cafe de sport is een ammusument programma en dan kan je dit verwachten..., die hugo borst kraamt alleen maar onzin uit. ik heb nog geen 1 zinnig woord uit hem horen komenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Veel plezier met Spijkerman en zijn inside nieuws.
Ach...dat "inside" nieuws van meneertje Borst is ook niet alles.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Veel plezier met Spijkerman en zijn inside nieuws.
Ik wel. Hij kent een hoop insiders persoonlijk en komt vaak met leuke nieuwtjes.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:22 schreef JPM01 het volgende:
die hugo borst kraamt alleen maar onzin uit. ik heb nog geen 1 zinnig woord uit hem horen komen![]()
Idd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wel. Hij kent een hoop insiders persoonlijk en komt vaak met leuke nieuwtjes.
Nu Spijkermans nog.
Ik wou net zeggen, dit heeft er niks mee te maken...'t komt niet eens in de buurt. Mag dan wel de 1ste aflevering zijn, maar ik vond wat ik er van gezien heb, bar slecht...Jack S en Humberto zijn totaal niet op elkaar ingespeeld en Jack S is sowieso om tequote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik vind Holland Sport toch wel een stuk hoogstaander dan dit programma...
vorig jaar bij de start van de competitie ook, toen keken er meer dan 3 miljoen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:03 schreef mordradead het volgende:
mja, sommige mensen zijn ook nog op vakantie enzo
Er zitten natuurlijk heel veel kijkers zaterdag én zondag voor de buis.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:19 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij waren er toen op de zondag 10 wedstrijden. Nu 3, met de 1 miljoen van zaterdag erbij kom je wel aan de 3 miljoen.
Ja dat wel maar Ajax speelde ook niet, zijn toch al zo een half miljoen kijkers minder denk ik....quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk heel veel kijkers zaterdag én zondag voor de buis.
Dat viel mij ook op (wsl iedereen wel). Ik vind hem er ook niet inpassen, maar dat is misschien wennen. Maar ik vond het een slecht programma, chaotisch en onrustig. Waar ik meer over viel was dat Spijkerman de site van het programma niet eens goed kon opnoemen (nota bene de titel van het programma zelf), ik heb echt moeite met dat soort blunders en het komt me te amateuristisch over. Gelukkig was er ongeveer tegelijkertijd Studio Voetbal. Welliswaar met Hugo Borst (quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:38 schreef Lkw het volgende:
Spijkerman is domweg enorm zenuwachtig.
Het was de allereerste uitzending, dan is het logisch dat niet meteen alles vlekkeloos verloopt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:25 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op (wsl iedereen wel). Ik vind hem er ook niet inpassen, maar dat is misschien wennen. Maar ik vond het een slecht programma, chaotisch en onrustig. Waar ik meer over viel was dat Spijkerman de site van het programma niet eens goed kon opnoemen (nota bene de titel van het programma zelf), ik heb echt moeite met dat soort blunders en het komt me te amateuristisch over.
Ja idd, niet eens bij nagedacht...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat wel maar Ajax speelde ook niet, zijn toch al zo een half miljoen kijkers minder denk ik....
Is het een franse uitspraak dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:12 schreef Sloggi het volgende:
Moet het niet Café du Sport zijn, of heb ik niet opgelet bij Frans?
Cafe de Sport is Frans met slechte grammatica, jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Is het een franse uitspraak dan?
Dan is het wel behoorlijk fout Nederlandsquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:18 schreef MaxPower het volgende:
als je het gewoon als cafe de sport uitspreekt is het gewoon nederlands. of het mooi is is een tweede. cafe du sporrrr is wel frans, maar zo spraken ze het niet uit.
Oke. Tief nu maar weer naar Klaagbaak.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:22 schreef ASroma het volgende:
waar kijk je liever na koetjes en kalfjes gelul bij talpa met Gert-Jan Verbeek en hahaha ik ben zo grappig Dennis van der Geest. Of een serieuze discussie met Guus Hiddink, Hugo Borst en Youri Mulder. Doe mij maar de voetbal inhoudelijke zaken en niet dat gezwam van Talpa. En die reclame bij 'de wedstrijden' is ook wel erg balen. Van de 1,5 uur zit je maar 45 min echt naar voetbal te kijken.....brrrrrr
Inderdaad. Bellen met Leo Beenhakker in Trinidad om te praten over het weer, of lullen met Hugo Borst over vrouwelijke orgasmes. Ja, reuze inhoudelijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:22 schreef ASroma het volgende:
waar kijk je liever na koetjes en kalfjes gelul bij talpa met Gert-Jan Verbeek en hahaha ik ben zo grappig Dennis van der Geest. Of een serieuze discussie met Guus Hiddink, Hugo Borst en Youri Mulder. Doe mij maar de voetbal inhoudelijke zaken en niet dat gezwam van Talpa. En die reclame bij 'de wedstrijden' is ook wel erg balen. Van de 1,5 uur zit je maar 45 min echt naar voetbal te kijken.....brrrrrr
Er zijn in Nederland talloze café's die café de sport heetten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan is het wel behoorlijk fout Nederlands
Noem het dan Het Sportcafé ofzo...
Allemaal foutquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:55 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland talloze café's die café de sport heetten.
Wat kan er fout zijn aan een naam?quote:
Maar 't is geen Nederlandsquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wat kan er fout zijn aan een naam?
Het hoeft toch geen goedlopende zin te zijn, het is gewoon een naam.
Het is nooit goed hè..quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:01 schreef mordradead het volgende:
Jack had wel gewoon teh vet nieuws over kuipstoeltjes in amsterdam
Dat crediet geef ik ze ook en het boek is voor mij niet dicht. Maar ik heb toch het idee dat er structureel iets aan ontbreekt, gewoon kritisch dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
Het was de allereerste uitzending, dan is het logisch dat niet meteen alles vlekkeloos verloopt.
Over slecht tegen kritiek kunnen gesproken !quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:50 schreef OnlineGokker het volgende:
Geweldig om hier te lezen hoe het programma compleet de grond in wordt geboord door gefrusteerde mensen. Doen ze het bij Talpa anders, is het niet goed. Doen ze iets wat de NOS ook deed, dan is het weer gejat. Typisch Nederlands gezeik weer...
Iedereen moet hier positief zijn? Leuke discussies zijn dat hè?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:50 schreef OnlineGokker het volgende:
Geweldig om hier te lezen hoe het programma compleet de grond in wordt geboord door gefrusteerde mensen. Doen ze het bij Talpa anders, is het niet goed. Doen ze iets wat de NOS ook deed, dan is het weer gejat. Typisch Nederlands gezeik weer...
Nee maar een combinatie van beide wel...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:36 schreef OnlineGokker het volgende:
Alles compleet in grond inboren levert leuke discussies op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |