerd door Jack Spijkerman en Humberto Tan, komen supporter van het zogeheten linkerrijtje aan het woord. Dit zijn aanhangers van de negen hoogstgenoteerde clubs. Volgens Van Os komen de gasten nauwelijks aan het woord en moeten ze zich flauwe grappen van Spijkerman laten welgevallen.
Eyeworks zou ook afspraken over het betalen van seizoenskaarten en reiskosten niet of slechts ten dele nakomen. Van Os houdt zijn supporters voortaan thuis en roept alle PSV-fans op Café de Sport te boycotten. Eindredacteur Guus Kompier vindt dat de PSV-ers "te vroeg de handdoek in de ring gooien."
Kompier erkent dat de fans weinig aan het woord kwamen. Daarom is sinds afgelopen zondag het programmaonderdeel Het Linkerrijtje aangepast. " Niet alle negen clubs zijn nog vertegenwoordigd, maar twee of drie. Ze zitten niet meer aan de bar, maar aan een tafel zodat er meer rust is om met hen te praten", zegt Kompier. De eindredacteur legt uit dat bij een nieuw programma gezocht moet worden naar de juiste vorm.
"De financiële afspraken met de fans hebben enige vertraging opgelopen ", erkent Kompier. "Het geld is onderweg." Café de Sport gaat op zoek naar PSV-fans die wel bij het programma aanwezig willen zijn. De PSV-fans zijn teleurgesteld., maar er zijn ook supporters die erg enthousiast zijn, benadrukt Kompier. "De aanhang van FC Twente is er altijd, terwijl ze niet eens in het linkerrijtje staan."
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:03 schreef Suijk het volgende:
Dit weekend verliezen van RBC, dan kom je vanzelf in het rechterrijtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |